volvo xc90
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 09:11"]
Markkinoiden painavin auto antaa omistajastaan vähän tyhmän viestin
[/quote]
Eli Lincoln Navigator tai Ford Excursion.
Aivan loistava maastoauto, herättää kateutta, kun ei ole mikään junttitoyota. Upeat ajo-ominaisuudet, laadukas, kestävä. Voimakkaat moottorit.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 11:43"]Järkyttävä usein epäkunnossa oleva polttoainejuoppo mötikkä. Tutuilla tuollainen ja... en ottaisi.
Osta ennen Toyota RAV4 tai Honda CR-V. Toimivat aina.
[/quote] Ei ikinä näitä. Ei ikinä.
Noi tojotat ja hondat on niin muovisia räppänöitä, ihan kuin korealaiset muovikipotkin.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 11:55"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 11:43"]Järkyttävä usein epäkunnossa oleva polttoainejuoppo mötikkä. Tutuilla tuollainen ja... en ottaisi. Osta ennen Toyota RAV4 tai Honda CR-V. Toimivat aina. [/quote] Ei ikinä näitä. Ei ikinä.
[/quote]
Kun istut autopajan kahviossa usein niin saatat muuttaa mieltäsi. Ja asun muuten autoverottomassa maassa, joten Volvonkin voin ostaa milloin haluan.
Tämä uusi korimalli näyttää kyllä tosi konservatiiviselta, tulee mieleen Amerikkaan suunnattu muotoilu, antaa vaikutelman vanhan miehen autosta. Ehkä en pidä isoista/korkeista autoista - tai minulla ei ole vielä tarpeeksi ikää?
M47
Hieno auto ulkoapäin. Volvon nykylaatu vaan epäilyttää. Kuullut paljon huonoa esim.että turbot hajoaa aika nopeasti ja teho-ongelmia tulee yhtäkkiä ajaessa.
Uusi XC-90 on järkyttävän näköinen.
Markkinoiden painavin auto antaa omistajastaan vähän tyhmän viestin
Tykkään, mutta onhan se aika suuri. Jos opisi itse pakko ostaa volvon maasturi, niin ostaisien ennemin XC60 tai XC70.
Auto sinänsä autona on ihan hieno, mutta ulkonäkö ei kyllä lainkaan miellytä. Sellanen vähän pötkylä. Tykkään itse menevän näköisistä autoista. Toi vulva tuo mieleen enemmän semmosen matilan työkalun.
Mutta siis jos vertaa vaikka johonkin dusteriin, niin ilman muuta toi xc90. Tai johonkin pikku hundaihin tai vaikka bemarin sata-sarjan tyyppisiin autoihin, niin mieuluummin toi.
XC on kuningas! Paras auto ja mieletön ajokokemus. Lux beibe...
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 11:23"]
Auto sinänsä autona on ihan hieno, mutta ulkonäkö ei kyllä lainkaan miellytä. Sellanen vähän pötkylä. Tykkään itse menevän näköisistä autoista. Toi vulva tuo mieleen enemmän semmosen matilan työkalun.
Mutta siis jos vertaa vaikka johonkin dusteriin, niin ilman muuta toi xc90. Tai johonkin pikku hundaihin tai vaikka bemarin sata-sarjan tyyppisiin autoihin, niin mieuluummin toi.
[/quote] Taitaa saada 10 dusteria ton xc90 hinnalla :D
Paras auto. Upea ja luotettava, kestävä ja komea. Kuten sen kuskikin, joka on mun...
Laatu ei vakuuttanut. Ihme paskaa kerääviä listoja kyljissä kuten muissakin Volvoissa.
Järkyttävä usein epäkunnossa oleva polttoainejuoppo mötikkä. Tutuilla tuollainen ja... en ottaisi.
Osta ennen Toyota RAV4 tai Honda CR-V. Toimivat aina.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:41"]
Ei q5 ja xc90 ole millään tapaa samalla viivalla senkin vitun tyhmä apina...
[/quote]
Aja sinä köyhä vain sillä paskalla volvollasi ja katsele kateellisena kun me tosi miehet ajamme ohi Audilla. Volvo on yhtä munaton auto kuin sen kuskikin.
[/quote]
Volvo on kunnon auto. Taitaa meidän status wtmammaa harmittaa kun joutuu ajamaan seat-skoda-pappa-pirkkamersulla ;)