Testasin nettitreffailua
Koska täällä on ollut muutama ketju nettitreffailusta ja niistä on käynyt ilmi, että miesten on turha odottaa vastauksia ilmoituksiina, niin laitoin omani ja tulos on juurikin pyöreä nolla!
Ilmoitukseni ei ole edes mikään kullin kuva, niin kuin lähes 100% miesten kuvallisista on. Olisiko sittenkin niin, että kuva pitäisi olla kalusta, epäilen?
Itse en ymmärrä, että miehet laittaa kullikuviaan, sillä vaikka nainen hakisi pelkkää intiimiseuraa, tuskin häntä ensimmäiseksi kiinnostaa se kalu, vai olenko tyystin väärässä.
Mutta sitä en kyllä tajua, että naiset ovat niin saamattomia ja avuttomia, että eivät uskalla ottaa yhteyttä!
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:18"]
Löysin mieheni neljä vuotta sitten deittipalstalta ja itse lähestyin häntä. Tein useita aloitteita nettideittaillessa ja kaikki, joiden kanssa päädyin kesksutelemaan olivat minun puoleltani aloitteita.
nainen
[/quote]
Kuulut siihen todella poikkeukselliseen vähemmistöön. Onnittelut sinulle!
Löysin mieheni neljä vuotta sitten deittipalstalta ja itse lähestyin häntä. Tein useita aloitteita nettideittaillessa ja kaikki, joiden kanssa päädyin kesksutelemaan olivat minun puoleltani aloitteita.
nainen