Haluan vain tappaa itseni
Menetiin tyhmiin sanavalintoihin ainoan henkilön jostain olen oikeasti välittänyt. Nyt on liian myöhäistä tehdä mitään asialle.
Kommentit (15)
Oletko kokeillut keskustella asiasta sen henkilön kanssa? Tosi ystävyys ei välttämättä lopu siihen että kerran sanoo jotain ajattelematonta.
Voisiko sitä vielä korjata?
Jos ei, niin tarjoudun itsemurhakaveriksi.
Elämä kyllä hoitaa sinut aikanaan aivan yhtä varmasti kuin elämä järjestää jokaiselle meistä välillä aivan väärät sanat suuhun aivan väärällä hetkellä ja väärän henkilön kuullen. Älä suotta sen takia menetä uskoa elämään, että teit juuri sen, minkä jokainen meistä joskus tekee. Nyt vain nouset tilanteen yli ja muistat, että vitutus kasvattaa.
Kannattaa ottaa yhteyttä, kaikki voi kääntyä hyväksi!
Miksi on liian myöhäistä yrittää tehdä mitään? Minä olin välillä huonommissa väleissä yhden hyvän ystävän kanssa vuosia mutta sitten puhuttiin ja nyt pidetään taas yhtä. Aina voi yrittää muuttaa tilannetta. Ei yksi yhteydenotto minusta ole liikaa vaadittu.
Mihin asiaan ne sanavalinnat liittyi?
Itsemurha on lopullinen ratkaisu väliaikaiseen ongelmaan.
Kuten muut on jo tässä keskustelussa sanoneet, kannattaa puhua asiasta. Myöhemmin harmittaa sanat, joita ei saanut sanotuksi vaikka olisi pitänyt.
Onko siis kyse poikaystävästä? Tyttöystävästä? Muustakin kuin "vain ystävästä" siis?
Silloin elämä voi hetkeksi tuntua loppuvan kuin seinään, mutta ei se sitä tee. Joten älä avusta hommassa itse.
Nro 12 puki asian oivan lyhyesti selkokielellä sanoiksi.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 02:00"]
Mihin asiaan ne sanavalinnat liittyi?
[/quote]
Milloin tuo tapahtui?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 02:01"]
Itsemurha on lopullinen ratkaisu väliaikaiseen ongelmaan.
[/quote]
Vitustako sä tiät onko ongelma väliaikainen.
Hups