Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva 4 kk punkee istumaan

Vierailija
20.05.2015 |

Sylissä kurottautuu istumaan ja vauvakeinussakin istua napottaa. Onko istumisesta nyt jo haittaa? Hän on kyllä aika jäntevä, kierii selältä mahalleen ja taitaa ryömiä aavistuksen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tyttö oli ihme jäykkis heti alusta alkaen. Oli pieni ja hoikka niin oli helppo hallita kroppaa ja liikkua.

4kk oppi ryömimään ja 5kk jos otti käsistä kiinni niin pönkäsi seisomaan. Tosin ei tykännyt istumisesta ollenkaan kun halusi vaan liikkua tai seistä. Oppi konttaamaan 6kk ja taaperokärryn kanssa käveli 7kk.

Vierailija
22/24 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on aika pyöreä :) eli varmaan osittain sen tähden jäntevä. Hän yritti 3 kk neuvolassa nousta jaloilleen kun käsistä nostettiin. Neuvolatäti totesi että ei vielä saa nousta seisomaan :) selällään maatessa hän nostaa niskan ja pään ylös myös. Annan siis itse nousta seisomaan, ei tarvitse estää? Vauvalla on sydänvika. Lämmittää nähdä kun pieni on niin vahva ja oppii paljon :') <3 t: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 11:16"]

Onneksi olkoon terveestä vauvasta! Minun poikani oli samanlainen...

[/quote]

Siis mikäs tämä lausahdus oli. Ihan kuin muut ei olisi, jos ei tuossa iässä istu.

Vierailija
24/24 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 11:36"]Vauva on aika pyöreä :) eli varmaan osittain sen tähden jäntevä. Hän yritti 3 kk neuvolassa nousta jaloilleen kun käsistä nostettiin. Neuvolatäti totesi että ei vielä saa nousta seisomaan :) selällään maatessa hän nostaa niskan ja pään ylös myös. Annan siis itse nousta seisomaan, ei tarvitse estää? Vauvalla on sydänvika. Lämmittää nähdä kun pieni on niin vahva ja oppii paljon :') <3 t: ap
[/quote]

Joo...ei se yrittäny nousta seisomaan. Voi näitä yhden lapsen äitejä!