Moniko pettyi pääsiäisenä sukulaisiinsa?
Täällä oli muiden ihmisten asioista juoruamista, tökeröä huomauttelua mm. ulkonäöstä, besserwisseröintiä, lastenlasten toivomista ym. Mitenkäs muilla?
Kommentit (15)
Kyllä, olisivat voineet edes jotenkin ottaa yhteyttä, mutta ei, yksin taas nämäkin pyhät.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olisivat voineet edes jotenkin ottaa yhteyttä, mutta ei, yksin taas nämäkin pyhät.
Ikävää tosiaan jos näin. Kai tämä menee samaan kategoriaan, ettei sukulaisilla ole juuri käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse ottanut yhteyttä, vaan odotit sitä toisilta?
Mua onniteltiin raskaudesta, enkä ole raskaana. Sitten päiviteltiin kuinka kamalasti olen lihonut. Ulkonäöstä huomautettiin muutakin töykeää. Ja kaikki sellaiset, jotka eivät olleet paikalla, haukuttiin pystyyn. Mä ajattelin jo jouluna, että en ehkä halua enää nähdä heitä kun aina tulee paha mieli, nyt olen siitä 100% varma.
Vierailija kirjoitti:
Taas kaikki vika on sukulaisissa.
No jos näitä kokemuksia lukee, niin kyllähän se näin on. Ei kukaan normaali ihminen töksäytä vastaavia asioita esim. työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos näitä kokemuksia lukee, niin kyllähän se näin on. Ei kukaan normaali ihminen töksäytä vastaavia asioita esim. työpaikalla.
Ammattiloukkaantujat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattiloukkaantujat.
Muistitko haukkua omat sukulaiset pystyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattiloukkaantujat.
Muistitko haukkua omat sukulaiset pystyyn?
Täällä valittelen, en muutenkaan sano päin naamaa.
Minulle oli kova isku tajuta, että äitini on huijannut ja vedättänyt minua 2 vuotta. Vedonnut olevansa köyhä takuueläkeläinen, kerjännyt minua ostamaan uutta lämmintä takkia, kalliita villa-asuja kipeille lonkille yms. Hänpä oli perinyt äidiltään toissa vuonna reilun summan rahaa. Minulle eskoistyttärelle ei ollut tarkoitus tätä koskaan paljastaa, mutta sisko viinipäissään lipsautti. Kyllä on petetty olo. Nämä välit lapsuudenperheeseen oli sitten tässä.
Sama meillä.sukulaiset on ilkeitä.