Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää onko nettikirjekaveri ihastunut vai ei?

Vierailija
18.05.2015 |

Olen toivottoman ihastunut entiseen opiskelukaveriini jonka tapasin koulussa, mutta jota en näe enää fyysisesti. Hänen kanssa keskustellaan netin välityksellä lähes päivittäin tai ainakin useasti viikossa. Viestittelyä on jatkunut useita kuukausia, ihastukseni on jo vaihtanut paikkakuntaakin tässä välissä, mutta sehän ei tietysti viestittelyihin vaikuta, tekee vaan fyysisen kanssakäymisen mahdottomaksi eli emme voi sattumalta törmätä missään. Opiskelukaverini on sinkku, eli käytännössä tuskin olen ainoa viestittelyn kohde mutta haluaisin nyt tässä epätoivoisena vinkkejä siitä, miten chatin välityksellä voi tulkita onko joku kiinnostunut vai ei? Hän ei ole ehdottanut tapaamista suoranaisesti, mutta vihjaili jotain siihen suuntaan vielä täällä paikkakunnalla ollessaan.. tosin siitäkään en ole varma että oliko siinä mitään sen ihmeellisempää, saatoin ylitulkita senkin. (tarjosi autokyytiä oma-aloitteisesti kun oli kuullut muualta että olen kyytiä vailla)

Miten te käyttäydytte ihastuneena ja yritättekö antaa jotain merkkejä, tai miten osoitatte ihastuksellenne että kiinnostusta olisi..?

Minä en uskalla tehdä aloitetta, ja pelkään muutenkin olevani päällepäsmäri ja nettihäirikkö joten yritän aina odottaa että ihastukseni kirjoittaisi ensin. Joskus odotus käy kuitenkin ylivoimaiseksi ja otan yhteyttä, ja saan kyllä aika pian vastauksen viesteihini eikä niissä ole mitenkään tulkittavissa että hän EI välitä.. Ihastuneena sitä vaan ajattelee että no eihän tuo nyt välttämättä mitään tarkoita ja näkee merkityksiä asioissa joissa niitä ei edes ole. Kuinka välttyä ylitulkinnalta tai mistä bongata niitä merkkejä?

Koska tein tänne aloituksen se kertoo jo epätoivostani aika lailla. En halua menettää kasvojani tuon ihmisen silmissä, ja ehdottomasti haluan että hän pysyy ystävänä jos muu ei ole mahdollista, sen verran ihana ihminen on kyseessä. Eli en uskalla kysyä mitään ihastumiseen liittyvää tai vihjailla sopimattomia..

Kommentit (164)

Vierailija
41/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:57"]

Voithan kokeilla heittää täkyä ja katsoa tapahtuuko mitään: "sun kanssa on aina niin kiva jutella, harmi että asutaan niin kaukana ettei oikein voida nähdä oikeasti". Tuo on tarpeeksi viatonta ystäväläppää, mutta avaa miehelle oven itsekin kertoa mitä ajattelee. Mutta jos hän ei tartu tuohon mitenkään, sekään ei sitten ole mikään varma merkki kiinnostumattomuudesta.

[/quote]

Apua tämä on kyllä pahinta juuri. Voin heittää vihjeitä ja täkyjä mutta vastaa hän kummin tahansa, se ei tarkoita mitään. :( Hän kutsui Facebookissa johonkin tapahtumaan  minut joka oli täällä mun paikkakunnallani, ja kertoi menevänsä. Sanoin että en varmaan ole menossa ja poistin tapahtuman listoiltani. Kuulin myöhemmin että hänkään ei ollut ollut siellä.. ja taas mietin, että oliko se vihje hänen puoleltaan ja minä missasin sen.. en usko täkyihin enää. Mitä edes ovatkaan...Olen varmaan jotenkin idiootti.

ap

[/quote]

MIKSET MENNYT??

