Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

75% Tinderin käyttäjistä on miehiä - mikset ole löytänyt sieltä miestä?

Vierailija
19.01.2022 |

Tämän tutkimuksen mukaan 75% Tinderin käyttäjistä on miehiä: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8eab579e-4e83-4ac6-8103-81a8cd856284

Mikset oo löytäny sieltä pitkäaikaista seuraa? Omat syyt:
- iso osa miehistä jotenki epätoivosia, suuttuvat jos et vastaa heti yms
- treffeillä käynti koronan takia vaikeeta
- välillä on "ylitarjontaa", eli liikaa juttelukavereita nii vaikee keskittyä johonki yhteen

N27

Kommentit (548)

Vierailija
201/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa nyt, ette te naiset tule löytämään sitä kympin miestä.

Te voitte ihan rauhassa voimaantua ja kuvitella olevanne vahvoja naisia, mutta se seinä tulee teitä vastaan ja sitten itkette kunnolla, kun huonot ja hyvät miehet ovat teitä parempien naisten kanssa.

Minä löysin vähintään kasin miehen. Riittää ihan tosi mainiosti :)

Vierailija
202/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totesin olevani liian hyvä yhdellekään tindermiehelle joten poistuin sieltä.

Täysin sama täällä 😄

Syrjäytyneitä,tyhmiä,alkoholisteja,varattuja,narsisteja ja epätoivoisia ovat kaikki siellä.

Kuvat myös vanhoja ja treffeille tulee pöhöttynyt kurttunaama.

Kertoo enemmän siitä ettet osaa valita kunnolla kuin siitä että kaikki Tinderissä olisi samanlaisia miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te voitte ihan rauhassa voimaantua ja kuvitella olevanne vahvoja naisia, mutta se seinä tulee teitä vastaan ja sitten itkette kunnolla, kun huonot ja hyvät miehet ovat teitä parempien naisten kanssa.

Minä haluan joko kympin miehen tai sitten olla yksin. Molemmilla tavoin olen onnellinen, elämässä on muutakin kuin miehet. Mutta tyytymissuhteessa en ole onnellinen.

No oikeastihan kukaan ei ole kymppi eli täydellinen, mutta oletan että tarkoitat kympillä komeaa, urheilullista, ystävällistä, älykästä, hauskaa ja luotettavaa miestä.

Vierailija
204/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä nuo tasot menee? Löysin Tinderistä kaljun, vähän vatsakkaan 53v miehen. Minulle (51v) hän on 10, mutta jollekin 25v instakissalle tuskin edes 5. Joten mikä on se absoluuttinen taso?? Instakissojen näkökulmako on se oikea?

Vierailija
205/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ne jotka olis innokkaimmin kiinnostuneita musta niin minä en sitten ole kiinnostunut heistä :( jos osuu joku kiinnostunut kenestä ittekin tykkään niin mies yhtäkkiä ghostaa tai halusikin vaan seksiä.

Ulkomaalasissa mätseissä on sitten ollut tasokkaampia

Vierailija
206/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy on se, että olet keskittynyt keskustelemaan noista sadoista mätseistä juuri niiden miesten kanssa, joiden kanssa jokainen muukin nainen yrittää keskustelua saada aikaan. Eli ulkoisesti pitkän, tumman, paksuhiuksisen, lihaksikkaan ja silmälasittoman henkilön, jonka rasvaprosentti on alle 15. Et saa tuollaisesta pitkäaikaista seuraa.

Millainen mies olisi sisäisesti pitkä?

Keskivertoa lyhyempi, joka kokee olevansa kuitenkin pitkä? Danny deVito hyvä esimerkki.

Vierailija
207/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 30 tindermiestä tavattu, yksikään ei halunnut kanssani suhdetta eli siinä syy; en kelpaa suhteeseen. Olen ruma ja tissitön nainen. Enää en ole Tinderissä, ikisinkkuna hautaan.

Harvaa parisuhde kiinnostaa, miehet on helpon piparin perässä vaan.  Siksi ei sitä pidempiaikaista seuraa löydy. Ja harvalle naiselle yhden illan suhteet tuo tyydytystä (fyysistäkään saati muuta).

