Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menin sitten exän kanssa sänkyyn....

Vierailija
19.05.2015 |

Eilen se tuli piipahtamaan mun luona, kateltiin töllöä ja asia johti toiseen. Veikkaan että molemmat vaan ollu yksinäisiä, mutta mutta, ei tämä nyt kovin järkevältä touhulta tunnu. Mites nyt? Ollaanko kuin mitään ei olis tapahtunut, vai pitääkö tätä alkaa puimaan?? Kertositteko omista kokemuksista?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse puida sen enempää. Vai oletteko puineet myös kaikki ne yhdynnät ajalta jolloin olitte vielä yhdessä?

Vierailija
2/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä uusia kumppaneita? Jos ei, niin mitä väliä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt tuon myös. Tuli kyllä vähän tyhmä olo ja meni maku exästä sen jälkeen. Olin kuitenkin pitänyt häntä erosta huolimatta kunnollisena miehenä mutta aika halvalla antoi sitten kuitenkin.

Vierailija
4/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen verran pitäisi tietää että elätteleekö kumpikaan paluusta yhteen.

Asiassa ei tosiaan ole mitään väärää, jos olette yhä sinkkuja, mutta jos toinen elättelee toiveita yhteenpalusta ja toinen ei, olette aika kaltevalla pinnalla.

On kyllä aika inhimillistä eksyä eksän kanssa sänkyyn. Onhan se toinen kuitenkin tuttu tyyppi ja tietää mitä siellä sängyssä saa, jostain randomista panosta kun ei tiedä.

Vierailija
5/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:47"]

Itse olen tehnyt tuon myös. Tuli kyllä vähän tyhmä olo ja meni maku exästä sen jälkeen. Olin kuitenkin pitänyt häntä erosta huolimatta kunnollisena miehenä mutta aika halvalla antoi sitten kuitenkin.

[/quote]

Sä olet onneksi kunnon nainen, joka ei menneisiin hetkahda ja kantaa itsensä ja tekonsa aina pystypäin.

Eiku...

Vierailija
6/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin kauan sitten ja paras pano koskaan kenenkään kanssa. Muuten tuo neito olisi ollut "yksi monista", nyt hänestä jäi upea muisto. Ja ilmeisesti itsekin tuli tehtyä vaikutus sillä muutama vuosi tuon jälkeen hän olisi halunnut "vielä yhden kerran" vaikka olikin ns varattu. Jätin väliin (pitkin hampain, pakko myöntää), koska olin jo naimisissa toisaalla...

Vierailija
7/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin ollaan sinkkuja, ja musta vähän tuntuu että exä saattas elätellä toivoa yhteen paluusta. Minä taas en siihen usko, ne syyt miksi erottiin ei ole mihinkään kadonneet.. ap

Vierailija
8/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:47"]

[/quote]

Sä olet onneksi kunnon nainen, joka ei menneisiin hetkahda ja kantaa itsensä ja tekonsa aina pystypäin.

Eiku...
[/quote]
No en väittänytkään että itse olisin joku siveyden sipuli. Mutta tuo mies antoi suhteemme aikana itsestään sellaisen kuvan ja sanoi myös ettei koskaan harrasta yhden yön juttuja. Siksi tuo että hän kuitenkin suhteen jälkeen meni sänkyyn muutti hieman käsitystäni hänestä.

Vierailija
9/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto.

Vierailija
10/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:00"]Hyi hitto.
[/quote]kuis?

Vierailija
11/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:00"]Hyi hitto.
[/quote]kuis?
[/quote]

Panna exää! Hyi. Sama kun astuis yhteen ja samaan koiran paskaan uudelleen ja uudelleen.

Vierailija
12/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:00"]Hyi hitto.
[/quote]kuis?
[/quote]

Panna exää! Hyi. Sama kun astuis yhteen ja samaan koiran paskaan uudelleen ja uudelleen.
[/quote]Niin no mulla ei ole tapana niin tehdäkkään, ensimmäinen kerta. Ap

Vierailija
13/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni jatkui seksisuhde exän kanssa seksisuhde ainakin viisi vuotta eron jälkeen.
Muuta suhdetta ei enää ollut ja seksikin hiipui sitten vähitellen. Entä sitten? Kukaan ei kärsinyt, koska vain me kaksi tiesimme asiasta, eikä se tietenkään muille kuulunutkaan.

Vierailija
14/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:07"]Itselläni jatkui seksisuhde exän kanssa seksisuhde ainakin viisi vuotta eron jälkeen.
Muuta suhdetta ei enää ollut ja seksikin hiipui sitten vähitellen. Entä sitten? Kukaan ei kärsinyt, koska vain me kaksi tiesimme asiasta, eikä se tietenkään muille kuulunutkaan.
[/quote]No en minä haluais jäädä exään roikkumaan viideksi vuodeksi! Eikö se tarkoitus olisi jatkaa elämää eikä velloa vanhassa..? Se kait se ap:nkin pontti oli?

Vierailija
15/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko mulle myös?

Vierailija
16/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:59"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:47"] Itse olen tehnyt tuon myös. Tuli kyllä vähän tyhmä olo ja meni maku exästä sen jälkeen. Olin kuitenkin pitänyt häntä erosta huolimatta kunnollisena miehenä mutta aika halvalla antoi sitten kuitenkin. [/quote] Sä olet onneksi kunnon nainen, joka ei menneisiin hetkahda ja kantaa itsensä ja tekonsa aina pystypäin. Eiku... [/quote] No en väittänytkään että itse olisin joku siveyden sipuli. Mutta tuo mies antoi suhteemme aikana itsestään sellaisen kuvan ja sanoi myös ettei koskaan harrasta yhden yön juttuja. Siksi tuo että hän kuitenkin suhteen jälkeen meni sänkyyn muutti hieman käsitystäni hänestä.

[/quote]

Ei kai se exän kanssa sänkyyn meno nyt mikään yhden illan juttu olekaan, kun niitä yhteisiä öitä varmaan on takana jo "muutama"?

Vierailija
17/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:47"]

[/quote]

Eiku...
[/quote]
No en väittänytkään että itse olisin joku siveyden sipuli. Mutta tuo mies antoi suhteemme aikana itsestään sellaisen kuvan ja sanoi myös ettei koskaan harrasta yhden yön juttuja. Siksi tuo että hän kuitenkin suhteen jälkeen meni sänkyyn muutti hieman käsitystäni hänestä.
[/quote]
tuo nyt on hyvin tyypillistä kaikille miehille ja naisille jotka vetävät roolia että heillä on korkeampi moraali...hakeudutaan seksisuhteeseen jossa voidaan jollakin tekosyyllä todistella itselleen että tämä on vähemmän moraalitonta irtoseksiä
esimerkiksi juuri että mennään exän kanssa sänkyyn ja sitten kuvitellaan että se olisi moraalisesti eri asia kuin yhden yön juttu jonkun muun kanssa

Vierailija
18/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:00"]Hyi hitto.
[/quote]kuis?
[/quote]

[/quote]Niin no mulla ei ole tapana niin tehdäkkään, ensimmäinen kerta. Ap
[/quote]

No mitä tuota sitten mietit. Pese torttus ja siirry eteen päin. Exä on exä ja hanki itelles kavereita, joiden kans aikaa viettää, eikä nahjustaa jonkun kanssa, joka on jo sopimattomaksi todettu.

Vierailija
19/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:47"] Itse olen tehnyt tuon myös. Tuli kyllä vähän tyhmä olo ja meni maku exästä sen jälkeen. Olin kuitenkin pitänyt häntä erosta huolimatta kunnollisena miehenä mutta aika halvalla antoi sitten kuitenkin. [/quote] Sä olet onneksi kunnon nainen, joka ei menneisiin hetkahda ja kantaa itsensä ja tekonsa aina pystypäin. Eiku... [/quote] No en väittänytkään että itse olisin joku siveyden sipuli. Mutta tuo mies antoi suhteemme aikana itsestään sellaisen kuvan ja sanoi myös ettei koskaan harrasta yhden yön juttuja. Siksi tuo että hän kuitenkin suhteen jälkeen meni sänkyyn muutti hieman käsitystäni hänestä. [/quote] tuo nyt on hyvin tyypillistä kaikille miehille ja naisille jotka vetävät roolia että heillä on korkeampi moraali...hakeudutaan seksisuhteeseen jossa voidaan jollakin tekosyyllä todistella itselleen että tämä on vähemmän moraalitonta irtoseksiä esimerkiksi juuri että mennään exän kanssa sänkyyn ja sitten kuvitellaan että se olisi moraalisesti eri asia kuin yhden yön juttu jonkun muun kanssa

[/quote]

Miksi mielestäsi irtoseksi on moraalinen ongelma?

Vierailija
20/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:07"]Itselläni jatkui seksisuhde exän kanssa seksisuhde ainakin viisi vuotta eron jälkeen.
[/quote]No en minä haluais jäädä exään roikkumaan viideksi vuodeksi! Eikö se tarkoitus olisi jatkaa elämää eikä velloa vanhassa..? Se kait se ap:nkin pontti oli?
[/quote]

Kuka puhunut roikkumisesta? Nimenomaan kirjoitin, että muuta suhdetta ei ollut. Seksi on seksiä, ei se paljon mitään merkitse.