Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjakortti kauppaan, josta en halua mitään

Vierailija
10.12.2022 |

Minulla on lahjakortti liikkeeseen, josta minulla ei ole tarvetta eikä halua mitään itselleni ostaa. Lahjakorttia ei voi vaihtaa rahaksi. Jos kuitenkin ostan sieltä jotain, jonka sitten palauttaisin, saanko sen sitten rahana takaisin? En haluaisi lahjakorttia ihan hukkaankaan heittää kun useasta kympistä kyse.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lahjakortilla jokin tuote, jonka voit myydä eteenpäin esim. Torissa tai Face kirppiksellä. 

Vierailija
2/13 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai osta sillä joululahja jollekin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai osta sillä joululahja jollekin. 

Niin, ehkä voisin ostaa sillä joululahjan vaikka oikeastaan kaikki lahjat olen jo hommannut. Tai sitten vain annan sen jollekin kuka tarvitsee.

Vierailija
4/13 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna se jollekin joululahjaksi. Tai osta sillä joululahja. Jos ostat jotain ja palautat niin saat luultavasti lahjakortin. Yleensä palautus annetaan samalla tavalla kuin tuote on maksettu. Riippuu tietty vähän kaupasta ja siitä kuinka kokenut työntekijä on.

Vierailija
5/13 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useamman sadan euron hierontalahjakortti. Siis pelkkää hierontaa, ei mitään oheissälää sillä saa.

Ja mä en siedä sitä, että muhun kosketaan. Se saa mut oksentamaan, oikeasti. (hankaloittaa elämää mm. lääkärikäynnit, hammaslääkäri jne. Kosmetologilla tai kampaajalla ei käy ikinä).

Haluaisko joku ostaa puoleen hintaan... Aaaaaargh. Yhden vastaavan sain jo myytyä, mutta tää ei mee kaupaksi, kun on näin tolkuttoman kallis.

Vierailija
6/13 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on useamman sadan euron hierontalahjakortti. Siis pelkkää hierontaa, ei mitään oheissälää sillä saa.

Ja mä en siedä sitä, että muhun kosketaan. Se saa mut oksentamaan, oikeasti. (hankaloittaa elämää mm. lääkärikäynnit, hammaslääkäri jne. Kosmetologilla tai kampaajalla ei käy ikinä).

Haluaisko joku ostaa puoleen hintaan... Aaaaaargh. Yhden vastaavan sain jo myytyä, mutta tää ei mee kaupaksi, kun on näin tolkuttoman kallis.

Eikö sun läheiset tunne sinua, kun tuollaisia lahjoja antavat?

Vierailija
7/13 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautus rahoja et saa takaisin ,vaan saman suruisen  osto lapun sama liike. Myy jolekin hieman halvemalla se lahjakortti. Mene vaikka kaupustelee pussi/ Metro/ Juna terminaali.

Vierailija
8/13 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät. Äitini rrrrrrrrakastaa hierontaa ja jalkahoitoja, joten jakelee niitä lahjoina ympäriinsä. Pyysin akkukäyttöistä moottorisahaa, tai kyseiseen kauppaan lahjakorttia, tai ihan vaan Prismaan lahjakorttia, niin ei. Tai vaikka taimikauppaan pieni lahjakortti. Tai luumupuun taimi.

Ja sitten äitini ihmetteli, että ai miten niin et tykkää? No kai sä jotain käyttöä tälle (VAIN hoitoihin- oli kirjoitettu siihen) keksit, nää on niin mukavia hoitoja.

Mutta loput vastaavat tulivat sitten miehen puolelta (täytin siis pyöreitä vuosia), ja heille olin SUORAAN sanonut kysyttäessä, että EI MISSÄÄN tapauksessa mihinkään kauneushoitolaan, kampaajalle, hierontaan, kosmetiikkaan tms. Että mielummin ilman lahjaa, mutta ei mitään tuollaista.

