75% Tinderin käyttäjistä on miehiä - mikset ole löytänyt sieltä miestä?
Tämän tutkimuksen mukaan 75% Tinderin käyttäjistä on miehiä: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8eab579e-4e83-4ac6-8103-81a8cd856284
Mikset oo löytäny sieltä pitkäaikaista seuraa? Omat syyt:
- iso osa miehistä jotenki epätoivosia, suuttuvat jos et vastaa heti yms
- treffeillä käynti koronan takia vaikeeta
- välillä on "ylitarjontaa", eli liikaa juttelukavereita nii vaikee keskittyä johonki yhteen
N27
Kommentit (548)
Viime vuosina tullut kokeiltua niin Tinderiä kuin muita sovelluksia ja deittisivustoja. Käyttäjistä lopulta tosi harva on sellainen, että herää kiinnostus edes tutustua heihin tai mennä treffeille. Teen oman profiilini ja asetan iän ja etäisyyden mukaan rajaukset. Omasta olinpaikasta riippuen tämä jo antaa rajallisen määrän käyttäjiä. Kun karsin kuvattomat, huonolla kuvalla olevat, tupakoivat, lemmikinomistamat, yh:t, pieniä lapsia omaavat, salaseuraahakevat, pariskunnat, avoimessa suhteessa olevat tai ei viehettävät, nini minulle jää todella pieni joukko käyttäjiä. Tästä joukosta sitten katson onko profiileissa jotain yhteisiä kiinnostuksia kanssani tai jotain mikä herättäisi kiinnostuksen tutustua tuohon ihmiseen. Aika vähiin jää kiinnostavat ihmiset, joiden kriteereihin sitten minun tulisi osua.
Deittisivujen ja -sovellusten sijaan kaipaan arjen kohtaamisia, joissa voisin olla tekemisissä vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa ilman parisuhteen hakua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totesin olevani liian hyvä yhdellekään tindermiehelle joten poistuin sieltä.
Tämä. Niin ylimieliseltä kuin se kuulostaakin, niin koen ansaitsevani parempaa kuin mitä Tinderin tarjonta on.
Olen sporttinen, raitis, korkeakoulutettu, hyvässä työssä. Harrastan paljon, kehitän itseäni, olen kiinnostunut monesta asiasta ja omaan laajan sosiaalisen piirin. Huolehdin itsestäni ja kodistani.
En vain pysty edes kuvittelemaan että tapailisin miestä joka haahuilee läpi elämänsä, on kiinnostunut lähinnä penkkiurheilusta ja kaljan lipittämisestä, ei kouluttaudu kehitä itseään eikä ole intohimoisesti kiinnostunut oikein mistään paitsi ehkä kitaran rämpyttämisessä autotallibändissään. Monen miehen asuntokin on ihan hirveä läävä, koska he eivät välitä. Harva mies osaa pukeutua edes puhtaisiin ja ehjiin vaatteisiin, saati että olisivat tyylikkäitä.
Niin. Mutta nuo eivät ole miehen kriteerejä naisille: "harrastan paljon, kehitän itseäni ja omaan laajan sosiaalisen piirin". Ja sitten se kaikkein tärkein syy: et ole välttämättä noin täydellinen, kuin itse kuvittelet. Muutoin sinulle sataisi miehiä Tinderistä tai ilman. Olipa ikäsi mikä tahansa.
Ja miehet ei löydä naisia, koska he eivät täytä naisten kriteerejä miehille. Naisille aina sanotaan, ettei miehet välitä heidän työstään tai koulutuksestaan, joten miksi turhaan tuoda sitä esille. Kuitenkin on tosi törkeää kertoa miehille, ettei naista kiinnosta se, että mies on "mukava".
Näen sieluni silmin tulevat otsikot.. "vaimo ei halua työllistyä", "nainen päätti tehdä vielä toisen lapsen, ollakseen kotona", "kauhea velkataakka - naiset maksaa"
Jos mies saisi kauniin naisen mutta huomaisi että kaikki muut naiset kylässä ovat missejä, mies olisi tyytyväinen.
Jos nainen saisi pitkän ja varakkaan miehen mutta huomaisi että tämän on silti kylän lyhyin ja köyhin mies, nainen vaihtaisi miestä.
Vierailija kirjoitti:
Noin 30 tindermiestä tavattu, yksikään ei halunnut kanssani suhdetta eli siinä syy; en kelpaa suhteeseen. Olen ruma ja tissitön nainen. Enää en ole Tinderissä, ikisinkkuna hautaan.
Monilla rumilla tissittömillä on suhde, miehillä ja naisilla. Tindermiehillä taas ei ole. Tai tietysti turhan monilla on, haluavat vielä lisää, nämä tapaukset ainakin itse rajaisin hakuni ulkopuolelle, mitä ikinä sitten hakisinkin.
Mun kokemus tinderistä on, että miehet hakee nopeaa seksiä. Vanhemmat miehet, joilla on joku sairaus tai monta, eivät mahdollisesti enää kykene seksiin, hakevat parisuhdetta - hoitajaa?
Olen itse keski-ikäinen. Tämä kokemus miehistä ikähaarukalla 15 v nuoremmat - 15 v vanhemmat.
Ja kun sitä kuitenkin seuraavaksi kysytään: tissit löytyy, tutut ja jotkut vieraatkin on sanoneet kauniiksi. Ei ole ylipainoa, en polta enkä juo liikaa, lapseni on aikuinen, tykkään seksistä, on koulutus ja työ, pitkät hiukset, harrastan liikuntaa ja muutakin, ei ole lemmikkejä vaikka tykkään niistä jne.
Joku muu vika minussakin siis täytyy olla, koska olen ollut vasten tahtoa sinkkuna monta vuotta. Ikisinkkuna hautaan?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies saisi kauniin naisen mutta huomaisi että kaikki muut naiset kylässä ovat missejä, mies olisi tyytyväinen.
Jos nainen saisi pitkän ja varakkaan miehen mutta huomaisi että tämän on silti kylän lyhyin ja köyhin mies, nainen vaihtaisi miestä.
Tämä. Miehellä on minimistandardit, naiset haluavat aina vertailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 30 tindermiestä tavattu, yksikään ei halunnut kanssani suhdetta eli siinä syy; en kelpaa suhteeseen. Olen ruma ja tissitön nainen. Enää en ole Tinderissä, ikisinkkuna hautaan.
Monilla rumilla tissittömillä on suhde, miehillä ja naisilla. Tindermiehillä taas ei ole. Tai tietysti turhan monilla on, haluavat vielä lisää, nämä tapaukset ainakin itse rajaisin hakuni ulkopuolelle, mitä ikinä sitten hakisinkin.
Mun kokemus tinderistä on, että miehet hakee nopeaa seksiä. Vanhemmat miehet, joilla on joku sairaus tai monta, eivät mahdollisesti enää kykene seksiin, hakevat parisuhdetta - hoitajaa?
Olen itse keski-ikäinen. Tämä kokemus miehistä ikähaarukalla 15 v nuoremmat - 15 v vanhemmat.
Ja kun sitä kuitenkin seuraavaksi kysytään: tissit löytyy, tutut ja jotkut vieraatkin on sanoneet kauniiksi. Ei ole ylipainoa, en polta enkä juo liikaa, lapseni on aikuinen, tykkään seksistä, on koulutus ja työ, pitkät hiukset, harrastan liikuntaa ja muutakin, ei ole lemmikkejä vaikka tykkään niistä jne.
Joku muu vika minussakin siis täytyy olla, koska olen ollut vasten tahtoa sinkkuna monta vuotta. Ikisinkkuna hautaan?
Eli se klassinen?
Löydät kiinnostavia miehiä jotka haluavat vain seksiä (huom. sinun kanssasi), ja epäkiinnostavia jotka haluaisivat parisuhteen.
Tasoteoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Niin ylimieliseltä kuin se kuulostaakin, niin koen ansaitsevani parempaa kuin mitä Tinderin tarjonta on.
Olen sporttinen, raitis, korkeakoulutettu, hyvässä työssä. Harrastan paljon, kehitän itseäni, olen kiinnostunut monesta asiasta ja omaan laajan sosiaalisen piirin. Huolehdin itsestäni ja kodistani.
En vain pysty edes kuvittelemaan että tapailisin miestä joka haahuilee läpi elämänsä, on kiinnostunut lähinnä penkkiurheilusta ja kaljan lipittämisestä, ei kouluttaudu kehitä itseään eikä ole intohimoisesti kiinnostunut oikein mistään paitsi ehkä kitaran rämpyttämisessä autotallibändissään. Monen miehen asuntokin on ihan hirveä läävä, koska he eivät välitä. Harva mies osaa pukeutua edes puhtaisiin ja ehjiin vaatteisiin, saati että olisivat tyylikkäitä.
Joo, ja sitten miehet siellä ovat sellaisia, etteivät osaa keskittyä yhteen naiseen kerrallaan. Tapaillessakin tinderi laulaa ja uusia parempia metsästetään. Joka viikko hypitään eri sängyssä. Minulla ei ole mitään mielenkiintoa olla tekemisissä tuollaisen ihmisen kanssa.
Ja sekin, että moni mies siellä on vielä henkisesti kiinni eksässään. Olin tinderissä vain pari hassua kuukautta ja jo sinä aikana näitä tuli vastaan useampi. Sori mutta en mene treffeille kuuntelemaan millainen sun ihana eksä on ollut.
Naiset toimivat aivan samalla tavalla. Miehillä ei ole mitään tarvetta ja syytä käyttäytyä kiltimmin vain sukupuolen perusteella. Luuletko, että naisilla, joilla on satoja mätsejä, keskittyvät vain yhteen mieheen kerrallaan? No ei keskity, voin kertoa.
Sittenhän miestenkin kannattaisi jättää koko Tinderi sikseen ja etsiä muualta sitoutumishaluisempia naisia, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Syy on se, että olet keskittynyt keskustelemaan noista sadoista mätseistä juuri niiden miesten kanssa, joiden kanssa jokainen muukin nainen yrittää keskustelua saada aikaan. Eli ulkoisesti pitkän, tumman, paksuhiuksisen, lihaksikkaan ja silmälasittoman henkilön, jonka rasvaprosentti on alle 15. Et saa tuollaisesta pitkäaikaista seuraa.
Luuletko oikeasti, että tuollaisia siellä on pilvin pimein? En ole itse asiassa nähnyt yhtäkään kuvailemasi kaltaista ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet keski-ikäinen. Se ei ole mikään helmeilevän hyvä ikä löytää pysyvää kumppania. Ei muutkaan keski-ikäiset parisuhdetta haluavat naiset löydä ihan sormia napsauttamalla kumppaneita, paitsi jo kuka tahansa käy tai on ihan uskomaton tuuri. Tässä tapauksessa joudumme vain elämään yksin, koska maailma ei ole meille mitään velkaa, miehille tai naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja sitten miehet siellä ovat sellaisia, etteivät osaa keskittyä yhteen naiseen kerrallaan. Tapaillessakin tinderi laulaa ja uusia parempia metsästetään. Joka viikko hypitään eri sängyssä. Minulla ei ole mitään mielenkiintoa olla tekemisissä tuollaisen ihmisen kanssa.
Ja sekin, että moni mies siellä on vielä henkisesti kiinni eksässään. Olin tinderissä vain pari hassua kuukautta ja jo sinä aikana näitä tuli vastaan useampi. Sori mutta en mene treffeille kuuntelemaan millainen sun ihana eksä on ollut.
Naiset toimivat aivan samalla tavalla. Miehillä ei ole mitään tarvetta ja syytä käyttäytyä kiltimmin vain sukupuolen perusteella. Luuletko, että naisilla, joilla on satoja mätsejä, keskittyvät vain yhteen mieheen kerrallaan? No ei keskity, voin kertoa.
Sittenhän miestenkin kannattaisi jättää koko Tinderi sikseen ja etsiä muualta sitoutumishaluisempia naisia, eikö niin?
Tietenkin kannattaisi. Minusta koko Tinderin voisi haudata historiaan, eikä kukaan enää puhuisi koko sovelluksesta. Suurin osa miehistä tietää, että live-elämästä löydetyt naiset ovat ihan eri tasoa, kuin Tinderissä mätsätyt, joita juuri ja juuri voi koskea.
Varmaan siksi, ettei olisi tullut pieneen mieleenikään mennä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa, että et etsi kumppania vaan jotain, josta kehua "laajassa sosiaalisessa piirissäsi". Mitä hyötyä kumppanillesi on korkeasta koulutuksestasi, sosiaalisesta piiristäsi ja monista harrastuksistasi? Etkö ymmärrä, että nuo eivät ole parisuhdeasioita. No harrastukset ovat, jos niistä löytyy yhteistä tekemistä kumppanin kanssa. Parisuhdeasioita ovat samankaltaiset arvot, yhteinen huumorintaju, vastavuoroisuus, välittäminen ja huomioonottaminen. Kun "kehität" itseäsi niin pyritkö ymmärtämään ja lähestymään toista ihmistä? Kehitätkö vuorovaikutustaitojasi.
Tinder on täynnä naisia, jotka kuvittelevat olevansa loistavia kumppaneita, koska ovat käyneet 50 maassa ja heillä on tutkinto, mutta eivät ymmärrä, että kumppanuus on jotain muuta.
No ei ne miehetkään mitään loistavia kumppaneita ole. Suurimmalle osalle miehistä ilmeisesti riittää, että saa seksiä. Ei sekään ole kumppanuutta etenkään, jos naisen halut unohdetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy on se, että olet keskittynyt keskustelemaan noista sadoista mätseistä juuri niiden miesten kanssa, joiden kanssa jokainen muukin nainen yrittää keskustelua saada aikaan. Eli ulkoisesti pitkän, tumman, paksuhiuksisen, lihaksikkaan ja silmälasittoman henkilön, jonka rasvaprosentti on alle 15. Et saa tuollaisesta pitkäaikaista seuraa.
Luuletko oikeasti, että tuollaisia siellä on pilvin pimein? En ole itse asiassa nähnyt yhtäkään kuvailemasi kaltaista ihmistä.
Ei niitä montaa olekaan, mutta eivät jakaannu naisten tykkäyksetkään prosentuaalisesti kovin monille.
Mies 38 kirjoitti:
Minä olen 38-vuotias, "hyvässä työssä" media-alalla oleva, yli 180-senttinen tumma ja komeaksi kehuttu mies. Minulla on vaihtelevia kokemuksia Tinderistä eli oikein hyviä ja sitten "ei niin hyviä" eli treffeillä huomannut samantien ettei matchaa livenä mikä on ihan luonnollista jne.
Yhden vuoden mittaisen suhteen olen sieltä löytänyt ja tällä hetkellä tapailen vakavasti toista. Miehenä joutuu tekemään huomattavasti enemmän töitä, koska prosentit ovat tosiaan naisten puolella. Toisin sanoen nainen joutuu kahlaamaan tuhansia profiileja ennen kuin omani tulee kohdalleen.
Oma fiilis Tinderistä on, että valtaosa naisista hakee enimmäkseen huomiota sekä itsetunnon pönkittämistä, jota he eivät tosimaailmassa saisi ainakaan vastaavaa määrää. Eli kiteytettynä, nainen joka on ns. arvosanaltaan vitosen arvoinen saa huomiota 8-9 arvosanan miehiltä. Nämä miehet voivat ihan hetken huumassa/kyllästymistään swaipata oikealle puolivahingossa ja täten näiden femman naisten maailmankuva vääristyy, koska he luulevat olevansa parempia kuin ovatkaan. Loppujen lopuksi heille ei enää kelpaa vitosen äijät tai edes seiskan jäbät.
9-10 naiset taas etsivät loputtomiin (30-40-vuotiaaksi) prinssi rohkeaa ja kun harvalle se osuu kohdalleen, niin lopulta tulee se karu todellisuus vastaan, että oma ulkonäkö alkaa rapistumaan, hedelmällisyys on kadonnut ja tilalla on katkeroitunut uranainen, joka ei koskaan saanut omaa perhettään. Rehellisesti sanoen ikääntyminen on miesten puolella, jonka takia tällainen vanha pappa kuten minäkin saan vielä matcheja kymmenen vuotta nuorempien kanssa. 38-vuotias nainen ei välttämättä saisi enää 28-vuotiaiden miesten kanssa matceja. Raaka fakta, mutta näin on.
Lisäksi en ole koskaan ymmärtänyt miksi naiset jotka ovat hyvässä suhteessa, silti etsivät joko tietoisesti tai alitajuntaisesti sitä "parempaa" diiliä vaikka heidän pääasiallinen tehtävä olisi olla tyytyväinen ja keskittyä parisuhteen hyvinvointiin ja omaan työuraan. Itselleni (kuten varmaan aika monelle muullekin miehelle) on käynyt näin. Ja joka ikinen kerta he ovat yrittäneet palata muutamien kuukausien tauon jälkeen takaisin tuloksetta.
Eli sulla ei käy flaksi, vaikka olet tumma ja komea? Toi sun analyysi on kyl ihan puppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli se klassinen?
Löydät kiinnostavia miehiä jotka haluavat vain seksiä (huom. sinun kanssasi), ja epäkiinnostavia jotka haluaisivat parisuhteen.
Tasoteoria.
Taso: itseäni 15 v vanhempi erittäin huonokuntoinen mies vs. kaikenikäiset miehet, vapaat ja varatut, jotka haluaa seksiä 1. treffeillä...
Olen käynyt treffeillä monenlaisten miesten kanssa, olen ollut ennakkoluuloton enkä turhan tarkka ulkonäön, menestyksen tai etäisyydenkään suhteen.
Saisinpa edes lähelle "omaa tasoani" olevan miehen, jo olis huippujuttu!! :D
Olen Tinderissä ja olen löytänyt miehen, jonka kanssa haluaisin parisuhteen. Mies pitää minua kauniina omien sanojensa mukaan, mutta ei halua seurustella kanssani. Tai aluksi halusi mutta sitten kuukauden jälkeen yllättäin tarvitsi "aikaa ja tilaa". Nyt olemme jo vuoden nähneet välillä ja minä olen edelleen ihastunut. Mies vain ei halua seurustella. Olemme molemmat +35v., lapset tehtynä ja korkeasti koulutettuja ja urheilullisia. En tiedä missä vika on. Muut miehet Tinderissä ei tähän mieheen verrattuna kiinnosta yhtään.
Six qu en käytä Tinderii...!!!! XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mutta nuo eivät ole miehen kriteerejä naisille: "harrastan paljon, kehitän itseäni ja omaan laajan sosiaalisen piirin". Ja sitten se kaikkein tärkein syy: et ole välttämättä noin täydellinen, kuin itse kuvittelet. Muutoin sinulle sataisi miehiä Tinderistä tai ilman. Olipa ikäsi mikä tahansa.
Mutta tämä just on se juttu: kukaan nainen ei halua miestä, jolle kelpaa ämmä joka laittaa ruokaa ja antaa persettä eikä ole läski.
Se kertoo tasan tarkkaan kaiken tarpeellisen miehestä, eikä voisi vähempää kiinnostaa yksikään tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet ei löydä naisia, koska he eivät täytä naisten kriteerejä miehille. Naisille aina sanotaan, ettei miehet välitä heidän työstään tai koulutuksestaan, joten miksi turhaan tuoda sitä esille. Kuitenkin on tosi törkeää kertoa miehille, ettei naista kiinnosta se, että mies on "mukava".
Näen sieluni silmin tulevat otsikot.. "vaimo ei halua työllistyä", "nainen päätti tehdä vielä toisen lapsen, ollakseen kotona", "kauhea velkataakka - naiset maksaa"
Jep, sanotaan ettei naisen koulutus tai työ kiinnosta, mutta myöhemmin valitetaan kuinka parisuhde on niin kallis ja katkerasti valistetaan muita miehiä, kuinka heidän kannattaa jäädä sinkuiksi, vaikka itse on menty yhteen pienipalkkaisen naisen kanssa.
Millionairematch (omillaan toimeentuleville) ja Rosebrides (sekalainen seurakunta)