75% Tinderin käyttäjistä on miehiä - mikset ole löytänyt sieltä miestä?
Tämän tutkimuksen mukaan 75% Tinderin käyttäjistä on miehiä: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8eab579e-4e83-4ac6-8103-81a8cd856284
Mikset oo löytäny sieltä pitkäaikaista seuraa? Omat syyt:
- iso osa miehistä jotenki epätoivosia, suuttuvat jos et vastaa heti yms
- treffeillä käynti koronan takia vaikeeta
- välillä on "ylitarjontaa", eli liikaa juttelukavereita nii vaikee keskittyä johonki yhteen
N27
Kommentit (548)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en ikinä käyttäisi moista karjanäyttelysovellusta.
Omat mieheni olen tavannut niin että ekan kanssa asuimme samassa rapussa. Seurustelimme neljä vuotta. Seuraavan tapasin opinnoissa, 17:sta vuosi menossa.
Jos tulee tarve, uskon että tarvittaessa seuraavakin kumppani on mahdollista tavata ihan todellisessa elämässä.
Kerron sulle asian, mitä et ehkä vielä tiedä: deittailumaailma on muuttunut valtavasti 17:ssä, eikä ole ollenkaan itsestäänselvää tavata kumppania todellisessa elämässä. Varsinkin, kun sinullekin on jo ikää kertynyt mittariin.
Sitten olen yksin jos en ketään kohtaa. En koe sitä ongelmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totesin olevani liian hyvä yhdellekään tindermiehelle joten poistuin sieltä.
Tämä. Niin ylimieliseltä kuin se kuulostaakin, niin koen ansaitsevani parempaa kuin mitä Tinderin tarjonta on.
Olen sporttinen, raitis, korkeakoulutettu, hyvässä työssä. Harrastan paljon, kehitän itseäni, olen kiinnostunut monesta asiasta ja omaan laajan sosiaalisen piirin. Huolehdin itsestäni ja kodistani.
En vain pysty edes kuvittelemaan että tapailisin miestä joka haahuilee läpi elämänsä, on kiinnostunut lähinnä penkkiurheilusta ja kaljan lipittämisestä, ei kouluttaudu kehitä itseään eikä ole intohimoisesti kiinnostunut oikein mistään paitsi ehkä kitaran rämpyttämisessä autotallibändissään. Monen miehen asuntokin on ihan hirveä läävä, koska he eivät välitä. Harva mies osaa pukeutua edes puhtaisiin ja ehjiin vaatteisiin, saati että olisivat tyylikkäitä.
Joo, ja sitten miehet siellä ovat sellaisia, etteivät osaa keskittyä yhteen naiseen kerrallaan. Tapaillessakin tinderi laulaa ja uusia parempia metsästetään. Joka viikko hypitään eri sängyssä. Minulla ei ole mitään mielenkiintoa olla tekemisissä tuollaisen ihmisen kanssa.
Ja sekin, että moni mies siellä on vielä henkisesti kiinni eksässään. Olin tinderissä vain pari hassua kuukautta ja jo sinä aikana näitä tuli vastaan useampi. Sori mutta en mene treffeille kuuntelemaan millainen sun ihana eksä on ollut.
Naiset toimivat aivan samalla tavalla. Miehillä ei ole mitään tarvetta ja syytä käyttäytyä kiltimmin vain sukupuolen perusteella. Luuletko, että naisilla, joilla on satoja mätsejä, keskittyvät vain yhteen mieheen kerrallaan? No ei keskity, voin kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei kelpaa nykyään mikään, itse olen mukavaksi haukuttu 176cm/65kg mies.
Kerrotko niille ekaksi että oot aktiivinen vauva-foorumilla vai että ostat vaatteet lastenosastolta?
Jos 176 senttinen aikuinen mies on sulle lapsen mitoissa ja joutuu ostaan vaatteet lastenosastolta niin en tiedä missä todellisuudessa sinä jättiläinen elät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Niin ylimieliseltä kuin se kuulostaakin, niin koen ansaitsevani parempaa kuin mitä Tinderin tarjonta on.
Olen sporttinen, raitis, korkeakoulutettu, hyvässä työssä. Harrastan paljon, kehitän itseäni, olen kiinnostunut monesta asiasta ja omaan laajan sosiaalisen piirin. Huolehdin itsestäni ja kodistani.
En vain pysty edes kuvittelemaan että tapailisin miestä joka haahuilee läpi elämänsä, on kiinnostunut lähinnä penkkiurheilusta ja kaljan lipittämisestä, ei kouluttaudu kehitä itseään eikä ole intohimoisesti kiinnostunut oikein mistään paitsi ehkä kitaran rämpyttämisessä autotallibändissään. Monen miehen asuntokin on ihan hirveä läävä, koska he eivät välitä. Harva mies osaa pukeutua edes puhtaisiin ja ehjiin vaatteisiin, saati että olisivat tyylikkäitä.
Joo, ja sitten miehet siellä ovat sellaisia, etteivät osaa keskittyä yhteen naiseen kerrallaan. Tapaillessakin tinderi laulaa ja uusia parempia metsästetään. Joka viikko hypitään eri sängyssä. Minulla ei ole mitään mielenkiintoa olla tekemisissä tuollaisen ihmisen kanssa.
Ja sekin, että moni mies siellä on vielä henkisesti kiinni eksässään. Olin tinderissä vain pari hassua kuukautta ja jo sinä aikana näitä tuli vastaan useampi. Sori mutta en mene treffeille kuuntelemaan millainen sun ihana eksä on ollut.
Naiset toimivat aivan samalla tavalla. Miehillä ei ole mitään tarvetta ja syytä käyttäytyä kiltimmin vain sukupuolen perusteella. Luuletko, että naisilla, joilla on satoja mätsejä, keskittyvät vain yhteen mieheen kerrallaan? No ei keskity, voin kertoa.
Minulla oli aika pitkä lista mätsejä siellä ja kyllä, tapaillessa keskityin yhteen kerrallaan. En edes keskustellut muiden kanssa enää siinä vaiheessa, saati sopinut uusia treffejä. Minulle tämä oli ihan itsestäänselvyys ja tuli pienoisena shokkina kun tajusin, miten muut siellä toimivat. Minä en ala muuttamaan itseäni siihen yleiseen malliin vaan totesin että Tinder on aivan väärä paikka minulle ja häivyin sieltä.
Minä olen 38-vuotias, "hyvässä työssä" media-alalla oleva, yli 180-senttinen tumma ja komeaksi kehuttu mies. Minulla on vaihtelevia kokemuksia Tinderistä eli oikein hyviä ja sitten "ei niin hyviä" eli treffeillä huomannut samantien ettei matchaa livenä mikä on ihan luonnollista jne.
Yhden vuoden mittaisen suhteen olen sieltä löytänyt ja tällä hetkellä tapailen vakavasti toista. Miehenä joutuu tekemään huomattavasti enemmän töitä, koska prosentit ovat tosiaan naisten puolella. Toisin sanoen nainen joutuu kahlaamaan tuhansia profiileja ennen kuin omani tulee kohdalleen.
Oma fiilis Tinderistä on, että valtaosa naisista hakee enimmäkseen huomiota sekä itsetunnon pönkittämistä, jota he eivät tosimaailmassa saisi ainakaan vastaavaa määrää. Eli kiteytettynä, nainen joka on ns. arvosanaltaan vitosen arvoinen saa huomiota 8-9 arvosanan miehiltä. Nämä miehet voivat ihan hetken huumassa/kyllästymistään swaipata oikealle puolivahingossa ja täten näiden femman naisten maailmankuva vääristyy, koska he luulevat olevansa parempia kuin ovatkaan. Loppujen lopuksi heille ei enää kelpaa vitosen äijät tai edes seiskan jäbät.
