Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

75% Tinderin käyttäjistä on miehiä - mikset ole löytänyt sieltä miestä?

Vierailija
19.01.2022 |

Tämän tutkimuksen mukaan 75% Tinderin käyttäjistä on miehiä: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8eab579e-4e83-4ac6-8103-81a8cd856284

Mikset oo löytäny sieltä pitkäaikaista seuraa? Omat syyt:
- iso osa miehistä jotenki epätoivosia, suuttuvat jos et vastaa heti yms
- treffeillä käynti koronan takia vaikeeta
- välillä on "ylitarjontaa", eli liikaa juttelukavereita nii vaikee keskittyä johonki yhteen

N27

Kommentit (548)

Vierailija
221/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha! Onko olemassa naisia jotka keskittyisivät vain siihen yhteen, voin miehenä helposti sanoa että se näkyy samantien läpi, jos naisella on useita kenen kanssa jutella. Ja jos käy niin että ei aika riitä vastailemaan, niin eiköhän se ole jurikin naisen oma vikansa kun ei keskity siihen yhteen...

Jos käy vaikka 3 treffeillä samalla viikolla niin en ihmettele että ei löydy. Vielä jos asenne on että annoin kolmelle miehelle mahdollisuuden. Eiköhän se ollut että kolme miestä antoivat sinulle mahdollisuuden tutustua, mutta et tosissasi tehnyt sitä kenenkään kanssa, koska heitä oli kolme... Varattu mies.

Palstalla ohjeistetaan usein naisia antamaan mahdollisuus myös niille miehille, jotka eivät välittömästi profiilillaan kolahda ja vieläpä tapaamaan uudestaan, vaikka ei ensitreffeilläkään kolahtaisi. Tämähän on täysin ristiriidassa sen kanssa. Sinun mielestäsi naisen EI pidä treffailla useita miehiä eli ei kannata antaa mahdollisuuksia niille "ihan ok/ehkä ok" miehille vaan keskittyä vain siihen, joka välittömästi vei jalat alta.

En minä miehenäkään samalle viikolle monen naisen kanssa treffejä sovi... Eikö ne mene jutut aika pahasti sekaisin jos vaikka kolmen kanssa laittaa viestiä kokoajan? Vaikka mätsejä tulee ja treffejä niin yksi kerrallaan tottakai.

Miten tää käytännössä toteutuu? Liityin Tinderiin ja olen antanut sydämen vaikkapa 30 miehelle nyt heti liittymisen jälkeen. Kuvitellaan että puolet olisi osumia. Sitten sieltä alkaa "Kalle" jutella. Ja sitten "Ville". Vaikka muutamien tuntien sisään. Ja kohta 5 muutakin. Tosiaanko pitäisi jumahtaa Kalleen ja jättää muut lehdelle soittelemaan ja täysin huomioitta?

Vai pitäisikö antaa aina yksi sydän kerrallaan ja odotella pari päivää tuleeko siitä matchia? Vai sanoa näille muille matcheille, että sorry ootte jonossa, mä katon tän yhden ensin. Kerro minulle miten tuo konkreettisesti toteutetaan ilman että kukaan loukkaantuu ja että touhussa on silti jotain järkeä. Aidosti haluaisin tietää. Minustakin yksi kerrallaan on parasta, mutta minkäs minä teen kun ne matchit tipahti kaikki yhtä aikaa? Minusta on tylyä jättää vastaamatta.

Kun on maksullinen versio, näkee ketkä on tykänneet. Niistä sitten yksi kerrallaan mätsäten kiinnostavimmasta alkaen. Jos keskustelu ei lähde käyntiin, niin seuraava jonosta.

Vierailija
222/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S.B. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miamissa on kauppa, jossa myydään aviomiehiä. Kaupan sisäänkäynnillä on ohje kaupan käytöstä: "Voit vierailla kaupassa vain yhden kerran.

Kerroksia on kuusi ja eri kerroksissa miesten ominaisuudet ovat erilaisia. Voit valita miehen mistä tahansa kerroksesta, tai voit mennä ylöspäin, mutta et voi enää palata alempiin kerroksiin ostoksille!"

Nainen menee kauppaan.

Ensimmäisessä kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ. Hän jatkaa ylöspäin.

Toisessa kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. Hän jatkaa edelleen ylöspäin.

Kolmannessa kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. "Vau" nainen ajattelee, mutta jatkaa silti ylöspäin.

Neljännessä kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. "Tämä vaikuttaa todella hyvältä" nainen ajattelee "Melkein tekisi mieli jäädä tänne", mutta hän jatkaa silti ylöspäin.

Viidennessä kerroksessa myydään komeita, romanttisia miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä.

Nainen tuntee suurta houkutusta jäädä, mutta toivoo ylemmässä kerroksessa olevan tarjolla jotain vielä parempaa, joten hän jatkaa ylöspäin..

Kuudes kerros on tyhjä, lukuunottamatta kylttiä, jossa lukee "Olet 6. kerroksen 31 456 012. vierailija. Täällä ei ole miehiä. Tämän kerroksen olemassaolon tarkoitus on ainoastaan todistaa että naisia on mahdotonta miellyttää. Kiitos vierailustasi Aviomieskaupassa."

Aviomieskaupan naapurissa sijaitsee Vaimokauppa. Myös siinä on 6 kerrosta.

Ensimmäisessä kerroksessa on tarjolla vaimoja jotka pitävät seksistä.

Toisessa kerroksessa on tarjolla rikkaita vaimoja jotka pitävät seksistä.

Kukaan ei ole koskaan käynyt kerroksissa 3-6.

Jos olisit päättänyt hankkia puolisosi kyseisestä kaupasta, niin tämänkaltaisen strategian mukaan https://mindyourdecisions.com/blog/2008/01/08/game-theory-tuesdays-how-… sinun tulisi sukupuolestasi huolimatta ottaa puoliso kolmannesta tai neljännestä kerroksesta.

Toisaalta voi ehkä pitää kohtuullisena, että et pidä kerrosten tarjontaa täysin satunnaisena, vaan huomaat kerrosten tarjonnan määräytyvän jonkun mallin mukaan, jossa esimerkiksi ylemmissä kerroksissa on aina yhden tason parempi tarjonta kuin alemmissa. Tosielämässä tunnet myös varmaan myös kaupan ulkopuolisia puolisoehdokkaita, jotka saattavat vaikuttaa valintaasi. Voi myös olla, että et arvostele kumppaniehdokkaita suhteessa toisiinsa, vaan vertailet niitä absoluuttiseen standardiin, ja jokainen tietylle tasolle yltävä kumppaniehdokas on sinulle yhtä hyvä riippumatta siitä, kuinka paljolla hän ylittää vaaditun vähimmäistason. 

Eli tuo tarina minusta ei todista sitä, että naisia olisi mahdotonta miellyttää, vaan että naiset näkevät kerrosten tarjonnan muodostavan jonkin kuvion, ja että miehet eivät vertaa naisia toisiinsa, vaan heille jokainen tietyn vähimmäistason ylittävä nainen on yhtä haluttava.

Tästähän se riemu repeää, koska tuntuu, että naisen on aivan mahdoton kiinnostua miehestä, jolla hän on "vain" yksi monista. Tunne, että on erityinen mielenkiintoa osoittavalle miehelle on aivan must.

Tunnettu kardinaalimokahan vaikka baarissa/diskossa on kääntyä seurueen jonkun toisen naisen puoleen, jos ensimmäinen antaa pakit. Mitä tämä "pakko olla erityinen" kertoo naisista?

Tuo baarimoka ei toimi toisinpäin, jos jokin hottis lähestyy seurueen miestä, niin muut ei menetä häneen kiinnostusta sen vuoksi, jos ensin lähestytty ei olisikaan kiinnostunut.

Tinderissä (ei kokemusta) varmaan tämä "kilpailijanäkökulma" hämärtyy. Mies voi lähestyä kaikkia ilman, että nämä tietävät konkreettisesti toisista. Illuusin erityisyydestä voi siten säilyttää.

"Pakko olla erityinen" = halu rakastaa ja olla rakastettu. Tunnevammainenhan ei tätä käsitä ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn siellä vain välillä selailemassa. Saisi olla oikea helmi mieheksi, että kiinnittäisin suurempaa huomiota. Miehet monesti ovat kauhean pinnallisia ja selvästi aloittavat kaikki keskustelut naisten kanssa samalla kaavalla. Persoona puuttuu.

Millainen olisi kunnon persoonallinen keskustelun aloitus? Itsellä tapa kysyä naisen profiilista löytyvistä jutuista tai hänen harrastuksistaan.

Yks aloitus mikä mulle jäi erityisen positiivisesti mieleen oli miehen heittämä humoristinen kommentti kuvastani. Samaa kommenttia ei olisi voinut laittaa kenellekään muulle. Tarkemmin en viitsi avata sisältöä, mutta ulkonäkööni kommentti ei siis liittynyt.

Loput olivatkin sitten luokkaa "Moi/Moi, mitä kuuluu/Miten menee/Ootpa nätti". Tuollaiset ovat tylsiä eivätkä erotu joukosta. Tulee vaikutelma että liukuhihnalla laitettu kaikille mätseille sama.

Vierailija
224/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin jonku AIDON ihmisen, enkä pitää pintaliitäjää. Tuntuu että kaikki miehet on siellä kuvissa joidee bemarien ja mersujenkaa yms. ja instat liitettynä joissa, joku 100 kuvaa itestään.

Ite en oo kiinnostunu mistää somefeimiydestä tai tykkäysten tai seuraajien määrästä, joten ei oo löytyny tinderistä ketään.

N22

Siitä tarjonta, mistä kysyntä...

Ja kun kysyntää ei edes ole, siltikin tyrkytät Bemarikuvia, kalastuskuvia, olutlasikuvia...

Vierailija
225/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tinderissä, koska se on mielestäni pinnallinen ja sellainen "tehdään toisista ihmisistä kertakäyttöisiä" paikka. Haluan tutustua toisiin ensisijaisesti ihmisinä, kokonaisvaltaisesti. Tuskin olen ainoa, joka ei halua kokea painetta siitä, että pitää pian ensimmäisen tapaamisen jälkeen yrittää jotain seksuaalista sähläämistä. Eli yksinkertaisesti koen, ettei tinder ole kaltaiselleni ihmiselle.

Vierailija
226/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa nyt, ette te naiset tule löytämään sitä kympin miestä.

Te voitte ihan rauhassa voimaantua ja kuvitella olevanne vahvoja naisia, mutta se seinä tulee teitä vastaan ja sitten itkette kunnolla, kun huonot ja hyvät miehet ovat teitä parempien naisten kanssa.

Väärin. Kympin mies oli äsken tuolla keittiössä, kun kävin hakemassa kahvia. Kysyi, tarvitseeko tänään käydä kaupassa.

Toi ei pidä välttämättä paikkaansa. Kun ne ei saa 15%:sta pysyvän suhteen gullikarusellin jälkeen ne tajuaa realiteetin ja tyytyy 85%:iin. Usein näillä naisilla lauma abärä lapsia usean eri isän kanssa, mutta usein tavismiehelle kelpaa. Riittää vain, että tavismies ollut tarpeeksi yksin ja epätoivoinen.

Eli tavismiehet kelpaavat sittenkin? Mitä tämä ulina ja valitus sitten on?

Kelpaavat vasta, kun on 40+. Nainen ei ole kaunis ikuisesti ja ymmärtää, että alfat ei halua panna niitä enää.

Usein se ei ole tavismies, joka on este. Este on yleensä nainen. Vielä 40+ jälkeen tavoitellaan sitä 15%.

Niin, no itse olen 40+ nainen, ja minusta 10% on aika iso määrä. En ainakaan itse koe, että miehistä joka kymmenes olisi niin kiinnostava, että haluaisin hänen kanssaan suhteeseen. Joten jos joku nainen olisi valmis suhteeseen keskimäärin joka kymmenennen miehen kanssa, niin hänhän on kaikkea muuta kuin vaativa tai nirso! Tuo 10% miehistähän on määrällisesti todella paljon.

Pointti on, että sitä 10% harkitaan ja siitä sitten koitetaan löytää se kumppani.

Miehet keskimäärin antavat mahdollisuuden huomattavasti isommalle naisjoukolle (esim. 30%) ja ei sekään tarkoita, että mies lähtisi suhteeseen läheskään joka kolmannen naisen kanssa paremmin tutustuttuaan.

Mutta eikö 10% ole aika paljon, jos niin ison määrän kohdalla edes harkitaan? Minulle se joukko, jista koitan löytää kumppania, on se, jonka kohdala harkitsen. Enkä todellakaan edes harkitse keskimäärin joka kymmenennen miehen kohdalla suhdetta. 

Mitä tuo miesten hämmästyttävän suuri prosentuaalinen määrä mielestäsi kertoo`?

Vierailija
227/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te voitte ihan rauhassa voimaantua ja kuvitella olevanne vahvoja naisia, mutta se seinä tulee teitä vastaan ja sitten itkette kunnolla, kun huonot ja hyvät miehet ovat teitä parempien naisten kanssa.

Väärin. Kympin mies oli äsken tuolla keittiössä, kun kävin hakemassa kahvia. Kysyi, tarvitseeko tänään käydä kaupassa.

Toi ei pidä välttämättä paikkaansa. Kun ne ei saa 15%:sta pysyvän suhteen gullikarusellin jälkeen ne tajuaa realiteetin ja tyytyy 85%:iin. Usein näillä naisilla lauma abärä lapsia usean eri isän kanssa, mutta usein tavismiehelle kelpaa. Riittää vain, että tavismies ollut tarpeeksi yksin ja epätoivoinen.

Kelpaavat vasta, kun on 40+. Nainen ei ole kaunis ikuisesti ja ymmärtää, että alfat ei halua panna niitä enää.

Usein se ei ole tavismies, joka on este. Este on yleensä nainen. Vielä 40+ jälkeen tavoitellaan sitä 15%.

Niin, no itse olen 40+ nainen, ja minusta 10% on aika iso määrä. En ainakaan itse koe, että miehistä joka kymmenes olisi niin kiinnostava, että haluaisin hänen kanssaan suhteeseen. Joten jos joku nainen olisi valmis suhteeseen keskimäärin joka kymmenennen miehen kanssa, niin hänhän on kaikkea muuta kuin vaativa tai nirso! Tuo 10% miehistähän on määrällisesti todella paljon.

Pointti on, että sitä 10% harkitaan ja siitä sitten koitetaan löytää se kumppani.

Miehet keskimäärin antavat mahdollisuuden huomattavasti isommalle naisjoukolle (esim. 30%) ja ei sekään tarkoita, että mies lähtisi suhteeseen läheskään joka kolmannen naisen kanssa paremmin tutustuttuaan.

Mutta eikö 10% ole aika paljon, jos niin ison määrän kohdalla edes harkitaan? Minulle se joukko, jista koitan löytää kumppania, on se, jonka kohdala harkitsen. Enkä todellakaan edes harkitse keskimäärin joka kymmenennen miehen kohdalla suhdetta. 

Tarkoitan siis miesten kohdlala hämmästyttävän suuri määrä, kenelle antavat mahdollisuuden. Tuohan tarkoittaa, että heitä kiinnostaa melkein joka kolmas nainen edes jossain määrin. Miten se voi olla mahdollista?

Vierailija
228/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä töissäkin on muutama sinkkumies ja ottaisin heistä periaatteessa kenet tahansa. Mutta olen täyttä ilmaa heille, eivät edes tervehdi mua työpaikalla ja kuulin, että ovat tinderissä kaikki. Joo, en lähde heitä sieltä hakemaan.

Mä olen niin kovassa puutteessa, että mulle kelpaa lähes kuka vaan kunhan hygieniasta huolehtii. Mutta minä oon miehille ilmaa ja ukot ovat kaikki Tinderissä taistelemassa muutamasta nirppanokasta.

Meillä on töissä sama tilanne, mutta kaikki vapaat miehet ovat hakemassa sieltä vain seksiä. Eräs ilmoitti hakevansa parisuhdetta, mutta tiedän hänen pettäneen työkaverin kanssa. Asia paljastui vaimoille, joka otti eron. En sekaannu pettäjään.

Vierailija
229/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä kaikki miehet huonoja ole. Olen tuo joka kertoi aiemmin, että mun työpaikan sinkkumiehet ovat kaikki Tinderissä. Ne on ihan mukavan ja normaalin oloisia työnsä hoitavia miehiä. Ihan kivan näköisiäkin. En sitten tiedä miksi se nainen pitää juuri sieltä Tinderistä saada vaikka "lähempänäkin olisi" halukkaita ottajia, mutta kai se on se pelin henki.

Kenen lähellä nyt sitten mitenkäkin on sinkkunaisia. Itse en esimerkiksi työpaikalla osaa katsella naisia sillä silmällä, vaan töissä olen töissä. Juttelen yhtälailla miesten kuin naisten kanssa iästä tai siviilisäädystä riippumatta. Ei kuviossa ole mitään ihastumista tai kiinnostusta kehenkään. Tinderissä kuvio on selvempi eli toivottavasti nainenkin on sinkku ja hakee parisuhdetta. Sivuutan kaikki varatuiksi itsensä kuvaavat Tinderissä suosiolla.

En varmaan itse ole koskaan sopeutunut tähän nykyaikaan, että kaikki tutustuminen pitäisi tapahtua netissä. En ole somessa enkä tinderissä, enkä halua niihin. Mutta silloin ei mitään myöskään tapahdu. Olen ikään kuin ihminen jota ei ole olemassa. Toisaalta olen aina ollutkin seinäruusu, joten tämä näkymättömyys sopii minulle. No, halusin vain ehkä sanoa teille miehille, että vaikka siellä tinderissä naiset eivät kiinnostuisi, ette voi koskaan tietää vaikka joku olisi salaa ihastunut siellä tosielämässä. Työpaikalla, naapurustossa, harrastuksessa, ehkäpä kaupan kassa.. Ei se naisellekaan ole ihan helppoa näyttää tunteitaan, varsinkin kun tietää että miehet taistelee Tinderissä niistä suosituista naisista niin missä vaiheessa se seinäruusu alkaa sitten kiinnostaa? Joskus kuuskymppisenä kun etsitään omaishoitajaa?

Vierailija
230/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tinderissä, koska se on mielestäni pinnallinen ja sellainen "tehdään toisista ihmisistä kertakäyttöisiä" paikka. Haluan tutustua toisiin ensisijaisesti ihmisinä, kokonaisvaltaisesti. Tuskin olen ainoa, joka ei halua kokea painetta siitä, että pitää pian ensimmäisen tapaamisen jälkeen yrittää jotain seksuaalista sähläämistä. Eli yksinkertaisesti koen, ettei tinder ole kaltaiselleni ihmiselle.

Kasarilla tutustuminen tapahtui pääosin kännissä baarissa. Onneksi ei tarvi enää.

Vierailija
231/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kohdalla kertoo yksinäisyydestä. Ei ole valinnanvaraa olla nirso. 

Naisten kohdalla se taas kertoo nirsoudesta. Kelpaa vain pieni % osuus. Ja koska ne ovat nirsoja, ne valitsevat miehen, josta on jos ennestään kilpailua. Nämä miehet eivät halua sun kanssa parisuhteeseen, kun on tarjolla parempaa. Näille voi tosin kelvata sun alapää, jos haluaa päästä paineestaan pois. 

Miten sinä jaksat jankuttaa tuota. En ole Tinderissä, en ole koskaan ollut, olen parisuhteessa. Mutta jos olisin Tinderissä, niin mistä minä näkisin, ketä muut naiset haluavat?

Siinä olet oikeassa, että todellakin kelpaisi vain pieni prosenttiosuus. Koska en ole koskaan edes kaverin Tinderiä selannut, niin en tiedä kuinka pieni. Aivan varmasti alle 10 %, luultavasti 1 % olisi lähempänä totuutta, mutta tämä on vain nettideittailuhistoriaani perustuva arvaus.

Silti minä en valitsisi ketään. Minulla ei ole valtaa valita ketään. Jos näkisin miehen, josta kiinnostun, hänen olisi kiinnostuttava minusta, jotta match voisi syntyä. Ja kuten sanottu, tietääkseni en näe yhtään mistään, kuinka moni muu nainen on tykännyt samasta miehestä.

JOS se kiinnostava mies olisikin kiinnostunut vain alapäästäni, niin ei se muuttaisi niitä muita miehiä yhtään aiempaa kiinnostavammiksi. Edelleenkään en pyyhkisi oikealle kuin miehiä, joita kohtaan herää aito kiinnostus. Täysin riippumatta siitä, oletanko muidenkin naisten tykkäävän heistä.

Vierailija
232/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha! Onko olemassa naisia jotka keskittyisivät vain siihen yhteen, voin miehenä helposti sanoa että se näkyy samantien läpi, jos naisella on useita kenen kanssa jutella. Ja jos käy niin että ei aika riitä vastailemaan, niin eiköhän se ole jurikin naisen oma vikansa kun ei keskity siihen yhteen...

Jos käy vaikka 3 treffeillä samalla viikolla niin en ihmettele että ei löydy. Vielä jos asenne on että annoin kolmelle miehelle mahdollisuuden. Eiköhän se ollut että kolme miestä antoivat sinulle mahdollisuuden tutustua, mutta et tosissasi tehnyt sitä kenenkään kanssa, koska heitä oli kolme... Varattu mies.

Palstalla ohjeistetaan usein naisia antamaan mahdollisuus myös niille miehille, jotka eivät välittömästi profiilillaan kolahda ja vieläpä tapaamaan uudestaan, vaikka ei ensitreffeilläkään kolahtaisi. Tämähän on täysin ristiriidassa sen kanssa. Sinun mielestäsi naisen EI pidä treffailla useita miehiä eli ei kannata antaa mahdollisuuksia niille "ihan ok/ehkä ok" miehille vaan keskittyä vain siihen, joka välittömästi vei jalat alta.

En minä miehenäkään samalle viikolle monen naisen kanssa treffejä sovi... Eikö ne mene jutut aika pahasti sekaisin jos vaikka kolmen kanssa laittaa viestiä kokoajan? Vaikka mätsejä tulee ja treffejä niin yksi kerrallaan tottakai.

Miten tää käytännössä toteutuu? Liityin Tinderiin ja olen antanut sydämen vaikkapa 30 miehelle nyt heti liittymisen jälkeen. Kuvitellaan että puolet olisi osumia. Sitten sieltä alkaa "Kalle" jutella. Ja sitten "Ville". Vaikka muutamien tuntien sisään. Ja kohta 5 muutakin. Tosiaanko pitäisi jumahtaa Kalleen ja jättää muut lehdelle soittelemaan ja täysin huomioitta?

Vai pitäisikö antaa aina yksi sydän kerrallaan ja odotella pari päivää tuleeko siitä matchia? Vai sanoa näille muille matcheille, että sorry ootte jonossa, mä katon tän yhden ensin. Kerro minulle miten tuo konkreettisesti toteutetaan ilman että kukaan loukkaantuu ja että touhussa on silti jotain järkeä. Aidosti haluaisin tietää. Minustakin yksi kerrallaan on parasta, mutta minkäs minä teen kun ne matchit tipahti kaikki yhtä aikaa? Minusta on tylyä jättää vastaamatta.

Valitse vain ne, jotka oikeasti kiinnostaa. Älä jaa 30 tykkäystä kun ei ne kaikki sinua kuitenkaan oikeasti kiinnosta.

Vierailija
233/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasarilla tutustuminen tapahtui pääosin kännissä baarissa. Onneksi ei tarvi enää.

Se ei ollutkaan kovin pinnallista silloin...

Vierailija
234/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä kaikki miehet huonoja ole. Olen tuo joka kertoi aiemmin, että mun työpaikan sinkkumiehet ovat kaikki Tinderissä. Ne on ihan mukavan ja normaalin oloisia työnsä hoitavia miehiä. Ihan kivan näköisiäkin. En sitten tiedä miksi se nainen pitää juuri sieltä Tinderistä saada vaikka "lähempänäkin olisi" halukkaita ottajia, mutta kai se on se pelin henki.

Kenen lähellä nyt sitten mitenkäkin on sinkkunaisia. Itse en esimerkiksi työpaikalla osaa katsella naisia sillä silmällä, vaan töissä olen töissä. Juttelen yhtälailla miesten kuin naisten kanssa iästä tai siviilisäädystä riippumatta. Ei kuviossa ole mitään ihastumista tai kiinnostusta kehenkään. Tinderissä kuvio on selvempi eli toivottavasti nainenkin on sinkku ja hakee parisuhdetta. Sivuutan kaikki varatuiksi itsensä kuvaavat Tinderissä suosiolla.

En varmaan itse ole koskaan sopeutunut tähän nykyaikaan, että kaikki tutustuminen pitäisi tapahtua netissä. En ole somessa enkä tinderissä, enkä halua niihin. Mutta silloin ei mitään myöskään tapahdu. Olen ikään kuin ihminen jota ei ole olemassa. Toisaalta olen aina ollutkin seinäruusu, joten tämä näkymättömyys sopii minulle. No, halusin vain ehkä sanoa teille miehille, että vaikka siellä tinderissä naiset eivät kiinnostuisi, ette voi koskaan tietää vaikka joku olisi salaa ihastunut siellä tosielämässä. Työpaikalla, naapurustossa, harrastuksessa, ehkäpä kaupan kassa.. Ei se naisellekaan ole ihan helppoa näyttää tunteitaan, varsinkin kun tietää että miehet taistelee Tinderissä niistä suosituista naisista niin missä vaiheessa se seinäruusu alkaa sitten kiinnostaa? Joskus kuuskymppisenä kun etsitään omaishoitajaa?

Miehet Tinderissä taistelevat siitä, että saisivat edes yhden matchin. Se nimittäin on työn ja tuskan takana, kun sukupuolten suhdeluku on mitä on.

Vierailija
235/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet Tinderissä taistelevat siitä, että saisivat edes yhden matchin. Se nimittäin on työn ja tuskan takana, kun sukupuolten suhdeluku on mitä on.

Miehet tietävät sen suhdeluvun ja valitsevat itse silti jatkaa Tinderissä, joten ihan oma valinta.

Vierailija
236/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole. Kaveripiirissä on ihan tavallisia 25-30v sinkkujätkiä ja kaikilla on se 50-200 matchia Tinderissä.

Vierailija
237/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet poseeravat siellä suurimman saaneensa kalansaaliin kanssa. Se on muutaman tuhat vuotta jäljessä nykyajasta. Pitäisi pikemminkin olla rahapinkka tai muita varakkuuden ja vaikutusvallan symboleita.

Vierailija
238/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tietävät sen suhdeluvun ja valitsevat itse silti jatkaa Tinderissä, joten ihan oma valinta.

Jep. Miksi siis puhua pskaa siitä, että miehet taistelisivat SUOSITUIMMISTA naisista Tinderissä.

Vierailija
239/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole. Kaveripiirissä on ihan tavallisia 25-30v sinkkujätkiä ja kaikilla on se 50-200 matchia Tinderissä.

Oletko nähnyt vai ihan vaan kehuivat?

Vierailija
240/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kohdalla kertoo yksinäisyydestä. Ei ole valinnanvaraa olla nirso. 

Naisten kohdalla se taas kertoo nirsoudesta. Kelpaa vain pieni % osuus. Ja koska ne ovat nirsoja, ne valitsevat miehen, josta on jos ennestään kilpailua. Nämä miehet eivät halua sun kanssa parisuhteeseen, kun on tarjolla parempaa. Näille voi tosin kelvata sun alapää, jos haluaa päästä paineestaan pois. 

Miten sinä jaksat jankuttaa tuota. En ole Tinderissä, en ole koskaan ollut, olen parisuhteessa. Mutta jos olisin Tinderissä, niin mistä minä näkisin, ketä muut naiset haluavat?

Siinä olet oikeassa, että todellakin kelpaisi vain pieni prosenttiosuus. Koska en ole koskaan edes kaverin Tinderiä selannut, niin en tiedä kuinka pieni. Aivan varmasti alle 10 %, luultavasti 1 % olisi lähempänä totuutta, mutta tämä on vain nettideittailuhistoriaani perustuva arvaus.

Silti minä en valitsisi ketään. Minulla ei ole valtaa valita ketään. Jos näkisin miehen, josta kiinnostun, hänen olisi kiinnostuttava minusta, jotta match voisi syntyä. Ja kuten sanottu, tietääkseni en näe yhtään mistään, kuinka moni muu nainen on tykännyt samasta miehestä.

JOS se kiinnostava mies olisikin kiinnostunut vain alapäästäni, niin ei se muuttaisi niitä muita miehiä yhtään aiempaa kiinnostavammiksi. Edelleenkään en pyyhkisi oikealle kuin miehiä, joita kohtaan herää aito kiinnostus. Täysin riippumatta siitä, oletanko muidenkin naisten tykkäävän heistä.

Ei sun tarvi tietää pitääkö muut naiset miehestä. Jos sua kiinnostaa 1%, niin voit olla täysin varma, että muutkin naiset haluaa miestä.

Kuten sanottu, en ole Tinderissä, mutta tuolla logiikalla se menisi niin, että jos näkisin minua kiinnostavan profiilin, minun pitäisi ajatella, että "muutkin naiset haluavat tätä miestä, joten minun ei kannata haluta" ja jättää swaippaamatta. Tämä jokaisen minua kiinnostavan profiilin kohdalla kunnes oivaltaisin, että eihän minun ole mitään järkeä olla Tinderissä.

Loistava logiikka! Sitten sopii ihmetellä, miksi naiset eivät ole Tinderissä!