Olenko aivan toivoton lauta?
Mieheni on kertonut olevansa tyytyväinen vartalooni. Omasta mielestäni en omista minkäänlaista takapuolta. Toisaalta olen tyytyväinen vartalooni näin pienen lapsen äitinä :)http://aijaa.com/xtx1Zn
Kommentit (82)
No eihän tossa oo oikeen mitään tissi eikä peppumiehelle. Mutta jos tykkää pienestä ja sirosta niin hyvä
Vähän enemmän pitäs löytyä sitä mistä ottaa kiinni
Mitä hittoa.. Odotin jotain ihan muuta kuvasta mutta sä näytät ihan multa ja itse oon ihan sinut kroppani kanssa. Ei mua myöskään laudaksi ole sanottu sitten teini-iän.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 01:22"]
No eihän tossa oo oikeen mitään tissi eikä peppumiehelle. Mutta jos tykkää pienestä ja sirosta niin hyvä
[/quote]
Vaan ihminen löytyy, ainakin niille jotka perustaa enemmän henkilöstä, kuin yksittäisestä kehon osasta.
M40
Mun mielestä ruma vartalo. Ei lantiota, ei vyötäröä ja tuosta alushousujen kohdalta kapeampi kuin siitä lonkkien kohdalta vähän ylempää, jotenkin outoa. Perus pötkö. En kyl haluaisi noin tasapaksua vartaloa, pitää selkeästi erottua lantio ja vyötärö. Ei nyt mitää K. Kardashiania, mutta silleen sopivasti. Sori, mutta älä nyt ainakaan bikineitä hanki, ei sovi sun kropalle. Uimapuku, jossa jokin muotoileva leikkaus, niin sellainen päälle rannalle.
Ei huonoin mutta ei mikään erityisen hyväkään. Perseen täydellinen puuttuminen ei ole hyvä juttu naisen vartalossa.
Harvalla äidillä on tällaista vartaloa
Katselin noita kuvia pitkään ja hartaasti. Samalla mietin miten osaisin sanomani asetella. Lopulta päädyin yksinkertaiseen ilmaisuun:
Et ole.
Miessukupuolesta poiketen en koskaan kiinnitä ensimmäisenä huomiota naisen kroppaan ja sen kiinteyteen, muodokkuuteen tai muodokkuuden/kiinteyden puutteeseen. Katson aina ensin kasvoihin ja tietenkin (olenhan mies ja samalla sukupuolistereotypiani uhri) myös yritän vaivihkaa ja huomaamatta tarkastaa kehotilanteen. Julkisessa tilassa, jossa yleensä ihmisillä on vaatteet päällä, erottuisit varmasti positiivisesti. En näe mitään syytä epätoivoon tai itseinhoon. Jos sama havainnointi tapahtuisi vaatteettomassa tilanteessa, ei mielipiteeni muuttuisi mitenkään. Positiivinen ensivaikutelma oli oikea ja tämä uusi näkökulma sitä vahvistaa entisestään.
Varmasti nykyajan fitness-hössötyksessä monen mielestä pitäisi olla kiinteämpi ja persekkäämpi, mutta nuo ovat vähemmistömielipiteitä. Treenaa jos se tuntuu omasta mielestä kiintoisalta, mutta älä ulkopuolisen paineen takia.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:09"]
Mieheni on kertonut olevansa tyytyväinen vartalooni. Omasta mielestäni en omista minkäänlaista takapuolta. Toisaalta olen tyytyväinen vartalooni näin pienen lapsen äitinä :)http://aijaa.com/xtx1Zn
[/quote]
Olet hoikka ja erittäin sopusuhtaisen muotoinen nainen :) Oma keho ja tyytyväisyys siihen on tärkeää, mutta myös sen muistaminen, että minkä tahansa muotoisena sinä olet arvokas, ainutlaatuinen ja rakastettu ihminen; siitä kertoo koskettavasti tämä pikku video
En tykkää. Itellä samanlainen mut vielä pienemmät tissit :''''(
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:27"]
[/quote]
Miten voi olla vielä pienemmät?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:39"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:27"]
[/quote]
Miten voi olla vielä pienemmät?
[/quote]
Jaa-a? Oisko paskat geenit? Ap:lla vissiin A-kuppi, mulla AA.
Pointsit myös tyylikkäistä ja sopivankokoisista alusvaatteista ja siitä, ettei näy mitään nilkkasukkia tms. viritelmiä, kuten usein vastaavissa kuvissa.
Näin miehenä voin sanoa, että olet naisellisen näköinen just tuollaisena, tykkään!
Nyt jätät ne exäa mielipiteet ihan omaan arvoonsa