75% Tinderin käyttäjistä on miehiä - mikset ole löytänyt sieltä miestä?
Tämän tutkimuksen mukaan 75% Tinderin käyttäjistä on miehiä: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8eab579e-4e83-4ac6-8103-81a8cd856284
Mikset oo löytäny sieltä pitkäaikaista seuraa? Omat syyt:
- iso osa miehistä jotenki epätoivosia, suuttuvat jos et vastaa heti yms
- treffeillä käynti koronan takia vaikeeta
- välillä on "ylitarjontaa", eli liikaa juttelukavereita nii vaikee keskittyä johonki yhteen
N27
Kommentit (548)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totesin olevani liian hyvä yhdellekään tindermiehelle joten poistuin sieltä.
Tämä. Niin ylimieliseltä kuin se kuulostaakin, niin koen ansaitsevani parempaa kuin mitä Tinderin tarjonta on.
Olen sporttinen, raitis, korkeakoulutettu, hyvässä työssä. Harrastan paljon, kehitän itseäni, olen kiinnostunut monesta asiasta ja omaan laajan sosiaalisen piirin. Huolehdin itsestäni ja kodistani.
En vain pysty edes kuvittelemaan että tapailisin miestä joka haahuilee läpi elämänsä, on kiinnostunut lähinnä penkkiurheilusta ja kaljan lipittämisestä, ei kouluttaudu kehitä itseään eikä ole intohimoisesti kiinnostunut oikein mistään paitsi ehkä kitaran rämpyttämisessä autotallibändissään. Monen miehen asuntokin on ihan hirveä läävä, koska he eivät välitä. Harva mies osaa pukeutua edes puhtaisiin ja ehjiin vaatteisiin, saati että olisivat tyylikkäitä.
Kuulostaa, että et etsi kumppania vaan jotain, josta kehua "laajassa sosiaalisessa piirissäsi". Mitä hyötyä kumppanillesi on korkeasta koulutuksestasi, sosiaalisesta piiristäsi ja monista harrastuksistasi? Etkö ymmärrä, että nuo eivät ole parisuhdeasioita. No harrastukset ovat, jos niistä löytyy yhteistä tekemistä kumppanin kanssa. Parisuhdeasioita ovat samankaltaiset arvot, yhteinen huumorintaju, vastavuoroisuus, välittäminen ja huomioonottaminen. Kun "kehität" itseäsi niin pyritkö ymmärtämään ja lähestymään toista ihmistä? Kehitätkö vuorovaikutustaitojasi.
Tinder on täynnä naisia, jotka kuvittelevat olevansa loistavia kumppaneita, koska ovat käyneet 50 maassa ja heillä on tutkinto, mutta eivät ymmärrä, että kumppanuus on jotain muuta.
Eli sinä., kuten niin moni muu mies väheksyy naisten mielenkiinnon kohteita. Jos nainen tykkää matkustelusta, niin silloin hän kertoo siitä. Jos sinua ei kiinnosta matkystely, niin skippaa sellainen nainen, en usko, että teillä olisi mitään yhteistä. Jaltaistesi miesten mielestä Tinderi on kauppa, josta okette ostamassa naista, ja naisten tulisi diellä myydä itseään teille
En väheksy kiinnostuksenkohteita, mutta väheksyn sitä, että kuvitellaan olevan parempia kumppaneita, kun ollaan käyty 50 maassa tai on tutkinto. Minua kiinnostaa ihminen, joka on tutustunut itseensä vieraiden kulttuurien sijaan. Moni nainen hakee tinderissä seuraa kuvainnollisesti siten, että kertoo osaavansa luetella Etelä-Amerikan parhaat surffikohteet, mutta ei tiedä millainen hän on suhteessa.
Ei minusta tee hyvää miestä se, että olen vaativissa asiantuntijatehtävissä. Minusta ei myöskään tee huonoa miestä se, että matkustus ei ole minun ykkösprioriteetti. Minusta tekee hyvän kumppaniehdokkaan, koska suhteessa minua kiinnostaa nähdä asiat myös naisen näkökulmasta. Minusta tekee hyvän kumppanin, koska osaan kuunnella ja kannustaa. Jos tulee erimielisyyksiä niin osaan pitää asian erossa ihmisestä. Mikäli tulee parisuhteeseen ongelmia, en ole ensiksi luovuttamassa, vaan haluan asettautua kumppanini rinnalle yhdessä tuota ongelmaa vastaan. Minusta tekee huonon kumppanin se, että odotavan vastaavaa aikuismaisuutta myös naiselta ja se on ollut liikaa vaadittu.
M44
Noin upea mies ei voi olla tinderissä.
Laitatko numerosi😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista huolii vain 10% parhaimmistoa.
Tällä 10% osuudella riittää kysyntää ja käyttää tilanteen hyödyksi naisen alapäätä ajatellen.
Koska naiset eivät tule saamaan näistä suhdetta, niin ne jäävät yksin tai lapsensa kanssa nuolemaan haavojaan.
Uskoisin, että yksin jääminen ei sitten ole niin kurja kohtalo, koska jos he mieluummin jäävät vaikka yksin kuin valitsevat jonkun muun niistä, joita yrittivät, niin eikös sekin ole valinta?
Olen itse sinkkunainen, jolla on jo lapset tehtynä, eli sen suhteen ei ole paineita. En usko, että etsin kumppania tuosta 10% joukosta, joka sinulla varmaan on mielessä, mutta sanoisin itse, että se joukko, jota itse pidän kiinnostavana, on ehkä korkeintaan joku 5% kaikista miehistä. Tämän lisäksi voi olla jonkin verran sellaisia "vähän tai jonkin verran kiinnostavia", mutta heidän kanssaan en jaksa innostua pitemmästä suhteesta. Mieluummin etsin siihen pieneen vähemmistöön kuuluvaa, joka oikeasti kolahtaa, kuin tyytyisin johonkin "jonkin verran kiinnostavaan". Jonkin verran kiinnostavien kanssa voi olla kiva flirttailla tai joskus näiden kanssa voi tulla jotain pientä säätöä tai joku romanssi, mutta oma mielenkiintoni ei kanna pitkälle, jos toinen ei ole juuri sitä, mitä haluan. On mahdollista, etten löydä koskaan haluamaani. Onko tämä minulle suuri suru tai tregedia? Ei ole. Seksinpuute olisi ehkä suurin ongelma, mutta sehän hoituu noiden "vähän tai jonkinverran kiinnostavien" kanssa, silloin kun alkaa tuntua, ettei pelkkä sooloseksi riitä.
Jos ei valitse 5% eliitistä, niin ei tarvi käydä läpi gullikarusellia
95%:sta voit löytää jopa miehen, joka ei lähe karkuun.
Pitääkö minun taas kirjoittaa baarivertaus? Miten se on niin vaikea ymmärtää, ettei joku mies muutu kiinnostavaksi vain sen takia, että joku muu osoittautuu huonoksi? Jos tutustun Makeen, Peraan, Jokkeen ja Kimmoon ja kiinnostukseni herää Kimmoa kohtaan, niin ei se siirry Makeen, Peraan ja Jokkeen vain siksi, että Kimmo osoittautuu kelvottomaksi. Sen jälkeen minua ei vaan enää kiinnosta kukaan heistä.
En saanut 4 tasoa itseäni korkeampaa miestä
N29
Mieluummin olen yksin kuin huolin jonkun joka todennäköisesti alentaisi elämäni laatua.
Mies 38 kirjoitti:
Minä olen 38-vuotias, "hyvässä työssä" media-alalla oleva, yli 180-senttinen tumma ja komeaksi kehuttu mies. Minulla on vaihtelevia kokemuksia Tinderistä eli oikein hyviä ja sitten "ei niin hyviä" eli treffeillä huomannut samantien ettei matchaa livenä mikä on ihan luonnollista jne.
Yhden vuoden mittaisen suhteen olen sieltä löytänyt ja tällä hetkellä tapailen vakavasti toista. Miehenä joutuu tekemään huomattavasti enemmän töitä, koska prosentit ovat tosiaan naisten puolella. Toisin sanoen nainen joutuu kahlaamaan tuhansia profiileja ennen kuin omani tulee kohdalleen.
Oma fiilis Tinderistä on, että valtaosa naisista hakee enimmäkseen huomiota sekä itsetunnon pönkittämistä, jota he eivät tosimaailmassa saisi ainakaan vastaavaa määrää. Eli kiteytettynä, nainen joka on ns. arvosanaltaan vitosen arvoinen saa huomiota 8-9 arvosanan miehiltä. Nämä miehet voivat ihan hetken huumassa/kyllästymistään swaipata oikealle puolivahingossa ja täten näiden femman naisten maailmankuva vääristyy, koska he luulevat olevansa parempia kuin ovatkaan. Loppujen lopuksi heille ei enää kelpaa vitosen äijät tai edes seiskan jäbät.
9-10 naiset taas etsivät loputtomiin (30-40-vuotiaaksi) prinssi rohkeaa ja kun harvalle se osuu kohdalleen, niin lopulta tulee se karu todellisuus vastaan, että oma ulkonäkö alkaa rapistumaan, hedelmällisyys on kadonnut ja tilalla on katkeroitunut uranainen, joka ei koskaan saanut omaa perhettään. Rehellisesti sanoen ikääntyminen on miesten puolella, jonka takia tällainen vanha pappa kuten minäkin saan vielä matcheja kymmenen vuotta nuorempien kanssa. 38-vuotias nainen ei välttämättä saisi enää 28-vuotiaiden miesten kanssa matceja. Raaka fakta, mutta näin on.
Lisäksi en ole koskaan ymmärtänyt miksi naiset jotka ovat hyvässä suhteessa, silti etsivät joko tietoisesti tai alitajuntaisesti sitä "parempaa" diiliä vaikka heidän pääasiallinen tehtävä olisi olla tyytyväinen ja keskittyä parisuhteen hyvinvointiin ja omaan työuraan. Itselleni (kuten varmaan aika monelle muullekin miehelle) on käynyt näin. Ja joka ikinen kerta he ovat yrittäneet palata muutamien kuukausien tauon jälkeen takaisin tuloksetta.
Oma kokemus tinderistä on, että ainakin 33v nainen saa matcheja helpoiten niistä nuoremmista ja sitten yli 40v miehistä. Ensimmäisenä mainitut ovat yleensä puheliaita ja kohteliaita. Nämä +40v yleensä jo toisella kierroksella ja lapsiluku täynnä.
Koin, että naisena jouduin pääasiassa aina aloittamaan keskustelun. Osa miehistä oli melko törkeitäkin seksiä vonkuessaan, osa hienovaraisempia. Ne jotka sieltä sitten treffeille saakka valikoituivat sanoivat treffien päätteeksi "no me ei sit varmaan enää nähdä uudestaan" kun seksiä ei herunut. Kuten olin sanonut, ettei sellainen ole mielessä. Kaksi mukavaa tyyppiä tapasin mutta ensimmäisen kanssa ei ollut kemiaa (söpö ja kiltti mies, matcheja tinderissä yli 1000), toisen kanssa elämäntilanteet ei kohdanneet. Nyt hankin lapsen yksin keinohedelmöityksellä eli tämä uranainen ei katkeroidu, vaikkei prinssiä löytynytkään.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa nyt, ette te naiset tule löytämään sitä kympin miestä.
Te voitte ihan rauhassa voimaantua ja kuvitella olevanne vahvoja naisia, mutta se seinä tulee teitä vastaan ja sitten itkette kunnolla, kun huonot ja hyvät miehet ovat teitä parempien naisten kanssa.
Väärin. Kympin mies oli äsken tuolla keittiössä, kun kävin hakemassa kahvia. Kysyi, tarvitseeko tänään käydä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten hypergamia vain kiihtyy kiihtymistään kuukausi kuukaudelta.
Vitosen naiset antavat likejä vain 8-10 miehille.
Joskus nämä miehet käyttävät naista hätäpanona pahimmassa puutteessaan, ja naiset ajattelevat että tämä on nyt heidän tasonsa.Jep
Nuo hätäpanot ovat sellaisia joista ei kavereille hiiskuta
Sehän on naisen kannalta vain hyvä, koska edelleen on miehiä, joiden mielestä nainen ei saisi harrastaa irtoseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderin valintaprosessissa on kaksi vaihetta:
1. Naiset valkkaavat. Vain parhaat miehet käyvät.
2. Parhaat miehet ovat saaneet paljon saalista ja on aika valkata. Kuka panoksi, kuka ghostataan, kenestä FWB. Parisuhde haetaan livenä kun on sen aika, miksi v*ssa pyöriä Tinderissä kahlaamassa? Parisuhdetta hakevat laatumiehet eivät lultavasti edes ole Tinderissä.
Parisuhdetta hakevat laatumiehet löytävät sellaisen nopeasti, ilman Tinderiä, laatunaisen kanssa.
Millä vuosikymmenellä elätte. Nykyään kaikki on Tinderissä, deittailu äppien ulkopuolella on käytännössä kuollut pois.
Jos ei ole missään somessa niin yksikään nainen ei halua edes tutustua
FB:n sinkkuryhmissä (en tarkoita FB-Datingia vaan ryhmiä) oli ainakin ennen huomattavasti enemmän naisia kuin miehiä. Miksi miehet eivät liity niihin?
Koska ne on ihan sontaa.
Olisi mielenkiintoista kuulla, mikä niistä tekee sontaa. Minulla on oma arvaukseni: niissä on tavallisia naisia. Ei instanaisia.
Mutta jos kerran tuottaa tulosta käyttää Tinderiä niin mitäpä suotta muuta kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Te voitte ihan rauhassa voimaantua ja kuvitella olevanne vahvoja naisia, mutta se seinä tulee teitä vastaan ja sitten itkette kunnolla, kun huonot ja hyvät miehet ovat teitä parempien naisten kanssa.
Jos minulle kympin mies tarkoittaa sellaista, jonka kanssa synkkaa ja on molemminpuolista seksuaalista vetovoimaa, seksissä ollaan samalla aaltopituudella ja myös arvomaailmat, ajattelutavat ja huumorintajut osuvat hyvin yhteen, niin mistä kohtaa suosittelisit tinkimään? Jos siis toivoo sellaista lopputulosta, että ei itkisi pettymystään. Onhan se siis tietysti mahdollista, että tällaista toivomaani ei löydy, mutta suosittelisitko siis tinkimään seksuaalisesta vetovoimasta vai henkisestä yhteensopivuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Kympin mies oli äsken tuolla keittiössä, kun kävin hakemassa kahvia. Kysyi, tarvitseeko tänään käydä kaupassa.
Toi ei pidä välttämättä paikkaansa. Kun ne ei saa 15%:sta pysyvän suhteen gullikarusellin jälkeen ne tajuaa realiteetin ja tyytyy 85%:iin. Usein näillä naisilla lauma abärä lapsia usean eri isän kanssa, mutta usein tavismiehelle kelpaa. Riittää vain, että tavismies ollut tarpeeksi yksin ja epätoivoinen.
Eli tavismiehet kelpaavat sittenkin? Mitä tämä ulina ja valitus sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Syy on se, että olet keskittynyt keskustelemaan noista sadoista mätseistä juuri niiden miesten kanssa, joiden kanssa jokainen muukin nainen yrittää keskustelua saada aikaan. Eli ulkoisesti pitkän, tumman, paksuhiuksisen, lihaksikkaan ja silmälasittoman henkilön, jonka rasvaprosentti on alle 15. Et saa tuollaisesta pitkäaikaista seuraa.
Millainen mies olisi sisäisesti pitkä?
Elämässäni on kaikki asiat kaikin puolin hyvin. Mitään perässävedettävää riippaa en ota, vaan miehen pitää todellakin parantaa elämääni, joten ihan kuka tahansa ei kelpaa.
]
Vierailija kirjoitti:
Miamissa on kauppa, jossa myydään aviomiehiä. Kaupan sisäänkäynnillä on ohje kaupan käytöstä: "Voit vierailla kaupassa vain yhden kerran.
Kerroksia on kuusi ja eri kerroksissa miesten ominaisuudet ovat erilaisia. Voit valita miehen mistä tahansa kerroksesta, tai voit mennä ylöspäin, mutta et voi enää palata alempiin kerroksiin ostoksille!"
Nainen menee kauppaan.
Ensimmäisessä kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ. Hän jatkaa ylöspäin.
Toisessa kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. Hän jatkaa edelleen ylöspäin.
Kolmannessa kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. "Vau" nainen ajattelee, mutta jatkaa silti ylöspäin.
Neljännessä kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. "Tämä vaikuttaa todella hyvältä" nainen ajattelee "Melkein tekisi mieli jäädä tänne", mutta hän jatkaa silti ylöspäin.
Viidennessä kerroksessa myydään komeita, romanttisia miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä.
Nainen tuntee suurta houkutusta jäädä, mutta toivoo ylemmässä kerroksessa olevan tarjolla jotain vielä parempaa, joten hän jatkaa ylöspäin..
Kuudes kerros on tyhjä, lukuunottamatta kylttiä, jossa lukee "Olet 6. kerroksen 31 456 012. vierailija. Täällä ei ole miehiä. Tämän kerroksen olemassaolon tarkoitus on ainoastaan todistaa että naisia on mahdotonta miellyttää. Kiitos vierailustasi Aviomieskaupassa."
Aviomieskaupan naapurissa sijaitsee Vaimokauppa. Myös siinä on 6 kerrosta.
Ensimmäisessä kerroksessa on tarjolla vaimoja jotka pitävät seksistä.
Toisessa kerroksessa on tarjolla rikkaita vaimoja jotka pitävät seksistä.
Kukaan ei ole koskaan käynyt kerroksissa 3-6.
Mikä naurettava ja ällöttävä kirjoitus suoraan 1950-luvulta! Pitäisi oikein ihastuneena taputtaa käsiään miehelle joka ”auttaa” kotitöissä :D Ikään kuin kaikki kotityöt olisivat naisen velvollisuus ja olisi mieheltä suunnattoman suuri palvelus silloin tällöin tyhjentää tiskikone. Omassa talossaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy on se, että olet keskittynyt keskustelemaan noista sadoista mätseistä juuri niiden miesten kanssa, joiden kanssa jokainen muukin nainen yrittää keskustelua saada aikaan. Eli ulkoisesti pitkän, tumman, paksuhiuksisen, lihaksikkaan ja silmälasittoman henkilön, jonka rasvaprosentti on alle 15. Et saa tuollaisesta pitkäaikaista seuraa.
Millainen mies olisi sisäisesti pitkä?
Sellainen, joka ei vingu vauvapalstalla
T. Eri
Mussa on jotain miksi miehet ei kiinnostu. Livenä mulla ei ole yhtään vientiä ja tinderissä nykyään ei yhtään. Ennen oli vähän enemmän mutta lähinnä seksin etsijöitä. Olen perusnätti naapurintyttö joka urheilee,viihtyy kotona ja olen eläinrakas. Olen myös koulutettu ja ahkera. Minulla ei ole vaan yhtään kysyntää. Usein pystyn aistimaan etteivät miehet viihdy seurassani. Olen kuitenkin tyytyväinen siitä etten enää vedä ihan niin hulluja miehiä puoleeni kuin nuorempana.
Lisäksi miehiä usein ärsyttää itsevarmuus ja suorapuheisuus... myös aina jos olen vaikka baarissa kavereiden kanssa niin se hulluin lähestyy mua ja kaverit saa ne järkevimmät vaikka olen itsenäisin ja minulla on parhaiten elämä hallussa.
N25
Vierailija kirjoitti:
Naisten hypergamia vain kiihtyy kiihtymistään kuukausi kuukaudelta.
Vitosen naiset antavat likejä vain 8-10 miehille.
Joskus nämä miehet käyttävät naista hätäpanona pahimmassa puutteessaan, ja naiset ajattelevat että tämä on nyt heidän tasonsa.
No niinhän se seksissä sitten onkin.
Aina kun koulut ja kuntouttava työtoiminta loppuvat 14-16 välillä, keskustelujen taso romahtaa. Niin tässäkin ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Mussa on jotain miksi miehet ei kiinnostu. Livenä mulla ei ole yhtään vientiä ja tinderissä nykyään ei yhtään. Ennen oli vähän enemmän mutta lähinnä seksin etsijöitä. Olen perusnätti naapurintyttö joka urheilee,viihtyy kotona ja olen eläinrakas. Olen myös koulutettu ja ahkera. Minulla ei ole vaan yhtään kysyntää. Usein pystyn aistimaan etteivät miehet viihdy seurassani. Olen kuitenkin tyytyväinen siitä etten enää vedä ihan niin hulluja miehiä puoleeni kuin nuorempana.
Lisäksi miehiä usein ärsyttää itsevarmuus ja suorapuheisuus... myös aina jos olen vaikka baarissa kavereiden kanssa niin se hulluin lähestyy mua ja kaverit saa ne järkevimmät vaikka olen itsenäisin ja minulla on parhaiten elämä hallussa.
N25
Joutuvatko ystäväsi kuuntelemaan tätä puhetta erinomaisuudestasi ja miten olet parempi kuin kaverisi?
Vaikka Tinder-mies oli muuten täysi kymppi, niin sijainti jossa 500km päässä nyt vaan rajoittaa suhteen muodostumista ihan liikaa. Ja syrjäkylien miehiähän piisaa.