Ja tadaa, ostivat kauneushoitolaan lahjakortin.

Että näin paljon kuunnellaan. Tällaisena aikana vähän ottaa päähän, kun tiedän, että tuolle rahalle olisi ollut kaikilla tahoilla muutakin käyttöä.

Vierailija
9/13 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy lahjakortti Torissa

Vierailija
10/13 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät. Äitini rrrrrrrrakastaa hierontaa ja jalkahoitoja, joten jakelee niitä lahjoina ympäriinsä. Pyysin akkukäyttöistä moottorisahaa, tai kyseiseen kauppaan lahjakorttia, tai ihan vaan Prismaan lahjakorttia, niin ei. Tai vaikka taimikauppaan pieni lahjakortti. Tai luumupuun taimi.

Ja sitten äitini ihmetteli, että ai miten niin et tykkää? No kai sä jotain käyttöä tälle (VAIN hoitoihin- oli kirjoitettu siihen) keksit, nää on niin mukavia hoitoja.

Mutta loput vastaavat tulivat sitten miehen puolelta (täytin siis pyöreitä vuosia), ja heille olin SUORAAN sanonut kysyttäessä, että EI MISSÄÄN tapauksessa mihinkään kauneushoitolaan, kampaajalle, hierontaan, kosmetiikkaan tms. Että mielummin ilman lahjaa, mutta ei mitään tuollaista.

Että näin paljon kuunnellaan. Tällaisena aikana vähän ottaa päähän, kun tiedän, että tuolle rahalle olisi ollut kaikilla tahoilla muutakin käyttöä.

Minulle kävi vähän samanlainen juttu. Minulla on aina ollut pitkät hiukset ja sukulaiset ovat jo monta vuotta vihjailleet, että tuon ikäisenä pitäisi jo ymmärtää leikkauttaa hiukset lyhyiksi. En ole käynyt kampaajalla kuin kerran lapsena ja se oli ikävä kokemus. Muutenkin ahdistaa ajatus että kukaan hiiviskelee takanani ja vieläpä saksien kanssa. Tykkään pitkistä hiuksistani, miehenikin kehuu minua kauniiksi enkä tosiaankaan haluaisi uutta hiustyyliä. Kun täytin 40 sanoin sukulaisilleni, että en aio järjestää mitään juhlia vaan lähden mieheni kanssa vaellukselle syntymäpäivänäni. Kun palasimme kotiin, postilaatikossa oli sukulaisten lahjakortti paikalliseen kampaamoon. Ei tunnu kivalta, ehkä annan sen edelleen lahjaksi jollekin muulle.

Vierailija
11/13 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy lahjakortti vaikka lankomiehellesi! Älä ole uusavuton!

Vierailija
12/13 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti myyntiin vaan, näin joulun alla on varmasti kysyntääkin kun monet ostavat lahjoja.

Vierailija
13/13 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi vähän samanlainen juttu. Minulla on aina ollut pitkät hiukset ja sukulaiset ovat jo monta vuotta vihjailleet, että tuon ikäisenä pitäisi jo ymmärtää leikkauttaa hiukset lyhyiksi. En ole käynyt kampaajalla kuin kerran lapsena ja se oli ikävä kokemus. Muutenkin ahdistaa ajatus että kukaan hiiviskelee takanani ja vieläpä saksien kanssa. Tykkään pitkistä hiuksistani, miehenikin kehuu minua kauniiksi enkä tosiaankaan haluaisi uutta hiustyyliä. Kun täytin 40 sanoin sukulaisilleni, että en aio järjestää mitään juhlia vaan lähden mieheni kanssa vaellukselle syntymäpäivänäni. Kun palasimme kotiin, postilaatikossa oli sukulaisten lahjakortti paikalliseen kampaamoon. Ei tunnu kivalta, ehkä annan sen edelleen lahjaksi jollekin muulle.

Ihmeellisiä sukulaisia teillä jollain.