Vierailija
42/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan kokeilla heittää täkyä ja katsoa tapahtuuko mitään: "sun kanssa on aina niin kiva jutella, harmi että asutaan niin kaukana ettei oikein voida nähdä oikeasti". Tuo on tarpeeksi viatonta ystäväläppää, mutta avaa miehelle oven itsekin kertoa mitä ajattelee. Mutta jos hän ei tartu tuohon mitenkään, sekään ei sitten ole mikään varma merkki kiinnostumattomuudesta.

[/quote]

Apua tämä on kyllä pahinta juuri. Voin heittää vihjeitä ja täkyjä mutta vastaa hän kummin tahansa, se ei tarkoita mitään. :( Hän kutsui Facebookissa johonkin tapahtumaan  minut joka oli täällä mun paikkakunnallani, ja kertoi menevänsä. Sanoin että en varmaan ole menossa ja poistin tapahtuman listoiltani. Kuulin myöhemmin että hänkään ei ollut ollut siellä.. ja taas mietin, että oliko se vihje hänen puoleltaan ja minä missasin sen.. en usko täkyihin enää. Mitä edes ovatkaan...Olen varmaan jotenkin idiootti.

ap

[/quote]

Justhan mä sanoin, että maailmankaikkeus järjestäis JUST JOTAIN TUOLLAISTA, työmatkaa tms. Sä nyt missasit selkeän etenemisen väleissänne........ Mutta se ei varmasti ollut viimeinen,jos et halua niin. Nyt silmät auki nainen!

42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies varmaan vaan etenis tosi pienin askelin. Mutta eiks ois vaihteeks ihan kiva, ap?? :)

Vierailija
44/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi ehdottanut tapaamista jos olisi kiinnostunut. Kyydin tarjoaminen on ystävällisyyttä. Miehet eivät jaksa kuukausitolkulla vihjailla.:) reppana, mies taitaa tykätä susta - ystävänä.

Vierailija
45/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:12"]

[/quote]

ap

[/quote]

MIKSET MENNYT??

[/quote]

Koska en tiennyt että kutsujana oli tämä ihastukseni, se selvisi mulle vasta myöhemmin. Hänellä on ilmeisesti asetukset Facebookissa että ei näy tapahtumat joihin osallistuu tai kutsuu, ja ihmettelin vähän tuota kutsua kun se oli tämän ihastukseni tuttavapiirin illanistujaiskutsu. Sitten vasta kun olin torjunut tapahtumakutsun minulle selvisi, että hän oli sinne menossa.

ap

Vierailija
46/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:02"]

Milloin tästäkin asiasta on tullut noin vaikeaa?! Jotenkin naiset pilaa ihastumisenkin tällä jatkuvalla ylianalyysillä ja miettimisellä. Onko tämäkin asia nykynaiselle ihan liian iso ponnistus?! No voi voi nolasin itseni uikuti uikuti...next! Ehkä sinun on hyvä kotona vähän vielä kasvaa. Ehkä voisit äitisi kanssa keskustella asiasta?!

[/quote]

Mun äidillä on muistisairaus ja ikääni sivuutinkin tuolla aiemmin, ei taida liittyä tämä tunne ikään. Ystävilleni en ole tästä asiasta puhunut, sillä jotenkin tämä on liian suuri tunne edes puettavaksi sanoiksi. Tavallaan tätä tilannetta ei ole olemassa kuin virtuaalisesti sanoina, mitään ei ole sanottu ääneen. Kaikki tapahtuu näytöllä ja minun päässäni. Koodaapa tästä sitten joku tulkinta.. :(

ap

[/quote]

No etkö voi edetä ystävinä? Sellainenkin voi olla miehelle kivaa, jos ei ole vielä varma tunteistaan. Vai onko oma ihastumisesi siinä tavallaan esteenä? Ei pysty olemaan vain kaveria, kun toisella ei hajua siitä, mitä sun päässä liikkuu?

[/quote]

Mä olen ollut koko ajan "vain kaveri", eli samalla meiningillä jatkan jos asiaan ei tule muutosta. Omat tunteet vaan myllertää ja aiheuttaa unettomuutta. Tiedän että rakastuminen on verrattavissa stressiin, eikä tällaista olotilaa jaksa kukaan kauaa. Elimistöni periaatteessa viestittelee minulle jo että pitäisi tapahtua jotakin. Joko unohtaa väkisin ja odottaa parempia aikoja tai tehdä aloite. Olo on kuin unessa, missä haluaa liikkua tai huutaa mutta ei tule sanoja ulos suusta, pelkkää tyhjää. Jokin pitää paikallaan. Voidaan kai puhua ihastumisen tunteen aiheuttamasta lamaantumisreaktiosta. :(

ap

Vierailija
47/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:23"]

Mies olisi ehdottanut tapaamista jos olisi kiinnostunut. Kyydin tarjoaminen on ystävällisyyttä. Miehet eivät jaksa kuukausitolkulla vihjailla.:) reppana, mies taitaa tykätä susta - ystävänä.

[/quote]

Sen tiedän että ystävänä tykkää. Nyt mietin, että mistä tiedän tykkääkö enemmän kuin ystävänä. Siksi ketjun aloitin ja toivoin vertaiskokemuksia...

ap

Vierailija
48/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole häirikkö mutta ehkä riippakivi miehelle. Hän EI ole kiinnostunut, joten suuntaa katseesi muualle.:)

Vierailija
49/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:34"]

Et ole häirikkö mutta ehkä riippakivi miehelle. Hän EI ole kiinnostunut, joten suuntaa katseesi muualle.:)

[/quote]

Miten ilmaistaan toiselle että on riippakivi...? En ole vastaanottanut tällaista viestiä häneltä. Miten sinä ilmaisisit että ei kiinnosta?

ap

Vierailija
50/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietin miten minä ilmaisen ihastumiseni, niin se on että vastaan aika heti kun hän viestii minulle. Mutta en ole sellainen ihminen joka pyrkisi miellyttämään joten uskallan olla eri mieltä, eli kiistojakin on ollut. Tavallaan viesteistäni ei voisi päätellä siis että olen ihastunut koska viestit käsittelevät neutraaleja asioita eikä lainkaan mitään seksuaalista. Tavallaan siis voi hyvinkin olla että kaikki on mielikuvitukseni tuotetta, ja hänen puoleltaan tunteet ovat täysin platonisia. En usko sovinismiin tai mihinkään macho-kulttuuriin, joten aika paljon on keskusteltu feminismistä ja siihen liittyvistä ilmiöistä. Ehkä juuri siksi olen niin tolkuttoman ihastunut, kun olemme keskustelleet oikeastaan kaikesta muusta paitsi keskinäisistä tunteistamme ja seksistä. Aiheena tuntuu jotenkin vieraalta.. miten ottaa asia esille. "Luitkos muuten tällaisen väikkärin, panettaako sinuakin?"

:(

ap

Vierailija
51/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeastaan koko termi panettaa on huono. Vaikka tunteeni ovatkin seksuaalisia niin enemmänkin haluaisin vaan halata häntä ja kertoa, että hän on maailman ihanin ihminen.

ap

Vierailija
52/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*

Vierailija
53/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:57"]

[/quote]

ap
[/quote]

No hän vähän niin kuin kutsui sinut siihen tapahtumaan...Harmi, että et tajunnut.

Vierailija
54/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyselemäsi henkilö on mahdollisesti sielunkumppanisi tai kaksoisliekkisi, joka on sielusi toinen puolisko. Olet valmis kohtaamaan kaksoisliekkisi, kun oppiläksyt ja elämän solmut on selvitetty. Heittäydy ohjaukseen ja luota jumalalliseen ajoitukseen."

"Kaksoisliekki-kortti,  Liekkisi on lähellä ja viestii sinulle: yhdessä olette yksi."

Katsoin sinulle ap kortin ask angels -sivustolta. Tuli tuo. Se sopii nyt myös itselleni. Laitan linkin, joskaan en tiedä, onko sama kortti kaikille, mutta koko päivän ajan tuolta tulee aina sama kortti :)  Ja mä katsoin tuon siis juuri sinua ajatelle! (Vaikka itse saisitkin sieltä eri kortin :) 

http://askangelshelp.com/paivan-korttisi

Vierailija
55/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:12"]

[/quote]

ap

[/quote]

MIKSET MENNYT??

[/quote]

Koska en tiennyt että kutsujana oli tämä ihastukseni, se selvisi mulle vasta myöhemmin. Hänellä on ilmeisesti asetukset Facebookissa että ei näy tapahtumat joihin osallistuu tai kutsuu, ja ihmettelin vähän tuota kutsua kun se oli tämän ihastukseni tuttavapiirin illanistujaiskutsu. Sitten vasta kun olin torjunut tapahtumakutsun minulle selvisi, että hän oli sinne menossa.

ap
[/quote]

Voisitko kertoa hänelle, että et muuten tiennyt hänen lähettäneen kutsua? "Jos olisin tiennyt, että olet tulossa, olisi ollut kiva nähdä livenä!"

Vierailija
56/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 16:07"]

"Kyselemäsi henkilö on mahdollisesti sielunkumppanisi tai kaksoisliekkisi, joka on sielusi toinen puolisko. Olet valmis kohtaamaan kaksoisliekkisi, kun oppiläksyt ja elämän solmut on selvitetty. Heittäydy ohjaukseen ja luota jumalalliseen ajoitukseen."

"Kaksoisliekki-kortti,  Liekkisi on lähellä ja viestii sinulle: yhdessä olette yksi."

Katsoin sinulle ap kortin ask angels -sivustolta. Tuli tuo. Se sopii nyt myös itselleni. Laitan linkin, joskaan en tiedä, onko sama kortti kaikille, mutta koko päivän ajan tuolta tulee aina sama kortti :)  Ja mä katsoin tuon siis juuri sinua ajatelle! (Vaikka itse saisitkin sieltä eri kortin :) 

http://askangelshelp.com/paivan-korttisi

[/quote]

Uutta minulle mutta testasin. Sama kortti tuli. Jännä.

ap

Vierailija
57/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:12"] [quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:10"] [quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:57"] Voithan kokeilla heittää täkyä ja katsoa tapahtuuko mitään: "sun kanssa on aina niin kiva jutella, harmi että asutaan niin kaukana ettei oikein voida nähdä oikeasti". Tuo on tarpeeksi viatonta ystäväläppää, mutta avaa miehelle oven itsekin kertoa mitä ajattelee. Mutta jos hän ei tartu tuohon mitenkään, sekään ei sitten ole mikään varma merkki kiinnostumattomuudesta. [/quote] Apua tämä on kyllä pahinta juuri. Voin heittää vihjeitä ja täkyjä mutta vastaa hän kummin tahansa, se ei tarkoita mitään. :( Hän kutsui Facebookissa johonkin tapahtumaan  minut joka oli täällä mun paikkakunnallani, ja kertoi menevänsä. Sanoin että en varmaan ole menossa ja poistin tapahtuman listoiltani. Kuulin myöhemmin että hänkään ei ollut ollut siellä.. ja taas mietin, että oliko se vihje hänen puoleltaan ja minä missasin sen.. en usko täkyihin enää. Mitä edes ovatkaan...Olen varmaan jotenkin idiootti. ap [/quote] MIKSET MENNYT?? [/quote] Koska en tiennyt että kutsujana oli tämä ihastukseni, se selvisi mulle vasta myöhemmin. Hänellä on ilmeisesti asetukset Facebookissa että ei näy tapahtumat joihin osallistuu tai kutsuu, ja ihmettelin vähän tuota kutsua kun se oli tämän ihastukseni tuttavapiirin illanistujaiskutsu. Sitten vasta kun olin torjunut tapahtumakutsun minulle selvisi, että hän oli sinne menossa. ap [/quote] Voisitko kertoa hänelle, että et muuten tiennyt hänen lähettäneen kutsua? "Jos olisin tiennyt, että olet tulossa, olisi ollut kiva nähdä livenä!"

[/quote]

Tätä mäkin mietin, jos on enää kaukaakin haetusti mahdollista, että antais jotain selitystä, miksei tullut. Mutta jos siitä on jo liian kauan niin voi harmi sit, ei voi enää "paikkailla". Mutta uusia mahdollisuuksia kyllä tulee jos haluatte niin!

Vierailija
58/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:12"] [quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:10"] [quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:57"] Voithan kokeilla heittää täkyä ja katsoa tapahtuuko mitään: "sun kanssa on aina niin kiva jutella, harmi että asutaan niin kaukana ettei oikein voida nähdä oikeasti". Tuo on tarpeeksi viatonta ystäväläppää, mutta avaa miehelle oven itsekin kertoa mitä ajattelee. Mutta jos hän ei tartu tuohon mitenkään, sekään ei sitten ole mikään varma merkki kiinnostumattomuudesta. [/quote] Apua tämä on kyllä pahinta juuri. Voin heittää vihjeitä ja täkyjä mutta vastaa hän kummin tahansa, se ei tarkoita mitään. :( Hän kutsui Facebookissa johonkin tapahtumaan  minut joka oli täällä mun paikkakunnallani, ja kertoi menevänsä. Sanoin että en varmaan ole menossa ja poistin tapahtuman listoiltani. Kuulin myöhemmin että hänkään ei ollut ollut siellä.. ja taas mietin, että oliko se vihje hänen puoleltaan ja minä missasin sen.. en usko täkyihin enää. Mitä edes ovatkaan...Olen varmaan jotenkin idiootti. ap [/quote] MIKSET MENNYT?? [/quote] Koska en tiennyt että kutsujana oli tämä ihastukseni, se selvisi mulle vasta myöhemmin. Hänellä on ilmeisesti asetukset Facebookissa että ei näy tapahtumat joihin osallistuu tai kutsuu, ja ihmettelin vähän tuota kutsua kun se oli tämän ihastukseni tuttavapiirin illanistujaiskutsu. Sitten vasta kun olin torjunut tapahtumakutsun minulle selvisi, että hän oli sinne menossa. ap [/quote] Voisitko kertoa hänelle, että et muuten tiennyt hänen lähettäneen kutsua? "Jos olisin tiennyt, että olet tulossa, olisi ollut kiva nähdä livenä!"

[/quote]

Tätä mäkin mietin, jos on enää kaukaakin haetusti mahdollista, että antais jotain selitystä, miksei tullut. Mutta jos siitä on jo liian kauan niin voi harmi sit, ei voi enää "paikkailla". Mutta uusia mahdollisuuksia kyllä tulee jos haluatte niin!

[/quote]

Ja siis sanoa just noin, et ois ollu kiva, eikä pelkästään selittää mitään syitä! 

Vierailija
59/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hän on kyllä sanonut monesti että tästä asiasta pitäisi jutella livenä, yleensä aina sanoo noin kun puhutaan henkilökohtaisista asioista. Olen ajatellut että kyseessä on väistöyritys, että ei oikeasti halua jutella. Se taas ruokkii ajatusta siitä, että hän ei ole kiinnostunut.

ap

Vierailija
60/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 16:18"]

[/quote]

Hän on kyllä sanonut monesti että tästä asiasta pitäisi jutella livenä, yleensä aina sanoo noin kun puhutaan henkilökohtaisista asioista. Olen ajatellut että kyseessä on väistöyritys, että ei oikeasti halua jutella. Se taas ruokkii ajatusta siitä, että hän ei ole kiinnostunut.

ap

[/quote]

Osaatpas ajatella aika jännän nurinkurisesti, heeeei.... Miehelle voi olla aikas vaikeaa kirjoittaa joitain henkilökohtaisia asioita...! Vai mitä muut ootte mieltä...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi