75% Tinderin käyttäjistä on miehiä - mikset ole löytänyt sieltä miestä?
Tämän tutkimuksen mukaan 75% Tinderin käyttäjistä on miehiä: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8eab579e-4e83-4ac6-8103-81a8cd856284
Mikset oo löytäny sieltä pitkäaikaista seuraa? Omat syyt:
- iso osa miehistä jotenki epätoivosia, suuttuvat jos et vastaa heti yms
- treffeillä käynti koronan takia vaikeeta
- välillä on "ylitarjontaa", eli liikaa juttelukavereita nii vaikee keskittyä johonki yhteen
N27
Kommentit (548)
Vierailija kirjoitti:
Naisten hypergamia vain kiihtyy kiihtymistään kuukausi kuukaudelta.
Vitosen naiset antavat likejä vain 8-10 miehille.
Joskus nämä miehet käyttävät naista hätäpanona pahimmassa puutteessaan, ja naiset sitten ajattelevat että tämä on nyt heidän tasonsa.
Uskon, että olet väärässä. Toki voin puhua vain omasta puolestani, mutta kokemuksella kuitenkin.
Olen nelikymppinen mies ja saan paljon tykkäyksiä Tinderissä (tällä hetkellä noin 2000). Oikeassa olet siinä, että tykkäyksiä tulee paljon ns. vitosen naisilta, eikä siinä mitään. Jokainen saa tykätä ihan kenestä vaan.
Väittämäsi ero tulee siinä, että en lähde etsimään näistä itselleni seuraa, miksi tekisin niin, jos ei yhtään viehätä. Tarjolla on myös naisia joista olen oikeasti kiinnostunut, panostan siis niihin.
Puutteessa en ole ollut missään vaiheessa, vaikka en juokse seksin perässä. Etsin parisuhdetta ja tapailen itseä miellyttäviä naisia kaikessa rauhassa tutustuen.
Tasokas mies ei tarvitse mitään hätäpanoja.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan täällä Tinderiä haukutaan, loistava sovellus naisten saamiseksi. Mulla viime vuoden saldo oli 13 panoa Tinderin kautta.
Jos ei käy flaksi, niin saa syyttää täsmälleen vain ja ainoastaan naamaa jonka näkee peilistä. Nostakaa tasoa, niin irtoaa.
Eli naamaleikkaukseen? Jos kerran naama on syynä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus nämä miehet käyttävät naista hätäpanona pahimmassa puutteessaan, ja naiset sitten ajattelevat että tämä on nyt heidän tasonsa.Uskon, että olet väärässä. Toki voin puhua vain omasta puolestani, mutta kokemuksella kuitenkin.
Olen nelikymppinen mies ja saan paljon tykkäyksiä Tinderissä (tällä hetkellä noin 2000). Oikeassa olet siinä, että tykkäyksiä tulee paljon ns. vitosen naisilta, eikä siinä mitään. Jokainen saa tykätä ihan kenestä vaan.
Väittämäsi ero tulee siinä, että en lähde etsimään näistä itselleni seuraa, miksi tekisin niin, jos ei yhtään viehätä. Tarjolla on myös naisia joista olen oikeasti kiinnostunut, panostan siis niihin.
Puutteessa en ole ollut missään vaiheessa, vaikka en juokse seksin perässä. Etsin parisuhdetta ja tapailen itseä miellyttäviä naisia kaikessa rauhassa tutustuen.
Onnittelut geenilotossa voittamisesta! 2000 mätsiä on järjettömän kova lukema. Mutta selvästi sinulla on peli käynnissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus nämä miehet käyttävät naista hätäpanona pahimmassa puutteessaan, ja naiset sitten ajattelevat että tämä on nyt heidän tasonsa.Uskon, että olet väärässä. Toki voin puhua vain omasta puolestani, mutta kokemuksella kuitenkin.
Onnittelut geenilotossa voittamisesta! 2000 mätsiä on järjettömän kova lukema. Mutta selvästi sinulla on peli käynnissä...
Ei ne ole matcheja vaan tykkäyksiä. Tuosta joukosta hyvin pieni osa on niitä, jotka oikeasti jollain tavalla kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan täällä Tinderiä haukutaan, loistava sovellus naisten saamiseksi. Mulla viime vuoden saldo oli 13 panoa Tinderin kautta.
