Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

75% Tinderin käyttäjistä on miehiä - mikset ole löytänyt sieltä miestä?

Vierailija
19.01.2022 |

Tämän tutkimuksen mukaan 75% Tinderin käyttäjistä on miehiä: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8eab579e-4e83-4ac6-8103-81a8cd856284

Mikset oo löytäny sieltä pitkäaikaista seuraa? Omat syyt:
- iso osa miehistä jotenki epätoivosia, suuttuvat jos et vastaa heti yms
- treffeillä käynti koronan takia vaikeeta
- välillä on "ylitarjontaa", eli liikaa juttelukavereita nii vaikee keskittyä johonki yhteen

N27

Kommentit (548)

Vierailija
61/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 38v, BMI 20 kirjoitti:

Olen Tinderissä ja olen löytänyt miehen, jonka kanssa haluaisin parisuhteen. Mies pitää minua kauniina omien sanojensa mukaan, mutta ei halua seurustella kanssani. Tai aluksi halusi mutta sitten kuukauden jälkeen yllättäin tarvitsi "aikaa ja tilaa". Nyt olemme jo vuoden nähneet välillä ja minä olen edelleen ihastunut. Mies vain ei halua seurustella. Olemme molemmat +35v., lapset tehtynä ja korkeasti koulutettuja ja urheilullisia. En tiedä missä vika on. Muut miehet Tinderissä ei tähän mieheen verrattuna kiinnosta yhtään. 

Hämmästyttävän perinteinen tarina. Mies pitää sinua fwb:nä, mutta haluaa pitää sinut silti itsellään, ettet aja muita miehiä samalla. Mies harrastaa vastaavia juttuja sitten 1-2 muun naisen kanssa samaan aikaan. Usko pois, että tuo on 100 prosenttisesti oikea veikkaus.

Vierailija
62/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totesin olevani liian hyvä yhdellekään tindermiehelle joten poistuin sieltä.

Tämä. Niin ylimieliseltä kuin se kuulostaakin, niin koen ansaitsevani parempaa kuin mitä Tinderin tarjonta on.

Olen sporttinen, raitis, korkeakoulutettu, hyvässä työssä. Harrastan paljon, kehitän itseäni, olen kiinnostunut monesta asiasta ja omaan laajan sosiaalisen piirin. Huolehdin itsestäni ja kodistani.

En vain pysty edes kuvittelemaan että tapailisin miestä joka haahuilee läpi elämänsä, on kiinnostunut lähinnä penkkiurheilusta ja kaljan lipittämisestä, ei kouluttaudu kehitä itseään eikä ole intohimoisesti kiinnostunut oikein mistään paitsi ehkä kitaran rämpyttämisessä autotallibändissään. Monen miehen asuntokin on ihan hirveä läävä, koska he eivät välitä. Harva mies osaa pukeutua edes puhtaisiin ja ehjiin vaatteisiin, saati että olisivat tyylikkäitä.

Niin. Mutta nuo eivät ole miehen kriteerejä naisille: "harrastan paljon, kehitän itseäni ja omaan laajan sosiaalisen piirin". Ja sitten se kaikkein tärkein syy: et ole välttämättä noin täydellinen, kuin itse kuvittelet. Muutoin sinulle sataisi miehiä Tinderistä tai ilman. Olipa ikäsi mikä tahansa.

Mutta tämä just on se juttu: kukaan nainen ei halua miestä, jolle kelpaa ämmä joka laittaa ruokaa ja antaa persettä eikä ole läski.

Se kertoo tasan tarkkaan kaiken tarpeellisen miehestä, eikä voisi vähempää kiinnostaa yksikään tuollainen.

Juuri niin. Kyllä noita asioita naisessa etsiviä miehiä on ja he ovat itsekin tuollaisia jotka kehittävät itseään. Sellainen joka sanoo, että nuo asiat eivät naisessa kiinnosta ei sitten vain sovi yhteen itseään kehittävän naisen kanssa, koska toiveet eivät kohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuosina tullut kokeiltua niin Tinderiä kuin muita sovelluksia ja deittisivustoja. Käyttäjistä lopulta tosi harva on sellainen, että herää kiinnostus edes tutustua heihin tai mennä treffeille. Teen oman profiilini ja asetan iän ja etäisyyden mukaan rajaukset. Omasta olinpaikasta riippuen tämä jo antaa rajallisen määrän käyttäjiä. Kun karsin kuvattomat, huonolla kuvalla olevat, tupakoivat, lemmikinomistamat, yh:t, pieniä lapsia omaavat, salaseuraahakevat, pariskunnat, avoimessa suhteessa olevat tai ei viehettävät, nini minulle jää todella pieni joukko käyttäjiä. Tästä joukosta sitten katson onko profiileissa jotain yhteisiä kiinnostuksia kanssani tai jotain mikä herättäisi kiinnostuksen tutustua tuohon ihmiseen. Aika vähiin jää kiinnostavat ihmiset, joiden kriteereihin sitten minun tulisi osua.

Deittisivujen ja -sovellusten sijaan kaipaan arjen kohtaamisia, joissa voisin olla tekemisissä vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa ilman parisuhteen hakua. 

Lisäisin vielä seksinvonkaajat, fwb, ons.

Aika vähän jää jäljelle kun nämä kaikki rajattu pois.

Vierailija
64/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totesin olevani liian hyvä yhdellekään tindermiehelle joten poistuin sieltä.

Tämä. Niin ylimieliseltä kuin se kuulostaakin, niin koen ansaitsevani parempaa kuin mitä Tinderin tarjonta on.

Olen sporttinen, raitis, korkeakoulutettu, hyvässä työssä. Harrastan paljon, kehitän itseäni, olen kiinnostunut monesta asiasta ja omaan laajan sosiaalisen piirin. Huolehdin itsestäni ja kodistani.

En vain pysty edes kuvittelemaan että tapailisin miestä joka haahuilee läpi elämänsä, on kiinnostunut lähinnä penkkiurheilusta ja kaljan lipittämisestä, ei kouluttaudu kehitä itseään eikä ole intohimoisesti kiinnostunut oikein mistään paitsi ehkä kitaran rämpyttämisessä autotallibändissään. Monen miehen asuntokin on ihan hirveä läävä, koska he eivät välitä. Harva mies osaa pukeutua edes puhtaisiin ja ehjiin vaatteisiin, saati että olisivat tyylikkäitä.

Niin. Mutta nuo eivät ole miehen kriteerejä naisille: "harrastan paljon, kehitän itseäni ja omaan laajan sosiaalisen piirin". Ja sitten se kaikkein tärkein syy: et ole välttämättä noin täydellinen, kuin itse kuvittelet. Muutoin sinulle sataisi miehiä Tinderistä tai ilman. Olipa ikäsi mikä tahansa.

Mutta tämä just on se juttu: kukaan nainen ei halua miestä, jolle kelpaa ämmä joka laittaa ruokaa ja antaa persettä eikä ole läski.

Se kertoo tasan tarkkaan kaiken tarpeellisen miehestä, eikä voisi vähempää kiinnostaa yksikään tuollainen.

Mutta kun niin moni tuollaisen miehen kanssa on, koska ei ole "tuollaisia" ja "sellaisia" miehiä. Kukaan ei puhunut kuitenkaan mitään ruoan laittamisesta, se oli sinun oma visiosi.

Vierailija
65/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 30 tindermiestä tavattu, yksikään ei halunnut kanssani suhdetta eli siinä syy; en kelpaa suhteeseen. Olen ruma ja tissitön nainen. Enää en ole Tinderissä, ikisinkkuna hautaan.

Moni ei-niin-komea mies olisi valmis parisuhteeseen mutta tinderistä ei pääse jatkoon.

Vierailija
66/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä kuinka paljon Tinderissä on miehiä ei ole mitään tekemistä miehen löytämisen kanssa parisuhteeseen.

Luit oikein.

Tinder ei ole mikään oma planeettansa. Naiset eivät tunnu tajuavan tätä mitenkään. Se on vain paikka jossa tehdään ensikontakti, ja miehille tunnetusti käy kevyempään tapailuun vaatimattomampikin nainen. Parisuhteeseen vaaditaan kuitenkin samaa kuin livenäkin. Jos sitä ei ole Tinderissä tarjolla, parisuhdetta ei synny.

Tinderin tilastojen mukaan naisten top 80% matchaa miesten top 11,5% kanssa. Mitäpä luulette, käykö top 10% miehelle parisuhde melkeinpä kenen tahansa naisen kanssa sillä perusteella että Tinderissä matchaillaan kaikkien kanssa?

Menen baariin, jossa on sata miestä. 11 heistä herättää kiinnostukseni. Yksi toisensa jälkeen poistuu siitä "luokasta" (osoittautuu varatuksi, lähtee pois baarista, on iskenyt silmänsä johonkin toiseen naiseen, juo itsensä ympärikänniin, lähentelee kaikkia naisia puristelemalla perseestä, osoittautuu homoksi jne). Ne 89 muuta eivät muutu yhtään sen kiinnostavammiksi. Kun viimeinenkin kiinnostavalta vaikuttava mies on tehnyt jotain, mikä saa kiinnostukseni loppumaan, vaihdan baari tai lähden kotiin.

Ymmärrätkö metaforan? Jos olisin Tinderissä, minulle olisi aivan yhdentekevää, onko joku mies luultavasti muidenkin naisten mielestä kiinnostava vai ei. Ainoa, millä olisi merkitystä olisi se, kiinnostaako hän minua.

Vierailija
67/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miamissa on kauppa, jossa myydään aviomiehiä. Kaupan sisäänkäynnillä on ohje kaupan käytöstä: "Voit vierailla kaupassa vain yhden kerran.

Kerroksia on kuusi ja eri kerroksissa miesten ominaisuudet ovat erilaisia. Voit valita miehen mistä tahansa kerroksesta, tai voit mennä ylöspäin, mutta et voi enää palata alempiin kerroksiin ostoksille!"

Nainen menee kauppaan.

Ensimmäisessä kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ. Hän jatkaa ylöspäin.

Toisessa kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. Hän jatkaa edelleen ylöspäin.

Kolmannessa kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. "Vau" nainen ajattelee, mutta jatkaa silti ylöspäin.

Neljännessä kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. "Tämä vaikuttaa todella hyvältä" nainen ajattelee "Melkein tekisi mieli jäädä tänne", mutta hän jatkaa silti ylöspäin.

Viidennessä kerroksessa myydään komeita, romanttisia miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä.

Nainen tuntee suurta houkutusta jäädä, mutta toivoo ylemmässä kerroksessa olevan tarjolla jotain vielä parempaa, joten hän jatkaa ylöspäin..

Kuudes kerros on tyhjä, lukuunottamatta kylttiä, jossa lukee "Olet 6. kerroksen 31 456 012. vierailija. Täällä ei ole miehiä. Tämän kerroksen olemassaolon tarkoitus on ainoastaan todistaa että naisia on mahdotonta miellyttää. Kiitos vierailustasi Aviomieskaupassa."

Aviomieskaupan naapurissa sijaitsee Vaimokauppa. Myös siinä on 6 kerrosta.

Ensimmäisessä kerroksessa on tarjolla vaimoja jotka pitävät seksistä.

Toisessa kerroksessa on tarjolla rikkaita vaimoja jotka pitävät seksistä.

Kukaan ei ole koskaan käynyt kerroksissa 3-6.

Missä kerroksessa myydään miehiä, joilla on suurinpiirtein yhtäläinen arvomaailma ja tulevaisuuden toiveet kuin minulla? Jotka rakastaisivat juuri minua sellaisena kuin olen ja haluaisivat sitoutua juuri minuun? Ei tarvitse olla mikään komea tai lihaksikas mies, mutta sellainen, jonka kanssa kemiat kohtaa ja tunteet ovat molemminpuolisia, pitää olla. Aviomieskaupassa ei ilmeisesti sellaisia ole tarjolla missään kerroksessa eikä alemmissa kerroksissa kerrota, mitä ylempää löytyy?

Tuo juttuhan ei itseasiassa todista mitään siitä, että naisia olisi mahdotonta miellyttää. Se kertoo siitä, että naiset etsivät rakkautta ja sekä henkistä että fyysistä yhteyttä miehen kanssa, jonka kanssa haluaisivat parisuhteen. Koska mistään kerroksesta ei löydy tällaisia miehiä, vaan mies pitäisi ostaa joidenkin varsin yleisluontoisten ominaisuuksien perusteella, naiset kiipeävät aina ylemmäs.

Miehet ilmeisesti hakevat lähinnä pi**ua. Ainakin tuon tarinasi mukaan.

Vierailija
68/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 30 tindermiestä tavattu, yksikään ei halunnut kanssani suhdetta eli siinä syy; en kelpaa suhteeseen. Olen ruma ja tissitön nainen. Enää en ole Tinderissä, ikisinkkuna hautaan.

Moni ei-niin-komea mies olisi valmis parisuhteeseen mutta tinderistä ei pääse jatkoon.

Pääseehän. Niissä miesten ihannemaissa tuppaa olemaan se ongelma ettei siellä ymmäretä tasa-arvoa. Eli jos vaikka menet Puolaan/Bulgariaan ja luonnollisesti saat pesää, vaimon sekä perheen tulee tälle hintaa.

Haluaisin esittää yhden kysymyksen. Onko helppous päivän päätteeksi noin tärkeä asia ettei millään muulla ole enää väliä?

Naisia aina pyydetään miettimään omaa miesmakuaan. Miksei sama koske miehiä...

Vierailija
69/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miamissa on kauppa, jossa myydään aviomiehiä. Kaupan sisäänkäynnillä on ohje kaupan käytöstä: "Voit vierailla kaupassa vain yhden kerran.

Kerroksia on kuusi ja eri kerroksissa miesten ominaisuudet ovat erilaisia. Voit valita miehen mistä tahansa kerroksesta, tai voit mennä ylöspäin, mutta et voi enää palata alempiin kerroksiin ostoksille!"

Nainen menee kauppaan.

Toisessa kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. Hän jatkaa edelleen ylöspäin.

Kolmannessa kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. "Vau" nainen ajattelee, mutta jatkaa silti ylöspäin.

Neljännessä kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. "Tämä vaikuttaa todella hyvältä" nainen ajattelee "Melkein tekisi mieli jäädä tänne", mutta hän jatkaa silti ylöspäin.

Viidennessä kerroksessa myydään komeita, romanttisia miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä.

Nainen tuntee suurta houkutusta jäädä, mutta toivoo ylemmässä kerroksessa olevan tarjolla jotain vielä parempaa, joten hän jatkaa ylöspäin..

Kuudes kerros on tyhjä, lukuunottamatta kylttiä, jossa lukee "Olet 6. kerroksen 31 456 012. vierailija. Täällä ei ole miehiä. Tämän kerroksen olemassaolon tarkoitus on ainoastaan todistaa että naisia on mahdotonta miellyttää. Kiitos vierailustasi Aviomieskaupassa."

Missä kerroksessa myydään miehiä, joilla on suurinpiirtein yhtäläinen arvomaailma ja tulevaisuuden toiveet kuin minulla? Jotka rakastaisivat juuri minua sellaisena kuin olen ja haluaisivat sitoutua juuri minuun? Ei tarvitse olla mikään komea tai lihaksikas mies, mutta sellainen, jonka kanssa kemiat kohtaa ja tunteet ovat molemminpuolisia, pitää olla. Aviomieskaupassa ei ilmeisesti sellaisia ole tarjolla missään kerroksessa eikä alemmissa kerroksissa kerrota, mitä ylempää löytyy?

Tuo juttuhan ei itseasiassa todista mitään siitä, että naisia olisi mahdotonta miellyttää. Se kertoo siitä, että naiset etsivät rakkautta ja sekä henkistä että fyysistä yhteyttä miehen kanssa, jonka kanssa haluaisivat parisuhteen. Koska mistään kerroksesta ei löydy tällaisia miehiä, vaan mies pitäisi ostaa joidenkin varsin yleisluontoisten ominaisuuksien perusteella, naiset kiipeävät aina ylemmäs.

Miehet ilmeisesti hakevat lähinnä pi**ua. Ainakin tuon tarinasi mukaan.

Minulle tuo "jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä" on niin vastenmielinen ilmaisu, että en ole koskaan voinut sietää tuota naisvihatrollausta. En todellakaan olisi halunnut miestä, jonka mielestä on hyvä asia, että mies auttaa kotitöissä. Tai jos olisin perheenperustamisikäinen niin miestä, joka vain pitää lapsista.

Vierailija
70/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi ole enää tarvetta deittisovelluksiin, mutta oma kokemukseni oli, että enemmistönä siellä pyörii ne samat miehet jotka eivät tunnu kelpaavan kellekään tai jotka hakevat seuraa hakemasta päästyään, kun eivät osaa päättää tai halua vakiintua. Osalla ongelmana oli ihan vaan se, kun herrat asuvat jossain satojen kilometrien päässä ja minä kolmivuorotyöläisenä en kykene matkustelemaan tai ole kiinnostunut etäsuhteilusta.

Ne, jotka eivät kelpaa (ainakaan minulle) ovat esimerkiksi tapauksia, jotka aloittavat keskustelut "mikä on sun lempi sexiasento? ;)" kysymyksillä tai ihan vaan sanomalla "moi", eikä mitään muuta. Ja jos jonkun tällaisen kanssa pääsikin vähän pidemmälle tuosta alusta, niin jostain kumman syystä nekin keskustelut vaan hyytyivät ja olisi jäänyt omalle vastuulle kysellä ja tutustua ja keksimällä keksiä yhteistä puhuttavaa. Sori, jos luonnolliselta tuntuvaa keskusteluyhteyttä ei synny niin siitä on paha jatkaa.

Sitten ne, jotka vaan hakevat ja hakevat... No minua ei kiinnosta, jos tyyppi ei hae mitään vakavaa ja on kiinnostunut vaan irtoseksistä. Moni mies jätti vaan keskustelun siihen, kun sanoin suoraan etsiväni pitkäaikaista seuraa ja totesin että ihan turha odottaa mitään intiimiä ennen kuin ollaan tutustuttu livenä vähän pidempään.

Paljon oli myös miehiä, joilla ei lukenut profiilissa mitään, osalla ei edes kuvaa. Sori, ei jatkoon. Jos saan yhteydenottoja muutenkin, olivatpa sitten kuinka hyviä tai huonoja tahansa, niin tällaisilla tyypeillä ei vaan ole mitään, minkä vuoksi minä voisin kiinnostua. En halua hukata aikaani keskusteluun, jossa käy ilmi asioita, jotka olisi hyvin voinut mainita lyhyessä profiilitekstissä.

Asioita mitä olisi voinut mainita profiilissa, mutta mitkä torppasivat koko yrityksen: mies tupakoi, mies on niin allerginen eläimille ettei voi tavata, miehellä on pieniä lapsia jotka asuvat luonaan, mies puhuu äidinkielenään jotain muuta kuin suomea tai englantia.

Ja viimeisenä kunniamaininta miehille, jotka ilmeisesti tykkäävät kaikista, mutta eivät jatka aloittamaansa keskustelua tai vastaa minun laittamaani viestiin mitään. Toivottavasti heidän taktiikkansa tuottaa tulosta.

Onneksi ei enää tuolla lihatiskillä tarvitse ihmetellä tarjontaa.

Vierailija
71/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kerro koska ei pääse edes keskustelemaan.

En ole aktiivinen, päädyin tälle palstalle vasta 3 kk sitten kun jäin työttömäksi.

Vaikutat kyllä melkoselta saaliilta.

Näin se tinderissäkin menee, arvio tehdään näkemättä, ja täälä jopa ilman kuvaa.

Ja mitään tasoja ei ole olemassa.

Vierailija
72/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

S.B. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen menee kauppaan.

Jos olisit päättänyt hankkia puolisosi kyseisestä kaupasta, niin tämänkaltaisen strategian mukaan https://mindyourdecisions.com/blog/2008/01/08/game-theory-tuesdays-how-… sinun tulisi sukupuolestasi huolimatta ottaa puoliso kolmannesta tai neljännestä kerroksesta.

Toisaalta voi ehkä pitää kohtuullisena, että et pidä kerrosten tarjontaa täysin satunnaisena, vaan huomaat kerrosten tarjonnan määräytyvän jonkun mallin mukaan, jossa esimerkiksi ylemmissä kerroksissa on aina yhden tason parempi tarjonta kuin alemmissa. Tosielämässä tunnet myös varmaan myös kaupan ulkopuolisia puolisoehdokkaita, jotka saattavat vaikuttaa valintaasi. Voi myös olla, että et arvostele kumppaniehdokkaita suhteessa toisiinsa, vaan vertailet niitä absoluuttiseen standardiin, ja jokainen tietylle tasolle yltävä kumppaniehdokas on sinulle yhtä hyvä riippumatta siitä, kuinka paljolla hän ylittää vaaditun vähimmäistason. 

Eli tuo tarina minusta ei todista sitä, että naisia olisi mahdotonta miellyttää, vaan että naiset näkevät kerrosten tarjonnan muodostavan jonkin kuvion, ja että miehet eivät vertaa naisia toisiinsa, vaan heille jokainen tietyn vähimmäistason ylittävä nainen on yhtä haluttava.

Tästähän se riemu repeää, koska tuntuu, että naisen on aivan mahdoton kiinnostua miehestä, jolla hän on "vain" yksi monista. Tunne, että on erityinen mielenkiintoa osoittavalle miehelle on aivan must.

Tunnettu kardinaalimokahan vaikka baarissa/diskossa on kääntyä seurueen jonkun toisen naisen puoleen, jos ensimmäinen antaa pakit. Mitä tämä "pakko olla erityinen" kertoo naisista?

Tuo baarimoka ei toimi toisinpäin, jos jokin hottis lähestyy seurueen miestä, niin muut ei menetä häneen kiinnostusta sen vuoksi, jos ensin lähestytty ei olisikaan kiinnostunut.

Tinderissä (ei kokemusta) varmaan tämä "kilpailijanäkökulma" hämärtyy. Mies voi lähestyä kaikkia ilman, että nämä tietävät konkreettisesti toisista. Illuusin erityisyydestä voi siten säilyttää.

Vierailija
73/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin pitkää, komeaa ja hyvin toimeen tulevaa fiksua ja koulutuksen omaavaa miestä. Jostain syystä en löydä kuin taviksia.

Eikö suurella osalla miehistä ole joku koulutus? Ainakin toisen asteen koulutus. Jos ei ole koulutusta, voi vaikka käydä paljon työväenopistojen ja avointen korkeakoulujen kursseja ja tulostaa itselleen kirjaston tulostimella todistuksen ja kirjoittaa siihen vaikka, että "ihmisyyden ammattilainen" (180op). 

Vierailija
74/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tindermies ikinä kelpaisi mulle, ihan muuta haen.

Vierailija
75/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S.B. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen menee kauppaan.

Jos olisit päättänyt hankkia puolisosi kyseisestä kaupasta, niin tämänkaltaisen strategian mukaan https://mindyourdecisions.com/blog/2008/01/08/game-theory-tuesdays-how-… sinun tulisi sukupuolestasi huolimatta ottaa puoliso kolmannesta tai neljännestä kerroksesta.

Toisaalta voi ehkä pitää kohtuullisena, että et pidä kerrosten tarjontaa täysin satunnaisena, vaan huomaat kerrosten tarjonnan määräytyvän jonkun mallin mukaan, jossa esimerkiksi ylemmissä kerroksissa on aina yhden tason parempi tarjonta kuin alemmissa. Tosielämässä tunnet myös varmaan myös kaupan ulkopuolisia puolisoehdokkaita, jotka saattavat vaikuttaa valintaasi. Voi myös olla, että et arvostele kumppaniehdokkaita suhteessa toisiinsa, vaan vertailet niitä absoluuttiseen standardiin, ja jokainen tietylle tasolle yltävä kumppaniehdokas on sinulle yhtä hyvä riippumatta siitä, kuinka paljolla hän ylittää vaaditun vähimmäistason. 

Eli tuo tarina minusta ei todista sitä, että naisia olisi mahdotonta miellyttää, vaan että naiset näkevät kerrosten tarjonnan muodostavan jonkin kuvion, ja että miehet eivät vertaa naisia toisiinsa, vaan heille jokainen tietyn vähimmäistason ylittävä nainen on yhtä haluttava.

Tästähän se riemu repeää, koska tuntuu, että naisen on aivan mahdoton kiinnostua miehestä, jolla hän on "vain" yksi monista. Tunne, että on erityinen mielenkiintoa osoittavalle miehelle on aivan must.

Tunnettu kardinaalimokahan vaikka baarissa/diskossa on kääntyä seurueen jonkun toisen naisen puoleen, jos ensimmäinen antaa pakit. Mitä tämä "pakko olla erityinen" kertoo naisista?

Tuo baarimoka ei toimi toisinpäin, jos jokin hottis lähestyy seurueen miestä, niin muut ei menetä häneen kiinnostusta sen vuoksi, jos ensin lähestytty ei olisikaan kiinnostunut.

Tinderissä (ei kokemusta) varmaan tämä "kilpailijanäkökulma" hämärtyy. Mies voi lähestyä kaikkia ilman, että nämä tietävät konkreettisesti toisista. Illuusin erityisyydestä voi siten säilyttää.

Minusta voisi kysyä myös, mitä se kertoo miehistä jos olisi tilanne, missä nainen käy kaverisi ja osan muistakin läsnäolevista miehistä läpi ja saa jostain kumman syystä kaikilta pakit ja kyseinen nainen tulee lopulta sinun luoksesi ja olet ihan innoissasi asiasta? Joo, toki saatat saada seksiä ja voit intoilla siitä, mutta samalla tiedät että tuo nainen olisi kelpuuttanut ennemmin kaikki kaverisi ja pari muutakin, kuin sinut. Voitko ymmärtää, miksi on kiva tuntea, että joku haluaa juuri sinut eikä vain kelpuuta kun parempaa ei sattunut saamaan ja olet selvästi tyhjää parempi? Lisäksi, tuollainen epätoivoinen kiertäminen kunnes onnistaa on valtava turn off kun sen näkee tapahtuvan vaikka siellä baarissa. Sen jälkeen ei huvita sanoa kyllä, vaikka mies olisi ihan ok jos olisi tullut ensimmäisenä kysymään juuri minua.

Vierailija
76/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 38 kirjoitti:

Minä olen 38-vuotias, "hyvässä työssä" media-alalla oleva, yli 180-senttinen tumma ja komeaksi kehuttu mies. Minulla on vaihtelevia kokemuksia Tinderistä eli oikein hyviä ja sitten "ei niin hyviä" eli treffeillä huomannut samantien ettei matchaa livenä mikä on ihan luonnollista jne.

Yhden vuoden mittaisen suhteen olen sieltä löytänyt ja tällä hetkellä tapailen vakavasti toista. Miehenä joutuu tekemään huomattavasti enemmän töitä, koska prosentit ovat tosiaan naisten puolella. Toisin sanoen nainen joutuu kahlaamaan tuhansia profiileja ennen kuin omani tulee kohdalleen.

Oma fiilis Tinderistä on, että valtaosa naisista hakee enimmäkseen huomiota sekä itsetunnon pönkittämistä, jota he eivät tosimaailmassa saisi ainakaan vastaavaa määrää. Eli kiteytettynä, nainen joka on ns. arvosanaltaan vitosen arvoinen saa huomiota 8-9 arvosanan miehiltä. Nämä miehet voivat ihan hetken huumassa/kyllästymistään swaipata oikealle puolivahingossa ja täten näiden femman naisten maailmankuva vääristyy, koska he luulevat olevansa parempia kuin ovatkaan. Loppujen lopuksi heille ei enää kelpaa vitosen äijät tai edes seiskan jäbät. 

9-10 naiset taas etsivät loputtomiin (30-40-vuotiaaksi) prinssi rohkeaa ja kun harvalle se osuu kohdalleen, niin lopulta tulee se karu todellisuus vastaan, että oma ulkonäkö alkaa rapistumaan, hedelmällisyys on kadonnut ja tilalla on katkeroitunut uranainen, joka ei koskaan saanut omaa perhettään. Rehellisesti sanoen ikääntyminen on miesten puolella, jonka takia tällainen vanha pappa kuten minäkin saan vielä matcheja kymmenen vuotta nuorempien kanssa. 38-vuotias nainen ei välttämättä saisi enää 28-vuotiaiden miesten kanssa matceja. Raaka fakta, mutta näin on.

Lisäksi en ole koskaan ymmärtänyt miksi naiset jotka ovat hyvässä suhteessa, silti etsivät joko tietoisesti tai alitajuntaisesti sitä "parempaa" diiliä vaikka heidän pääasiallinen tehtävä olisi olla tyytyväinen ja keskittyä parisuhteen hyvinvointiin ja omaan työuraan. Itselleni (kuten varmaan aika monelle muullekin miehelle) on käynyt näin. Ja joka ikinen kerta he ovat yrittäneet palata muutamien kuukausien tauon jälkeen takaisin tuloksetta.

Eli sulla ei käy flaksi, vaikka olet tumma ja komea? Toi sun analyysi on kyl ihan puppua.

Nooh, aina voi olla eri mieltä analyysista, mutta mielestäni tuo on aika lähellä totuutta. Minulla on käynyt flaksi siinä mielessä, että olen päässyt matchien/treffien kautta suhteeseen asti. Myönnän olevani itsekin erittäin valikoiva, jonka takia en halua ketä tahansa suhteeseen kanssani, mutta annan kyllä mahdollisuuden treffeille ja tutustumiseen. Se on aikuismaista käytöstä. Monet pinnalliset ihmiset eivät suo edes tätä mahdollisuutta. Tällä hetkellä olen tavannut fiksun ja NAISELLISEN naisen, jonka kanssa yritän rakentaa tulevaisuutta.

Muistakaa naiset, en turhaan kirjoittanut tuota "naisellista" caps lock päällä. Moni moderni nainen on valitettavasti käytöstavoiltaan erittäin maskuliininen, joka on ehkä epäseksikkäin piirre miehen näkökulmasta. Mies ei halua naista, joka peilaa miehen omaa käytöstä.

Vierailija
77/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 38 kirjoitti:

Minä olen 38-vuotias, "hyvässä työssä" media-alalla oleva, yli 180-senttinen tumma ja komeaksi kehuttu mies. Minulla on vaihtelevia kokemuksia Tinderistä eli oikein hyviä ja sitten "ei niin hyviä" eli treffeillä huomannut samantien ettei matchaa livenä mikä on ihan luonnollista jne.

Yhden vuoden mittaisen suhteen olen sieltä löytänyt ja tällä hetkellä tapailen vakavasti toista. Miehenä joutuu tekemään huomattavasti enemmän töitä, koska prosentit ovat tosiaan naisten puolella. Toisin sanoen nainen joutuu kahlaamaan tuhansia profiileja ennen kuin omani tulee kohdalleen.

Oma fiilis Tinderistä on, että valtaosa naisista hakee enimmäkseen huomiota sekä itsetunnon pönkittämistä, jota he eivät tosimaailmassa saisi ainakaan vastaavaa määrää. Eli kiteytettynä, nainen joka on ns. arvosanaltaan vitosen arvoinen saa huomiota 8-9 arvosanan miehiltä. Nämä miehet voivat ihan hetken huumassa/kyllästymistään swaipata oikealle puolivahingossa ja täten näiden femman naisten maailmankuva vääristyy, koska he luulevat olevansa parempia kuin ovatkaan. Loppujen lopuksi heille ei enää kelpaa vitosen äijät tai edes seiskan jäbät. 

9-10 naiset taas etsivät loputtomiin (30-40-vuotiaaksi) prinssi rohkeaa ja kun harvalle se osuu kohdalleen, niin lopulta tulee se karu todellisuus vastaan, että oma ulkonäkö alkaa rapistumaan, hedelmällisyys on kadonnut ja tilalla on katkeroitunut uranainen, joka ei koskaan saanut omaa perhettään. Rehellisesti sanoen ikääntyminen on miesten puolella, jonka takia tällainen vanha pappa kuten minäkin saan vielä matcheja kymmenen vuotta nuorempien kanssa. 38-vuotias nainen ei välttämättä saisi enää 28-vuotiaiden miesten kanssa matceja. Raaka fakta, mutta näin on.

Lisäksi en ole koskaan ymmärtänyt miksi naiset jotka ovat hyvässä suhteessa, silti etsivät joko tietoisesti tai alitajuntaisesti sitä "parempaa" diiliä vaikka heidän pääasiallinen tehtävä olisi olla tyytyväinen ja keskittyä parisuhteen hyvinvointiin ja omaan työuraan. Itselleni (kuten varmaan aika monelle muullekin miehelle) on käynyt näin. Ja joka ikinen kerta he ovat yrittäneet palata muutamien kuukausien tauon jälkeen takaisin tuloksetta.

Olen saman ikäinen kuin sinä, jopa samalla alalla, keskimittainen kuten sinä, vaalea ( vaihtoehdot siis ovat joko tumma tai vaalea, ei ole varsinaisesti ansio) ja minua on kehuttu kauniiksi.

Olet tehnyt tosi monimutkaisen, katkeran analyysin. Itse tein yksinkertaisemmat päätelmät. En ollut suosittu, koska kauniiksi kehumiset olivat vain kehuja enkä ole muutenkaan poikkeuksellisen kiinnostava ihminen.

Vierailija
78/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S.B. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen menee kauppaan.

Minusta voisi kysyä myös, mitä se kertoo miehistä jos olisi tilanne, missä nainen käy kaverisi ja osan muistakin läsnäolevista miehistä läpi ja saa jostain kumman syystä kaikilta pakit ja kyseinen nainen tulee lopulta sinun luoksesi ja olet ihan innoissasi asiasta? Joo, toki saatat saada seksiä ja voit intoilla siitä, mutta samalla tiedät että tuo nainen olisi kelpuuttanut ennemmin kaikki kaverisi ja pari muutakin, kuin sinut. Voitko ymmärtää, miksi on kiva tuntea, että joku haluaa juuri sinut eikä vain kelpuuta kun parempaa ei sattunut saamaan ja olet selvästi tyhjää parempi? Lisäksi, tuollainen epätoivoinen kiertäminen kunnes onnistaa on valtava turn off kun sen näkee tapahtuvan vaikka siellä baarissa. Sen jälkeen ei huvita sanoa kyllä, vaikka mies olisi ihan ok jos olisi tullut ensimmäisenä kysymään juuri minua.

Se kertoo, että tuossa tilanteessa mies nautti seksistä itselle sopivan kumppanin kanssa, joka toivottavasti ilmeisen aktiivisena naisena myös sai mitä halusi. Kutsun tuota win-win tilanteeksi. Mitä muuta sen pitäisi kertoa? Tilanteen "kauheutta" on vaikea ymmärtää ilman erityisyysgeeniä.

Vierailija
79/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 38 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 38 kirjoitti:

Eli sulla ei käy flaksi, vaikka olet tumma ja komea? Toi sun analyysi on kyl ihan puppua.

Nooh, aina voi olla eri mieltä analyysista, mutta mielestäni tuo on aika lähellä totuutta. Minulla on käynyt flaksi siinä mielessä, että olen päässyt matchien/treffien kautta suhteeseen asti. Myönnän olevani itsekin erittäin valikoiva, jonka takia en halua ketä tahansa suhteeseen kanssani, mutta annan kyllä mahdollisuuden treffeille ja tutustumiseen. Se on aikuismaista käytöstä. Monet pinnalliset ihmiset eivät suo edes tätä mahdollisuutta. Tällä hetkellä olen tavannut fiksun ja NAISELLISEN naisen, jonka kanssa yritän rakentaa tulevaisuutta.

Muistakaa naiset, en turhaan kirjoittanut tuota "naisellista" caps lock päällä. Moni moderni nainen on valitettavasti käytöstavoiltaan erittäin maskuliininen, joka on ehkä epäseksikkäin piirre miehen näkökulmasta. Mies ei halua naista, joka peilaa miehen omaa käytöstä.

Haluan miellyttävän näköisen miehen. Jos ulkonäkö ei miellytä, ei tule mahdollisuutta. Eikä kiinnosta mitä joku random mies siitä miettii. Enkä varsinkaan muovaa käytöstäni sen mukaan, mitä joku tuntematon nettimies vaatii. Jos miehuus on niin heikoissa kantimissa että naisen on muokattava persoonansa sen mukaan, mies on hyödytön.

Vierailija
80/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S.B. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen menee kauppaan.

Varmaan et menetäkään kiinnostusta, jos a) olet itse hakemassa naisesta pelkkää seksiä tai b) olet aivan saakelin epätovoinen ja sulle kelpaa mikä tahansa. Mutta ihminen, joka on ihan vakavasti etsimässä parisuhdetta, ei todellakaan halua olla joku, joka kelpuutettiin vain kun ei parempaakaan irronnut. Hän haluaa olla kumppanilleen erityinen. Minulta kyllä katoaisi mielenkiinto mieheen välittömästi, jos saisin tietää että hän on tapailumme aikana mätsäillyt aktiivisesti tinderissä ja treffaillut muitakin. Vaikka mies olisi lopulta päätynytkin lukuisista vaihtoehdoista treffiruljanssin jälkeen valitsemaan minut, tuo käytös viittaa ihan suoraan siihen, etten ole aivan sitä mitä hän on etsinyt. Parempaa olisi pitänyt saada, ja mun puolesta mies saisi jatkaa sellaisen etsimistä ihan kaikessa rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan