Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko aivan toivoton lauta?

Vierailija
17.05.2015 |

Mieheni on kertonut olevansa tyytyväinen vartalooni. Omasta mielestäni en omista minkäänlaista takapuolta. Toisaalta olen tyytyväinen vartalooni näin pienen lapsen äitinä :)http://aijaa.com/xtx1Zn

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jätät ne exäa mielipiteet ihan omaan arvoonsa

Vierailija
62/82 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tossa oo oikeen mitään tissi eikä peppumiehelle. Mutta jos tykkää pienestä ja sirosta niin hyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän enemmän pitäs löytyä sitä mistä ottaa kiinni

Vierailija
64/82 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa.. Odotin jotain ihan muuta kuvasta mutta sä näytät ihan multa ja itse oon ihan sinut kroppani kanssa. Ei mua myöskään laudaksi ole sanottu sitten teini-iän.

Vierailija
65/82 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 01:22"]

No eihän tossa oo oikeen mitään tissi eikä peppumiehelle. Mutta jos tykkää pienestä ja sirosta niin hyvä

[/quote]

Vaan ihminen löytyy, ainakin niille jotka perustaa enemmän henkilöstä, kuin yksittäisestä kehon osasta.

M40

Vierailija
66/82 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun miehen kelpaa!

Vierailija
67/82 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ruma vartalo. Ei lantiota, ei vyötäröä ja tuosta alushousujen kohdalta kapeampi kuin siitä lonkkien kohdalta vähän ylempää, jotenkin outoa. Perus pötkö. En kyl haluaisi noin tasapaksua vartaloa, pitää selkeästi erottua lantio ja vyötärö. Ei nyt mitää K. Kardashiania, mutta silleen sopivasti. Sori, mutta älä nyt ainakaan bikineitä hanki, ei sovi sun kropalle. Uimapuku, jossa jokin muotoileva leikkaus, niin sellainen päälle rannalle.

Vierailija
68/82 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huonoin mutta ei mikään erityisen hyväkään. Perseen täydellinen puuttuminen ei ole hyvä juttu naisen vartalossa.

Vierailija
69/82 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
70/82 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla äidillä on tällaista vartaloa

Vierailija
71/82 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole

Vierailija
72/82 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin noita kuvia pitkään ja hartaasti. Samalla mietin miten osaisin sanomani asetella. Lopulta päädyin yksinkertaiseen ilmaisuun:

Et ole.

Miessukupuolesta poiketen en koskaan kiinnitä ensimmäisenä huomiota naisen kroppaan ja sen kiinteyteen, muodokkuuteen tai muodokkuuden/kiinteyden puutteeseen. Katson aina ensin kasvoihin ja tietenkin (olenhan mies ja samalla sukupuolistereotypiani uhri) myös yritän vaivihkaa ja huomaamatta tarkastaa kehotilanteen. Julkisessa tilassa, jossa yleensä ihmisillä on vaatteet päällä, erottuisit varmasti positiivisesti. En näe mitään syytä epätoivoon tai itseinhoon. Jos sama havainnointi tapahtuisi vaatteettomassa tilanteessa, ei mielipiteeni muuttuisi mitenkään. Positiivinen ensivaikutelma oli oikea ja tämä uusi näkökulma sitä vahvistaa entisestään.

Varmasti nykyajan fitness-hössötyksessä monen mielestä pitäisi olla kiinteämpi ja persekkäämpi, mutta nuo ovat vähemmistömielipiteitä. Treenaa jos se tuntuu omasta mielestä kiintoisalta, mutta älä ulkopuolisen paineen takia.

Vierailija
73/82 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaa

Vierailija
74/82 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:09"]

Mieheni on kertonut olevansa tyytyväinen vartalooni. Omasta mielestäni en omista minkäänlaista takapuolta. Toisaalta olen tyytyväinen vartalooni näin pienen lapsen äitinä :)http://aijaa.com/xtx1Zn

[/quote]

Olet hoikka ja erittäin sopusuhtaisen muotoinen nainen :) Oma keho ja tyytyväisyys siihen on tärkeää, mutta myös sen muistaminen, että minkä tahansa muotoisena sinä olet arvokas, ainutlaatuinen ja rakastettu ihminen; siitä kertoo koskettavasti tämä pikku video

Vierailija
75/82 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Itellä samanlainen mut vielä pienemmät tissit :''''(

Vierailija
76/82 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:27"]

[/quote]

Miten voi olla vielä pienemmät?

Vierailija
77/82 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:39"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:27"]

[/quote]

Miten voi olla vielä pienemmät?

[/quote]

Jaa-a? Oisko paskat geenit? Ap:lla vissiin A-kuppi, mulla AA.

Vierailija
78/82 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, ei mitään vikaa. 

Vierailija
79/82 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointsit myös tyylikkäistä ja sopivankokoisista alusvaatteista ja siitä, ettei näy mitään nilkkasukkia tms. viritelmiä, kuten usein vastaavissa kuvissa. 

Vierailija
80/82 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä voin sanoa, että olet naisellisen näköinen just tuollaisena, tykkään!