HITTO NOITA KAVERIN KAKAROITA!
Meni hermo. Kaverin lapset tulivat meille hoitoon täksi päiväksi. 4v, 3v ja 2v. Ylläripylläri kaveri on siis synnyttämässä..
Meillä on pieni asunto ja kaikki huoneet yhden käytävän varrella. Asutaan kolmiossa miehen kanssa kahdestaan, kaikki ovet aukeavat tuolle käytävälle.
Nuo lapset juoksevat sitä käytävää koko ajan edestakaisin. Ihan koko ajan. Kiellän koko ajan. Menee hermo ja meni hermo. Mies tuli vessasta ja eikös tuo kolmikko ollut juuri juoksemassa peräkkäin ihan täysiä sitä käytävää toisesta päästä toiseen. No, ensimmäinen törmäsi oveen ja toiset edellä olevaan.
OMA VIKA, KUN EIVÄT USKO PUHETTA. Yhdellä tuli huulesta vähän verta, kaikkia sattui ja kaikki itkevät.
Mä laitoin kuulokkeet kuulosuojaimet korviin ja tulin makuuhuoneeseen. En kuule mitään. Itkekööt.
En ole nukkunut viime yönä kuin tunnin, kaveri toi noi lapset yhdeltä yöllä meille. Lapset nukkuivat puoli kuuteen aamulla ja päiväunia nuorin veti puoli tuntia, isommat eivät ollenkaan.
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:07"]Joko tuli ikävä lapsia?
[/quote]
Haha niinpä, kerro ap fiilikset kun heräät
Jep, toivottavasti teistä idiooteista ei kukaan koskaan tarvitse minkäänlaista apua!
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:16"]Kuulostaa ihan tavalliselta päivältä. Mitä sä valitat? Meillä 4v, 3v ja 2v kaksoset.
[/quote]
Itse olet ne lapset tehnyt. Tämä lapseton ei ole tuollaista laumaa pyytänyt. Itse olisin kyllä hyvissä ajoin pyytänyt jotain olemaan valmiudessa jos hoitajaa tarvitsen. En kehtaisi yhdeltä yöllä soittaa kun kukaan ei kehtaa sanoa ei.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:25"]Vie ulos ne.
[/quote]
Tämä
Ahh mä NIIIIIN tiedän tuon että hoitaa vieraita lapsia ja ei oikein tiedä mitä niitten kans tekee ja lopulta menee hermot täysin. Sitä ois valmis tekemään mitä tahansa et ne pennut sais muualle. Ja sit ku ne lopulta lähtee ni VOIS ITKEE ILOSTA!!
Et varmaan itse lupautunut lapsia hoitamaan? Jos lupauduin, mitä kuvittelit? Turha valittaa, keksi niille parempaa tekemistä
Toivottavasti eivät lapsiaan enää ikinä tuo teille hoitoo. Sä et voi syyttää lapsia siitä että et ite niitä osaa hoitaa vitun pälli.
Voi jumalauta mitä pentuja.. Ei taida olla mitään kuria kotonaan.
Miksi otat kaniperheen lapsia hoitoon? Sanoisin heti että ei käy. Ihme juttu kun joidenkin pitää vääntää kakaroita urakalla. Mikseivät ole omien isovanhempiensa luona hoidossa?
Ne lapset ovat yliväsyneitä, hermostuneita tilanteesta ja todnäk myös nälkäisiä. Eli nyt: ulos tunniksi koko porukka, sitten ruokaa (lämmin ruoka, hae helkkari vaikka saarioisten lihamakaroonilaatikkoa ja lämmitä mikrossa jos muuta ei luonnistu + vihannesta + leipä & maito). Ja sitten nukkumaan koko sakki tunniksi, verhot ikkunaan ja kämppä hiljaiseksi. Tunnin päikäreiden jälkeen vähän hedelmää + tuoremehua ja joku lastenleffa pyörimään. Ja sen jälkeen vielä tunniksi ulos. Toista yo. tarpeen mukaan niin montapäivää kun synnyttäminen kestää.
Keksi lapsille tekemistä niin jää juoksentelut. Menette ulos, vaikka puistoon. Annat paperia ja kyniä jotta saavat piirtää. Tai leikitte jotain leikkiä yhdessä, kauppaa, kirjastoa, kotia, kioskia? Turha valittaa, että lapset riehuu, jos et edes yritä keksiä heille muuta puuhaa!
Isovanhemmat otti jo isommat lapset hoitoon eli ne 6v, 8v, 10v, 12v ja 14v. Mä sain nuorimmat kun jaksan kuulemma paremmin kuin vanhat isovanhemmat.
Ovatko jo nukkuneet päiväunet? Laita unille ja mene itse viereen, mutta sitä ennen syötävää ja pissalle.
Istuta tietokoneen tai TV:n ääreen. Muista, että tavitsevat myös ruokaa ja juotavaa tai muuten meno menee entistä villimmäksi ja itkuisemmaksi. Tärkeintä on, että selviätte jotenkuten.
Lapsilla ei ole ulkovaatteita ollenkaan. Synnytys alkoi jotenkin liian nopeasti (en tiedä miten, ollaan lapsettomia) ja oli kolme viikkoa etuajassa. Asun matkan varrella sairaalaan, eikä niillä ollut enää aikaa odottaa kaverin anopin tuloa Tampereelta.
En tiedä, miksei kaveri mennyt taksilla ja mies lähtenyt viemään niitä lapsia jonnekin. Soittivat keskellä yötä ja lupauduin. Tulivat pyjamissaan ja kaverin mies oli heittänyt muovikassiin jotain vaatteita. Lupasivat korvata kaikki ruoat ja muut.
En halua tämän jälkeen enää ikinä lapsia. Pieninkin vauvakuume on todellakin kadonnut.
Mies tuli kysymään, mitä noille lapsille pitää tehdä. Heitin sitä äsken tyynyllä ja käskin laittamaan oven kiinni.
Onko lapset oikeasti tollasia!?!
Ap
Miksei näiden lestaperheiden ylistetty seurakunta hoida näitä tenavia?
NYT ON HILJAISTA!
HYVÄÄ YÖTÄ!
Ap