Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oikeasti ennen av:ta tiennyt että aikuiset ihmiset joukolla ottavat karkit ja jätskit haudanvakavasti

Vierailija
20.01.2022 |

Royal-patukat ja jättistuutit, täyttä roskaruokaahan nuo ovat eivätkä koskaan kovin laadukkaita olleet. Oletteko kaikki jotain 13-vuotiaita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäimmät palstalaiset ovat peruskouluiässä. Ei täällä aikuiset tuittuile kuin satunnaisesti.

Vierailija
2/8 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap itse olla haudanvakava. Av on aivot narikkaan -paikka, jossa puhutaan ihan mistä vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt ihan täysi vitsi, että vaihdetaan suklaata myöten kaikki, mutta silti nimi "säilyy" samana.

Vierailija
4/8 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tule avmamman ja jääkaapin väliin niin säilyy rauha maassa.

Vierailija
5/8 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö av:lla pikemminkin olla sitä mieltä, että jouluna saa syödä yhden konvehdin, mutta muuten täytyy elää sosekeitolla ja tomaateilla? Koska kyllähän se aikuiselle ihmiselle riittää!!1

Vierailija
6/8 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se nyt ihan täysi vitsi, että vaihdetaan suklaata myöten kaikki, mutta silti nimi "säilyy" samana.

Mä olen aikuinen mies ja olen ostanut royalia just siksi kun tykkäsin siitä.  En ole uutta ostanut ja onhan se huijausta myydä samalla nimellä eri suklaata. 

Vierailija
7/8 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis niin, että yleisellä keskustelupalstalla ei saakaan kirjoitella mistä aiheesta tahansa vaan on ap.n mukaan keskusteltava vain ja yksinomaan elämän suurista kysymyksistä?

Monenlaisia elämäntilanteita piiloutuu anonyymi-nimen taakse, ja joillekuille päivää piristää vaikkapa jäätelöjuttelu.

Mietipä ap, mikä keskustelupalsta oikein on.

Vierailija
8/8 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tätä palstaa en tiennyt että tasa-arvon mallimaassa vihataan näin paljon miehiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi