Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HITTO NOITA KAVERIN KAKAROITA!

Vierailija
20.05.2015 |

Meni hermo. Kaverin lapset tulivat meille hoitoon täksi päiväksi. 4v, 3v ja 2v. Ylläripylläri kaveri on siis synnyttämässä..

Meillä on pieni asunto ja kaikki huoneet yhden käytävän varrella. Asutaan kolmiossa miehen kanssa kahdestaan, kaikki ovet aukeavat tuolle käytävälle. 

Nuo lapset juoksevat sitä käytävää koko ajan edestakaisin. Ihan koko ajan. Kiellän koko ajan. Menee hermo ja meni hermo. Mies tuli vessasta ja eikös tuo kolmikko ollut juuri juoksemassa peräkkäin ihan täysiä sitä käytävää toisesta päästä toiseen. No, ensimmäinen törmäsi oveen ja toiset edellä olevaan.

OMA VIKA, KUN EIVÄT USKO PUHETTA. Yhdellä tuli huulesta vähän verta, kaikkia sattui ja kaikki itkevät.

Mä laitoin kuulokkeet kuulosuojaimet korviin ja tulin makuuhuoneeseen. En kuule mitään. Itkekööt.

En ole nukkunut viime yönä kuin tunnin, kaveri toi noi lapset yhdeltä yöllä meille. Lapset nukkuivat puoli kuuteen aamulla ja päiväunia nuorin veti puoli tuntia, isommat eivät ollenkaan.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo moido, heräsin vasta nyt sohvalta!! Mies siis heräsi hetkeksi silloin keskellä yötä, mutta nukkui aamulla kymmeneen. Mä nukuin tähän asti ja nyt olis energiaa vaikka mihin, kello tulee puoli yksi! Kiva kiva, vuorokausirytmi ihan sekaisin.

Tyttö tuli. Syntyi tänään kymmeneltä illalla, luin viestin äsken. Muut lapset viety takaisin kotiin, anoppi tuli hoitoavuksi.

Mä olen niin poikki tästä päivästä, että menee varmaan viikko toipuessa.

Ap

Vierailija
42/47 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanmoisia kokemuksia oli mulla, otin kaverin kolme lasta hoitoon samanlaisessa tilanteessa. Erona vain että vanhin (10v) oli rauhallinen ja fiksu, ja kertoi että kotonakin on aina tällaista. Ihan järkyttävää, mä en pystyis tuohon. Alkoi välit rakoilla tän kaverin kanssa kun yritin puhua asiaasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie ne ulos, anna pullaa ja mehua, anna karkkia, laita arenasta pikkukakkosta, you tubesta ninja turtlea suomeksi, lisää karkkia ja pullaa  ja käytä ne, saatana, ulkona

Vierailija
44/47 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 00:44"]Vie ne ulos, anna pullaa ja mehua, anna karkkia, laita arenasta pikkukakkosta, you tubesta ninja turtlea suomeksi, lisää karkkia ja pullaa  ja käytä ne, saatana, ulkona
[/quote]
Hyvin sä seuraat ketjua, pointsit siitä....

Vierailija
45/47 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 w etkä osaa tuon vertaa lapsia kaitsea!!!!! :0
T.24 w, ei vielä mamma

Vierailija
46/47 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 00:19"]Joo moido, heräsin vasta nyt sohvalta!! Mies siis heräsi hetkeksi silloin keskellä yötä, mutta nukkui aamulla kymmeneen. Mä nukuin tähän asti ja nyt olis energiaa vaikka mihin, kello tulee puoli yksi! Kiva kiva, vuorokausirytmi ihan sekaisin.

Tyttö tuli. Syntyi tänään kymmeneltä illalla, luin viestin äsken. Muut lapset viety takaisin kotiin, anoppi tuli hoitoavuksi.

Mä olen niin poikki tästä päivästä, että menee varmaan viikko toipuessa.

Ap
[/quote]

On kummallista. Naapurissa saman ikäiset lapset ja synnytti tytön. Älä levittele toisten asioita jos haukut. Pitää kertoa ettei teille voi enää tuoda lapsia hoitoon hädässäkään, jos olet sama henkilö.

Vierailija
47/47 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, en ole tuollaisia lapsia koskaan nähnytkään, paitsi siinä Supernanny -sarjassa! Ei normaalit lapset käyttäydy noin. Ap, älä ota toiste hoitoon.
t. Neljän oikeasti normaalin äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi