Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko vastaan työn jossa esimies päättää kaikesta?

Vierailija
20.01.2022 |

Tarjottiin työpaikkaa ja aikaa päättää otanko vastaan vai en on huomiseen. Kävin haastattelussa ja tänään ilmoittivat että paikka on minun mutta sovittiin että ilmoitan huomenna. Asia on nimittäin niin, että työssä en saa itse päättää tehtävistä ja niiden suorittamisesta vaan kaikki tulee esimieheltä ja tulee hyväksyä esimiehellä. Tuntuu vaan niin rajoittavalta työltä kun ei ole mitään omaa päätäntävaltaa. Vakituinen toimistotyö ja palkka ok.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri erosin tällaisesta työstä, koska se muuttui painajaiseksi jo muutamassa viikossa. Kontrollihaluinen esihenkilö kyttäsi kirjaimellisesti jokaista liikettäni, hän tarkkaili jopa normaalia kulkuavaimella kulkuani rakennuksessa minuuttien tarkkuudella. Paljon muitakin ongelmia ja omituisia vinoumia työpaikassa ja työntekotavoissa oli. Jo lopetettuani hän soitteli ja viestitti perääni ainakin 10 kertaa. Sairasta touhua. Kuka tuollaiseen suostuu? Itse en ainakaan, en mistään rahasta.

Minullakin on vastaavia kokemuksia, joten oli pakko irtisanoutua.

Vierailija
42/45 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on oikeasti asiantuntijatyötä, niin en ottaisi. Tuollainen johtamistapa ei siinä toimi.

On oikeasti asiantuntijatyötä ja päätin etten ota työtä vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä kauhea kyttäys en ottaisi työtä.

Vierailija
44/45 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan trollin työltä.

Vierailija
45/45 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan trollin työltä.

Ihan oikea firma ja työ on.