Ymmärrätkö, että ruuvassa voipi käyttää maustehia?
Kommentit (35)
Siis minä en ole moista ikinä kuullutkaan! Mitä ne mausteet ylipäätään on?
Ja monelle mausteita ovat paprikajauhe, suola, pippuri ja oregano. Minulle mausteet ovat kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Minä syön ruokaa, en mausteita.
Oletko muillakin tavoin aivan sairaan tylsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsikäs aloitus sulla! 🙄
Mitä vıtun vitsiä tässä on? Suomalaiseen perusruokaan kuuluu suola ja pippuri. Maustehyllyt notkuvat kaiken maailman ras el hanoutteja sun muita, joita moni suomalainen ei ikinä käytä, idi00tti.
Pelkästään suola ja pippuriko? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vıtun vitsiä tässä on? Suomalaiseen perusruokaan kuuluu suola ja pippuri. Maustehyllyt notkuvat kaiken maailman ras el hanoutteja sun muita, joita moni suomalainen ei ikinä käytä, idi00tti.
Vain idiootti käyttää mausteena pelkästään suolaa ja pippuria! Etkö tiedä muuten muita mausteita?
Milloin viimeksi olet käyttänyt ras el hanouttia? Entä sichuaninpippuria? Gochujangia?
Ap
Minä käytän yleismaustetta kaikkiin ruokiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suola ja pippuri? Etkö tiedä idiootti muita mausteita?
Milloin viimeksi käytit garam masalaa? Entä sahramia? Tai cajunmaustetta? Salviaa?
Ap
Milloin viimeksi käytit neilikkaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Milloin viimeksi käytit garam masalaa? Entä sahramia? Tai cajunmaustetta? Salviaa?
Ap
Nuot on ulkomaanruokiin, minä syön kotimaista
Missä ruuasta viimeksi käytit sevan sumacia?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Missä ruuasta viimeksi käytit sevan sumacia?
Ap
Ruuassa*
Minä en ruoan makua peitä mausteilla ja onneksi olen vähän kaikelle allerginen ja on refluksi niin ei voi edes
Vierailija kirjoitti:
Minä syön ruokaa, en mausteita.
Kyl maar saltti ja peppari pittää ain olla?
Minäkään en ole ikinä kokeillut sumacia, joten luulin sevanin olevan osa nimeä.
Mutta niin. Toistan kysymyksen, jonka esitin aloituksessa.
Ap