Jos ei käy flaksi, niin saa syyttää täsmälleen vain ja ainoastaan naamaa jonka näkee peilistä. Nostakaa tasoa, niin irtoaa.
Ainut keino miten mies voi nostaa tasoaan, on 1) v.tunmoinen salilla käynti (itse käyn vain 3 krt/vko, en tee sitä naisten vuoksi vaan terveyteni, mutta surkean nykyhallituksen vuoksi joutuu nyt kotitreenaamaan yms.), väh. 4-5 krt/vko, melkein täydellinen ruokavalio yms., jolloin rasvaprosentti näkyy niin hyvin, että naamassakin huomaa (eli ei saa olla läskinaama vaan leuan kulmikkuutta pitää tulla esiin). 2) plastiikkakirurgia (esim. leukalinja jos huono, pitää parantaa, saaliin silmät huonot, pitää olla metsästäjän silmät, pystynee parantaa muokkaamalla silmien ympäryksen ihoa/silmäluomia). 3) Apuvälineet, mielellään huomaamattomat (esim. erikoiskengät jotka nostavat miehen pituutta mutta jotka eivät kuitenkaan näytä korkeilta). Ilman plastiikkakirurgiaa mies voi nostaa älyttömällä määrällä työtä korkeintaan 1 pisteellä 1-10 asteikolla. Älytön määrä työtä, apuvälineet + plastiikkakirurgia = 2 pistettä lisää. Toki jos on oikealla tavalla julkkis, niin se nostaa pisteet taivaaseen, mutta ei suurimmalle osalle mahdollista, joten jätetään pois. Elikä tason nosto on melko vammainen cope, oikeasti mies syntyy siihen tasoon mitä tulee olemaan koko elämän. Toki kuka tahansa mies voi nostaa tasoaan yhdellä pisteellä, mutta ei paljon auta kun naiset ovat niin hypergamistisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 38 kirjoitti:
Minä olen 38-vuotias, "hyvässä työssä" media-alalla oleva, yli 180-senttinen tumma ja komeaksi kehuttu mies. Minulla on vaihtelevia kokemuksia Tinderistä eli oikein hyviä ja sitten "ei niin hyviä" eli treffeillä huomannut samantien ettei matchaa livenä mikä on ihan luonnollista jne.
Yhden vuoden mittaisen suhteen olen sieltä löytänyt ja tällä hetkellä tapailen vakavasti toista. Miehenä joutuu tekemään huomattavasti enemmän töitä, koska prosentit ovat tosiaan naisten puolella. Toisin sanoen nainen joutuu kahlaamaan tuhansia profiileja ennen kuin omani tulee kohdalleen.
Oma fiilis Tinderistä on, että valtaosa naisista hakee enimmäkseen huomiota sekä itsetunnon pönkittämistä, jota he eivät tosimaailmassa saisi ainakaan vastaavaa määrää. Eli kiteytettynä, nainen joka on ns. arvosanaltaan vitosen arvoinen saa huomiota 8-9 arvosanan miehiltä. Nämä miehet voivat ihan hetken huumassa/kyllästymistään swaipata oikealle puolivahingossa ja täten näiden femman naisten maailmankuva vääristyy, koska he luulevat olevansa parempia kuin ovatkaan. Loppujen lopuksi heille ei enää kelpaa vitosen äijät tai edes seiskan jäbät.
9-10 naiset taas etsivät loputtomiin (30-40-vuotiaaksi) prinssi rohkeaa ja kun harvalle se osuu kohdalleen, niin lopulta tulee se karu todellisuus vastaan, että oma ulkonäkö alkaa rapistumaan, hedelmällisyys on kadonnut ja tilalla on katkeroitunut uranainen, joka ei koskaan saanut omaa perhettään. Rehellisesti sanoen ikääntyminen on miesten puolella, jonka takia tällainen vanha pappa kuten minäkin saan vielä matcheja kymmenen vuotta nuorempien kanssa. 38-vuotias nainen ei välttämättä saisi enää 28-vuotiaiden miesten kanssa matceja. Raaka fakta, mutta näin on.
Lisäksi en ole koskaan ymmärtänyt miksi naiset jotka ovat hyvässä suhteessa, silti etsivät joko tietoisesti tai alitajuntaisesti sitä "parempaa" diiliä vaikka heidän pääasiallinen tehtävä olisi olla tyytyväinen ja keskittyä parisuhteen hyvinvointiin ja omaan työuraan. Itselleni (kuten varmaan aika monelle muullekin miehelle) on käynyt näin. Ja joka ikinen kerta he ovat yrittäneet palata muutamien kuukausien tauon jälkeen takaisin tuloksetta.
Osittain kiinnostavia näkökulmia, mutta myös karkeita virhearvioita. Kyllä terhakka 38-vuotias nainen saa yllättävän paljon matchejä jopa 28-vuotialta komeilta, koulutetuilta ja atleettisilta miehiltä. 😉 Ja ihan kaikkien, miesten ja naisten olisi varmaan suositeltavaa keskittyä oman parisuhteen hyvinvointiin, jos sellaisen elämäntavan on valinnut - ei se mikään naisten yksinoikeus ole. Lisäksi vielä, olen omassa elämässäni tavannut useampia katkeroituneita perheenäitejä kuin uranaisia. Ei kovin monen parisuhde ja perhe-elämä ole mitään auvoa, vaikka suoranaista pettämistä tai esim. lyömistä ei olisikaan.
Sinä puolestasi syyllistyit virhearvioon.
Monet naiset kuvittelevat että matchien saaminen nuorilta miehiltä olisi meriitti. Ei ole näin. Monet miehet etsivät vanhempia naisia panoiksi koska kuvitelevat saavansa helpommin (ja toki puhuvat ummet ja lammet koska niin kuuluu tehdä jos haluaa seksiä). Osalla on myös puumafetissi, jolloin nimenomaan ei haeta nuorekasta naista vaan vanhempaa naista.
:-DDDDDDD
Anteeksi, mutta nyt ihan oikeasti tällaista vanhempaa naista naurattaa. Minkä ihmeen takia kuvittelet, että vielä 2000-luvulla miehen pitäisi "puhua ummet ja lammet, koska niin kuuluu tehdä jos haluaa seksiä"? Voin kertoa sinulle, että ei tarvitse. Mies, joka alkaisi puhua tunteista tai kehua kauneutta tai muuta vastaavaa ei taatusti pääsisi jatkoon. Sen sijaan mies, joka on hauska, supliikki, itsevarma ja fiksu, on lähtenyt monta kertaa mukaan.
Juurihan kuvailit, että on puhuttava ummet ja lammet saadakseen seksiä. On oltava hauska, supliikki, itsevarma ja fiksu. Tämä kaikki vielä selvinpäin vai? Enpä ole kovin monesta tällaisesta miehestä kuullut Suomessa. 2000-luku ei muuta mitään muuta kuin sen, että netin avulla naiset löytävät paljon enemmän miehiä, kuin aiemmin.
Miksi on suuri yllätys, että hauska, supliikki, itsevarma ja fiksu ihminen on miellyttävämpää seuraa kuin tylsä, huonot keskustelutaidot omaava, epävarma ja tyhmänpuoleinen? Eivätkä nuo ominaisuudet edes mitään ihmeellistä, erikoista ja harvinaista ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on 2000 tykkäystä Tinderissä naisilta, niin kuulut epäilemättä miesten eliittiin ulkonäkösi puolesta. En minä ainakaan sinun tilanteessasi koskisi pitkällä tikullakaan 5/10 naiseen, koska sulla löytyy kaikki edellytykset oikeasti seksikkäisiinkin tapauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on 2000 tykkäystä Tinderissä naisilta, niin kuulut epäilemättä miesten eliittiin ulkonäkösi puolesta. En minä ainakaan sinun tilanteessasi koskisi pitkällä tikullakaan 5/10 naiseen, koska sulla löytyy kaikki edellytykset oikeasti seksikkäisiinkin tapauksiin.
Tätä juuri yritin selittää ja korjata tuon aikaisemman postaajan harhaista näkemystä asiasta.
Naisilla on epärealistiset kriteerit miehille ja miehet saa syyttelyn kun ei vastaa näitä epärealistisia kriteerejä joita naiset vaativat
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on epärealistiset kriteerit miehille ja miehet saa syyttelyn kun ei vastaa näitä epärealistisia kriteerejä joita naiset vaativat
Minusta on pikemminkin vaikuttanut siltä, että miehet syyttelevät naisia omista epärealistisista kriteereistään. Sinänsä kriteerit kyllä saavat olla epärealistisia - jos kerran realistisiin kriteereihin sopivat yksilöt eivät miellytä ja heihin ei kerta kaikkiaan tunne mitään vetoa, niin silloin ei auta muu kuin etsiä niitä harvoja, jotka mahtuvat epärealistisiin kriteereihin. Pariutuminenhan on täysin vapaaehtoista, eikä siihen ole mitään velvoitetta, joten ei ole pakko asettaa omia kriteereitä sellaiseksi, että helposti löytyy joku.
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Minäkin kävin yhden harhaisen naisen kanssa treffeillä, joka syytti minua harhamainonnasta, kun minulla meni kiinnostus häneen, kun hän kertoi hänen perhedraamoistaan ja nisti-existään, niin luulisi kenellä tahansa miehellä menevän kiinnostus tuossa vaiheessa.
Miksi se on niin vaikea naisten myöntää hypergamiaa?
Ja miksi se on vaikea ymmärtää, että sitä satuhahmoa ei vaan ole?
Yksin jäätte kuitenkin, eikä minkään maailman voimaantumiset teidän murenevaa psyykettä pelasta, kun ne kympín miehet ja teidän hylkäämät miehet ovat paremmassa asemassa kuin te.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Minäkin kävin yhden harhaisen naisen kanssa treffeillä, joka syytti minua harhamainonnasta, kun minulla meni kiinnostus häneen, kun hän kertoi hänen perhedraamoistaan ja nisti-existään, niin luulisi kenellä tahansa miehellä menevän kiinnostus tuossa vaiheessa.
Millä lalla tämä liittyy naisen epärealistisiin kriteereihin? Sinullahan tuossa mielenkiinto loppui, ja nainenhan se oli se osapuoli, joka ei sopinut sinun kriteereihisi. (Joskin tottakai ymmärrän, että et halua harhaista kumppania, jolla viiraa päässä.)
Vierailija kirjoitti:
-oon 185cm, exät ollu lyhyempii, jote nyt etin pidempää
-liian pervot jutut uuden tuttavuuden kanssa, mä eka haluun tutustuu ja sit voi olla härski, ei kolmannessa lauseessa.
-huonot tekstit biossa: en anna sydäntäN25
Miks tää sai miinuksen?
Ei noi mielestäni oo pahat kriteerit 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S.B. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miamissa on kauppa, jossa myydään aviomiehiä. Kaupan sisäänkäynnillä on ohje kaupan käytöstä: "Voit vierailla kaupassa vain yhden kerran.
Kerroksia on kuusi ja eri kerroksissa miesten ominaisuudet ovat erilaisia. Voit valita miehen mistä tahansa kerroksesta, tai voit mennä ylöspäin, mutta et voi enää palata alempiin kerroksiin ostoksille!"
Nainen menee kauppaan.
Ensimmäisessä kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ. Hän jatkaa ylöspäin.
Toisessa kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. Hän jatkaa edelleen ylöspäin.
Kolmannessa kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. "Vau" nainen ajattelee, mutta jatkaa silti ylöspäin.
Neljännessä kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. "Tämä vaikuttaa todella hyvältä" nainen ajattelee "Melkein tekisi mieli jäädä tänne", mutta hän jatkaa silti ylöspäin.
Viidennessä kerroksessa myydään komeita, romanttisia miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä.
Nainen tuntee suurta houkutusta jäädä, mutta toivoo ylemmässä kerroksessa olevan tarjolla jotain vielä parempaa, joten hän jatkaa ylöspäin..
Kuudes kerros on tyhjä, lukuunottamatta kylttiä, jossa lukee "Olet 6. kerroksen 31 456 012. vierailija. Täällä ei ole miehiä. Tämän kerroksen olemassaolon tarkoitus on ainoastaan todistaa että naisia on mahdotonta miellyttää. Kiitos vierailustasi Aviomieskaupassa."
Aviomieskaupan naapurissa sijaitsee Vaimokauppa. Myös siinä on 6 kerrosta.
Ensimmäisessä kerroksessa on tarjolla vaimoja jotka pitävät seksistä.
Toisessa kerroksessa on tarjolla rikkaita vaimoja jotka pitävät seksistä.
Kukaan ei ole koskaan käynyt kerroksissa 3-6.Jos olisit päättänyt hankkia puolisosi kyseisestä kaupasta, niin tämänkaltaisen strategian mukaan https://mindyourdecisions.com/blog/2008/01/08/game-theory-tuesdays-how-… sinun tulisi sukupuolestasi huolimatta ottaa puoliso kolmannesta tai neljännestä kerroksesta.
Toisaalta voi ehkä pitää kohtuullisena, että et pidä kerrosten tarjontaa täysin satunnaisena, vaan huomaat kerrosten tarjonnan määräytyvän jonkun mallin mukaan, jossa esimerkiksi ylemmissä kerroksissa on aina yhden tason parempi tarjonta kuin alemmissa. Tosielämässä tunnet myös varmaan myös kaupan ulkopuolisia puolisoehdokkaita, jotka saattavat vaikuttaa valintaasi. Voi myös olla, että et arvostele kumppaniehdokkaita suhteessa toisiinsa, vaan vertailet niitä absoluuttiseen standardiin, ja jokainen tietylle tasolle yltävä kumppaniehdokas on sinulle yhtä hyvä riippumatta siitä, kuinka paljolla hän ylittää vaaditun vähimmäistason.
Eli tuo tarina minusta ei todista sitä, että naisia olisi mahdotonta miellyttää, vaan että naiset näkevät kerrosten tarjonnan muodostavan jonkin kuvion, ja että miehet eivät vertaa naisia toisiinsa, vaan heille jokainen tietyn vähimmäistason ylittävä nainen on yhtä haluttava.
Tästähän se riemu repeää, koska tuntuu, että naisen on aivan mahdoton kiinnostua miehestä, jolla hän on "vain" yksi monista. Tunne, että on erityinen mielenkiintoa osoittavalle miehelle on aivan must.
Tunnettu kardinaalimokahan vaikka baarissa/diskossa on kääntyä seurueen jonkun toisen naisen puoleen, jos ensimmäinen antaa pakit. Mitä tämä "pakko olla erityinen" kertoo naisista?
Tuo baarimoka ei toimi toisinpäin, jos jokin hottis lähestyy seurueen miestä, niin muut ei menetä häneen kiinnostusta sen vuoksi, jos ensin lähestytty ei olisikaan kiinnostunut.
Tinderissä (ei kokemusta) varmaan tämä "kilpailijanäkökulma" hämärtyy. Mies voi lähestyä kaikkia ilman, että nämä tietävät konkreettisesti toisista. Illuusin erityisyydestä voi siten säilyttää.
Minusta voisi kysyä myös, mitä se kertoo miehistä jos olisi tilanne, missä nainen käy kaverisi ja osan muistakin läsnäolevista miehistä läpi ja saa jostain kumman syystä kaikilta pakit ja kyseinen nainen tulee lopulta sinun luoksesi ja olet ihan innoissasi asiasta? Joo, toki saatat saada seksiä ja voit intoilla siitä, mutta samalla tiedät että tuo nainen olisi kelpuuttanut ennemmin kaikki kaverisi ja pari muutakin, kuin sinut. Voitko ymmärtää, miksi on kiva tuntea, että joku haluaa juuri sinut eikä vain kelpuuta kun parempaa ei sattunut saamaan ja olet selvästi tyhjää parempi? Lisäksi, tuollainen epätoivoinen kiertäminen kunnes onnistaa on valtava turn off kun sen näkee tapahtuvan vaikka siellä baarissa. Sen jälkeen ei huvita sanoa kyllä, vaikka mies olisi ihan ok jos olisi tullut ensimmäisenä kysymään juuri minua.
Se kertoo, että tuossa tilanteessa mies nautti seksistä itselle sopivan kumppanin kanssa, joka toivottavasti ilmeisen aktiivisena naisena myös sai mitä halusi. Kutsun tuota win-win tilanteeksi. Mitä muuta sen pitäisi kertoa? Tilanteen "kauheutta" on vaikea ymmärtää ilman erityisyysgeeniä.
Hyvä on. Tästä voin uskoa, että ainakin sinä hyväksyt tilanteen etkä näe siinä ongelmaa, kunhan vaan joku antaa sitä mitä haluat. Tilanteen "kauheus" itselleni on siinä, että kun mies yrittää kaveriani, hän on arvioinut kaverini paremmaksi vaihtoehdoksi. Tämän jälkeen hän alentaa rimaa, kunnes häntä onnistaa. Jos mies on hyvin epätoivoinen, hän tyytyy mihin tahansa mitä sattuu saamaan. Se, että minua on verrattu ystävääni, tai kenties useampaan naiseen samassa tilassa, ja oma "vuoroni" tulee vasta heidän jälkeen, ei millään tavalla saa minua ajattelemaan, että olen oikeasti haluttava tai että tuo mies olettaisi haluavansa mitään muuta, kuin kassit tyhjiksi. (Toki tuo on se lopputulema, mutta siinä välissä on yleensä jotain muutakin...) Ehkä tämä on se erityisgeeni, mutta haluan että seuralaiseni ei anna vaikutelmaa, että mikä tahansa kelpaa. En halua tuntea olevani joku monista ja lisäksi huonoin kelvollinen vaihtoehto.
Kannattaa hankkia itsetunto ennekun lähtee parisuhdeleikkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Millä lalla tämä liittyy naisen epärealistisiin kriteereihin? Sinullahan tuossa mielenkiinto loppui, ja nainenhan se oli se osapuoli, joka ei sopinut sinun kriteereihisi. (Joskin tottakai ymmärrän, että et halua harhaista kumppania, jolla viiraa päässä.)
Hän nosti minut jalustalle, niin että muka pettyi, mutta eihän hän sitä myöntänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää nuo arvosanat, joita käytät, mutta eiköhän se näin mene.
Palstamittareilla olen varmaankin joku -3 -tason nainen, ja shokkiuutinen: minäkään en tarvitse hätäpanoja.
Olen yli nelikymppinen, ylipainoinen (ja koulutettu ja matkustankin mielelläni) ja suurimman osan aikuista elämääni olen ollut pitkässä, sitoutuneessa suhteessa. Niin nytkin, ja sen löysin Tinderistä, kun kiireinen työtilanne ei antanut juuri mahdollisuuksia muunlaiseen katseluun.
Jos olisin halunnut tyydyttävää irtoseksiä tai kevytsuhteen, ei minun olisi tarvinnut etsiä sovelluksen kautta. Palstaulíen fantasioiden kohteisiin, ”alfauros”-hyväksikäyttäjiin ei tarvitse kajota pitkällä tikullakaan. En usko, että kukaan täysjärkinen nainen lähtisi tällaisen matkaan tietämättä, että kyse on vain seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Hän nosti minut jalustalle, niin että muka pettyi, mutta eihän hän sitä myöntänyt.
Ei tuon perusteella pidäkään myötäillä. Selvä mt-tapaus, ja pääsit eroon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on niin vaikea naisten myöntää hypergamiaa?
Ja miksi se on vaikea ymmärtää, että sitä satuhahmoa ei vaan ole?
Yksin jäätte kuitenkin, eikä minkään maailman voimaantumiset teidän murenevaa psyykettä pelasta, kun ne kympín miehet ja teidän hylkäämät miehet ovat paremmassa asemassa kuin te.
Tasoteoria ei siis pidäkään paikkaansa? Sehän sanoo, että yksilön taso muotoutuu sen perusteella, minkä tasoisen ihmisen onnistuu sitouttamaan parisuhteeseen. Jos naiset ovat hypergamisia eli onnistuvat sitouttamaan itseään korkeatasoisempia miehiä, niin tasoteoria on joku kumottu tai ainakin sen mittari pitää kalibroida niin, että jatkossa kasin mies ja kuutosen naiset ovatkin samantasoisia.
En myönnä hypergamiaa, koska minulla ei ole ihmisille numeroita. Ja onnellisesti parisuhteessa olen jo kahdeksatta vuotta.