Arvatkaa mun paino! :)
Pituutta 165cm ja tiedän, että mulla on kamalat länkisääret, niitä ai tartte kommentoida :D
Kommentit (27)
Voit olla 45-58, ei voi sanoa kun ei näy peppuakaan
Voi vittu ketään ei kiinnosta mene puntarille jos tarttee tietää
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 16:04"]Voi vittu ketään ei kiinnosta mene puntarille jos tarttee tietää
[/quote]
No pitikö sun tää ihan välttämättä avata jossei kiinnosta?
Hei, mä tunnistin sut, lattiasta, kropastasi ja peilin sijainnista! :) Mutta älä huoli, en aio paljastaa sua :D
t. luultavasti arvaat kyllä kuka :)
Oikea vastaus on 54kg ja yritän epätoivosesti laihdutella noita 4 kiloa pois. Varsinkin noi yläreisiläskit ja mahapömppö häiritsee.
Alle 60 kg ihan selvästi. 55 kiloa ehkä?
En nähnyt mahapömppöä enkä yläreisiläskejä. Sulla on hyvä kroppa jo nyt, joten varo, ettei laihdutus mene liiallisuuksiin.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 16:11"]Oikea vastaus on 54kg ja yritän epätoivosesti laihdutella noita 4 kiloa pois. Varsinkin noi yläreisiläskit ja mahapömppö häiritsee.
[/quote]
Hyvä että sentään tiedostat laihdutuksen tarpeen. Juurikin nuo mainitsemasi mahapömppä ja yläreisiläskit ovat paha turn off. Onko kuvaa ylävartalosta ja sivulta, niin voidaan arvioida muutkin ongelmakohtasi?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 16:11"]Oikea vastaus on 54kg ja yritän epätoivosesti laihdutella noita 4 kiloa pois. Varsinkin noi yläreisiläskit ja mahapömppö häiritsee.
[/quote]
Ei siinä ole mitään sellaista!!
Mä oon saman pituinen mutta vähän muodokkaampi. Painan 58 kiloa joten sanoisin että sä noin 52?