volvo xc90
Kommentit (41)
Meillä oli kyseinen auto, hienosti toimi ja mukava oli ajaa.
Kai tässä ketjussa kommentoidaan tästä uudesta korimallista, eikä siitä edellisestä vanhasta rumasta muovisesta paskaläjästä (2002-2014 vanha malli). Uusi tämän vuoden malli on aivan eri maata.
Olen aina tuntenut luontaista epäluuloa Volvoa kohtaan.
Kaikinpuolin loistava auto, vajaat 300 heppaa ja ulkoa päin laitettu korisarjaa yms. Lisäksi 7-paikkainen ja silti jää takakonttiin tilaa viikon matkatavaroille vaikka takimmaiset penkit oliski käytössä, eivätkä ole enää kalliitakaan!
Ihan hieno on tämä uusin juuri tullut malli. Toisaalta audin q7 on juuri uusiutunut myös, samoin bemun x5. Tiukka kisa, loppupeleissä oma maku ratkaisee, minkä tyyppisestä tykkää. Mersullakin vastaava mallinsa, sen ulkonäöstä en oikein pidä..
Uusi malli on kyllä kallis.. neekerivarustettuna alkaen 90ke. Se vanha korimalli on taas jokaisen wt-duunarinkin ostettavissa. Se on alkaen n.10ke.
Kahen litran oohoocee turbo kolmosen kautta nelosen puhaltimella Sierra jättää sen.
Onpa irvokas keskustelu. Puoli Suomea kerjää leipää, toinen puoli miettii minne varansa törsäisi.
Mun isällä toi. Me sanotaan sitä panssarivaunuksi. Mun fhame repesi takahalkion kohdalta kun kiipesin takapenkille. Joo, olen lyhyt. Enkä ostaisi.
Loistopeli. On muute ihan pirun hyvä ajaa...
Volvolla ajavat työsuhdeauto-kaupparatsut joilla ei ole varaa omaan kunnon saksalaiseen autoon. Audi q5 ja Bmw x5 syövät näitä pilipalivolvoja aamiaiseksi.
Ei q5 ja xc90 ole millään tapaa samalla viivalla senkin vitun tyhmä apina...
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:41"]
[/quote]
Aja sinä köyhä vain sillä paskalla volvollasi ja katsele kateellisena kun me tosi miehet ajamme ohi Audilla. Volvo on yhtä munaton auto kuin sen kuskikin.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:41"]
[/quote]
Aja sinä köyhä vain sillä paskalla volvollasi ja katsele kateellisena kun me tosi miehet ajamme ohi Audilla. Volvo on yhtä munaton auto kuin sen kuskikin.
[/quote] Volvoa ajavat miehen kokoiset miehet. Audiin mahtuu keskikokoisempikin ukko.
Sinä lyhyt ihminen, minäkin olen lyhyt ja onneksi astinlaudat on keksitty
En tykkää sen ulkonäöstä yhtään, muusta on vaikea sanoa kun en ole ajanut. Paska vanha Volvo mulla on itelläni.
Ei minulla ole volvoa senkin tyhmä paska. Se sun ylihintainen vw tiguanin pohjalle kasattu q5 ei kuitenkaan ole hintansa eikä kokonsa puolesta ole vertailukohta xc90:lle. Todellinen olympiaskoda. Mees tekee vaikka talliin ketjuremppaa. Sehän menee volkkarimiehellä aamujumpasta.
Uu mamma. Nyt tuli kyllä kakka housuun....
Sekin riippuu monesta asiasta se kulutus, esimerkiksi D5 ei syö auton painoon nähden juuri mitään, kun taas T6 taas sitten vie jo reippaammasti..