Joko heti aamusta haisee hiiva?
Kommentit (38)
Se on tietenkin vähän harmillista, että enemmistö teistä palstan naisista on keski-ikäisiä, mutta samalla helvetin äkäisiä perähikiän juntteja, joilla ei selvästi ole joko koskaan ollut seksielämää, tai siitä on jo vierähtänyt piiiiiitkä tovi. Minäkin olen keski-ikäinen mies, mutta koska kuljen silmät ja korvat auki, näen ja tapaan mieluummin nuorempia ihmisiä, jotka osaavat käyttäytyä normaalisti. Usko pois, moni muukin mies on täsmälleen sinun kaltaiseen naisen irvikuvaan kyllästyneenä harkinnut ulkomaalaista vaimoa ja sellaisen löytänyt. Minulla on alkanut kuin uusi elämä, kun ystäväpiiriin kuuluu paljon eri kansalaisuuksia ja enimmäkseen nuorempia ja iloisia, positiivisia ihmisiä. Teidän elämän näyttää täyttävän surulliset kuvitelmat perähikiän junttimiehistä.
Perähikiän "naiset" kuumeneeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
Vierailija kirjoitti:
Tummelit heti tarkkana!
Pää kii, animekääpiöpedofiilirunkkari.
Vierailija kirjoitti:
Se on tietenkin vähän harmillista, että enemmistö teistä palstan naisista on keski-ikäisiä, mutta samalla helvetin äkäisiä perähikiän juntteja, joilla ei selvästi ole joko koskaan ollut seksielämää, tai siitä on jo vierähtänyt piiiiiitkä tovi. Minäkin olen keski-ikäinen mies, mutta koska kuljen silmät ja korvat auki, näen ja tapaan mieluummin nuorempia ihmisiä, jotka osaavat käyttäytyä normaalisti. Usko pois, moni muukin mies on täsmälleen sinun kaltaiseen naisen irvikuvaan kyllästyneenä harkinnut ulkomaalaista vaimoa ja sellaisen löytänyt. Minulla on alkanut kuin uusi elämä, kun ystäväpiiriin kuuluu paljon eri kansalaisuuksia ja enimmäkseen nuorempia ja iloisia, positiivisia ihmisiä. Teidän elämän näyttää täyttävän surulliset kuvitelmat perähikiän junttimiehistä.
Juu juu. Taas sama itkuvirsi heti aamusta. Onnelliselta tosiaan vaikutat. Mitä se "vaimo" tykkää kun istut läskiperseelläsi palstalla 7-23? :D :D :D
Tee tummeli jotain muuta kuin olet palstalla, harmittaako!
No eihän noita hiivaisia muuten kuumaksi saisikaan kuin palstalla :D
Tummelit heti seiskalta paikalla! :D
Vierailija kirjoitti:
No eihän noita hiivaisia muuten kuumaksi saisikaan kuin palstalla :D
7-23, 50 v hiivainen, ei hyvää päivää mitä elämää!!
ihan ala-arvoista ja lapsellista sanoilupompottelua. jonninjoutavaa. keskusteluntaso- missä.
jokainen muka lyö paremmaksi. ei edes hauskaa tai huumoria. eikä eka kerta.
Vierailija kirjoitti:
ihan ala-arvoista ja lapsellista sanoilupompottelua. jonninjoutavaa. keskusteluntaso- missä.
jokainen muka lyö paremmaksi. ei edes hauskaa tai huumoria. eikä eka kerta.
Palstan taso on tämä, molemmin puolin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu juu. Taas sama itkuvirsi heti aamusta. Onnelliselta tosiaan vaikutat. Mitä se "vaimo" tykkää kun istut läskiperseelläsi palstalla 7-23? :D :D :D
Etköhän sinä punkero ole täällä 7-23 :D
Vierailija kirjoitti:
Asun Järvenpäässä.
Harmittaako inkkulia, kun joutuu ihan yksikseen ulisemaan ? Eikö pikku provosi oikein lähde käyntiin tänään? No, minäkin poistun. Oikein kivaa päivää pikku kätösesi kanssa! 😁
Ap. pannut olutta? Onnex ei sentään muuta...
Itse asiassa kyllä. Laitoin eile Tuoppi kotisiman tekeytymään ja yh hyh, vaikka astian päällä on 2 keittiöpyyhettä niin kyllä haisee. Nyt arvon lykkäänkö astian päälle ison tiiviin kattilankannen vai tarvitseeko hiiva edes vähän ilmaa?
Vierailija kirjoitti:
Tummelit heti tarkkana!
Et taida raukka edes tietää mitä tummeli on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun Järvenpäässä.
Jep, siellä niitä ke hareita kyllä riittää!
Pullataikinanko incel pyöräytti?