Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ovat kyllästyneet kanaan?

Vierailija
20.01.2022 |

Söin sitä jossain vaiheessa monta kertaa viikossa. Nyt on mennyt varmaan vuosia, etten ole tehnyt sitä kotona.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin sitä, mistä ihmiset puhuvat kanana. Ilmeisesti se nyt sitten on broileria. ap

Vierailija
22/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on ongelmana ruuanlaittotaidon puute. Jos viillokki on muka ainoa joltain maistuva broileriruoka, niin huhhuh. Suosittelen perehtymään esimerkiksi intialaisiin kanaruokiin ja aasialaisiin muutenkin. On kyllä päräyttäviä makuja. Kokeile vaikka rendangia.

Kaikki ei noita halua tehdä ja pitäisi tehdä useamman kerran koska noihin joutuu ostamaan paljon kaikenlaista ja sitten jää purnukat käyttämättä.

Kyllä minä komppaan tuota kanaviillokkia.

Älä ole ylimielinen kun et sitä arvostusta meiltä saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa valmistaa kanaa. Tykkään, jos on hyvin valmistettu. 

Miten tämä on mahdollista? Syy omaan kyllästymiseen on juuri se, että tuli syötyä aivan liikaa kanaa juuri valmistuksen helppouden ja edullisen hinnan takia.

Vierailija
24/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kana on kuivakasta. Kokeile joskus broileria.

Kana on musta parasta jos osaa tehdä.

Vierailija
26/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllästyin jo 90-luvulla ammattikoulussa (olen kokki), kun broileri oli silloin melko uusi asia ja sitä syötiin niin paljon. Nyt olen välillä ostanut, mutta ei se herkkua ole edelleenkään. Koipireisistä teen välillä viillokkia, se maistuu edes joltain.

Ap puhui kanasta.

Se ole mitään kanaa nähnytkään se ap. Broileria se on syönyt kyllästymiseen asti, koska kanaa ei saa mistään.

Ainakin K ja S ryhmän kaupoista saa. Myös Atrian tehtaanmyymälästä olen kanaa ostanut.

No et kuule ole. Se on broileria. Atria eikä kukaan muukaan Suomessa myy kanaa. Joo, siinä paketissa lukee Kanasuikale tms. Mutta kun luet sen elintarvikenimen siitä alta ja aineosat, niin kas kummaa, siinä lukee broilerin liha.

Atria ei teurasta kanaa yhtään. Brolileria ja emobroileria, joka sekään ei ole tarpeeksi vanhaa ollakseen kanaa. Ja emoa ei myydä vähittäiskauppatuotteissa.

Vierailija
27/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin sitä, mistä ihmiset puhuvat kanana. Ilmeisesti se nyt sitten on broileria. ap

On se broileri myös kanaa. Jalostettu kana. Voi olla uros tai naaras.

Taas kanat munii ja niiden pienet pojat tapetaan yhden päivän ikäisenä. Naarat jätetään eloon.

Vierailija
28/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on ongelmana ruuanlaittotaidon puute. Jos viillokki on muka ainoa joltain maistuva broileriruoka, niin huhhuh. Suosittelen perehtymään esimerkiksi intialaisiin kanaruokiin ja aasialaisiin muutenkin. On kyllä päräyttäviä makuja. Kokeile vaikka rendangia.

Kaikki ei noita halua tehdä ja pitäisi tehdä useamman kerran koska noihin joutuu ostamaan paljon kaikenlaista ja sitten jää purnukat käyttämättä.

Kyllä minä komppaan tuota kanaviillokkia.

Älä ole ylimielinen kun et sitä arvostusta meiltä saa.

Mitkä ihmeen purnukat? Ne ovat mausteita, joita käytän muihinkin ruokiin.

Minä en kaipaa arvostusta vaan hyvää ruokaa. Sitä ei saa, ellei itse opettele laittamaan tai sitten maksa ravintolassa.

Minkä muun neuvon tuohon ap:n ongelmaan voi antaa, kuin että opettele tekemään parempaa ruokaa. Muuta vaihtoehtoa ei ole.

