Miksi kaikki naiset näyttää nykyään ihan samalta?
Kaikki pukeutuu samanlailla, naama meikissä, kaikki mahdolliset tekoripset/hiukset jne. Kukaan ei erotu massasta enää edukseen. Suurin osa näyttää tyrkyiltä ja kyllähän miehiltä kuulee juttuja kuinka moni pitää tällaisia naisia horona. Joistakin huomaa jopa kaupassa kuinka poseeraavat siellä ja kerjäävät huomiota...sairaaks on menny.
Itse olen nainen, ikää vajaa 30 enkä voi käsittää tämän päivän naisten touhua.
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:50"]13 tusinassa. Ja nuoret miehet ovat 10-vuotiaan lapsen kokoisia "mikki hiiriä".
[/quote]Etelä-Suomessa on paljon tosi hoikkia ja laittautuvia nuoria miehiä.
[/quote]
Mitä se laittautuminen tähän kuuluu?
Mainitsin että ovat pieniä.
Ap, keneltä haet hyväksyntää tekemällä eroa muihin naisiin? Miehiltäkö?
Olet säälittävä, etkä yhtään parempi kuin halveksumasi naiset.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:08"]
Kyllä se niin on että pääkaupunkiseudulla naiset ei näytä kovin aidoilta eikä persoonallisilta. Ja moni ei ole iloinenkaan.
[/quote]
Niin väärin! Minulla on asiakkaita Helsingissä ja lähiukunnissa ja Tampereen suunnalla myös siellä näkee tyylejä laidasta laitaan ja ihmiset kyllä toki huolehtivat itsestään enemmän ja ovat vähemmän lihavia.
Menin käymään Porissa ja Ulvilassa työasioissa ja siellä näki kyllä lihavia, lyhythiuksisia tai shokkivärillä värjättyjä hiuksia ja naama norsun veellä kulkeviä matameja joilla vaatteet tyyliin Tokmannilta kenelläkään ei juurikaan meikkiä vain ja ainoastaan räväkkä hiusväri tai silmälasit. Vanhenpia(45->) tyylikkäitä naisia näki enemmän. Teinit olivat myös moni vielä normaalipainoisia ja näteissä vaatteissa.
mun tehtävä ei oo ulkonäölläni miellyttää ketään. tyrkytän itseäni jos siltä tuntuu, leikkelen ja laitatan itseäni jos tahdon. sussakin on varmasti jotain sellaista, mitä mä en ihannoi. kunnioitan silti, enkä tuhlaa ajatuksiani arvosteluusi ja motiiviesi pohdiskeluun. sen sijaan kiinnitän huomiota siihen, miten päin sun naama on, tervehditkö bussikuskia, kiitätkö oven avaajaa.
Naiset ovat kautta aikojen näyttäneet samalta, ja joukossa poikkeustapauksia. Siitähän muoti syntyy. Googletas huviksesi eri aikakausien muotia, niin hajautumista alkaa tapahtua vasta 2000 luvulla ja nykymuoti on entistä pirstaloituneempaa. Tämä Tuksutyyli on yksi tämän aikakautemme tyyleistä, eikä se aina miellytä kaikkia. Odota 20 vuotta, kyllä se siitä taas muuttuu.
Jaahas taas joku täti yrittää nostaa itsensä muiden yläpuolelle. Kyllä sullekin nauretaan :)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:34"]Naiset ovat kautta aikojen näyttäneet samalta, ja joukossa poikkeustapauksia. Siitähän muoti syntyy. Googletas huviksesi eri aikakausien muotia, niin hajautumista alkaa tapahtua vasta 2000 luvulla ja nykymuoti on entistä pirstaloituneempaa. Tämä Tuksutyyli on yksi tämän aikakautemme tyyleistä, eikä se aina miellytä kaikkia. Odota 20 vuotta, kyllä se siitä taas muuttuu.
[/quote]Meinaat että silarit ja kellohame on sama juttu? Ööö, ei?
Mitä ne miehet naisia arvostelee? Itsekin ovat ulkonaisesti ihan samannäköisiä suurin osa. Sama lyhyeksi leikattu tukka, jotkut suorat housut ja paita. :D
Minusta on aivan se ja sama minkä näköinen ihminen on. Tutustuessa siihen ehkä kiinnittää huomiota, myöhemmin tärkein on siellä sisällä.
Eikö tärkeintä lopulta ole, että jokainen näyttää siltä kuin näyttää siksi että haluaa, eikä siksi että "on pakko?" Miksi se että joku näyttää meikkipäältä olisi enemmän tai vähemmän oikein kuin se että minä näytän teinipojalta - kunhan molemmat olemme itse tyytyväisiä ulkonäköömme? Relatkaa (naiset).
No aika tylsiltä näyttää. Tiukat persettä muotoilevat housut ja joku kaikilla tällä hetkellä muodissa oleva yläosa.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:08"]
Kyllä se niin on että pääkaupunkiseudulla naiset ei näytä kovin aidoilta eikä persoonallisilta. Ja moni ei ole iloinenkaan.
[/quote]
Niin väärin! Minulla on asiakkaita Helsingissä ja lähiukunnissa ja Tampereen suunnalla myös siellä näkee tyylejä laidasta laitaan ja ihmiset kyllä toki huolehtivat itsestään enemmän ja ovat vähemmän lihavia.
Menin käymään Porissa ja Ulvilassa työasioissa ja siellä näki kyllä lihavia, lyhythiuksisia tai shokkivärillä värjättyjä hiuksia ja naama norsun veellä kulkeviä matameja joilla vaatteet tyyliin Tokmannilta kenelläkään ei juurikaan meikkiä vain ja ainoastaan räväkkä hiusväri tai silmälasit. Vanhenpia(45->) tyylikkäitä naisia näki enemmän. Teinit olivat myös moni vielä normaalipainoisia ja näteissä vaatteissa.
[/quote]
Palstalla ainakin yksi Porista/Ulvilasta johon osui ja upposi, kun täytyi alapeukuttaa :)
Missäköhän päin Helsinkiä ap oikein liikkuu, kun näkee vain saman näköisiä naisia... Helsingissähän nimenomaan näkee persoonallisia tyylejä ja tavallisia ihmisiä, kun voi olla täysin oma itsensä kun asuu näin isolla paikkakunnalla eikä kukaan vastaantulija välttämättä tunne sinua. Oma kokemukseni on se että Helsingissä on enemmän hipstereitä kun noita muovisia tekotukkanaisia, mutta ehkä asun vain väärällä puolella kaupunkia :D
Onpa muovisen näköisiä ihmisiä ja kaikki pukeutuu samalla tavalla...
Mee kaihileikkaukseen tai hanki uudet lasit.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:01"]Missä sä oikein pyörit, jos kaikki naiset on tollasia?
[/quote]
Samaa mietin. Itse asun myös pk-seudulla ja kukaan ystävistäni ei ole mainitsemasi näköinen. Joltain saattaa satunnaisesti löytyä ripsipidennykset kesäisin tms ja valtaosa meikkaa, mutta ei mitään ylipyntättyjä. Vai mitähän tässä tarkoitetaan..
Pitääkö joku hipsteriä persoonallisena :D
Vierailija kirjoitti:
kyllähän miehiltä kuulee juttuja kuinka moni pitää tällaisia naisia horona.
Ja niiden seurasta ollaan valmis vaikka maksamaan.
No ehkä sä et vaan osaa katsoa niitä tarkemmin, tai sitten jos näetkin erinäköisen kirjotat tänne siitä, että miten se kehtas olla sennäkönen, huomionkipeä:D
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:50"]13 tusinassa. Ja nuoret miehet ovat 10-vuotiaan lapsen kokoisia "mikki hiiriä".
[/quote]Etelä-Suomessa on paljon tosi hoikkia ja laittautuvia nuoria miehiä.