Toimiiko naisiin sokerin lainaus?
Jos menee tekemään tuttavuutta naapurin mammaan :)
Kommentit (21)
Ei nykyaikana. Tuntemattomille ei avata ovea.
Kyllä minä sinulle makiaa tarjoaisin 🥰. T. Irmeli 72 v.
Ei naisia kiinnosta petipuuhat. Miehelle haluavat pallon jalkaan. Naisena osaan tämän sanoa. :D
Kukaan ei lainaa nykyaikana sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Lainaa hermesetasta.
Turha yrittää mitään. Tämä mamma on parisuhteessa.
Siis todellakin. Tärkein kriteeri aviomiehelle on se että tämä kulkee kerjäämässä sokeria ja vonkaamassa seksiä ovelta ovelle. Nam nam mikä uros.
Huono idea ei toimi.Keksi jotain parempaa.
Pyydä pari kananmunaa lainaan, sanot vaikka että omat tipahtivat vahingossa lattialle kun leivoit mansikkakääretorttua.🥰
Suola ennemmin, mutta ruoka-aineet voi olla negatiiviseksi koettuja.
Vierailija kirjoitti:
Sano että olet Wolt lähetti
Ei tuo hyödytä mitään!
Vierailija kirjoitti:
Suola ennemmin, mutta ruoka-aineet voi olla negatiiviseksi koettuja.
Joo. Mies on varmaan aivan hemmetin hyvä kaikessa muussakin kun ei osaa pitää edes kaapissa tarpeeksi raaka-aineita.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoititko ettei kukaan anna lainaksi vai ettei kukaan enään pyydä lainaksi?
Vierailija kirjoitti:
Pyydä pari kananmunaa lainaan, sanot vaikka että omat tipahtivat vahingossa lattialle kun leivoit mansikkakääretorttua.🥰
Pyysin avaamaan oven sillä verukkeella että olen väliaikaisesti munaton. Ei suostunut avaamaan.
Taas näkyy nettiohjeiden turhuus
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysin avaamaan oven sillä verukkeella että olen väliaikaisesti munaton. Ei suostunut avaamaan.
Taas näkyy nettiohjeiden turhuus
-AP
Omat munat tipahti lattialle, mutta tekisi mieli torttua.😅
Miten ajattelit palauttaa lainaamasi sokerin? Jos palautat vähemmän kuin lainasit tai ostit uutta käyttämäsi tilalle, kyseessä ei ole enää sen saman lainaamasi sokerin palauttaminen.
Ei taida "mamma" avata ovea