Maailma on täynnä mahtavia ruokalajeja ja ihania reseptejä. Viimeistään internet on tuonut ohjeet ja ideat kaikkien saataville. On omaa laiskuutta, jos ei käytä sitä hyväkseen. Mutta sitten on turha valittaa kyllästymistään. Syökää vaan sitä viillokkia ja pannulla kärvennettyjä valmiiksi marinoituja suikaleita.

Vierailija
29/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit sanoa kummin haluat koska paketissa lukee kana vaikka olisikin broilerin lihaa.

Itse teen huomenna sinappikanaa. Ohje löytyy netistä hakusanalla.

Vierailija
30/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvää kananlihaa ja pahaa.

Rafloissa parhaiten.

Vierailija
31/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikypsät broilerinkoivet.

Vierailija
32/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyllästyy kanaan, voi vaihtaa fiksumpaan naiseen.

Vierailija
33/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllästyin jo 90-luvulla ammattikoulussa (olen kokki), kun broileri oli silloin melko uusi asia ja sitä syötiin niin paljon. Nyt olen välillä ostanut, mutta ei se herkkua ole edelleenkään. Koipireisistä teen välillä viillokkia, se maistuu edes joltain.

Ap puhui kanasta.

Se ole mitään kanaa nähnytkään se ap. Broileria se on syönyt kyllästymiseen asti, koska kanaa ei saa mistään.

Ainakin K ja S ryhmän kaupoista saa. Myös Atrian tehtaanmyymälästä olen kanaa ostanut.

No et kuule ole. Se on broileria. Atria eikä kukaan muukaan Suomessa myy kanaa. Joo, siinä paketissa lukee Kanasuikale tms. Mutta kun luet sen elintarvikenimen siitä alta ja aineosat, niin kas kummaa, siinä lukee broilerin liha.

Atria ei teurasta kanaa yhtään. Brolileria ja emobroileria, joka sekään ei ole tarpeeksi vanhaa ollakseen kanaa. Ja emoa ei myydä vähittäiskauppatuotteissa.

Saa sanoa kanaksi jos se on tuotteen nimi niin kuin monesti on.

Vierailija
34/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sä et vaan osaa maustaa sitä.

Mä en kyllästy kanaan vaikka syön sitä miltei joka päivä.

Vierailija
35/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten et osaa?

ostat ja laitat uuniin, that¨s it.

Tuo on takuuvarma kumikanan ohje.

Vierailija
36/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten et osaa?

ostat ja laitat uuniin, that¨s it.

Osta rintafileita. Tee niista kahden kelmun valissa paillardeita. Marinoi muovipussissa 50/50 sinappi/majoneesissa. Lisaa mausteita makutottumustesi mukaan.

Paista ohuet rintapalat hellalla pannussa muutama minuutti, kaanna ja paista samoin toinen puoli. Ala missaan tapauksessa ala niita hauduttamaan pannulla.

Jotain hyva riisia tai perunoita lisaksi. Kylla maistuu.

Vierailija
37/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap puhui kanasta.

Saa saa, en ole niin väittänytkään. Broileri ei silti ole kanaa, kanalintu kyllä.

Vierailija
38/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.simplyrecipes.com/recipes/beer_can_chicken

Netti on siita ihmeelliinen etta sielta voi loytaa vaikka mita opastusta. Tuotakaan kanaa ei tarvitse grillissa paistaa, uunikin kay.

Vierailija
39/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap puhui kanasta.

Saa saa, en ole niin väittänytkään. Broileri ei silti ole kanaa, kanalintu kyllä.

Ihan sama "kanalintu" se on. Ainoastaan Suomessa olen kuullut tata kaakatusta kana vs. broileri.

"Eggs come from hens raised specifically to lay eggs, but chickens that are raised for meat are called “broilers.” These chickens are typically white, and are bred specifically for optimal health and size to produce a quality product for the consumer."

Vierailija
40/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap puhui kanasta.

Kanan koivet ym. Mihin menee lehmän liha? Mihin menee kanan liha? Poltetaanko mielestäsi

ongelmajätteenä ? Kana sentään mainitaan pakkauksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme