Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

75% Tinderin käyttäjistä on miehiä - mikset ole löytänyt sieltä miestä?

Vierailija
19.01.2022 |

Tämän tutkimuksen mukaan 75% Tinderin käyttäjistä on miehiä: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8eab579e-4e83-4ac6-8103-81a8cd856284

Mikset oo löytäny sieltä pitkäaikaista seuraa? Omat syyt:
- iso osa miehistä jotenki epätoivosia, suuttuvat jos et vastaa heti yms
- treffeillä käynti koronan takia vaikeeta
- välillä on "ylitarjontaa", eli liikaa juttelukavereita nii vaikee keskittyä johonki yhteen

N27

Kommentit (548)

Vierailija
261/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin viestiä 11 miehelle, kaksi vastasi ja hekin ghostasivat pian sen jälkeen.

Ei oikein voi ketään pakottaakaan.

Kymmenistä matcheistä ainoastaan yksi on omasta aloitteestaan laittanut viestiä ja sekin ympärikännissä.

Vierailija
262/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 38v, BMI 20 kirjoitti:

Olen Tinderissä ja olen löytänyt miehen, jonka kanssa haluaisin parisuhteen. Mies pitää minua kauniina omien sanojensa mukaan, mutta ei halua seurustella kanssani. Tai aluksi halusi mutta sitten kuukauden jälkeen yllättäin tarvitsi "aikaa ja tilaa". Nyt olemme jo vuoden nähneet välillä ja minä olen edelleen ihastunut. Mies vain ei halua seurustella. Olemme molemmat +35v., lapset tehtynä ja korkeasti koulutettuja ja urheilullisia. En tiedä missä vika on. Muut miehet Tinderissä ei tähän mieheen verrattuna kiinnosta yhtään. 

Mies seurustelisi sinun kanssa, jos hän haluaisi seurustella sinun kanssa. Jatka matkaa seuraavaan mieheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskekaa siskot rimaa kyllä alkaa miestä löytyä.

Kukaan ei vastannut, kun kysyin, mistä kohtaa kannattaisi laskea rimaa, jos nyt kriteerinä on se, että miehen kanssa synkkaisi niin henkisesti kuin seksuaalisesti, eli toisin sanoen olisi molemminpuolinen kiinnostus ja seksuaalinen vetovoima, seksuaalisesti sovittaisiin yhteen, samoin kuin myös muuten olisi mukava olla yhdessä, ja arvot, ajattelutavat ja huumorintajut osuisivat yksiin. Kannattaako laskea rimaa henkisen vai seksuaalisen yhteensopivuuden kohdalla, eli kummasta suositellaan luovuttavan?

Sä näet tuon kaiken Tinder-profiilista alle 7 sekunnissa? Tuo on aika, joka naisilla kuluu keskimäärin pyyhkäistäkseen jonkun vasemmalle.

Jos miehellä on Tinderissä kuva ja tekstiä, tiedän kyllä, herättääkö profiili (alustavan) kiinnostuksen vai ei. Kuvaton ja/tai tekstitön profiili ei kiinnosta - toki sellaisen takana voi olla kiinnostava ihminen, mutta en voi alkaa perehtyä kaikkiin kuvattomiin ja tekstittömiin, joten silloin tuo vain menee ohi. Mikäli profiili herättää alustavan kiinnostuksen, se tarkoittaa, että haluan selvittää, onko juuri se henkilö sellainen, josta voisin olla kiinnostunut, eli haluan viestitellä ja mahdollisesti tavata.

Vierailija
264/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluttavia miehiä vaikea löytää koska heitä on niin kauhean vähän. Ei-haluttavia 95%

Vierailija
265/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso osa miehistä jotenki epätoivosia, suuttuvat jos et vastaa heti yms

Tämä!

Olin kiinnostunu miehestä tinderissä ja juttu ei jostain syystä lähteny luistamaan. En itse ihan edes muista kaikkea koin että kumpikaan ei jaksanut chattailla. Muutaman kk sisällä selvis että tää kiinnostuksen kohde, jonka olin miltei unohtanu, asuu mun lähellä.  Siinä sitten vähän säätöä ja mietin lopulta että nyt oon reipas ja otan yhteyttä.  JA SE EI KELVANNU!  Vaan alkoi oudot ilmeet ja ihme käyttäytyminen kun törmättiin.

Ja sitten sain kuulla että on edelleen tinderissä on-off ja valittaa kun naiset ei vastaa.... 

just.

Vierailija
266/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei tunnu kelpaavan mikään tavallinen. Pitäisi vetää steroideja että fysiikka näyttäisi epätavalliselta. Pitäisi olla rahaa kuin roskaa. Itseluottamuksen pitäisi olla pohjaton.

Vierailija
267/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyyhkäisyvaiheessa pitäisi laskea rimaa, niin missä kohtaa se mietestänne pitäisi tehdä?

- ikähaarukka plus miinus 5 vuotta

- etäisyys max 50 km

- ei: seksiseuraa, salaseuraa, fwb, ons, avoin suhde, kimppa, tms

- ei: kuvaton = varattu

- ei: elämämkoulu

- ei: kuvassa näkyy merkittävä ylipaino tai kuin sarjamurhaajan pidätyskuva

- ei: viikko-viikko isä

Vierailija
268/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% miehistä ei juurikaan kiinnosta naisia ja sillä 5%:lla joka kiinnosta, on varaa valikoida seuransa ja suurin osa naisista ei heille kelpaa.

Vierailija
269/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten hypergamia vain kiihtyy kiihtymistään kuukausi kuukaudelta.

Vitosen naiset antavat likejä vain 8-10 miehille.

Joskus nämä miehet käyttävät naista hätäpanona pahimmassa puutteessaan, ja naiset sitten ajattelevat että tämä on nyt heidän tasonsa.

Vierailija
270/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha! Onko olemassa naisia jotka keskittyisivät vain siihen yhteen, voin miehenä helposti sanoa että se näkyy samantien läpi, jos naisella on useita kenen kanssa jutella. Ja jos käy niin että ei aika riitä vastailemaan, niin eiköhän se ole jurikin naisen oma vikansa kun ei keskity siihen yhteen...

Jos käy vaikka 3 treffeillä samalla viikolla niin en ihmettele että ei löydy. Vielä jos asenne on että annoin kolmelle miehelle mahdollisuuden. Eiköhän se ollut että kolme miestä antoivat sinulle mahdollisuuden tutustua, mutta et tosissasi tehnyt sitä kenenkään kanssa, koska heitä oli kolme... Varattu mies.

Palstalla ohjeistetaan usein naisia antamaan mahdollisuus myös niille miehille, jotka eivät välittömästi profiilillaan kolahda ja vieläpä tapaamaan uudestaan, vaikka ei ensitreffeilläkään kolahtaisi. Tämähän on täysin ristiriidassa sen kanssa. Sinun mielestäsi naisen EI pidä treffailla useita miehiä eli ei kannata antaa mahdollisuuksia niille "ihan ok/ehkä ok" miehille vaan keskittyä vain siihen, joka välittömästi vei jalat alta.

En minä miehenäkään samalle viikolle monen naisen kanssa treffejä sovi... Eikö ne mene jutut aika pahasti sekaisin jos vaikka kolmen kanssa laittaa viestiä kokoajan? Vaikka mätsejä tulee ja treffejä niin yksi kerrallaan tottakai.

Hahaha, kaverini on semmonen palstamiesten kadehtima chad (ei tod mikään lihaskimppu vaan sellainen tosi söpö ja mukava mikä yleensä naisiin paremmin vetoaakin). Hänellä on jopa samana päivänä treffejä eri naisten kanssa, useita treffejä viikossa - kämpän ovi muistuttaa pyöröovea :D

Spessun Harlekiini fabtasiat :) ollappa "chad", joka pyörittää kuuluisaa gùlligárysellia :)

Vierailija
271/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus nämä miehet käyttävät naista hätäpanona pahimmassa puutteessaan, ja naiset sitten ajattelevat että tämä on nyt heidän tasonsa.

Jep

Nuo hätäpanot ovat sellaisia salaisia, josita ei kavereillekaan hiiskuta

Vierailija
272/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa. Tinderissä.siis pääsen kontaktiin jonkun supermallimiehrn kanssa❤❤❤

Vierailija
273/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 38v, BMI 20 kirjoitti:

Olen Tinderissä ja olen löytänyt miehen, jonka kanssa haluaisin parisuhteen. Mies pitää minua kauniina omien sanojensa mukaan, mutta ei halua seurustella kanssani. Tai aluksi halusi mutta sitten kuukauden jälkeen yllättäin tarvitsi "aikaa ja tilaa". Nyt olemme jo vuoden nähneet välillä ja minä olen edelleen ihastunut. Mies vain ei halua seurustella. Olemme molemmat +35v., lapset tehtynä ja korkeasti koulutettuja ja urheilullisia. En tiedä missä vika on. Muut miehet Tinderissä ei tähän mieheen verrattuna kiinnosta yhtään. 

Mies seurustelisi sinun kanssa, jos hän haluaisi seurustella sinun kanssa. Jatka matkaa seuraavaan mieheen.

Luulen, että tuo kirjoittaja ymmärtää asian. Mutta miten voi siirtyä seuraavaan, jos ei löydä ketään sellaista "seuraavaa", johon haluaisi siirtyä?

Itselläni oli tuontyyppinen ongelma, kun yksi lupaava suhteen alku meni pieleen. Vaikka kuinka yritin siirtyä seuraavaan, en vain oikeasti kiinnostunut kenestäkään, ja lopputulos oli se, että päädyin seurustelemaan vähäksi aikaa henkilön kanssa, josta en oikeasti ollut kiinnostunut. En ollut ihastunut, en tuntenut vetoa, kunhan yritin vain "päästä eteenpäin". Todella tyhmä ratkaisu. Seurustelukumppani pettyi kun tajusi jossain vaiheessa, ettei minulla ole tunteita, ja hän kärsi jatkuvasti siitä, etten halunnut läheisyyttä eikä suhteemme syventynyt ja mennyt eteenpäin. Onneksi hän kuitenkin luuli minulla olevan joku asperger ja selitti asian sillä. En kuitenkaan kertonut totuutta, eli että hän oli vain laastari.

En suosittele tekemään tällaista, pahimmillaan siinä loukkaa toista ihmistä.

Vierailija
274/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa. Juurikin näin sen pitää olla, että nainen saa seksinpuutteeseen tilattua super- uroksen. Joko Wolt tai Foodora on alkanut toimittamaan näitä kotiin?

Vierailija
275/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vastannut, kun kysyin, mistä kohtaa kannattaisi laskea rimaa, jos nyt kriteerinä on se, että miehen kanssa synkkaisi niin henkisesti kuin seksuaalisesti, eli toisin sanoen olisi molemminpuolinen kiinnostus ja seksuaalinen vetovoima, seksuaalisesti sovittaisiin yhteen, samoin kuin myös muuten olisi mukava olla yhdessä, ja arvot, ajattelutavat ja huumorintajut osuisivat yksiin. Kannattaako laskea rimaa henkisen vai seksuaalisen yhteensopivuuden kohdalla, eli kummasta suositellaan luovuttavan?

Iroonisesti teidän kannattaa nostaa rimaa.

Se teidän 1% valikoimassa on alhainen, koska suurin osa näistä miehistä on vain pillun perässä. Te nostatte rimaa, katsomalle 1% ulkopuolelle.

Aijaa. Eikö se loppu 99% miehistä sitten ole? ??Lähes joka ketjussa täällä.miehet toitottavat sitä, miten se pllun saanti on törkein ja ainoa syy parisuhteeseen?

Vierailija
276/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa nyt, ette te naiset tule löytämään sitä kympin miestä.

Te voitte ihan rauhassa voimaantua ja kuvitella olevanne vahvoja naisia, mutta se seinä tulee teitä vastaan ja sitten itkette kunnolla, kun huonot ja hyvät miehet ovat teitä parempien naisten kanssa.

Väärin. Kympin mies oli äsken tuolla keittiössä, kun kävin hakemassa kahvia. Kysyi, tarvitseeko tänään käydä kaupassa.

Toi ei pidä välttämättä paikkaansa. Kun ne ei saa 15%:sta pysyvän suhteen gullikarusellin jälkeen ne tajuaa realiteetin ja tyytyy 85%:iin. Usein näillä naisilla lauma abärä lapsia usean eri isän kanssa, mutta usein tavismiehelle kelpaa. Riittää vain, että tavismies ollut tarpeeksi yksin ja epätoivoinen.

Eli tavismiehet kelpaavat sittenkin? Mitä tämä ulina ja valitus sitten on?

Kelpaavat vasta, kun on 40+. Nainen ei ole kaunis ikuisesti ja ymmärtää, että alfat ei halua panna niitä enää.

Usein se ei ole tavismies, joka on este. Este on yleensä nainen. Vielä 40+ jälkeen tavoitellaan sitä 15%.

Niin, no itse olen 40+ nainen, ja minusta 10% on aika iso määrä. En ainakaan itse koe, että miehistä joka kymmenes olisi niin kiinnostava, että haluaisin hänen kanssaan suhteeseen. Joten jos joku nainen olisi valmis suhteeseen keskimäärin joka kymmenennen miehen kanssa, niin hänhän on kaikkea muuta kuin vaativa tai nirso! Tuo 10% miehistähän on määrällisesti todella paljon.

Pointti on, että sitä 10% harkitaan ja siitä sitten koitetaan löytää se kumppani.

Miehet keskimäärin antavat mahdollisuuden huomattavasti isommalle naisjoukolle (esim. 30%) ja ei sekään tarkoita, että mies lähtisi suhteeseen läheskään joka kolmannen naisen kanssa paremmin tutustuttuaan.

Antavat mahdollusuuden. Haha ha ha ha.

Vierailija
277/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täysin eri kriteerit sen suhteen, millainen mies kelpaa pelkkään seksiin ja millainen parisuhteeseen.

Vierailija
278/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa. Tinderissä.siis pääsen kontaktiin jonkun supermallimiehrn kanssa❤❤❤

Riippu täysin siitä onko tällä luolamiehellä kassit tyhjänä tai oletko pantavan näkönen. Mutta periaatteessa on mahdollista.

Hei. Nainen tulee ensin. Ja sitten mies pistetään mäkeen. Kassin tai kassien tyhjennykseen ei jää miehellä aikaa.

Vierailija
279/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iroonisesti teidän kannattaa nostaa rimaa.

Se teidän 1% valikoimassa on alhainen, koska suurin osa näistä miehistä on vain pillun perässä. Te nostatte rimaa, katsomalle 1% ulkopuolelle.

Aijaa. Eikö se loppu 99% miehistä sitten ole? ??Lähes joka ketjussa täällä.miehet toitottavat sitä, miten se pllun saanti on törkein ja ainoa syy parisuhteeseen?

Ei. Valtaosa miehistä haluaa vakituiseen suhteeseen. Teitä kiinnostaa vain miehet, joille kelpaa irtosuhteet. Jos sulla ei ole yhtä paljon kysyntää, niin sulla ei ole varaa irtosuhteisiin.

😁😂😂

Vierailija
280/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että naiset menevät tinderiin samanlaisella asenteella, kuin ovat täälläkin, eli lähtökohtaisesti tuntevat vihaa miehiä kohtaan. Kaikille miehille kuitenkin pieni lohdutuksen sana, ettette menetä kyllä yhtään mitään. Naisista kun yli 80% ovat mielenterveysongelmaisia ja yli 85% ovat ylipainoisia, niin aika vaikeaa sieltä kenenkään olisi normaalia naista löytääkään.

Tottakai. Kiva päästä vihaamaan miehiä sielläkin. Kaikki masokistimiehet, tervetuloa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi