Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa, itkettää ja suorastaan kiukuttaa

Vierailija
12.06.2015 |

, kun taapero ei sitten nukahtanutkaan päiväunille ja minua väsyttää ihan tolkuttomasti (alkuraskaus).  Viime yönäkään en loppuyöstä unta saanut kunnolla oksettavan olon takia ja nyt on olotila ihan piipussa.  Tekee mieli vain raivota ja kiukutella pelkästä väsymyksestä.   Kuitenkin tässä on jaksettava vielä olla lasten kanssa iltamyöhään, mies tulee vasta silloin kotiin.   Miten minä jaksan?? Haluan nukkumaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sipsikulho lasten eten ja leffa pyörimään ja nuku lattialla vieressä

Vierailija
2/8 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota naapurin penan mulkkua nieluun kostoksi miehlle, kun oli töissä silloin kun sua väsytti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan patjan lastenhuoneen lattialle ja lapselle leluja kouraan, ovi kiinni ja itse torkun patjalla. Yleensä lapsi leikkii aika tyytyväisenä siinä mun kyljessä ja itse saa hieman levättyä. 

Vierailija
4/8 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se väsymyskö helpottaa kun lapsi syntyy?

Vierailija
5/8 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei taatusti.  Siihen tietysti yritän myös jotenkin tässä kuukausien vieriessä henkisesti valmistautua.  Vaikka myönnän olevani kyllä unta tarvitseva ihminen ja noh, unet ovat sitten taas hetkeksi taakse jäänyttä elämää. Mutta se on vain hetkellistä ja onneksi, jos kaikki menee hyvin, niin tämä pieni syntyy sellaiseen aikaan, että kuitenkin ollaan taas valoa kohti vähin erin menossa.  Luultavasti valon lisääntyminenkin helpottaa arjessa.

Vierailija
6/8 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos makailet pitkällään vaikka sohvalla, niin sekin auttaa kehoa leppuuntumaan. Lapsi voi touhuilla omiaan ja häntä voi sopivasti ohjailla keskittymään johonkin aikaa vievään.

Vierailija
7/8 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa kiva, kun olisi sellainen äitien rinki, että joku voi ottaa lapset, että saa nukkua kunnon päiväunet (unisyklihän on kait noin puolitoista tuntia, muuten herää pöpperöisenä). Saisko sovittua kenenkään kanssa silleen väliaikaisesti edes?

Vierailija
8/8 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötä lapsille hyviä hiilareita sisältävää ruokaa, täysjyväpuuroa ja -leipää, ei siis piristävää (kaakaota, proteiinia, mehua) päikkärien aikoihin ja himmennä huone mahd. pimeäksi ja sopivan viileäksi ja koti hiljaiseksi. Tulisipa muuten jossain vaiheessa lapsia vahtiva ja nukuttava kotirobotti.