Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Espoo ei pysty enää pitämään kaikkia päiväkoteja auki. Mitä aiotte vanhemmat tehdä?

Vierailija
20.01.2022 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008553160.html

Vakava pula henkilöstöstä. Viettekö silti lapsen päiväkotiin?

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savon Sanomissa oli juttua,että Kuopiossa ovat myös päiväkodit vaikeuksissa tartuntojen kanssa ja että jos tilanne vielä hankaloituu,niin joutuvat sielläkin päiväkoteja laittamaan kiinni.En pystynyt juttua lukemaan tarkemmin kun oli maksumuurin takana!

Vierailija
122/126 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutkin kunnat on ilmoittaneet samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs on nyt tilanne päiväkodeissa?

Vierailija
124/126 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että Espoo maksaa minulle palkkani siihen asti, että lapsille on taas hoitopaikka. Se on ainoa reilu tapa, miksi minuntyönantajani pitää kärsiä siitä, että kunta ei hoidatehtäviään?

Vierailija
125/126 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää viekö niitä koronaa sairastavia lapsia hoitoon. Lapsista tarttuu korona ja päiväkodin työntekijät sairastuu.

Minua epäilyttää että lapsellani on korona, silmät on vähän erikoisen näköiset minkä huomaan vain minä itse. Kotitestit negatiivisia eikä mitään muuta oiretta. Voinko sanoa työnantajalleni että jään nyt kotiin kun lapsella on aavistuksen oudot silmät? Ryhmässä se kuitenkin leviää, sinne vien ihan hyvillä mielin yhden oireettoman kantajan lisää..

Vierailija
126/126 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan väitetään epidemian olevan jo taitekohdassa. Ei siltä vaikuta.

No ei tietenkään ole. Nythän se vasta on alkamassa, kun koululaiset haluttiin lähiopetukseen.