Espoo ei pysty enää pitämään kaikkia päiväkoteja auki. Mitä aiotte vanhemmat tehdä?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008553160.html
Vakava pula henkilöstöstä. Viettekö silti lapsen päiväkotiin?
Kommentit (126)
Muutkin kunnat on ilmoittaneet samaa.
Mikäs on nyt tilanne päiväkodeissa?
Oletan, että Espoo maksaa minulle palkkani siihen asti, että lapsille on taas hoitopaikka. Se on ainoa reilu tapa, miksi minuntyönantajani pitää kärsiä siitä, että kunta ei hoidatehtäviään?
Vierailija kirjoitti:
Älkää viekö niitä koronaa sairastavia lapsia hoitoon. Lapsista tarttuu korona ja päiväkodin työntekijät sairastuu.
Minua epäilyttää että lapsellani on korona, silmät on vähän erikoisen näköiset minkä huomaan vain minä itse. Kotitestit negatiivisia eikä mitään muuta oiretta. Voinko sanoa työnantajalleni että jään nyt kotiin kun lapsella on aavistuksen oudot silmät? Ryhmässä se kuitenkin leviää, sinne vien ihan hyvillä mielin yhden oireettoman kantajan lisää..
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan väitetään epidemian olevan jo taitekohdassa. Ei siltä vaikuta.
No ei tietenkään ole. Nythän se vasta on alkamassa, kun koululaiset haluttiin lähiopetukseen.
Savon Sanomissa oli juttua,että Kuopiossa ovat myös päiväkodit vaikeuksissa tartuntojen kanssa ja että jos tilanne vielä hankaloituu,niin joutuvat sielläkin päiväkoteja laittamaan kiinni.En pystynyt juttua lukemaan tarkemmin kun oli maksumuurin takana!