75% Tinderin käyttäjistä on miehiä - mikset ole löytänyt sieltä miestä?
Tämän tutkimuksen mukaan 75% Tinderin käyttäjistä on miehiä: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8eab579e-4e83-4ac6-8103-81a8cd856284
Mikset oo löytäny sieltä pitkäaikaista seuraa? Omat syyt:
- iso osa miehistä jotenki epätoivosia, suuttuvat jos et vastaa heti yms
- treffeillä käynti koronan takia vaikeeta
- välillä on "ylitarjontaa", eli liikaa juttelukavereita nii vaikee keskittyä johonki yhteen
N27
Kommentit (548)
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on niin vaikea naisten myöntää hypergamiaa?
Ja miksi se on vaikea ymmärtää, että sitä satuhahmoa ei vaan ole?
Yksin jäätte kuitenkin, eikä minkään maailman voimaantumiset teidän murenevaa psyykettä pelasta, kun ne kympín miehet ja teidän hylkäämät miehet ovat paremmassa asemassa kuin te.
Äiti, äiti, Liisa on hypergaminen!
:’D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten hypergamia vain kiihtyy kiihtymistään kuukausi kuukaudelta.
Vitosen naiset antavat likejä vain 8-10 miehille.
Joskus nämä miehet käyttävät naista hätäpanona pahimmassa puutteessaan, ja naiset sitten ajattelevat että tämä on nyt heidän tasonsa.Uskon, että olet väärässä. Toki voin puhua vain omasta puolestani, mutta kokemuksella kuitenkin.
Olen nelikymppinen mies ja saan paljon tykkäyksiä Tinderissä (tällä hetkellä noin 2000). Oikeassa olet siinä, että tykkäyksiä tulee paljon ns. vitosen naisilta, eikä siinä mitään. Jokainen saa tykätä ihan kenestä vaan.
Väittämäsi ero tulee siinä, että en lähde etsimään näistä itselleni seuraa, miksi tekisin niin, jos ei yhtään viehätä. Tarjolla on myös naisia joista olen oikeasti kiinnostunut, panostan siis niihin.
Puutteessa en ole ollut missään vaiheessa, vaikka en juokse seksin perässä. Etsin parisuhdetta ja tapailen itseä miellyttäviä naisia kaikessa rauhassa tutustuen.
Tasokas mies ei tarvitse mitään hätäpanoja.
Ällöttää nuo arvosanat, joita käytät, mutta eiköhän se näin mene.
Palstamittareilla olen varmaankin joku -3 -tason nainen, ja shokkiuutinen: minäkään en tarvitse hätäpanoja.
Olen yli nelikymppinen, ylipainoinen (ja koulutettu ja matkustankin mielelläni) ja suurimman osan aikuista elämääni olen ollut pitkässä, sitoutuneessa suhteessa. Niin nytkin, ja sen löysin Tinderistä, kun kiireinen työtilanne ei antanut juuri mahdollisuuksia muunlaiseen katseluun.
Jos olisin halunnut tyydyttävää irtoseksiä tai kevytsuhteen, ei minun olisi tarvinnut etsiä sovelluksen kautta. Palstaulíen fantasioiden kohteisiin, ”alfauros”-hyväksikäyttäjiin ei tarvitse kajota pitkällä tikullakaan. En usko, että kukaan täysjärkinen nainen lähtisi tällaisen matkaan tietämättä, että kyse on vain seksistä.
En minäkään arvosanoista pidä, käytin tässä samaa kuin jolle vastasin. Jokainen näkee toisen ihmisen omalla tavallaan ja käyttää omia kriteereitään.
Valittajien harhoissa korkean tason mies panee kaikkea mikä liikkuu, koska pystyy siihen. Tämä on niin kaukana totuudesta kuin olla voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-oon 185cm, exät ollu lyhyempii, jote nyt etin pidempää
-liian pervot jutut uuden tuttavuuden kanssa, mä eka haluun tutustuu ja sit voi olla härski, ei kolmannessa lauseessa.
-huonot tekstit biossa: en anna sydäntäN25
Miks tää sai miinuksen?
Ei noi mielestäni oo pahat kriteerit 😅
Miinustaja kerro sanoilla mikä on väärin?
Vierailija kirjoitti:
Turhaan täällä Tinderiä haukutaan, loistava sovellus naisten saamiseksi. Mulla viime vuoden saldo oli 13 panoa Tinderin kautta.
Jos ei käy flaksi, niin saa syyttää täsmälleen vain ja ainoastaan naamaa jonka näkee peilistä. Nostakaa tasoa, niin irtoaa.
Ei ole, sinä olet jonne jonka kuuluisi olla tunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nämä jutut Tinderistä "panosovelluksena". Suurin osa miehistä niin rumia, epäsiistejä ja sekopäisen näköisiä, että tuskin ovat koskaan naista livenä nähneetkään. Mistä te naiset niitä "pantavia" muka löydätte, ja miten te miehet kuvittelette, että siellä on "kaikkien naisten himoamia unelmamiehiä"? Tai no, kuka sitten komeana mitäkin pitää ja kenen tahansa retkun matkaan treffeille lähtee...
Ainoat hyvännäköiset siellä tuntuvat olevan joiltain mallisivustoilta napatuissa kuvissa, joista jokaisen yhtään täysijärkisen pitäisi nähdä jo kilometrin päästä, että nyt on kyse feikkiprofiilista. Näitä ei voi laskea unelmamiehiksi, koska heitä ei ole edes olemassa. Jotkut Nigerian pojat siellä rahaa yrittävät keräillä hyvännäköisten valkoisten mallipoikien kuvilla. Eli vähissä on Tinderin hyvännäköiset miehet - kuin neulaa heinäsuovasta etsisi!
Ja asiaahan on tutkittu.
OkCupidin tutkimus on mainittu täällä, ja samaan lopputulokseen on päädytty muuallakin.
Oli kyse sitten deittipalveluista tai random testeistä, naiset rankkaavat 80% miehistä rumiksi ja vain <1% komeiksi.
Vasta kun mies tekee vaikutuksen nohevuudellaan, itsevarmuudellan, rahalla ja asemalla, tms - nainen näkee esimerkiksi seiskan miehen seiskan miehenä eikä vitosen miehenä.
Joka kerta jätät sanomatta, että tällä ei ollut merkitystä siihen, kenen kanssa naiset halusivat tavata. Jos siis haluat tulla kutsutuksi komeaksi, voit jatkaa itkemistä. Jos haluat tavata naisia, voit kokeilla deittailua :)
Kyllä sillä oli. Naiset olivat valmiita tapaamaan myös keskitasoisia miehiä - keskitasoisia according to women eli top10-20%, jonka te naiset joka kerta jätätte sanomatta.
Tuohan on se Tinder-ilmiö. "Ignooraan liian komeat" eli top <1%, ja yritän tavallisia miehiä eli top 10% miehiä.
Ottaen huomioon että Tinderissä on kolme kertaa enemmän miehiä kuin naisia, niin top 10-20% miehistä riittää aika monelle naiselle.
Itseasiassa lähes kaikille. Úlit valittaa, että ne ovat vain pllun perässä. Mistä tietävät, eivät mistään, koska eivät ole noita top miehiä. Katkerana yrittävät vai estää top miehiä ja naisia parittelemasta ja pariutumista. Vanha sanonta pitää paikkansa: kateus vie kalatkin vedestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin jäätte kuitenkin, eikä minkään maailman voimaantumiset teidän murenevaa psyykettä pelasta, kun ne kympín miehet ja teidän hylkäämät miehet ovat paremmassa asemassa kuin te.
Tasoteoria ei siis pidäkään paikkaansa? Sehän sanoo, että yksilön taso muotoutuu sen perusteella, minkä tasoisen ihmisen onnistuu sitouttamaan parisuhteeseen. Jos naiset ovat hypergamisia eli onnistuvat sitouttamaan itseään korkeatasoisempia miehiä, niin tasoteoria on joku kumottu tai ainakin sen mittari pitää kalibroida niin, että jatkossa kasin mies ja kuutosen naiset ovatkin samantasoisia.
En myönnä hypergamiaa, koska minulla ei ole ihmisille numeroita. Ja onnellisesti parisuhteessa olen jo kahdeksatta vuotta.
Ultsareiden tasoteoria: nainen on aina huonompi kuin mies ja pariutuu aina väärin. Kaikki ultsareiden puheenvuorot keskittyvät haukkumaan naisia ja ylistämään ”ylemmän tason miehiä”. Ulkonäköä kuvaillaan kaihoisan yksityiskohtaisesti, siis laatikkoleuan ulkonäköä. Naisten sukuelimistä maalaillaan kauhukuvia.
Oikea osoite näille olisi grindr, sieltä jos löytyisi joku karhea maskuliini siliteltäväksi, ai että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoteoria ei siis pidäkään paikkaansa? Sehän sanoo, että yksilön taso muotoutuu sen perusteella, minkä tasoisen ihmisen onnistuu sitouttamaan parisuhteeseen. Jos naiset ovat hypergamisia eli onnistuvat sitouttamaan itseään korkeatasoisempia miehiä, niin tasoteoria on joku kumottu tai ainakin sen mittari pitää kalibroida niin, että jatkossa kasin mies ja kuutosen naiset ovatkin samantasoisia.
En myönnä hypergamiaa, koska minulla ei ole ihmisille numeroita. Ja onnellisesti parisuhteessa olen jo kahdeksatta vuotta.
Ultsareiden tasoteoria: nainen on aina huonompi kuin mies ja pariutuu aina väärin. Kaikki ultsareiden puheenvuorot keskittyvät haukkumaan naisia ja ylistämään ”ylemmän tason miehiä”. Ulkonäköä kuvaillaan kaihoisan yksityiskohtaisesti, siis laatikkoleuan ulkonäköä. Naisten sukuelimistä maalaillaan kauhukuvia.
Oikea osoite näille olisi grindr, sieltä jos löytyisi joku karhea maskuliini siliteltäväksi, ai että.
Sinäkin voisit kommentoida asiallisemmin ja jättää pois tuollaiset nimitykset, tekstisi on lapsellista. Mutta onhan se hämmentävää lukea miehistä, jotka kuvailevat - edes trollatakseen - metsästäjänsilmiä, jykeviä leukoja, rasvattomia kroppia ja piilokorkoja. Minä ihan vilpittömästi toivon, että ne kommentit ovat vain huonoa trollausta eikä joku mies oikeasti ajattele, että hänen pitäisi käydä plastiikkakirurgiassa kohdatakseen naisen, joka rakastuu häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin voisit kommentoida asiallisemmin ja jättää pois tuollaiset nimitykset, tekstisi on lapsellista. Mutta onhan se hämmentävää lukea miehistä, jotka kuvailevat - edes trollatakseen - metsästäjänsilmiä, jykeviä leukoja, rasvattomia kroppia ja piilokorkoja. Minä ihan vilpittömästi toivon, että ne kommentit ovat vain huonoa trollausta eikä joku mies oikeasti ajattele, että hänen pitäisi käydä plastiikkakirurgiassa kohdatakseen naisen, joka rakastuu häneen.
Riippuu naisesta, jonka haluaa. Jos haluaa kauniin naisen, niin tasoa on kohotettava rajusti. Jos haluaa hypätä Mestiksestä NHL:ään, niin tason on noustava ihan kaikilla osa-alueilla. Naisen saaminen on Tinder-aikakaudella, kuin levytyssopimuksen metsästäminen. Hieman hankalampaa vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Palstalla usein kirjoittavat, i n c e l -ideologiasta viehättäneet miehet saavat rauhassa haukkua naisten kehoja ja sukuelimiä sekä levittää raískaus- ja huijausfantasioitaan vuodesta toiseen.
Mutta kirjoitapa tänne ultsari tai sen kielletty kantamuoto, niin johan nousee puolustajia.
En kirjoita mies, tindermies, autismin kirjolainen, sinkkumies tai edes palstamies, koska mikään noista ei kuvaa niitä naisvihan levittäjiä, jotka tänne palstalle ovat pesiytyneet. Siispä i n c e l taikka ultsari.
Maailma on täynnään fiksuja, hyviä, korkeamoraalisia, lempeitä, seksikkäitä ja hauskoja miehiä. Palstalla hieman toisenlaiset tyypit ovat enemmistönä, tai ainakin äänessä tietyissä ketjuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan täällä Tinderiä haukutaan, loistava sovellus naisten saamiseksi. Mulla viime vuoden saldo oli 13 panoa Tinderin kautta.
Jos ei käy flaksi, niin saa syyttää täsmälleen vain ja ainoastaan naamaa jonka näkee peilistä. Nostakaa tasoa, niin irtoaa.
Ainut keino miten mies voi nostaa tasoaan, on 1) v.tunmoinen salilla käynti (itse käyn vain 3 krt/vko, en tee sitä naisten vuoksi vaan terveyteni, mutta surkean nykyhallituksen vuoksi joutuu nyt kotitreenaamaan yms.), väh. 4-5 krt/vko, melkein täydellinen ruokavalio yms., jolloin rasvaprosentti näkyy niin hyvin, että naamassakin huomaa (eli ei saa olla läskinaama vaan leuan kulmikkuutta pitää tulla esiin). 2) plastiikkakirurgia (esim. leukalinja jos huono, pitää parantaa, saaliin silmät huonot, pitää olla metsästäjän silmät, pystynee parantaa muokkaamalla silmien ympäryksen ihoa/silmäluomia). 3) Apuvälineet, mielellään huomaamattomat (esim. erikoiskengät jotka nostavat miehen pituutta mutta jotka eivät kuitenkaan näytä korkeilta). Ilman plastiikkakirurgiaa mies voi nostaa älyttömällä määrällä työtä korkeintaan 1 pisteellä 1-10 asteikolla. Älytön määrä työtä, apuvälineet + plastiikkakirurgia = 2 pistettä lisää. Toki jos on oikealla tavalla julkkis, niin se nostaa pisteet taivaaseen, mutta ei suurimmalle osalle mahdollista, joten jätetään pois. Elikä tason nosto on melko vammainen cope, oikeasti mies syntyy siihen tasoon mitä tulee olemaan koko elämän. Toki kuka tahansa mies voi nostaa tasoaan yhdellä pisteellä, mutta ei paljon auta kun naiset ovat niin hypergamistisia.
Seliseli, kuulostaa juuri tekosyiltä, jonka takia ei ole valmis mitään tekemään. Mutta sopii hyvin mulle, vähemmän kilpailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Palstalla usein kirjoittavat, i n c e l -ideologiasta viehättäneet miehet saavat rauhassa haukkua naisten kehoja ja sukuelimiä sekä levittää raískaus- ja huijausfantasioitaan vuodesta toiseen.
Mutta kirjoitapa tänne ultsari tai sen kielletty kantamuoto, niin johan nousee puolustajia.
En kirjoita mies, tindermies, autismin kirjolainen, sinkkumies tai edes palstamies, koska mikään noista ei kuvaa niitä naisvihan levittäjiä, jotka tänne palstalle ovat pesiytyneet. Siispä i n c e l taikka ultsari.
Maailma on täynnään fiksuja, hyviä, korkeamoraalisia, lempeitä, seksikkäitä ja hauskoja miehiä. Palstalla hieman toisenlaiset tyypit ovat enemmistönä, tai ainakin äänessä tietyissä ketjuissa.
Niin on, koska he saavat täällä huomiota. Mm. sinulta. Ja sen ansiosta kaikki yritykset vähänkin asialliseen keskusteluun niiden muutamien asiallisten miesten kanssa, joita tänne joskus eksyy, hukkuvan turhanpäiväisen länkyttämisen alle.
Olisi kaikkien kannalta mielekkäämpää "palkita" asiallisia kirjoittajia kommenteilla ja ignoorata muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on, koska he saavat täällä huomiota. Mm. sinulta. Ja sen ansiosta kaikki yritykset vähänkin asialliseen keskusteluun niiden muutamien asiallisten miesten kanssa, joita tänne joskus eksyy, hukkuvan turhanpäiväisen länkyttämisen alle.
Olisi kaikkien kannalta mielekkäämpää "palkita" asiallisia kirjoittajia kommenteilla ja ignoorata muut.
Joopa joo. On naisen vastuulla PALKITA normaali mies normaalista, asiallisesta käytöksestä 🙄
Ja naisen syy, jos millään tavoin puuttuu keskusteluun, jossa inselit levittävät valheita, vääristelyä ja vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 38 kirjoitti:
Minä olen 38-vuotias, "hyvässä työssä" media-alalla oleva, yli 180-senttinen tumma ja komeaksi kehuttu mies. Minulla on vaihtelevia kokemuksia Tinderistä eli oikein hyviä ja sitten "ei niin hyviä" eli treffeillä huomannut samantien ettei matchaa livenä mikä on ihan luonnollista jne.
Yhden vuoden mittaisen suhteen olen sieltä löytänyt ja tällä hetkellä tapailen vakavasti toista. Miehenä joutuu tekemään huomattavasti enemmän töitä, koska prosentit ovat tosiaan naisten puolella. Toisin sanoen nainen joutuu kahlaamaan tuhansia profiileja ennen kuin omani tulee kohdalleen.
Oma fiilis Tinderistä on, että valtaosa naisista hakee enimmäkseen huomiota sekä itsetunnon pönkittämistä, jota he eivät tosimaailmassa saisi ainakaan vastaavaa määrää. Eli kiteytettynä, nainen joka on ns. arvosanaltaan vitosen arvoinen saa huomiota 8-9 arvosanan miehiltä. Nämä miehet voivat ihan hetken huumassa/kyllästymistään swaipata oikealle puolivahingossa ja täten näiden femman naisten maailmankuva vääristyy, koska he luulevat olevansa parempia kuin ovatkaan. Loppujen lopuksi heille ei enää kelpaa vitosen äijät tai edes seiskan jäbät.
9-10 naiset taas etsivät loputtomiin (30-40-vuotiaaksi) prinssi rohkeaa ja kun harvalle se osuu kohdalleen, niin lopulta tulee se karu todellisuus vastaan, että oma ulkonäkö alkaa rapistumaan, hedelmällisyys on kadonnut ja tilalla on katkeroitunut uranainen, joka ei koskaan saanut omaa perhettään. Rehellisesti sanoen ikääntyminen on miesten puolella, jonka takia tällainen vanha pappa kuten minäkin saan vielä matcheja kymmenen vuotta nuorempien kanssa. 38-vuotias nainen ei välttämättä saisi enää 28-vuotiaiden miesten kanssa matceja. Raaka fakta, mutta näin on.
Lisäksi en ole koskaan ymmärtänyt miksi naiset jotka ovat hyvässä suhteessa, silti etsivät joko tietoisesti tai alitajuntaisesti sitä "parempaa" diiliä vaikka heidän pääasiallinen tehtävä olisi olla tyytyväinen ja keskittyä parisuhteen hyvinvointiin ja omaan työuraan. Itselleni (kuten varmaan aika monelle muullekin miehelle) on käynyt näin. Ja joka ikinen kerta he ovat yrittäneet palata muutamien kuukausien tauon jälkeen takaisin tuloksetta.
Osittain kiinnostavia näkökulmia, mutta myös karkeita virhearvioita. Kyllä terhakka 38-vuotias nainen saa yllättävän paljon matchejä jopa 28-vuotialta komeilta, koulutetuilta ja atleettisilta miehiltä. 😉 Ja ihan kaikkien, miesten ja naisten olisi varmaan suositeltavaa keskittyä oman parisuhteen hyvinvointiin, jos sellaisen elämäntavan on valinnut - ei se mikään naisten yksinoikeus ole. Lisäksi vielä, olen omassa elämässäni tavannut useampia katkeroituneita perheenäitejä kuin uranaisia. Ei kovin monen parisuhde ja perhe-elämä ole mitään auvoa, vaikka suoranaista pettämistä tai esim. lyömistä ei olisikaan.
Sinä puolestasi syyllistyit virhearvioon.
Monet naiset kuvittelevat että matchien saaminen nuorilta miehiltä olisi meriitti. Ei ole näin. Monet miehet etsivät vanhempia naisia panoiksi koska kuvitelevat saavansa helpommin (ja toki puhuvat ummet ja lammet koska niin kuuluu tehdä jos haluaa seksiä). Osalla on myös puumafetissi, jolloin nimenomaan ei haeta nuorekasta naista vaan vanhempaa naista.
:-DDDDDDD
Anteeksi, mutta nyt ihan oikeasti tällaista vanhempaa naista naurattaa. Minkä ihmeen takia kuvittelet, että vielä 2000-luvulla miehen pitäisi "puhua ummet ja lammet, koska niin kuuluu tehdä jos haluaa seksiä"? Voin kertoa sinulle, että ei tarvitse. Mies, joka alkaisi puhua tunteista tai kehua kauneutta tai muuta vastaavaa ei taatusti pääsisi jatkoon. Sen sijaan mies, joka on hauska, supliikki, itsevarma ja fiksu, on lähtenyt monta kertaa mukaan.
Juurihan kuvailit, että on puhuttava ummet ja lammet saadakseen seksiä. On oltava hauska, supliikki, itsevarma ja fiksu. Tämä kaikki vielä selvinpäin vai? Enpä ole kovin monesta tällaisesta miehestä kuullut Suomessa. 2000-luku ei muuta mitään muuta kuin sen, että netin avulla naiset löytävät paljon enemmän miehiä, kuin aiemmin.
Minulle "ummet lammet" tarkoitti, että pitäisi mielistellä, kehua, lupailla jotain (parisuhdekiinnostusta tms) mutta hyvä, että olin väärässä. Mutta kyllä, tuollaiset miehet ovat hauskaa seuraa ja heidän kanssaan on tullut aikoinaan lähdettyä jatkoille. En tiedä, ovatko nuoremmat miehet sosiaalisesti syrjäytyneempiä, mutta kyllä 90-luvulla ja vielä 2000-luvun alussa oli helppoa tavata miehiä, joilla oli hyvä "supliikki".
Ajat olivat silloin hyvin toiset. Nykyään ei ole helppoa tavata miehiä, jotka edes tietävät, miten toisille ihmisille kuuluu puhua. Ja 90-luvulla nuoret ihmiset dokasivat itsensä siihen kuntoon, että pystyi puhumaan vaikka mandariinikiinaa.
Koskeeko ongelma sinusta vain miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Nainen 38v, BMI 20 kirjoitti:
Olen Tinderissä ja olen löytänyt miehen, jonka kanssa haluaisin parisuhteen. Mies pitää minua kauniina omien sanojensa mukaan, mutta ei halua seurustella kanssani. Tai aluksi halusi mutta sitten kuukauden jälkeen yllättäin tarvitsi "aikaa ja tilaa". Nyt olemme jo vuoden nähneet välillä ja minä olen edelleen ihastunut. Mies vain ei halua seurustella. Olemme molemmat +35v., lapset tehtynä ja korkeasti koulutettuja ja urheilullisia. En tiedä missä vika on. Muut miehet Tinderissä ei tähän mieheen verrattuna kiinnosta yhtään.
Hämmästyttävän perinteinen tarina. Mies pitää sinua fwb:nä, mutta haluaa pitää sinut silti itsellään, ettet aja muita miehiä samalla. Mies harrastaa vastaavia juttuja sitten 1-2 muun naisen kanssa samaan aikaan. Usko pois, että tuo on 100 prosenttisesti oikea veikkaus.
Juurikin näin ja siksi minäkään en ole tinderissä enkä missään muuallakaan. Eihän sieltä muita löydy kun näitä henkisesti kakaroita joita miehiksi ei millään muotoa voi edes kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisesta, jonka haluaa. Jos haluaa kauniin naisen, niin tasoa on kohotettava rajusti. Jos haluaa hypätä Mestiksestä NHL:ään, niin tason on noustava ihan kaikilla osa-alueilla. Naisen saaminen on Tinder-aikakaudella, kuin levytyssopimuksen metsästäminen. Hieman hankalampaa vain.
Olet yhä pitsalaatikoiden keskellä. Kerta kiellon perään:
- Voit matkustaa Serbiaan. Varaa 350e/yö plus majoitus ja matkat. Puolasta pääsee bussilla n. 60e sekä Suomesta 5-10e Puolaan Ryan Airilla.
- Mikäli haet vaimoa pystyt jäämään Varsovaan.
Työttömälle suosittelen escorttia. Serbiassa saa kertaluontoiset kyyditkin. Yökeikka olisi parhain, jos haluat saada täyden elämyksen.
Älä unohda kumeja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko ùlliksien jo aika tulla kaapista ulos?
Vierailija kirjoitti:
Sinä.olet viimeksi pllun livrnä.nähnyt, kun synnyit sieltä.
Okei, myönnän. Kyllästyin katselemaan juntteja. Siirryin suosiolla Narvaan, sillä muistin reilatessani nähneeni siellä hyvännäköisiä miehiä. Kuinka ollakaan mätsäsin nykyiseni kanssa.
Minkä ihmeen takia olisin jatkanut täällä päässä? Säälistä?
Luulisi miestenkin haluavan jonkun joka oikeasti himoitsee heitä.
Mies 38 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 38 kirjoitti:
Minä olen 38-vuotias, "hyvässä työssä" media-alalla oleva, yli 180-senttinen tumma ja komeaksi kehuttu mies. Minulla on vaihtelevia kokemuksia Tinderistä eli oikein hyviä ja sitten "ei niin hyviä" eli treffeillä huomannut samantien ettei matchaa livenä mikä on ihan luonnollista jne.
Yhden vuoden mittaisen suhteen olen sieltä löytänyt ja tällä hetkellä tapailen vakavasti toista. Miehenä joutuu tekemään huomattavasti enemmän töitä, koska prosentit ovat tosiaan naisten puolella. Toisin sanoen nainen joutuu kahlaamaan tuhansia profiileja ennen kuin omani tulee kohdalleen.
Oma fiilis Tinderistä on, että valtaosa naisista hakee enimmäkseen huomiota sekä itsetunnon pönkittämistä, jota he eivät tosimaailmassa saisi ainakaan vastaavaa määrää. Eli kiteytettynä, nainen joka on ns. arvosanaltaan vitosen arvoinen saa huomiota 8-9 arvosanan miehiltä. Nämä miehet voivat ihan hetken huumassa/kyllästymistään swaipata oikealle puolivahingossa ja täten näiden femman naisten maailmankuva vääristyy, koska he luulevat olevansa parempia kuin ovatkaan. Loppujen lopuksi heille ei enää kelpaa vitosen äijät tai edes seiskan jäbät.
9-10 naiset taas etsivät loputtomiin (30-40-vuotiaaksi) prinssi rohkeaa ja kun harvalle se osuu kohdalleen, niin lopulta tulee se karu todellisuus vastaan, että oma ulkonäkö alkaa rapistumaan, hedelmällisyys on kadonnut ja tilalla on katkeroitunut uranainen, joka ei koskaan saanut omaa perhettään. Rehellisesti sanoen ikääntyminen on miesten puolella, jonka takia tällainen vanha pappa kuten minäkin saan vielä matcheja kymmenen vuotta nuorempien kanssa. 38-vuotias nainen ei välttämättä saisi enää 28-vuotiaiden miesten kanssa matceja. Raaka fakta, mutta näin on.
Lisäksi en ole koskaan ymmärtänyt miksi naiset jotka ovat hyvässä suhteessa, silti etsivät joko tietoisesti tai alitajuntaisesti sitä "parempaa" diiliä vaikka heidän pääasiallinen tehtävä olisi olla tyytyväinen ja keskittyä parisuhteen hyvinvointiin ja omaan työuraan. Itselleni (kuten varmaan aika monelle muullekin miehelle) on käynyt näin. Ja joka ikinen kerta he ovat yrittäneet palata muutamien kuukausien tauon jälkeen takaisin tuloksetta.
Eli sulla ei käy flaksi, vaikka olet tumma ja komea? Toi sun analyysi on kyl ihan puppua.
Nooh, aina voi olla eri mieltä analyysista, mutta mielestäni tuo on aika lähellä totuutta. Minulla on käynyt flaksi siinä mielessä, että olen päässyt matchien/treffien kautta suhteeseen asti. Myönnän olevani itsekin erittäin valikoiva, jonka takia en halua ketä tahansa suhteeseen kanssani, mutta annan kyllä mahdollisuuden treffeille ja tutustumiseen. Se on aikuismaista käytöstä. Monet pinnalliset ihmiset eivät suo edes tätä mahdollisuutta. Tällä hetkellä olen tavannut fiksun ja NAISELLISEN naisen, jonka kanssa yritän rakentaa tulevaisuutta.
Muistakaa naiset, en turhaan kirjoittanut tuota "naisellista" caps lock päällä. Moni moderni nainen on valitettavasti käytöstavoiltaan erittäin maskuliininen, joka on ehkä epäseksikkäin piirre miehen näkökulmasta. Mies ei halua naista, joka peilaa miehen omaa käytöstä.
Miehekkäät naiset peukut alhaalla?
Viimeinen kappale osuu kyllä oikeaan.
M40+
Kuinka monelle naiselle sinun pitäisi kelvata? Miksi olisit sopiva esim apn kanssa suhteeseen?