Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka hyvin +30 miehet jaksaa sängyssä?

Vierailija
18.05.2015 |

Minulla on ollut hieman flirttiä yhden 33-vuotiaan miehen kanssa (itse olen 20) enkä sitten ole ajatellut että JO tuolloin miehellä alkaisi olemaan enemmän haluttomuutta yms ainakin näin olen palstaa lukiessani huomannut. Miten sitten käytännössä? Haluaako miehesi seksiä viikoittain, torjuuko "ehdotuksiasi"? Itsestäni en ole varma pystyisinkö olemaan jos seksiä olisi vain kerran kaksi kuussa.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita 30+ miehiä eron jälkeen ollut. Ihanasti pitkään jaksavat tanssia ja sitkeästi iskeä. Joitakin käynnyt jatkoilla, kovasti tykänneet utareita,takamusta hieroskella ja väliinkin. Esileikit olleet odotetusti tosi pitkiä, koska tykkään pitkistä sessioista. Kaiken kaikkiaan yli neljäkin tuntia jaksaneet paneutua eri asentoihin. Tosin hätäisiä ja nuorempia en huolisi. Tiedä sitten miksi kiinnostuvat alkujaan? Onko syy naisellisessa pukeutumisessani vai ns. varmat jatkot. Vaiko vain halu tutustua päälle nelikymppiseen naiseen. En nyt mikään puuma ole, ihan tavallinen kokoa xl.

Vierailija
2/40 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin jos ja kun toimit siten että kiinnostus lopahtii niin sekin lopahtaa varsinkin sinun kohdallasi, baby.

pitkän iän salaisuus on suutelon yhteydessä uein alkava (ellei joole alkanut) kanitus, jotkus sanoo sitä rusakoitumiseksi (020202).

Eli siis on pakjon kiinni siitä miten kohtelet ja toimit. toimen sairaslomakin johtuu varmaan liiasta...,?=

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa hyvin, todella hyvin.

Eroni jälkeen olen viettänyt tyydyttävää seksielämää. Tansseissa tutustumani tanssitaitoiset miehet antavat sitä mitä tarvitsen. Pitkiä esileikkejä ja kunnon kuumaa seksiä, kauan ja kunnolla.

Olen nainen, 46

Vierailija
4/40 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vanhenee kaikinpuolin nopeemmin kuin naiset, pidä se mielessä. Mutta kyllähän nyt 3-kymppinen vielä jaksaa, ainakin pitäis jaksaa. Viiskymppinen sitten jo vähän eri juttu, siinä iässä ne elämäntavat ihan oikeesti jo näkyy, joku tuon ikäinen jaksaa vielä painaa kunnolla, mutta ei läheskään kaikki ja kutakuinkin kaikilla tuon ikäisillä on erektio-ongelmia. Jos pelkkään ilonpitoon haet seuralaista, niin kyllä 30+ on hyvä, mutta elämänkumppaniksi sitten nuorempi.

Vierailija
5/40 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:57"]Minulla on ollut hieman flirttiä yhden 33-vuotiaan miehen kanssa (itse olen 20) enkä sitten ole ajatellut että JO tuolloin miehellä alkaisi olemaan enemmän haluttomuutta yms ainakin näin olen palstaa lukiessani huomannut. Miten sitten käytännössä? Haluaako miehesi seksiä viikoittain, torjuuko "ehdotuksiasi"? Itsestäni en ole varma pystyisinkö olemaan jos seksiä olisi vain kerran kaksi kuussa.
[/quote]

Nuorena n. 20:nä luulin että seksi loppuu 40:nä! Niin nyt tarvii kyllä sanoo että siitähän se vasta alkaa :p Enään ei mukulat kuuntele seinä takana jos vaikka vähän huudattaa naista... ;)

M47

Vierailija
6/40 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttomuus ei ole iästä kiinni, vaan ihan muista asioista.

Vierailija
7/40 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 37v ja aina valmis. Spontaaneja stondiksia ja intoa piisaa, välillä liiaksikin.

Vierailija
8/40 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis taas vauhdissa. Ikis se jaksaa.

Vierailija
9/40 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä kun ei ole yksikään nainen halunnut enää koittaa sen jälkeen kun täytin 30v.

Vierailija
10/40 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 40 (olen itse aika paljon nuorempi), jaksaa ihan hyvin kyllä, mutta jos on väsynyt ja itseä haluttaisi, joutuu jonkin verran tekemään itse töitä asian eteen. Melko harvoin seisoo heti, mutta aika nopeasti kun avittaa hieman kädellä tai suulla. Kaikki kuitenkin toimii ja seksiä viikottain, huomattavasti enemmän kuitenkin minun aloitteestani.

Vierailija
11/40 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kerralla valita toimiva niin ei tarvi vaihtaa. Skippaa ne puolikovat.

Vierailija
12/40 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä noi 30 ja vähä yli herkut meille saman ikäisille naisille pikkutyttö.

Mies parhaassa iässä ja just sopivasti vähä charmanttia rupee tuleen ja sitä taitoa käsitellä naista..

Keskity pikkupoikiin vaan..

Vierailija
13/40 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Miehissä ei tapahdu yhtään mitään kehitystä ikävuosien 20-40 välillä. Ihan yhtä kakaroita ovat, kunnes sitten reilu nelikymppisinä iskee keski-iän kriisi, kun pari hiusta tipahtaa aamulla lavuaariin.

Vierailija
14/40 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52 ja seksiä harrastan vaikka koko päivän, niinkuin eilen.

Ei se ole iästä kiinni.

Vierailija
15/40 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:57"]Minulla on ollut hieman flirttiä yhden 33-vuotiaan miehen kanssa (itse olen 20) enkä sitten ole ajatellut että JO tuolloin miehellä alkaisi olemaan enemmän haluttomuutta yms ainakin näin olen palstaa lukiessani huomannut. Miten sitten käytännössä? Haluaako miehesi seksiä viikoittain, torjuuko "ehdotuksiasi"? Itsestäni en ole varma pystyisinkö olemaan jos seksiä olisi vain kerran kaksi kuussa.
[/quote]
Ei jaksa enää :( sen takia kaikki 30+ parit joutuu hedelmöityshoitoihin, kun ei sen ikäisen heppi kestä panoa. Suomalaisen miehen keski-ikä on 35v, on kuolo ovella jo.

Vierailija
16/40 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:59"]Haluttomuus ei ole iästä kiinni, vaan ihan muista asioista.
[/quote] no ei kyllä varmasti kolmikymppiset ole niin viriilejä kuin +20. Tilastollisesti käyrä menee alespäin.

Vierailija
17/40 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä odotellessa koska meidän mieheltä halut laskee..ei oo kyllä 15 vuoteen muuttunut mitenkään..aina oltas hommissa jos se sais valita..:)

Vierailija
18/40 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
19/40 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:22"]

Voi että. Miehissä ei tapahdu yhtään mitään kehitystä ikävuosien 20-40 välillä. Ihan yhtä kakaroita ovat, kunnes sitten reilu nelikymppisinä iskee keski-iän kriisi, kun pari hiusta tipahtaa aamulla lavuaariin.

[/quote]

Mulla on 36v mies ja ihan yhtä viriili ja kakara se on kuin 16v sittenkin. Kehitystä odotellessa.

Vierailija
20/40 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitämitä? "yli 30-vuotialla alkaisi olemaan enemmän haluttomuutta yms ainakin näin olen palstaa lukiessani huomannut."

Laitapas mulle yksikin linkki, jossa ruoditaan 30-vuotiaiden miesten haluttomuutta. Taidat olla se ikäneuroosi-kirjoittelija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä