Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menin sitten exän kanssa sänkyyn....

Vierailija
19.05.2015 |

Eilen se tuli piipahtamaan mun luona, kateltiin töllöä ja asia johti toiseen. Veikkaan että molemmat vaan ollu yksinäisiä, mutta mutta, ei tämä nyt kovin järkevältä touhulta tunnu. Mites nyt? Ollaanko kuin mitään ei olis tapahtunut, vai pitääkö tätä alkaa puimaan?? Kertositteko omista kokemuksista?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:59"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:47"] Itse olen tehnyt tuon myös. Tuli kyllä vähän tyhmä olo ja meni maku exästä sen jälkeen. Olin kuitenkin pitänyt häntä erosta huolimatta kunnollisena miehenä mutta aika halvalla antoi sitten kuitenkin. [/quote] Sä olet onneksi kunnon nainen, joka ei menneisiin hetkahda ja kantaa itsensä ja tekonsa aina pystypäin. Eiku... [/quote] No en väittänytkään että itse olisin joku siveyden sipuli. Mutta tuo mies antoi suhteemme aikana itsestään sellaisen kuvan ja sanoi myös ettei koskaan harrasta yhden yön juttuja. Siksi tuo että hän kuitenkin suhteen jälkeen meni sänkyyn muutti hieman käsitystäni hänestä.

[/quote]

Sanoiko hän miksi ei harrasta yhden yön juttuja?

Minäkään en herrasta yhden yön juttuja, syynä vaiva, tautiriski ja keskimäärin aika surkea seksi. Yksikään noista syistä ei todennäköisesti estäisi minua harrastamasta exän kanssa seksiä.

Vierailija
22/23 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:47"] Itse olen tehnyt tuon myös. Tuli kyllä vähän tyhmä olo ja meni maku exästä sen jälkeen. Olin kuitenkin pitänyt häntä erosta huolimatta kunnollisena miehenä mutta aika halvalla antoi sitten kuitenkin. [/quote] Sä olet onneksi kunnon nainen, joka ei menneisiin hetkahda ja kantaa itsensä ja tekonsa aina pystypäin. Eiku... [/quote] No en väittänytkään että itse olisin joku siveyden sipuli. Mutta tuo mies antoi suhteemme aikana itsestään sellaisen kuvan ja sanoi myös ettei koskaan harrasta yhden yön juttuja. Siksi tuo että hän kuitenkin suhteen jälkeen meni sänkyyn muutti hieman käsitystäni hänestä. [/quote] tuo nyt on hyvin tyypillistä kaikille miehille ja naisille jotka vetävät roolia että heillä on korkeampi moraali...hakeudutaan seksisuhteeseen jossa voidaan jollakin tekosyyllä todistella itselleen että tämä on vähemmän moraalitonta irtoseksiä esimerkiksi juuri että mennään exän kanssa sänkyyn ja sitten kuvitellaan että se olisi moraalisesti eri asia kuin yhden yön juttu jonkun muun kanssa

[/quote]

Miksi mielestäsi irtoseksi on moraalinen ongelma?
[/quote]
ei se minulle olekaan...mutta jos se jollekin on sitä niin ihmettelen miksei se sitten exän kanssa olisi yhtälailla ongelma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.