Vierailija
208/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Kympin mies oli äsken tuolla keittiössä, kun kävin hakemassa kahvia. Kysyi, tarvitseeko tänään käydä kaupassa.

Toi ei pidä välttämättä paikkaansa. Kun ne ei saa 15%:sta pysyvän suhteen gullikarusellin jälkeen ne tajuaa realiteetin ja tyytyy 85%:iin. Usein näillä naisilla lauma abärä lapsia usean eri isän kanssa, mutta usein tavismiehelle kelpaa. Riittää vain, että tavismies ollut tarpeeksi yksin ja epätoivoinen.

Eli tavismiehet kelpaavat sittenkin? Mitä tämä ulina ja valitus sitten on?

Kelpaavat vasta, kun on 40+. Nainen ei ole kaunis ikuisesti ja ymmärtää, että alfat ei halua panna niitä enää.

Usein se ei ole tavismies, joka on este. Este on yleensä nainen. Vielä 40+ jälkeen tavoitellaan sitä 15%.

Niin, no itse olen 40+ nainen, ja minusta 10% on aika iso määrä. En ainakaan itse koe, että miehistä joka kymmenes olisi niin kiinnostava, että haluaisin hänen kanssaan suhteeseen. Joten jos joku nainen olisi valmis suhteeseen keskimäärin joka kymmenennen miehen kanssa, niin hänhän on kaikkea muuta kuin vaativa tai nirso! Tuo 10% miehistähän on määrällisesti todella paljon.

Vierailija
209/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn siellä vain välillä selailemassa. Saisi olla oikea helmi mieheksi, että kiinnittäisin suurempaa huomiota. Miehet monesti ovat kauhean pinnallisia ja selvästi aloittavat kaikki keskustelut naisten kanssa samalla kaavalla. Persoona puuttuu.

Vierailija
210/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mussa on jotain miksi miehet ei kiinnostu. Livenä mulla ei ole yhtään vientiä ja tinderissä nykyään ei yhtään. Ennen oli vähän enemmän mutta lähinnä seksin etsijöitä. Olen perusnätti naapurintyttö joka urheilee,viihtyy kotona ja olen eläinrakas. Olen myös koulutettu ja ahkera. Minulla ei ole vaan yhtään kysyntää. Usein pystyn aistimaan etteivät miehet viihdy seurassani. Olen kuitenkin tyytyväinen siitä etten enää vedä ihan niin hulluja miehiä puoleeni kuin nuorempana.

Lisäksi miehiä usein ärsyttää itsevarmuus ja suorapuheisuus... myös aina jos olen vaikka baarissa kavereiden kanssa niin se hulluin lähestyy mua ja kaverit saa ne järkevimmät vaikka olen itsenäisin ja minulla on parhaiten elämä hallussa.

N25

Joutuvatko ystäväsi kuuntelemaan tätä puhetta erinomaisuudestasi ja miten olet parempi kuin kaverisi?

Mistä erinomaisuudesta? Niinkuin sanoin niin olen ahkera,itsenäinen ja älykäs.

Vierailija
211/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin sama täällä 😄

Syrjäytyneitä,tyhmiä,alkoholisteja,varattuja,narsisteja ja epätoivoisia ovat kaikki siellä.

Ei siellä kaikki miehet huonoja ole. Olen tuo joka kertoi aiemmin, että mun työpaikan sinkkumiehet ovat kaikki Tinderissä. Ne on ihan mukavan ja normaalin oloisia työnsä hoitavia miehiä. Ihan kivan näköisiäkin. En sitten tiedä miksi se nainen pitää juuri sieltä Tinderistä saada vaikka "lähempänäkin olisi" halukkaita ottajia, mutta kai se on se pelin henki. Miehet haluaa saalistaa ja liian epätoivoinen ikisinkku nainen ei viehätä. Tinderistä saatu nainen on ikään kuin sulka hattuun, että niin isosta miesmäärästä juuri kyseinen mies sai naisen, koska siihen ei kaikki miehet pysty. Ja jos saa vielä useammankin niin on oikein kuninkaiden kuningas.

Vierailija
212/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen erittäin hyvä ellen täydellinen. Mun tasolla on mahdotonta löytää vastinetta.

Vierailija
213/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Kympin mies oli äsken tuolla keittiössä, kun kävin hakemassa kahvia. Kysyi, tarvitseeko tänään käydä kaupassa.

Toi ei pidä välttämättä paikkaansa. Kun ne ei saa 15%:sta pysyvän suhteen gullikarusellin jälkeen ne tajuaa realiteetin ja tyytyy 85%:iin. Usein näillä naisilla lauma abärä lapsia usean eri isän kanssa, mutta usein tavismiehelle kelpaa. Riittää vain, että tavismies ollut tarpeeksi yksin ja epätoivoinen.

Kelpaavat vasta, kun on 40+. Nainen ei ole kaunis ikuisesti ja ymmärtää, että alfat ei halua panna niitä enää.

Usein se ei ole tavismies, joka on este. Este on yleensä nainen. Vielä 40+ jälkeen tavoitellaan sitä 15%.

Niin, no itse olen 40+ nainen, ja minusta 10% on aika iso määrä. En ainakaan itse koe, että miehistä joka kymmenes olisi niin kiinnostava, että haluaisin hänen kanssaan suhteeseen. Joten jos joku nainen olisi valmis suhteeseen keskimäärin joka kymmenennen miehen kanssa, niin hänhän on kaikkea muuta kuin vaativa tai nirso! Tuo 10% miehistähän on määrällisesti todella paljon.

Näin, ja vaikka mies olisi kuinka kiinnostava ja mukavakin niin ei se silti automaattisesti tee hänestä sopivaa elämänkumppania minulle. Huippumukavalla miehellä voi silti olla ihan erilaiset tavoitteet ja suunnitelmat elämälleen kuin mulla.

Vierailija
214/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin sama täällä 😄

Ei siellä kaikki miehet huonoja ole. Olen tuo joka kertoi aiemmin, että mun työpaikan sinkkumiehet ovat kaikki Tinderissä. Ne on ihan mukavan ja normaalin oloisia työnsä hoitavia miehiä. Ihan kivan näköisiäkin. En sitten tiedä miksi se nainen pitää juuri sieltä Tinderistä saada vaikka "lähempänäkin olisi" halukkaita ottajia, mutta kai se on se pelin henki. Miehet haluaa saalistaa ja liian epätoivoinen ikisinkku nainen ei viehätä. Tinderistä saatu nainen on ikään kuin sulka hattuun, että niin isosta miesmäärästä juuri kyseinen mies sai naisen, koska siihen ei kaikki miehet pysty. Ja jos saa vielä useammankin niin on oikein kuninkaiden kuningas.

Koska lähellä olevat eivät ole tarpeeksi hyviä. Pitää saada se mallitason kaunotar, ja niitähän Tinderissä tunnetusti riittää.

Vierailija
215/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn siellä vain välillä selailemassa. Saisi olla oikea helmi mieheksi, että kiinnittäisin suurempaa huomiota. Miehet monesti ovat kauhean pinnallisia ja selvästi aloittavat kaikki keskustelut naisten kanssa samalla kaavalla. Persoona puuttuu.

Millainen olisi kunnon persoonallinen keskustelun aloitus? Itsellä tapa kysyä naisen profiilista löytyvistä jutuista tai hänen harrastuksistaan.

Vierailija
216/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha! Onko olemassa naisia jotka keskittyisivät vain siihen yhteen, voin miehenä helposti sanoa että se näkyy samantien läpi, jos naisella on useita kenen kanssa jutella. Ja jos käy niin että ei aika riitä vastailemaan, niin eiköhän se ole jurikin naisen oma vikansa kun ei keskity siihen yhteen...

Jos käy vaikka 3 treffeillä samalla viikolla niin en ihmettele että ei löydy. Vielä jos asenne on että annoin kolmelle miehelle mahdollisuuden. Eiköhän se ollut että kolme miestä antoivat sinulle mahdollisuuden tutustua, mutta et tosissasi tehnyt sitä kenenkään kanssa, koska heitä oli kolme... Varattu mies.

Palstalla ohjeistetaan usein naisia antamaan mahdollisuus myös niille miehille, jotka eivät välittömästi profiilillaan kolahda ja vieläpä tapaamaan uudestaan, vaikka ei ensitreffeilläkään kolahtaisi. Tämähän on täysin ristiriidassa sen kanssa. Sinun mielestäsi naisen EI pidä treffailla useita miehiä eli ei kannata antaa mahdollisuuksia niille "ihan ok/ehkä ok" miehille vaan keskittyä vain siihen, joka välittömästi vei jalat alta.

En minä miehenäkään samalle viikolle monen naisen kanssa treffejä sovi... Eikö ne mene jutut aika pahasti sekaisin jos vaikka kolmen kanssa laittaa viestiä kokoajan? Vaikka mätsejä tulee ja treffejä niin yksi kerrallaan tottakai.

Miten tää käytännössä toteutuu? Liityin Tinderiin ja olen antanut sydämen vaikkapa 30 miehelle nyt heti liittymisen jälkeen. Kuvitellaan että puolet olisi osumia. Sitten sieltä alkaa "Kalle" jutella. Ja sitten "Ville". Vaikka muutamien tuntien sisään. Ja kohta 5 muutakin. Tosiaanko pitäisi jumahtaa Kalleen ja jättää muut lehdelle soittelemaan ja täysin huomioitta?

Vai pitäisikö antaa aina yksi sydän kerrallaan ja odotella pari päivää tuleeko siitä matchia? Vai sanoa näille muille matcheille, että sorry ootte jonossa, mä katon tän yhden ensin. Kerro minulle miten tuo konkreettisesti toteutetaan ilman että kukaan loukkaantuu ja että touhussa on silti jotain järkeä. Aidosti haluaisin tietää. Minustakin yksi kerrallaan on parasta, mutta minkäs minä teen kun ne matchit tipahti kaikki yhtä aikaa? Minusta on tylyä jättää vastaamatta.

Vierailija
217/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies saisi kauniin naisen mutta huomaisi että kaikki muut naiset kylässä ovat missejä, mies olisi tyytyväinen.

Jos nainen saisi pitkän ja varakkaan miehen mutta huomaisi että tämän on silti kylän lyhyin ja köyhin mies, nainen vaihtaisi miestä.

Tämä. Miehellä on minimistandardit, naiset haluavat aina vertailla.

Ja miten tämä "minimistandardi" ei muka ole vertailua?

Aika yksinkertainen olet.

Vierailija
218/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tinder joku kaksisuuntaisen mielialahäiriön omaavien kohtauspaikka? En ole koskaan kuullut kenenkään normaalin käyttävän sitä.

Vierailija
219/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti on, että sitä 10% harkitaan ja siitä sitten koitetaan löytää se kumppani.

Miehet keskimäärin antavat mahdollisuuden huomattavasti isommalle naisjoukolle (esim. 30%) ja ei sekään tarkoita, että mies lähtisi suhteeseen läheskään joka kolmannen naisen kanssa paremmin tutustuttuaan.

Vierailija
220/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä kaikki miehet huonoja ole. Olen tuo joka kertoi aiemmin, että mun työpaikan sinkkumiehet ovat kaikki Tinderissä. Ne on ihan mukavan ja normaalin oloisia työnsä hoitavia miehiä. Ihan kivan näköisiäkin. En sitten tiedä miksi se nainen pitää juuri sieltä Tinderistä saada vaikka "lähempänäkin olisi" halukkaita ottajia, mutta kai se on se pelin henki.

Kenen lähellä nyt sitten mitenkäkin on sinkkunaisia. Itse en esimerkiksi työpaikalla osaa katsella naisia sillä silmällä, vaan töissä olen töissä. Juttelen yhtälailla miesten kuin naisten kanssa iästä tai siviilisäädystä riippumatta. Ei kuviossa ole mitään ihastumista tai kiinnostusta kehenkään. Tinderissä kuvio on selvempi eli toivottavasti nainenkin on sinkku ja hakee parisuhdetta. Sivuutan kaikki varatuiksi itsensä kuvaavat Tinderissä suosiolla.