kuinka hyvin +30 miehet jaksaa sängyssä?
Minulla on ollut hieman flirttiä yhden 33-vuotiaan miehen kanssa (itse olen 20) enkä sitten ole ajatellut että JO tuolloin miehellä alkaisi olemaan enemmän haluttomuutta yms ainakin näin olen palstaa lukiessani huomannut. Miten sitten käytännössä? Haluaako miehesi seksiä viikoittain, torjuuko "ehdotuksiasi"? Itsestäni en ole varma pystyisinkö olemaan jos seksiä olisi vain kerran kaksi kuussa.
Kommentit (40)
Hyvin jaksaa, vaikka useamman kerran päivässä :)
Jos harrastaa liikuntaa tai on ruumiillisessa työssä niin varmasti jaksaa.
Tutkimusten mukaan parikymmpiset miehet on sellaisa vätyksiä ettei munakaan enää seiso.
Jos haluat hyvää kyytiä, niin kannattaa katsella 40-50 vuotiaita hyväkuntoisia miehiä.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:22"]
Voi että. Miehissä ei tapahdu yhtään mitään kehitystä ikävuosien 20-40 välillä. Ihan yhtä kakaroita ovat, kunnes sitten reilu nelikymppisinä iskee keski-iän kriisi, kun pari hiusta tipahtaa aamulla lavuaariin.
[/quote]
Höpsistä, kaikki kehitys tapahtuu tuossa ikähaarrukassa.
Yleisesti ottaen kyllä 30+ vielä jaksaa, mutta nelikymppisillä alkaa tahti hidastua, 50-v on sitten jo ihan eilistä. Mutta toki valioyksilöitä on joukossa ja vastaavasti jollakin voi olla ongelmia jo nuorena. Suosittelen kyllä että ihan oman ikäisistä kattelet miehen itselles, koska kannattaa katsella sinne tulevaisuuteen 20 vuoden päähän, itse ole seksuaalisuutesi huipulla n. 40-50 v ja mies olisi sitten jo ajat sitten ohittanut oman huippunsa.
Ensimmäiset pari kuukautta suhteessa ei kerro vielä mitään, mutta sitten kun arki koittaa + 45 vuotiaan kanssa, niin osa miehistä ei todellakaan ole enää kovin viriilejä. Tässä ei auta edes se, että mies olisi urheileva ja terve. Kannattaa ottaa varman päälle ja ihan itsekkäästi ottaa nuorempi. Kun viriiliys katoaa, niin katoaa myös pilke silmästä ja mies ei enää ylipäätään tiedä mitä haluaa, ollako vai eikö olla. Alkaa vielä sinua syyllistämään. Kunnon seksielämä laittaa veren kiertämään ja tunnet itsesi Naiseksi.
50+ miehet tekee sitä vaikka joka päivä.
Eiköhän se 30+ pysty samaan. Mutta yksilöissä on eroja, kuten vesissä.
Punaviinin nauttimisen jälkeen voi höylätä vaikka koko yön...
t. 50+ v mies
Parasta estotonta kyyditystä antaa 40+ miehet.... ei mitään rajoitteita.
Mun optimi olis 5 kertaa päivässä. Yleensä ei mahdollista.
Olen yli 40 vuotias mies
M42 jaksaisi rakastella, panna, nussia ja tulla otetuksi vaikka kuinka paljon. Ei vaan tuo oma N26v tahdo jaksaa enää innostua kuten ennen.
Omasta elämänkaaresta voin sanoa että kun olin 20 luulin osaavan hommat ja nyt yli 30v tajuan kuinka onneton olin siinä puuhassa... Kestävyyttä riittää ja taito hyppysissä vaimo saa sellaista kyytiä että hymyilee seuraavana päivänäkin. 30V ei ole ikäloppu eikä 40v jos kunto kohillaan niinkuin minulla luulen että 20v likka ei kestäisi sellaista panoa se vaatii kokemusta saada monta orgasmia.
M45 neljänä edeltävänä aamuna naiseni halusi aloittaa aamun aamu liuuilla. Yhdynnän kesto vaihtelee 15 min .. 45 min.
Sinänsä tuo on harvinaista, koska naiseni ei usein halua peräkkäisinä päivinä. Itse haluaisin joka päivä mutta tyydyn naisen haluihin ja haaveillen aktiivisemmasta kumppaneista. Jos saman päivän puolella olen ehtinyt tulemaan kestän paremmin pidempään. Tietyt asennot vaikuttaa kestoon. Harvemmin pääsen nauttimaan toisesta kerrasta lähitunteina. Joskus harvoin näin on käynyt.
Itse nautin pitkistä nautinnoista, ja alle 15 min tuntuu keskeneräiselle. Joskus kyllä voidaan tehdä lyhyempiä, tosin naiselle en saa orgasmia annettua noissa lyhyissä panoissa.
Koska naista en saa joka päivä saatan itse tyydytellä pari kertaa päivän aikana ja sen lisäksi naisen kanssa kerran. Joskus tulee välipäiviä muiden aikataulu ongelmien seurauksena.
Seksi on parantunut vuosien aikana. Eikä lapset ole häpyä löysyttänyt lainkaan, synnytysten jälkeen alussa on tietysti löysyyttä.
Molemmat olemme hoikkia. Minä päätä pidempi naisesta. Joka aamu seisoo heräämisvaiheessa, ja naiseni sitä käyttää joskus hyväkseen.
+30v. miehillä minusta enemmän yksilöllisiä eroja kuin parikymppisillä. Elämäntapojen ja geenien vaikutus alkaa näkyä...
30+ on parhaassa iässä, paremminhan 30v jaksaa kuin esim. 25v oppipoika...
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 07:57"]
30+ on parhaassa iässä, paremminhan 30v jaksaa kuin esim. 25v oppipoika...
[/quote]kyllä. juuri noin- jaksaa ja antaa paremmin
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:57"]Minulla on ollut hieman flirttiä yhden 33-vuotiaan miehen kanssa (itse olen 20) enkä sitten ole ajatellut että JO tuolloin miehellä alkaisi olemaan enemmän haluttomuutta yms ainakin näin olen palstaa lukiessani huomannut. Miten sitten käytännössä? Haluaako miehesi seksiä viikoittain, torjuuko "ehdotuksiasi"? Itsestäni en ole varma pystyisinkö olemaan jos seksiä olisi vain kerran kaksi kuussa.
[/quote]
Miten paljon tarvis jaksaa? Tunti, kaks vai kolme! Orkku vai monta orkkua!?! Siitä olen lähtenyt aina että naiselle ensin... Kesti sessio sitten 5 min tai tunteja... :P
M47
Luin aloitusviestisi otskon. Kysytkö tosissasi? Jaksaa hyvin, todella hyvin ;-)
Minun 31-vuotias mieheni on varsin halukas, ei yhtään valittamista! Seisoo helposti ja heti.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:47"]Mitämitä? "yli 30-vuotialla alkaisi olemaan enemmän haluttomuutta yms ainakin näin olen palstaa lukiessani huomannut."
Laitapas mulle yksikin linkki, jossa ruoditaan 30-vuotiaiden miesten haluttomuutta. Taidat olla se ikäneuroosi-kirjoittelija.
[/quote] no luin tuota Ehdota miehellesi seksiä ketjua. Enkä ole ikis! Kysyin tätä asiaa ihan oikeasti. En halua olla suhteessa miehen kanssa joka on ikäloppu sängyssä . Ennakoin että en tee virhettä.