9-10 naiset taas etsivät loputtomiin (30-40-vuotiaaksi) prinssi rohkeaa ja kun harvalle se osuu kohdalleen, niin lopulta tulee se karu todellisuus vastaan, että oma ulkonäkö alkaa rapistumaan, hedelmällisyys on kadonnut ja tilalla on katkeroitunut uranainen, joka ei koskaan saanut omaa perhettään. Rehellisesti sanoen ikääntyminen on miesten puolella, jonka takia tällainen vanha pappa kuten minäkin saan vielä matcheja kymmenen vuotta nuorempien kanssa. 38-vuotias nainen ei välttämättä saisi enää 28-vuotiaiden miesten kanssa matceja. Raaka fakta, mutta näin on.
Lisäksi en ole koskaan ymmärtänyt miksi naiset jotka ovat hyvässä suhteessa, silti etsivät joko tietoisesti tai alitajuntaisesti sitä "parempaa" diiliä vaikka heidän pääasiallinen tehtävä olisi olla tyytyväinen ja keskittyä parisuhteen hyvinvointiin ja omaan työuraan. Itselleni (kuten varmaan aika monelle muullekin miehelle) on käynyt näin. Ja joka ikinen kerta he ovat yrittäneet palata muutamien kuukausien tauon jälkeen takaisin tuloksetta.
Vierailija kirjoitti:
Miamissa on kauppa, jossa myydään aviomiehiä. Kaupan sisäänkäynnillä on ohje kaupan käytöstä: "Voit vierailla kaupassa vain yhden kerran.
Kerroksia on kuusi ja eri kerroksissa miesten ominaisuudet ovat erilaisia. Voit valita miehen mistä tahansa kerroksesta, tai voit mennä ylöspäin, mutta et voi enää palata alempiin kerroksiin ostoksille!"
Nainen menee kauppaan.
Ensimmäisessä kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ. Hän jatkaa ylöspäin.
Toisessa kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. Hän jatkaa edelleen ylöspäin.
Kolmannessa kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. "Vau" nainen ajattelee, mutta jatkaa silti ylöspäin.
Neljännessä kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. "Tämä vaikuttaa todella hyvältä" nainen ajattelee "Melkein tekisi mieli jäädä tänne", mutta hän jatkaa silti ylöspäin.
Viidennessä kerroksessa myydään komeita, romanttisia miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä.
Nainen tuntee suurta houkutusta jäädä, mutta toivoo ylemmässä kerroksessa olevan tarjolla jotain vielä parempaa, joten hän jatkaa ylöspäin..
Kuudes kerros on tyhjä, lukuunottamatta kylttiä, jossa lukee "Olet 6. kerroksen 31 456 012. vierailija. Täällä ei ole miehiä. Tämän kerroksen olemassaolon tarkoitus on ainoastaan todistaa että naisia on mahdotonta miellyttää. Kiitos vierailustasi Aviomieskaupassa."
Aviomieskaupan naapurissa sijaitsee Vaimokauppa. Myös siinä on 6 kerrosta.
Ensimmäisessä kerroksessa on tarjolla vaimoja jotka pitävät seksistä.
Toisessa kerroksessa on tarjolla rikkaita vaimoja jotka pitävät seksistä.
Kukaan ei ole koskaan käynyt kerroksissa 3-6.
Jos olisit päättänyt hankkia puolisosi kyseisestä kaupasta, niin tämänkaltaisen strategian mukaan https://mindyourdecisions.com/blog/2008/01/08/game-theory-tuesdays-how-… sinun tulisi sukupuolestasi huolimatta ottaa puoliso kolmannesta tai neljännestä kerroksesta.
Toisaalta voi ehkä pitää kohtuullisena, että et pidä kerrosten tarjontaa täysin satunnaisena, vaan huomaat kerrosten tarjonnan määräytyvän jonkun mallin mukaan, jossa esimerkiksi ylemmissä kerroksissa on aina yhden tason parempi tarjonta kuin alemmissa. Tosielämässä tunnet myös varmaan myös kaupan ulkopuolisia puolisoehdokkaita, jotka saattavat vaikuttaa valintaasi. Voi myös olla, että et arvostele kumppaniehdokkaita suhteessa toisiinsa, vaan vertailet niitä absoluuttiseen standardiin, ja jokainen tietylle tasolle yltävä kumppaniehdokas on sinulle yhtä hyvä riippumatta siitä, kuinka paljolla hän ylittää vaaditun vähimmäistason.
Eli tuo tarina minusta ei todista sitä, että naisia olisi mahdotonta miellyttää, vaan että naiset näkevät kerrosten tarjonnan muodostavan jonkin kuvion, ja että miehet eivät vertaa naisia toisiinsa, vaan heille jokainen tietyn vähimmäistason ylittävä nainen on yhtä haluttava.
Omalla paikkakunnalla (+lähialueet) vapaita ikäisiäni miehiä on vähän, etäsuhdetta en halua.
Ja suurimmalla osalla vapaista 40-50v miehistä on jotain ongelmia, joista syistä vapaana ovatkin (esim alkoholi, pitkäaikaistyöttömyys). Varattuja olisikin tyrkyllä paljonkin, heistä en ole kiinnostunut.
Lisäksi toivon, että miehen elämäntilanne on samanlainen kuin itsellä, eli ei enää pikkulapsia.
Sitten kun nämä kaikki ehdot täyttyneet, miehen pitäisi olla kiinnostunut minusta, eikä etsi selvästi nuorempaa.
Omien kokemusten mukaan suurin osa naisista hakee viihdytystä (seks..) Tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mutta nuo eivät ole miehen kriteerejä naisille: "harrastan paljon, kehitän itseäni ja omaan laajan sosiaalisen piirin". Ja sitten se kaikkein tärkein syy: et ole välttämättä noin täydellinen, kuin itse kuvittelet. Muutoin sinulle sataisi miehiä Tinderistä tai ilman. Olipa ikäsi mikä tahansa.
Joo, joo. Tiedetään kyllä bulgarialaisten kylpylähoitojen vetävän teitä puoleensa.
Sitten valitatte kuppaajista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa, että et etsi kumppania vaan jotain, josta kehua "laajassa sosiaalisessa piirissäsi". Mitä hyötyä kumppanillesi on korkeasta koulutuksestasi, sosiaalisesta piiristäsi ja monista harrastuksistasi? Etkö ymmärrä, että nuo eivät ole parisuhdeasioita. No harrastukset ovat, jos niistä löytyy yhteistä tekemistä kumppanin kanssa. Parisuhdeasioita ovat samankaltaiset arvot, yhteinen huumorintaju, vastavuoroisuus, välittäminen ja huomioonottaminen. Kun "kehität" itseäsi niin pyritkö ymmärtämään ja lähestymään toista ihmistä? Kehitätkö vuorovaikutustaitojasi.
Tinder on täynnä naisia, jotka kuvittelevat olevansa loistavia kumppaneita, koska ovat käyneet 50 maassa ja heillä on tutkinto, mutta eivät ymmärrä, että kumppanuus on jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Omien kokemusten mukaan suurin osa naisista hakee viihdytystä (seks..) Tinderistä.
Onnitteluja, jos olet siinä miesryhmässä, jos olet naisten valinta noiden hakemisten kohteeksi. Jos et ole täydellisen komea, niin muista tehdä siitä bisnes, jos sinulla on jokin salaisuus, miten olet tuohon asemaan päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Omalla paikkakunnalla (+lähialueet) vapaita ikäisiäni miehiä on vähän, etäsuhdetta en halua.
Ja suurimmalla osalla vapaista 40-50v miehistä on jotain ongelmia, joista syistä vapaana ovatkin (esim alkoholi, pitkäaikaistyöttömyys). Varattuja olisikin tyrkyllä paljonkin, heistä en ole kiinnostunut.
Lisäksi toivon, että miehen elämäntilanne on samanlainen kuin itsellä, eli ei enää pikkulapsia.
Sitten kun nämä kaikki ehdot täyttyneet, miehen pitäisi olla kiinnostunut minusta, eikä etsi selvästi nuorempaa.
Miehen kiinnostukseen parisuhteen kannalta vaaditaan muutakin, kuin ikä. Ulkonäkö on paljon merkityksellisempi asia, kuin se, oletko 20 vai 40-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mutta nuo eivät ole miehen kriteerejä naisille: "harrastan paljon, kehitän itseäni ja omaan laajan sosiaalisen piirin". Ja sitten se kaikkein tärkein syy: et ole välttämättä noin täydellinen, kuin itse kuvittelet. Muutoin sinulle sataisi miehiä Tinderistä tai ilman. Olipa ikäsi mikä tahansa.
En ole täydellinen enkä niin väittänytkään. Mutta silti Tinder-miehet pääsääntöisesti eivät ole riittäviä tyydyttämään tarpeitani suhteessa.
S.B. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miamissa on kauppa, jossa myydään aviomiehiä. Kaupan sisäänkäynnillä on ohje kaupan käytöstä: "Voit vierailla kaupassa vain yhden kerran.
Kerroksia on kuusi ja eri kerroksissa miesten ominaisuudet ovat erilaisia. Voit valita miehen mistä tahansa kerroksesta, tai voit mennä ylöspäin, mutta et voi enää palata alempiin kerroksiin ostoksille!"
Nainen menee kauppaan.
Ensimmäisessä kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ. Hän jatkaa ylöspäin.
Toisessa kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. Hän jatkaa edelleen ylöspäin.
Kolmannessa kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. "Vau" nainen ajattelee, mutta jatkaa silti ylöspäin.
Neljännessä kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. "Tämä vaikuttaa todella hyvältä" nainen ajattelee "Melkein tekisi mieli jäädä tänne", mutta hän jatkaa silti ylöspäin.
Viidennessä kerroksessa myydään komeita, romanttisia miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä.
Nainen tuntee suurta houkutusta jäädä, mutta toivoo ylemmässä kerroksessa olevan tarjolla jotain vielä parempaa, joten hän jatkaa ylöspäin..
Kuudes kerros on tyhjä, lukuunottamatta kylttiä, jossa lukee "Olet 6. kerroksen 31 456 012. vierailija. Täällä ei ole miehiä. Tämän kerroksen olemassaolon tarkoitus on ainoastaan todistaa että naisia on mahdotonta miellyttää. Kiitos vierailustasi Aviomieskaupassa."
Aviomieskaupan naapurissa sijaitsee Vaimokauppa. Myös siinä on 6 kerrosta.
Ensimmäisessä kerroksessa on tarjolla vaimoja jotka pitävät seksistä.
Toisessa kerroksessa on tarjolla rikkaita vaimoja jotka pitävät seksistä.
Kukaan ei ole koskaan käynyt kerroksissa 3-6.Jos olisit päättänyt hankkia puolisosi kyseisestä kaupasta, niin tämänkaltaisen strategian mukaan https://mindyourdecisions.com/blog/2008/01/08/game-theory-tuesdays-how-… sinun tulisi sukupuolestasi huolimatta ottaa puoliso kolmannesta tai neljännestä kerroksesta.
Toisaalta voi ehkä pitää kohtuullisena, että et pidä kerrosten tarjontaa täysin satunnaisena, vaan huomaat kerrosten tarjonnan määräytyvän jonkun mallin mukaan, jossa esimerkiksi ylemmissä kerroksissa on aina yhden tason parempi tarjonta kuin alemmissa. Tosielämässä tunnet myös varmaan myös kaupan ulkopuolisia puolisoehdokkaita, jotka saattavat vaikuttaa valintaasi. Voi myös olla, että et arvostele kumppaniehdokkaita suhteessa toisiinsa, vaan vertailet niitä absoluuttiseen standardiin, ja jokainen tietylle tasolle yltävä kumppaniehdokas on sinulle yhtä hyvä riippumatta siitä, kuinka paljolla hän ylittää vaaditun vähimmäistason.
Eli tuo tarina minusta ei todista sitä, että naisia olisi mahdotonta miellyttää, vaan että naiset näkevät kerrosten tarjonnan muodostavan jonkin kuvion, ja että miehet eivät vertaa naisia toisiinsa, vaan heille jokainen tietyn vähimmäistason ylittävä nainen on yhtä haluttava.
Tuo pitää paikkansa että miehille on vähimmäisstandardi joka ei muutu, kun taas naisilla on pakkomielle vertailla.
Siksi Tinder toimii niin kuin toimii. Naiset saavat paljon tykkäyksiä ja nostavat rimaa, tykäten miehistä jotka erottuvat porukasta. Ne miehet taas eivät kiinnostu naisista jotka tykkäilevät parisuhdemielessä, koska naiset eivät täytä vähimmäisstandardia johon on totuttu Tinderin ulkopuolella.
Kaksi edellistä viestiä. Tismalleen noin.
Ja kaikki parisuhteethan syntyvät livenä. Tinderissä vain tsekataan (filtteröidyt)/sopivasta kuvakulmasta otetut valokuvat, lyhyt (mainostyylinen) teksti ja laitetaan ekat viestit.
Vierailija kirjoitti:
Sillä kuinka paljon Tinderissä on miehiä ei ole mitään tekemistä miehen löytämisen kanssa parisuhteeseen.
Luit oikein.
Tinder ei ole mikään oma planeettansa. Naiset eivät tunnu tajuavan tätä mitenkään. Se on vain paikka jossa tehdään ensikontakti, ja miehille tunnetusti käy kevyempään tapailuun vaatimattomampikin nainen. Parisuhteeseen vaaditaan kuitenkin samaa kuin livenäkin. Jos sitä ei ole Tinderissä tarjolla, parisuhdetta ei synny.
Tinderin tilastojen mukaan naisten top 80% matchaa miesten top 11,5% kanssa. Mitäpä luulette, käykö top 10% miehelle parisuhde melkeinpä kenen tahansa naisen kanssa sillä perusteella että Tinderissä matchaillaan kaikkien kanssa?
10% miehistä Tinder on karkkikauppa, eikä mitään tarvetta sitoutua.
Koska naisista iso osa käyttää sitä sosiaalisena pelinä, jolla mitataan omaa suosiota ja nauretaan porukalla typeryksille. Tämän todistaa sekin, ettei suuri osa matcheista ikinä johda edes keskusteluun puhumattakaan että nämä ihmiset tapaisi.
Vierailija kirjoitti:
Noin 30 tindermiestä tavattu, yksikään ei halunnut kanssani suhdetta eli siinä syy; en kelpaa suhteeseen. Olen ruma ja tissitön nainen. Enää en ole Tinderissä, ikisinkkuna hautaan.
Olet tavannut tasoasi ylempiä miehiä, jotka seksiä saatuaan siirtyvät seuraavaan. Ei heillä ole aikomustakaan pitempiaikaiseen juttuun. Valkkaa sellainen, joka ei lennä kukasta kukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet ei löydä naisia, koska he eivät täytä naisten kriteerejä miehille. Naisille aina sanotaan, ettei miehet välitä heidän työstään tai koulutuksestaan, joten miksi turhaan tuoda sitä esille. Kuitenkin on tosi törkeää kertoa miehille, ettei naista kiinnosta se, että mies on "mukava".