Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulutko sivistyneistöön?

Vierailija
19.05.2015 |

Varsin moni täällä kirjoittava ei selvästi ole kovin sivistynyt. Sen huomaa kirjoitusvirheistä, tavasta ilmaista ja pienten detaljien puutteista, joilla sivistynyt henkilö subtiilisti viestii ylemmyyttään ilman, että rahvas sitä edes ymmärtää. Kuulutko sinä sivistyneistöön?

Itse olen osa sivistyneistöä, koska minulla on akateeminen loppututkinto, kommunikoin sofistikoituneesti ja tunnen arvoni. Lisäksi nautin laadukkaita punaviinejä ja seuraan uutisia useilla eri kielillä. Ystäväpiirini koostuu alansa asiantuntijoista ja menestyjistä (ei yhtään työtöntä). Moni yh-mamma on kade.

Sanna

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä minun kuukausi tuloja tarkkaan Mutta kun raha riittää kaliaan ja omilla jaloila pysyy pystyssä niin mielestäni elämäni on ihan yhtä hyvää kuim teillä jotka juotte puna viiniä uusiSsa porshheissanne ja elämäm koulu on minut sivistänyt ihan tarpeeksi tähän yhteis kuntaan kiitos ja nökemiin olen sanonut sAnottavani.

Vierailija
102/109 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, väärä foorumi kysellä sivistyneistön perään. Täällä on suurin osa työttömiä yh-mammoja elellen sossun tuella.

Itse olen poikkeus tällä foorumilla, olen filosofian tohtori. Siihen ei pysty kuin harva ja se on osoitus sivistyneistöön kuulumisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun.

Vierailija
104/109 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun sivistyneistöön.

Vierailija
105/109 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä teet, Sanna?

Vierailija
106/109 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmannen polven akateeminen ja tietyin määritelmin koen olevani osa sivistyneistöä. Ja äänestin Perussuomalaisia! :D Todellliseen intellektuaalisuuteen kuuluu usein vallitsevan yhteiskunnallisen konsensuksen kyseenalaistaminen ja aito kriittinen ajattelu.

Vierailija
107/109 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että tarvitsee yrittää yleensä tietää ettei kuulu joukkoon.

Vierailija
108/109 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:20"]

Varsin moni täällä kirjoittava ei selvästi ole kovin sivistynyt. Sen huomaa kirjoitusvirheistä, tavasta ilmaista ja pienten detaljien puutteista, joilla sivistynyt henkilö subtiilisti viestii ylemmyyttään ilman, että rahvas sitä edes ymmärtää. Kuulutko sinä sivistyneistöön?

Itse olen osa sivistyneistöä, koska minulla on akateeminen loppututkinto, kommunikoin sofistikoituneesti ja tunnen arvoni. Lisäksi nautin laadukkaita punaviinejä ja seuraan uutisia useilla eri kielillä. Ystäväpiirini koostuu alansa asiantuntijoista ja menestyjistä (ei yhtään työtöntä). Moni yh-mamma on kade.

Sanna

[/quote]

Varmaankin pitäisi ensin määritellä tuo "sivistyneistö". Mutta en ole, akateemisesta loppututkinnosta huolimatta.

Vierailija
109/109 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:40"]Kaupankassa, rekkakuski tai siivooja ei voi koskaan olla osa sivistyneistöä. [/quote] Onko näin? Minä olen kulttuurikodin kasvatti, mutta toimin duunariammatissa. Korkeakouluopintoni jäivät kesken. Olen kuitenkin lukenut valtavasti eri alojen kirjallisuutta, ja harrastanut laajasti kulttuuria. Kuulun sivistyneistöön, omasta mielestäni :)

Olet pudonnut luokasta johon vanhempasi kuuluvat. Voit ihan huoleti ottaa tribaalitatuoinnin takapuolen päälle, ostaa leijona riipuksen, pukea fiorella farkut , asenne t-paidan ja värjätä hiuksesi shokkiväreillä niin ulkomuotosikin tulee päivitettyä siihen yhteikuntaluokkaa jota duunarit edustavat. Otat vielä jonkun rasvanahka duunari miehen joka ei ole pahemmin alkoholisoitunut:D

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme