Toyota C-kasetti
Kun olin pieni niin isäni osti Toyotan ja sai lasten toyota kasetin. Nyt muistelin niitä lauluja joita kuunteli pienenä ja yritin netistä etsiä, mut en millään löydä. Onko kukaan törmännyt tällaiseen kasettiin? Pidinerityisesti laulusta jossa laulettiin jotkain "osta isä toyota..." Ja kasetilla oli toisella puolella viimeisenä lauluna joku hidas, kaiketi unilaulu jajostain syystä muistelisin jotain syvään tai siniseen menost siinä javoi olla, että muistan väärin, mutta Tommi Läntinen kävi mielessäni.
Kiitos jos joku muistaa jotain tähän liittyvää! =)
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:52"]Mulla on kasari-toyota alkuperäisellä kasettisoittimella ja lastenlauluja, mitä aina välillä kuuntelen.
[/quote]
Et satu muistamaan kumpaakaan mainitsemistani lauluista? =)
-ap
"Isi hoi, ota toiotaota, isi hoi ota toiotaota... Kun ajat Toyotaa Toyotaa niin ajat"
Meniköhän jotenkin tohon tyyliin. :)
-Sari
Etippä Youtubesta Murrit ja kappaleet Pieni Helmi tai Valaslaulu. (Noista jompikumpi vois olla sun tarkoittama hidas kipale). Kiva, että muutkin Toyota-lapset muistaa MAAILMAN PARHAAN kasetin. :)
-Sari
Mulla on kasari-toyota alkuperäisellä kasettisoittimella ja lastenlauluja, mitä aina välillä kuuntelen.