Miksi kaikki naiset näyttää nykyään ihan samalta?
Kaikki pukeutuu samanlailla, naama meikissä, kaikki mahdolliset tekoripset/hiukset jne. Kukaan ei erotu massasta enää edukseen. Suurin osa näyttää tyrkyiltä ja kyllähän miehiltä kuulee juttuja kuinka moni pitää tällaisia naisia horona. Joistakin huomaa jopa kaupassa kuinka poseeraavat siellä ja kerjäävät huomiota...sairaaks on menny.
Itse olen nainen, ikää vajaa 30 enkä voi käsittää tämän päivän naisten touhua.
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:06"]Haha, totta. Yläasteen tai lukion ohi kun ajaa ja näkee tyttöjä niin ihan kuin toistensa kopioita olisi siinä rivissä. Pituuksissa ja poskien pyöreydessä hiukan eroja, mutta muuten samoja :D
[/quote]
Ja kouluikäiset tytöt = naiset?
[/quote]No monilla nuorilla on paljon meikkiä ja tiukat housut. Hametta ei ole kenellekään.
[/quote]
Mitä? Ai paljon meikkiä ja tiukat housut tekee teinitytöistä naisia? Väännän nyt vielä rautalangasta, että itsehän tarkoitin sitä, että aikuisten naisten tyyliä ei ole syytä arvioida koulutyttöjen tyylin perusteella. :D
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:13"]Ymmärrän pointin, oon miettiny samaa. Stadis "joka toisel" on samanlainen meikki naamas, pumpatut huulet ja hiustenpidennykset. Ei kait siin mitää väärääkään oo mut vähän huolestuttavaa et todella nuoret täyttää huuliaan niin radikaalisti.
[/quote]Matkitaan USAn viihdehömppää tosissaan. Todella harmi, että erilaisuus vähenee. Nämä ihmiset muuten harvoin tietää, ettei Yhdysvalloissa "oikea" elämä ole kuin tvssä. Fiktio ja fakta menevät sekaisin.
Tavikset näyttävät taviksilta. Ja vaikka se kuulostaa negatiiviselta niin se ei ole sitä. Ihmiset yrittävät aina pukeutumisellaan viestittää jotain. Suurimmalle osalle lauman mukana meneminen tulee luonnostaan.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:01"]En ikinä ottais ittelleni tekoripsiä/hiuksia, pärjään ihan omillakin joten en siis näytä. Teitä saman muotin mukaan kopioituja on vaan niin paljon ja tyrkky käytös huvittavaa. Ap
[/quote]
Olen samaa mieltä. Käytän kyllä meikkiä, mutta hillitysti vaatteet mulla ei oo paljastavia, vaan sellaisia mistä tykkään ja mikavia päällä joten ei me kaikki naiset olla samanlaisia.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:06"]Haha, totta. Yläasteen tai lukion ohi kun ajaa ja näkee tyttöjä niin ihan kuin toistensa kopioita olisi siinä rivissä. Pituuksissa ja poskien pyöreydessä hiukan eroja, mutta muuten samoja :D
[/quote]
[/quote]No monilla nuorilla on paljon meikkiä ja tiukat housut. Hametta ei ole kenellekään.
[/quote]
Mitä? Ai paljon meikkiä ja tiukat housut tekee teinitytöistä naisia? Väännän nyt vielä rautalangasta, että itsehän tarkoitin sitä, että aikuisten naisten tyyliä ei ole syytä arvioida koulutyttöjen tyylin perusteella. :D
[/quote]Aikuisten ja koululaisten maailmat ovat koko ajan lähentyneet tällä vuosituhannella.
Kerrotko vähän, miten mielestäsi pitäisi erottua massasta? Minulla ei ole mitään pidennyksiä, mutta omat hiukseni ovat pitkät ja käytän jopa pidentävää ripsiväriä (hui!). Ihan jo työn puolesta pitää olla hillitty ulkoasu, siistit vaatteet ja kevyt meikki. Koen jonkun erityisen statementin antamisen ulkonäöllä enemmän teinien ja joidenkin äärimmäistä tyylisuuntaa edustavien jutuksi, en sellaiseksi, mitä aikuisten ihmisten pitäisi edes miettiä.
Itse mietin sitä miksi niin moni haluaa näyttää halvalta ja vielä käyttäytyä sen mukaisesti!
Jees. Taas yksi nainen, joka "ei ole kuten muut naiset". Joka väheksyy muita naisia. Ja tulee aina paremmin toimeen miesten kanssa kuin naisten kanssa, koska naiset on aivottomia kanoja.
Kuule, sun kaltaisia on tää palsta täynnä. Teitä yhdistää asennevamma, pienet piirit, omahyväinen itsekehu ja 50-luvun asenne, jossa kaikki, mikä tulee miehen suusta, on täyttä asiaa, ja mikään, mikä tulee naisen suusta, ei ole oikein mitään.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:22"]Kerrotko vähän, miten mielestäsi pitäisi erottua massasta? Minulla ei ole mitään pidennyksiä, mutta omat hiukseni ovat pitkät ja käytän jopa pidentävää ripsiväriä (hui!). Ihan jo työn puolesta pitää olla hillitty ulkoasu, siistit vaatteet ja kevyt meikki. Koen jonkun erityisen statementin antamisen ulkonäöllä enemmän teinien ja joidenkin äärimmäistä tyylisuuntaa edustavien jutuksi, en sellaiseksi, mitä aikuisten ihmisten pitäisi edes miettiä.
[/quote]Aitous arvona on aika out stadissa. Ei nättiä eikä mukavaa kun moni vetää telkusta opittuja rooleja.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:06"]Haha, totta. Yläasteen tai lukion ohi kun ajaa ja näkee tyttöjä niin ihan kuin toistensa kopioita olisi siinä rivissä. Pituuksissa ja poskien pyöreydessä hiukan eroja, mutta muuten samoja :D
[/quote]
[/quote]
[/quote]Aikuisten ja koululaisten maailmat ovat koko ajan lähentyneet tällä vuosituhannella.
[/quote]
Varmasti näinkin, mutta en silti näin 30-vuotiaana pukeudu samalla tavalla kuin 17-vuotias pikkusiskoni.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:06"]Haha, totta. Yläasteen tai lukion ohi kun ajaa ja näkee tyttöjä niin ihan kuin toistensa kopioita olisi siinä rivissä. Pituuksissa ja poskien pyöreydessä hiukan eroja, mutta muuten samoja :D
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Varmasti näinkin, mutta en silti näin 30-vuotiaana pukeudu samalla tavalla kuin 17-vuotias pikkusiskoni.
[/quote]Mutta vaikutussuhde on olemassa. Joku väitti, ettei teineillä ja aikuisilla ole tekemistä pukeutumisessa.
No niin, voisko joku mennä vaikka 2 tunniksi Helsingin Rautatieasemalle tai Kamppiin seisomaan ja laskemaan kaikki naiset arviolta 18 - 110-vuotiaat naiset ja tulkaa sitten kertomaan montako prosenttia kuuluu aloituksessa kuvattuun ryhmään ja kuinka monta prosenttia on sitten jotain muuta.
Oisko nyt kuitenkin alle 20 % noita ihan feikkejä?
Omituisia mutta ei haittaa. Paremmat mahikset meillä luonnollisilla. Enkä tarkoita että on täysin meikitön.
Kaikki? Omassa tuttavapiirissäni tai työkavereissa ei ole yhtäkään naista jolla olisi ripsen- tai hiustenpidennykset tai överimeikkiä. Eikä se kyllä minulle kuuluisi, vaikka olisikin - jokainen varmasti meikkaa ja laittautuu sen mukaan mistä itse pitää.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:06"]Haha, totta. Yläasteen tai lukion ohi kun ajaa ja näkee tyttöjä niin ihan kuin toistensa kopioita olisi siinä rivissä. Pituuksissa ja poskien pyöreydessä hiukan eroja, mutta muuten samoja :D
[/quote]
Aivan totta. Nykyajan nuoret ja nuoret aikuiset ovat kaikki saman näköisiä.
Persoonallisen näköisiä saa hakemalla hakea.
Typistetyt piirteet lapsen kehossa.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:39"]No niin, voisko joku mennä vaikka 2 tunniksi Helsingin Rautatieasemalle tai Kamppiin seisomaan ja laskemaan kaikki naiset arviolta 18 - 110-vuotiaat naiset ja tulkaa sitten kertomaan montako prosenttia kuuluu aloituksessa kuvattuun ryhmään ja kuinka monta prosenttia on sitten jotain muuta.
Oisko nyt kuitenkin alle 20 % noita ihan feikkejä?
[/quote]Hame olisi kauniin näköinen, miksei käytetä.
13 tusinassa. Ja nuoret miehet ovat 10-vuotiaan lapsen kokoisia "mikki hiiriä".
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:24"]Jees. Taas yksi nainen, joka "ei ole kuten muut naiset". Joka väheksyy muita naisia. Ja tulee aina paremmin toimeen miesten kanssa kuin naisten kanssa, koska naiset on aivottomia kanoja.
Kuule, sun kaltaisia on tää palsta täynnä. Teitä yhdistää asennevamma, pienet piirit, omahyväinen itsekehu ja 50-luvun asenne, jossa kaikki, mikä tulee miehen suusta, on täyttä asiaa, ja mikään, mikä tulee naisen suusta, ei ole oikein mitään.
[/quote]
Tämä. Vituttaa kun naiset lyttää toisiaan. Antaa teinien pukeutua miten huvittaa, vanhukset on kautta aikain paheksuneet nuorten haihatuksia.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:12"]
Kyllä oon tyytyväinen ulkonäkööni enkä muokkais sitä tekoripsin jne. Olen jopa siksi päässyt mallitoimiston kautta kuvattavaksi ku erotun tästä massasta. Olen aika taviksen näkönen mutta kai se ettei yritä liikaa panostaa ulkonäköönsä on nykyään eniten erottuvaa. Ap
[/quote]Heh, ei kyllä ole erottuvaa olla taviksennäköinen. Erikoisuus on erottuvaa. Niitä ei paljon ole, mutta silloin tällöin tulee vastaan.