Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HITTO NOITA KAVERIN KAKAROITA!

Vierailija
20.05.2015 |

Meni hermo. Kaverin lapset tulivat meille hoitoon täksi päiväksi. 4v, 3v ja 2v. Ylläripylläri kaveri on siis synnyttämässä..

Meillä on pieni asunto ja kaikki huoneet yhden käytävän varrella. Asutaan kolmiossa miehen kanssa kahdestaan, kaikki ovet aukeavat tuolle käytävälle. 

Nuo lapset juoksevat sitä käytävää koko ajan edestakaisin. Ihan koko ajan. Kiellän koko ajan. Menee hermo ja meni hermo. Mies tuli vessasta ja eikös tuo kolmikko ollut juuri juoksemassa peräkkäin ihan täysiä sitä käytävää toisesta päästä toiseen. No, ensimmäinen törmäsi oveen ja toiset edellä olevaan.

OMA VIKA, KUN EIVÄT USKO PUHETTA. Yhdellä tuli huulesta vähän verta, kaikkia sattui ja kaikki itkevät.

Mä laitoin kuulokkeet kuulosuojaimet korviin ja tulin makuuhuoneeseen. En kuule mitään. Itkekööt.

En ole nukkunut viime yönä kuin tunnin, kaveri toi noi lapset yhdeltä yöllä meille. Lapset nukkuivat puoli kuuteen aamulla ja päiväunia nuorin veti puoli tuntia, isommat eivät ollenkaan.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin paljon lapsia niin tuskin tosiaan kovin kova kuri kotona. Tai tuntuu, että nää multilisääntyjät on aina näitä vapaankasvatuksen ihmisiä. Voimia Ap:lle!

Vierailija
22/47 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos niille ei kerro talon sääntöjä selkeästi ja niin varmasti yllyttävät toinen toistaan riehumaan. Sun pitää Ap nyt olla tiukkana niille lapsille ja kertoa niille, että tässä talossa ei saa juosta ja jos juoksee niin siitä seuraa jäähy tai ainakin puhuttelu. Kun puhut lapsille niin laskeudu heidän tasolleen ja puhu hitaasti ja varmasti niin menee perille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperi ja kynät eivät kelvanneet, kun meillä oli vain lyijykyniä ja A4-paperia. Ei värikyniä, eikä värityskirjoja. Meillä, 27-vuotiailla aikuisilla ei ole YHTÄÄN MITÄÄN kivaa tuollaiselle laumalle. Ei leluja, ei lasten leffoja, ei lastenkirjoja, ei tietenkään mitään muovailuvahoja tai muita. Kukaan ei halunnut leipoa. Kukaan ei tajunnut piiloleikistä mitään. Meillä on ihan tyhmää musiikkia, jota kukaan ei halunnut kuunnella.

Mies kävi Alepasta ostamassa nakkeja ja perunamuusia, kun meidän täksi päiväksi itselle tarkoitettu lohi ja couscous ei uponnut.

Kaverin mies soitti. Tulee tunnin päästä hakemaan lapset. Synnytys ei etene, supistukset kai hävisivät. Yrittää käynnistää tai sitten leikkaa huomenna tai jotain.

Mä niin nukun, kun noi lähtee.

Ap

Vierailija
24/47 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:31"]Isovanhemmat otti jo isommat lapset hoitoon eli ne 6v, 8v, 10v, 12v ja 14v. Mä sain nuorimmat kun jaksan kuulemma paremmin kuin vanhat isovanhemmat. [/quote] Pälli! Et ole minä. Ap (oikea)

[/quote]

Itse olet pälli!

Ap

Vierailija
25/47 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:05"]Paperi ja kynät eivät kelvanneet, kun meillä oli vain lyijykyniä ja A4-paperia. Ei värikyniä, eikä värityskirjoja. Meillä, 27-vuotiailla aikuisilla ei ole YHTÄÄN MITÄÄN kivaa tuollaiselle laumalle. Ei leluja, ei lasten leffoja, ei lastenkirjoja, ei tietenkään mitään muovailuvahoja tai muita. Kukaan ei halunnut leipoa. Kukaan ei tajunnut piiloleikistä mitään. Meillä on ihan tyhmää musiikkia, jota kukaan ei halunnut kuunnella.

Mies kävi Alepasta ostamassa nakkeja ja perunamuusia, kun meidän täksi päiväksi itselle tarkoitettu lohi ja couscous ei uponnut.

Kaverin mies soitti. Tulee tunnin päästä hakemaan lapset. Synnytys ei etene, supistukset kai hävisivät. Yrittää käynnistää tai sitten leikkaa huomenna tai jotain.

Ap
[/quote]

On se niin vaikeaa sulla. Voimia!

26/47 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on syy, miksi en aio hankkia lapsia.

Vierailija
27/47 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:31"]Isovanhemmat otti jo isommat lapset hoitoon eli ne 6v, 8v, 10v, 12v ja 14v. Mä sain nuorimmat kun jaksan kuulemma paremmin kuin vanhat isovanhemmat. [/quote] Pälli! Et ole minä. Ap (oikea)

[/quote]

Itse olet pälli!

Ap
[/quote]
Aika sääli, ettei sulla ole elämää.

Ap (oikea)

Vierailija
28/47 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota toiste. Keksi vaikka mitä jos et pysty sanomaan suoraan EI. Älä vastaa puhelimeen äläkä avaa ovea. Ongelma on heidän, pentujenvääntäjien, ei sinun.

Vierailija
29/47 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan tavalliselta päivältä. Mitä sä valitat? Meillä 4v, 3v ja 2v kaksoset.

30/47 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:16"]

Kuulostaa ihan tavalliselta päivältä. Mitä sä valitat? Meillä 4v, 3v ja 2v kaksoset.

[/quote]

Lapsettomalle tuo ei ole tavallinen päivä vaan helvetti.

Vierailija
31/47 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa lapsia hoitoon jos ei pärjää niitten kanssa.Aika pöljät vanhemmat jos tuo sulle.

Kuulostavat ihan normaaleilta terveiltä lapsilta.Tosiaan ruokaa ja ulkoilua niin pärjäät tämän ajan.Älä tee itse lapsia koska olet hermoheikko!

T.kohta 4 lasta ja hyvät hermot.

Vierailija
32/47 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden "mitä sä valitat" tyyppien kommentit on aivan älyttömiä. Totta helvetissä saa valittaa, sillä nämä kakarat eivät ole omia. Ovatpa vielä senverta fiksuja, että tietävät rajansa eivätkä ilm. edes harkitse hankkivansa kakaroita. Eivätpä ole edes työntämässä näin niitä kelleen.

Outoa että nämä joiden ainut agenda on lisääntyä, pitävät itsestään selvyytenä että muiden pitää siihen jotenkin osallistua aina kun tilanne niin vaatisi. Eikun koko kaarti synnärille mukaan, hehän ovat lapsiperhe joten ottakoot siitä kaiken irti. Oma valintahan noiden vääntäminen on.

Vierailija
33/47 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei vie kyllä kellekään lapsiaan väkisin hoitoon!!!!

Väittääkö ap ettei ole tavannut näitä lapsia koskaan ennen ja nyt tuli ihan yllärinä että tavalliset lapset on eläväisiä?

Kyllä nyt on hoitajassa vika eikä lapsissa.

Nuoria ja typeriä ihmisiä..

Vierailija
34/47 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut lasten äitikään kovin fiksu, jos ei ollut pakannut lapsille valmiiksi mukaan otettavaa lelukassia. Vaikea kuvitella mitä tuon ikäiset voisivat rauhassa leikkiä kodissa, jossa ei ole lapsille mitään varusteita, leluja, askartelutarvikkeita jne. eikä hoitajallakaan tunnu olevan mitään kokemusta lasten hoitamisesta. Viekää lapset ulos, että saavat edes osan patoutuneesta energiasta purettua.

Vierailija
35/47 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sanonut näille pentujaan hoitoon tyrkyttäjille suoraan etten pidä lapsista enkä jaksa niiden kanssa. That´s it.

36/47 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:34"]

Itse olen sanonut näille pentujaan hoitoon tyrkyttäjille suoraan etten pidä lapsista enkä jaksa niiden kanssa. That´s it.

[/quote]

Sama täällä. Onneksi vain kenelläkään kavereistani ei ole lapsia, ja he tietävät, ettei niitä minulle kannattaisi hoitoon tunkeakaan.

Vierailija
37/47 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:05"]Paperi ja kynät eivät kelvanneet, kun meillä oli vain lyijykyniä ja A4-paperia. Ei värikyniä, eikä värityskirjoja. Meillä, 27-vuotiailla aikuisilla ei ole YHTÄÄN MITÄÄN kivaa tuollaiselle laumalle. Ei leluja, ei lasten leffoja, ei lastenkirjoja, ei tietenkään mitään muovailuvahoja tai muita. Kukaan ei halunnut leipoa. Kukaan ei tajunnut piiloleikistä mitään. Meillä on ihan tyhmää musiikkia, jota kukaan ei halunnut kuunnella.

Ap
[/quote]

Youtubesta piirrettyjä!

Vierailija
38/47 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät leiki vieraassa paikassa millään kotoa mukaan otetulla lelukassilla.Ei niitä se sielä kiinnosta vaan kaikki erilainen tekeminen.

Voin kolmen lapsen äitinä sanoa että on turhia mitkään pakatut lelukassit!!!Vie ne ulos..pistä pelaan pelikonetta..menkää pelaan palloo..keinuun..jumpatkaa..tehkää kuperkeikkoja..tyynysotaa..niitä jännittää aj ilahduttaa olla uudessa paikassa ja hieno pitkä käytäväkin..

Ja kuule resssukka,ei se äiti niistä kolhuista suutu..sitähän sää nyt pelkäät vaan ja koitat itsesi päästää tunnontuskista..ei se suutu..se ymmätää..

Vierailija
39/47 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä alati lisääntyvä lapsiperhe ota tosiaankin pentulaumaansa mukaan synnytyslaitokselle? Onhan se mukavaa kun heti näkevät uuden pikkusisaruksensa ja muutenkin on mukavaa kun voivat sairaalan pitkillä käytävillä juosta minkä jaloista pääsevät. Tätähän se on kun laatii tenavia, elämää niiden kanssa sitten, eikä muita ystäviä ja sukulaisia vaivaten työntämällä hoitoon. Nauttisivat aikaansaannoksistaan.

Vierailija
40/47 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuitenkin sairaala..toivottavasti sää luuseri nyt saat sitten suus auki ettei ne tuo niitä lapsia enää sulle..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä