Lue keskustelun säännöt.
kaikki tietävät tänne
27.05.2015 |
Voiko postin jakaja jättää oven taakse maksi kirjeen jos se ei mahdu postiluukusta? Jos kirjoitan oveen että paketin voi jättää oven ulkopuolelle jossei mahdu luukusta tai ovea ei avata.
Kyseessä kerrostalo ja omalla vastuulla ottaisin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla