Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti koukkuun xanoriin?

Vierailija
20.03.2023 |

Minulla on resepti noihin xanoreihin 1mg ja joudun nyt poikkeuksellisesti ottamaan niitä kolmena päivänä peräkkäin. Yleensä otan max 1 kerran viikossa. Eihän tuossa ole mitään mahdollisuutta vieroitusoireisiin, kun lopetan lääkkeet. Olen vähän hysteerinen näiden kanssa

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän joka päivä 8 mg xanoria enkä ole riippuvainen.

Vierailija
2/36 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän joka päivä 8 mg xanoria enkä ole riippuvainen.

Tuohon ei varmaan usko kukaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt parikertaa muutamanviikon ajan säännöllisesti, ei mitään ongelmia jättää pois. Söin akuutteihin ahdistuksiin.

Vierailija
4/36 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 20 vuotta sitten söin, muutamia, en jäänyt koukkuun. Yksi nuori lääkäri ihan pokkana väitti että noihin jää koukkuun yhdestä pilleristä, höpöä.

Vierailija
5/36 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa voimakasta riippuvuutta ja vieroitus oireet ovat todella pahat!

Vierailija
6/36 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän jo asian. Mutta eihän tuosta kolmen päivän putkesta tuollaista voi tulla?

Vierailija
7/36 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu täysin ihmisestä jääkö koukkuun vai ei, ja jos jää niin kuinka nopeasti. Kyse on siitä miten itse kunkin elimistö reagoi lääkkeeseen.

Minulle määrättiin panacodia 3 poretablettia päivässä viikon ajan. Sanoin lääkärille että eikö tuosta tule riski tulla riippuvaiseksi. Lääkäri nauroi päin naamaa ja sanoi että ne ovat niin mietoja ettei niihin kukaan tule riippuvaiseksi. Otin sitten 2 päivässä, ja viidentenä päivänä minulla ei ollut enää kipuja, mutta tunsin halua ottaa panacodin koska halusin saada sellaisen lievästi leijuvan olon mikä minulle niistä tuli. Huomasin siis että olin tulossa riippuvaiseksi. Lopetin käytön heti, ja mielihalu ottaa niitä laantui parissa päivässä.

Ja näin kävi siis lääkkeestä josta lääkärin mukaan kukaan ei tule riippuvaiseksi.

Vierailija
8/36 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu täysin ihmisestä jääkö koukkuun vai ei, ja jos jää niin kuinka nopeasti. Kyse on siitä miten itse kunkin elimistö reagoi lääkkeeseen.

Minulle määrättiin panacodia 3 poretablettia päivässä viikon ajan. Sanoin lääkärille että eikö tuosta tule riski tulla riippuvaiseksi. Lääkäri nauroi päin naamaa ja sanoi että ne ovat niin mietoja ettei niihin kukaan tule riippuvaiseksi. Otin sitten 2 päivässä, ja viidentenä päivänä minulla ei ollut enää kipuja, mutta tunsin halua ottaa panacodin koska halusin saada sellaisen lievästi leijuvan olon mikä minulle niistä tuli. Huomasin siis että olin tulossa riippuvaiseksi. Lopetin käytön heti, ja mielihalu ottaa niitä laantui parissa päivässä.

Ja näin kävi siis lääkkeestä josta lääkärin mukaan kukaan ei tule riippuvaiseksi.

En nyt ehkä hakenut tässä sitä, että tulisin henkisesti riippuvaisesti vaan, että tulisin fyysisesti ja saisin vieroitusoireita, kun lopetan tuon putken.

Vierailija
9/36 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lääke krapulaan mutta tuskin niitä siihen on tarkoitettu.

Vierailija
10/36 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan paljonko menee, onko taukoja jne. 6mg mennyt itsellä +20v.

Vierailija
11/36 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annos siis 1mg ja kuten sanoin niin syön yleensä max. kerran viikossa.

Vierailija
12/36 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän säännöllisesti xanoria 1,5 mg/vrk ja ahdistukseen ja masennukseen on toiminut hyvin. Käytössä jo 17 vuotta. Ei toleranssi noussut vaan samalla annostuksella menee.

Vierailija
13/36 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän säännöllisesti xanoria 1,5 mg/vrk ja ahdistukseen ja masennukseen on toiminut hyvin. Käytössä jo 17 vuotta. Ei toleranssi noussut vaan samalla annostuksella menee.

Oletko koittanut olla ilman ikinä?

Vierailija
14/36 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/36 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ongelmia jos jää siihen kolmeen päivään. Pari taukopäivää viikossa riittää pitämään koukuttumiset loitolla.

Vierailija
16/36 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ongelmia jos jää siihen kolmeen päivään. Pari taukopäivää viikossa riittää pitämään koukuttumiset loitolla.

No niin vähän itsekin luulen, ettei noin lyhyestä käytöstä pitäisi koukkua tulla. Oon vaan vähän hysteerinen, kun kuullu joka tuutista miten koukuttavia nämä on.

Vierailija
17/36 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin vähän itsekin luulen, ettei noin lyhyestä käytöstä pitäisi koukkua tulla. Oon vaan vähän hysteerinen, kun kuullu joka tuutista miten koukuttavia nämä on.

Eikös tuo ole vain hyvä olla mieluummin vähän ylivarovainenkin, kuin popsia huolettomasti. Itse joudun syömään päivittäin lopun ikääni, eikä ole hyvä homma yhtään. Toisaalta ilman alpratsolaamia olisin jo haudassa joten parempi näinkin.

Vierailija
18/36 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo ole vain hyvä olla mieluummin vähän ylivarovainenkin, kuin popsia huolettomasti. Itse joudun syömään päivittäin lopun ikääni, eikä ole hyvä homma yhtään. Toisaalta ilman alpratsolaamia olisin jo haudassa joten parempi näinkin.

Tietenkin joo on hyvä olla mieluummin ylivarovainen. Tämä kuitenkin vain onneksi poikkeutapaus. En muuten söisi näin usein noita, vaikka lääkäri on antanut siunauksensa sille, että saisin syödä noita useammankin kerran viikossa. Tällä hetkellä kuitenkin riittää suurimmalta osin tuo max. 1 pilleri viikossa.

Vierailija
19/36 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin ei käytä kunnon ahdistukseen jos vieroitusoireet ovat "todella pahat".

Vierailija
20/36 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka tuutista tulee koska niin valitaan puhua.

Joskus on tullut joka tuutista sitä, että jos olet kuka tahansa muu kuin hetero niin sinua pitää rangaista. Tai jos olet nainen olet huonompi kuin mies.

Ei kaikkea kannata uskoa vaan tutustua ennemmin itseensä ja katsoa, mitä itselle tulee. Vai tuleeko mitään. Tiedäthän sinä jo sen, mitä tulee yhdestä. Aika vain on pidempi ja lääkettä kertyy enemmän elimistöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme