Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki naiset näyttää nykyään ihan samalta?

Vierailija
19.05.2015 |

Kaikki pukeutuu samanlailla, naama meikissä, kaikki mahdolliset tekoripset/hiukset jne. Kukaan ei erotu massasta enää edukseen. Suurin osa näyttää tyrkyiltä ja kyllähän miehiltä kuulee juttuja kuinka moni pitää tällaisia naisia horona. Joistakin huomaa jopa kaupassa kuinka poseeraavat siellä ja kerjäävät huomiota...sairaaks on menny.
Itse olen nainen, ikää vajaa 30 enkä voi käsittää tämän päivän naisten touhua.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, saatko hoitoa sun mt- ongelmiin? 

Vierailija
2/61 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinäkin näytät samalta kuin muut? Vastaa sit omaan kysymykseesi, miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä enemmän suosittelisin hoitoa yllä kuvatuille tyypeille...

Vierailija
4/61 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä oikein pyörit, jos kaikki naiset on tollasia?

Vierailija
5/61 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ottais ittelleni tekoripsiä/hiuksia, pärjään ihan omillakin joten en siis näytä. Teitä saman muotin mukaan kopioituja on vaan niin paljon ja tyrkky käytös huvittavaa. Ap

Vierailija
6/61 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pk-seudulla käyn töissä ja liikun. Ap

Vierailija
7/61 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua oikeasti riepoo? Mitä se sulta on pois, miltä muut näyttävät? Ihmeellisen aggressiivinen asenne tällaiseen pikkuasiaan. Etkö itse ole tyytyväinen ulkonäköösi? Onko sua arvosteltu siitä?

Vierailija
8/61 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä asut, mutta en allekirjoita tuota väitettä. Itse nään asian ihan eri lailla.  Kun kadulla liikkuu niin on ihana kattoa miten erilaisia nykyajan ihmiset on. Ei ole mitään yhtä suuntautumista.

Vierailija
9/61 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:01"]En ikinä ottais ittelleni tekoripsiä/hiuksia, pärjään ihan omillakin joten en siis näytä. Teitä saman muotin mukaan kopioituja on vaan niin paljon ja tyrkky käytös huvittavaa. Ap

[/quote] Tiedätkö mitä "kaikki" tarkoittaa? Miksi puhut kaikista, jos tarkoitat vain osaa naisista? Miksei jokainen saa olla juuri sellainen kuin haluaa, vaikka se sotii sinun tyylitajuasi vastaan? "Erilaisuus" on nykyään niin muodissa että nämä blingblingblondit ovat jo melkein ne ketkä erottuu massasta.

Vierailija
10/61 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, totta. Yläasteen tai lukion ohi kun ajaa ja näkee tyttöjä niin ihan kuin toistensa kopioita olisi siinä rivissä. Pituuksissa ja poskien pyöreydessä hiukan eroja, mutta muuten samoja :D

Vierailija
11/61 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on että pääkaupunkiseudulla naiset ei näytä kovin aidoilta eikä persoonallisilta. Ja moni ei ole iloinenkaan.

Vierailija
12/61 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, väärä sana toi "kaikki" ja tottakai ihmiset saa pukeutua ja olla ihan millasia haluavat. Tämä nousi vaan esiin kun viikonloppuna isommalla porukalla istuttiin iltaa jossa suurin osa miehiä ja ihmettelivät tätä. Ap

Vierailija
13/61 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:06"]Haha, totta. Yläasteen tai lukion ohi kun ajaa ja näkee tyttöjä niin ihan kuin toistensa kopioita olisi siinä rivissä. Pituuksissa ja poskien pyöreydessä hiukan eroja, mutta muuten samoja :D

[/quote]
Ja kouluikäiset tytöt = naiset?

Vierailija
14/61 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:57"]Ap, saatko hoitoa sun mt- ongelmiin? 
[/quote]

Sinä et taida saada omiisi?

Vierailija
15/61 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella aikakaudella on omat trendinsä. Kun katselen äitini lukiokuvia, kaikki näyttävät omaan silmääni niissäkin ihan samanlaisilta. Tämän päivän trendi nuorilla naisilla vain sattuu olemaan ap:n kuvailema. Ei siinä, itseäkin kyllä nykyajan "feikkiys" ihmetyttää.

Vierailija
16/61 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:06"]Haha, totta. Yläasteen tai lukion ohi kun ajaa ja näkee tyttöjä niin ihan kuin toistensa kopioita olisi siinä rivissä. Pituuksissa ja poskien pyöreydessä hiukan eroja, mutta muuten samoja :D

[/quote]
Ja kouluikäiset tytöt = naiset?
[/quote]No monilla nuorilla on paljon meikkiä ja tiukat housut. Hametta ei ole kenellekään.

Vierailija
17/61 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oon tyytyväinen ulkonäkööni enkä muokkais sitä tekoripsin jne. Olen jopa siksi päässyt mallitoimiston kautta kuvattavaksi ku erotun tästä massasta. Olen aika taviksen näkönen mutta kai se ettei yritä liikaa panostaa ulkonäköönsä on nykyään eniten erottuvaa. Ap

Vierailija
18/61 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä miehet on kyllä aina olleet ja edelleen toistensa kopioita. Valitettavasti myös luonteeltaan ja kiinnostuksen kohteiltaan.

Vierailija
19/61 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän pointin, oon miettiny samaa. Stadis "joka toisel" on samanlainen meikki naamas, pumpatut huulet ja hiustenpidennykset. Ei kait siin mitää väärääkään oo mut vähän huolestuttavaa et todella nuoret täyttää huuliaan niin radikaalisti.

Vierailija
20/61 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:13"]

Mun mielestä miehet on kyllä aina olleet ja edelleen toistensa kopioita. Valitettavasti myös luonteeltaan ja kiinnostuksen kohteiltaan.

[/quote]

Epäilemättä otos on laaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan