Testasin nettitreffailua
Koska täällä on ollut muutama ketju nettitreffailusta ja niistä on käynyt ilmi, että miesten on turha odottaa vastauksia ilmoituksiina, niin laitoin omani ja tulos on juurikin pyöreä nolla!
Ilmoitukseni ei ole edes mikään kullin kuva, niin kuin lähes 100% miesten kuvallisista on. Olisiko sittenkin niin, että kuva pitäisi olla kalusta, epäilen?
Itse en ymmärrä, että miehet laittaa kullikuviaan, sillä vaikka nainen hakisi pelkkää intiimiseuraa, tuskin häntä ensimmäiseksi kiinnostaa se kalu, vai olenko tyystin väärässä.
Mutta sitä en kyllä tajua, että naiset ovat niin saamattomia ja avuttomia, että eivät uskalla ottaa yhteyttä!
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:38"]
Esim. Tinderissä saat miehenä matcheja kuitenkin. Okei, naiset ei koskaan laita viestejä, jos et ole komea. Tai en tiedä laittavatko silloinkaan, koska en itse ole komea. Ei kuitenkaan vaadi järkyttäviä laittaa sopivan oloisille naisille asiallisia viestejä ja pyytää treffeille. Moni lähtee. Tästä ei ole edes kauhean vaikea saada naista sänkyyn parin tapaamiskerran jälkeen. Seurusteluun johtava tapailu onkin sitten jo vaikeampi juttu...
[/quote]
Tinderi nyt ainakin on pelkkää paskaa. Tai eipä oman kokemuksen mukaan yksikään mies ollut vakavalla mielellä liikkeellä.
Esim. Tinderissä saat miehenä matcheja kuitenkin. Okei, naiset ei koskaan laita viestejä, jos et ole komea. Tai en tiedä laittavatko silloinkaan, koska en itse ole komea. Ei kuitenkaan vaadi järkyttäviä laittaa sopivan oloisille naisille asiallisia viestejä ja pyytää treffeille. Moni lähtee. Tästä ei ole edes kauhean vaikea saada naista sänkyyn parin tapaamiskerran jälkeen. Seurusteluun johtava tapailu onkin sitten jo vaikeampi juttu...
[/quote]
Tinderi nyt ainakin on pelkkää paskaa. Tai eipä oman kokemuksen mukaan yksikään mies ollut vakavalla mielellä liikkeellä.
Niin, ja sitten kun minä testasin nettitreffailua hoikkana mutta epäviehättävän näköisenä naisena, jäi ne kaikkien lupaamat kymmenet ellei sadat yhteydenotot saamatta. Puoli tusinaa viestiä ulkomaalaisilta, joista osa ei edes asunut samassa maassa. Suomalaisilta tuli yksi kirjoitusvirheitä sisältänyt "moi" lähetettynä keskellä yötä, ja sitten yksi tyyppi alkoi juttelemaan yhteisen harrastuksen takia ilman mitään aikomustakaan kysyä treffeille.
Kaksi viestiä lähetin sitten itse, kumpaankin jätettiin vastaamatta. Tämä ei tietysti ole mitään verrattuna miesten usein lähettämiin viestimääriin. Mutta yhdessä tyhjän viestilaatikon kanssa riitti todistamaan minulle, että niin sanottu markkina-arvoni on lähellä nollaa eikä minulla ole mahdollisuutta sellaisiin miehiin joista olisin itse kiinnostunut. Mutta nirsoudestani ei se kumppanin puute silti ole kiinni, kun kokemus osoitti myös ettei tarvitse torjua juuri ketään, kun juuri kukaan ei alunperinkään yritä minua (se että mies treffipalstalla yrittää ei edes tarkoita että hän olisi oikeasti kiinnostunut, moni kai kokeilee kepillä jäätä lähettämällä viestejä vähän kaikille?)
Pointtini kai oli, että ellet kuulu paikan komeimpien ja kiinnostavimpien miesten joukkoon, ei sinulle välttämättä ikinä laitakaan naiset mitään viestiä. (Aivan samoin kuin livenäkin, noilla miehillä on valinnanvaraa ihan itse tekemiensä aloitteiden takia myös.) Jos muutaman viestin saat, ne on luultavasti äärimmäisen tarkoin harkittuja, juuri sinulle lähetettyjä, ja sinun profiilissasi on ollut jotain todella naisen mielenkiintoon vetoavaa. Eivät naiset harrasta samanlaista "massamarkkinointia" treffipalstoilla kuin stereotyyppisesti miesten kerrotaan harrastavan - ellei sitten kyseessä ole ne rahaa kerjäävät huijausprofiilit, jotka eivät välttämättä naisia ole ollenkaan.
Netissä on vaan kaikki lompakkoloiset / onnenonkijat jotka etsii varakasta miestä.
Naiset eivät ole nettitreffipalstoilla saamattomia. Ne nimenomaan ovat siellä saamapuolella. Yhteyttä ottava nainen, joka kaikenlisäksi on kiinnostunut seksistä, voi olettaa pari sileää seteliä vastineeksi kiinnostuksestaan.
Ja juu, alapääkuvalla saa vielä vähemmän vastauksia, mitä sinä olet nyt saanut. Kauanko ilmoituksesi muuten on ollut?
Miksi naiset ottaisivat yhteyttä kun luomalla oman profiilin saavat valita parhaat itse päältä? Olettaisin sen olevan vaivattomampaa...
Ehkäpä miesten ainoa toivo tässä on että omistaa sellaisen vehkeen jonka kuvasta joku innostuu. :D
Ja vaikka nainen ottaisikin yhteyttä ei mies vastaa.. Näin on mulle käynyt, joten olen todennut, että olkoon. Ja tulee niitä sitten yhteydenottoja miehiltäkin ja sitten yleensä juttu luistaakin.. ja on tuo nykyinen miesystäväkin sieltä nettideitistä löydetty. Ja hän otti yhteyttä, eikä profiilissa ollut kullin kuvaa..
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:31"]
Naiset eivät ole nettitreffipalstoilla saamattomia. Ne nimenomaan ovat siellä saamapuolella. Yhteyttä ottava nainen, joka kaikenlisäksi on kiinnostunut seksistä, voi olettaa pari sileää seteliä vastineeksi kiinnostuksestaan.
Ja juu, alapääkuvalla saa vielä vähemmän vastauksia, mitä sinä olet nyt saanut. Kauanko ilmoituksesi muuten on ollut?
[/quote]
Tiedän, että naiset saavat omiin ilmoituksiinsa aivan käsittämättömän määrän vastauksia, mutta kyllä naisetkin selailevat niitä miesten ilmoituksia kaikesta huolimatta.
Jos hakisin maksullista naista, en sitä hakisi treffipalstalta ja juurikin odotukseni on enemmän kuin vastikkeellista... Uskon naisiakin olevan jotka haöuavat seksiä ja pelkkää seksiä ilman rahan liikkumista suuntaan tai toisen, ilmeisesti heitä on ehkä alle 1% kokonaismäärästä.
Ilmoitukseni on ollut nyt kuukauden, ei ole enää.
Esim. Tinderissä saat miehenä matcheja kuitenkin. Okei, naiset ei koskaan laita viestejä, jos et ole komea. Tai en tiedä laittavatko silloinkaan, koska en itse ole komea.
Ei kuitenkaan vaadi järkyttäviä laittaa sopivan oloisille naisille asiallisia viestejä ja pyytää treffeille. Moni lähtee. Tästä ei ole edes kauhean vaikea saada naista sänkyyn parin tapaamiskerran jälkeen. Seurusteluun johtava tapailu onkin sitten jo vaikeampi juttu...
Itse en vastannut mihinkään kuvattomiin enkä myöskään kuvallisiin, jos oli otettu ilman paitaa tms. mautonta. En nänhyt yhtään peniksen kuvaa eikä mulle kukaan onneksi lähettänyt! Olin ihan vakavissani miestä etsimässä mutta tietenkin pilke silmäkulmassa, koska en halunnut heittäytyä epätoivoiseksi. Kukaan ei halua epätoivoista perässä riippujaa, eihän? Ihan kiva oli tutustua uusiin ihmisiin, kävin ehkä 15 tyypin kanssa treffeillä puolen vuoden aikana joista löytyi pari mielenkiintoista. Toisen kanssa kolahti ja nyt olemme naimisissa.
itse tykkäsin suomi24.sta, aikakin silloin 8v sitten siellä oli ihan normaaleja miehiäkin tarjolla. Tein pari kertaa haun tietyillä kriteereillä ja nykyinen mieheni oli kymmenen parhaan joukossa..! Muistaakseni hän lähetti mulle ekannviestin, mutta olisin itsekin varmaan lähettänyt. Mielestöni kannattaa tutustua toiseen kunnolla ennen fyysistä läheisyyttä. En halunnut ihastua väärään tyyppiin ja sänkyyn hyppäämällä se tapahtuu helposti!
[/quote]
Mä en ole Tinderihmisiä. Olen katsellut useamman kaverin Tinderhommaa, joo, on kaikenlaista matchia, mutta siihen se jää.
Mitä tulee naisille itse viestin laittamisessa, niin olen todellakin laittanut ja monelle, uskoisin kokonaismääräksi ehkä noin 100. Muutamalta on tullut paluuviesti, moi sitä ja tätä, blaa blaa... laita 50 € tilille varmistaaksesi aitoutesi :D nope nope.
Mikä on ap:n käsitys seurustelusta? Oletatko naisen jatkavan aktiisempana osapuolena?
Seksikin hoituu sillä, että heittäytyy selälleen sängylle?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:38"]Esim. Tinderissä saat miehenä matcheja kuitenkin. Okei, naiset ei koskaan laita viestejä, jos et ole komea. Tai en tiedä laittavatko silloinkaan, koska en itse ole komea.
Ei kuitenkaan vaadi järkyttäviä laittaa sopivan oloisille naisille asiallisia viestejä ja pyytää treffeille. Moni lähtee. Tästä ei ole edes kauhean vaikea saada naista sänkyyn parin tapaamiskerran jälkeen. Seurusteluun johtava tapailu onkin sitten jo vaikeampi juttu...
[/quote]
Tai ei sekään välttämättä ole vaikea juttu. Naisethan sitä tuntuvat haluavan monesti. Itselläni on ilmeisesti aika kovat vaatimukset naisten luonteen suhteen. Tiukkikset, tosikot, kitisijät ja äärifeministit saavat kuukauden sisään lähtöpassit multa....
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:23"]
Koska täällä on ollut muutama ketju nettitreffailusta ja niistä on käynyt ilmi, että miesten on turha odottaa vastauksia ilmoituksiina, niin laitoin omani ja tulos on juurikin pyöreä nolla!
Ilmoitukseni ei ole edes mikään kullin kuva, niin kuin lähes 100% miesten kuvallisista on. Olisiko sittenkin niin, että kuva pitäisi olla kalusta, epäilen?
Itse en ymmärrä, että miehet laittaa kullikuviaan, sillä vaikka nainen hakisi pelkkää intiimiseuraa, tuskin häntä ensimmäiseksi kiinnostaa se kalu, vai olenko tyystin väärässä.
Mutta sitä en kyllä tajua, että naiset ovat niin saamattomia ja avuttomia, että eivät uskalla ottaa yhteyttä!
[/quote]
Mullakin on ollut profiili missä ihan älykäs teksti ja tyylikäs kuva. Vuodessa naisilta max 3 yhteydenottoa.
Kun naiset eivät ota yhteyttä niin EI IHME että miehet lähettävät sitten reilusti yhteydenottoja naisille.
Mitä naiset luulevat että jos ottavat yhteyttä niin mies ajattelee jotain negatiivista?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:42"]
Itse en vastannut mihinkään kuvattomiin enkä myöskään kuvallisiin, jos oli otettu ilman paitaa tms. mautonta. En nänhyt yhtään peniksen kuvaa eikä mulle kukaan onneksi lähettänyt! Olin ihan vakavissani miestä etsimässä mutta tietenkin pilke silmäkulmassa, koska en halunnut heittäytyä epätoivoiseksi. Kukaan ei halua epätoivoista perässä riippujaa, eihän? Ihan kiva oli tutustua uusiin ihmisiin, kävin ehkä 15 tyypin kanssa treffeillä puolen vuoden aikana joista löytyi pari mielenkiintoista. Toisen kanssa kolahti ja nyt olemme naimisissa.
itse tykkäsin suomi24.sta, aikakin silloin 8v sitten siellä oli ihan normaaleja miehiäkin tarjolla. Tein pari kertaa haun tietyillä kriteereillä ja nykyinen mieheni oli kymmenen parhaan joukossa..! Muistaakseni hän lähetti mulle ekannviestin, mutta olisin itsekin varmaan lähettänyt. Mielestöni kannattaa tutustua toiseen kunnolla ennen fyysistä läheisyyttä. En halunnut ihastua väärään tyyppiin ja sänkyyn hyppäämällä se tapahtuu helposti!
[/quote]
Täälläkin oli josksu joku ketju jossa oli miesten kuvia, kyllä ainakin palstamammat kuolasivat useita ilman paitaa olleita, joten siitä päätellen ainakin luulisi sellaisen kuvan kiinnostavan? Ja miksi nämä täällä kuolaavat eivät sitten kuitenkaan ole sen vertaa rohkeita, että antaisivat vastauksia miehille?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:23"]
[/quote]
Mullakin on ollut profiili missä ihan älykäs teksti ja tyylikäs kuva. Vuodessa naisilta max 3 yhteydenottoa.
Kun naiset eivät ota yhteyttä niin EI IHME että miehet lähettävät sitten reilusti yhteydenottoja naisille.
Mitä naiset luulevat että jos ottavat yhteyttä niin mies ajattelee jotain negatiivista?
[/quote]
Päinvastoin. Lähes jokainen mies on otettu, vaikkei siitä mitään syntyisi, edes niitä treffejä.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:43"]
Mikä on ap:n käsitys seurustelusta? Oletatko naisen jatkavan aktiisempana osapuolena?
Seksikin hoituu sillä, että heittäytyy selälleen sängylle?
[/quote]
Seurustelu on kahden ihmisen välistä vuorovaikutusta tavallista ystävyyttä syvemmällä olevalla tunnetasolla ja sen kumppanin kanssa harmonisen vuorivaikutuksen ylläpitämistä maksimaalisella tasolla, kaikessa.
En todellakaan odota naisen olevan/jatkavan aktiivisempana osapuolena, niin kuin kaikessa, meillä jokaisella on hetkemme olla aktiivisempi ja antavampi osapuoli, se vaihtelee niin tilanteesta kuin ajasta riippuen.
Jollekin seksi voi olla sänkyyn selälleen heittäytymistä, minun kanssasi se ei ole.
Miehet tekevät niin paljon aloitteita ettei tarvinnut juuri tehdä aloitetta. Tein kyllä välillä, ja näin tapasin nykyisen miehenikin. Paljon oli näitä jotka selvästikin oli vain hakemassa irtoseksiseuraa, mutta ne oppi tunnistamaan nopeasti jo profiilista, kun ei niissä ollut mitään persoonallista, ja sitten siitä jutustelusta kun ei siinä ollut oikeaa yritystä oppia tuntemaan. En tietenkään laittanut yhteydenottoa kuin sellaisiin profiileihin joista näki että ovat tositarkoituksella liikkeellä ja olivat laittaneet kunnon kuvia.
Voihan ne naiset tässä väittää, että laittavat viestiä miehille, mutta ainakin omalta ja kaverin osalta aika legendaa. Kummallakim erittäin asialliset profiilit ja kaveri on vielä melkoisen komea, baarissa riittää vientiä. Sanoi silti että netissä täytyy itse laittaa viestit, tosin vastausprosentti on kuulemma reilusti yli 50÷. Itsellä sekin ehkä joku 30÷.