Olenko aivan toivoton lauta?
Mieheni on kertonut olevansa tyytyväinen vartalooni. Omasta mielestäni en omista minkäänlaista takapuolta. Toisaalta olen tyytyväinen vartalooni näin pienen lapsen äitinä :)http://aijaa.com/xtx1Zn
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:25"] [quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:10"] Lisää kuvia. ;) [/quote] No ei mun vartalo sentään noin houkutteleva ole!!: D mutta kiitos ! [/quote] On ,ei sinussa ole muuta vialla kuin, että olet varattu. Miehes on onnenpoika. Laita vaan lisää kuvia ja hiukset vapaana mukaan. M26 [/quote] En mä nyt kaikkea sulle näytä ;) ( mä pelkään jo paljastuvani näiden kuvien ansiosta) [/quote] No ei aivan kaikkea tarvikaan, kuvittelen sitten loput ;) M26
[/quote]Hei oikeesti oot limanen ja ällö, voitko lopettaa tai mene jonnekkin muualle palstalle vonkaa, kun inhottaa lukea tuollasta "flirttailua"
Mun silmään ihan täydellinen vartalo. Eikä tuosta minusta pysty päättelemään, harrastaako liikuntaa vai ei. Fitnessiä ei varmasti harrasta kun ei ole näkyviä lihaksia (hyvä!) mutta ihan hyvin saattaa lenkkeillä. Vai mikä on totuus, ap? :)
Mutta tosiaan, kaunis naisellinen vartalo.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:47"]
Sitten kun on linkki oikeasti treenattuun malliin, haukutaan rumaksi. Nyt kun "perus" tallaaja niin ylistetään taivaisiin, perus av:ta. Ja tarkoitus ei ole loukata ap:ta mutta ihmettelen miksi näin.
[/quote]
Anteeksi mutta tämä ei oo kyllä mikään ihan "perus" tallaaja! ( Mieti tolla on vielä lapsi!)
Joo kyllä toi yks sais lähteä kuolaamasta :D (sori) jotenkin iljettää..Itepähän laitoin kuvani tänne :) Ap
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:00"]Höh oisin halunnut nähdä ne, mutta hyvä jos ne on pitkät ;) M26
[/quote]
Mitä väliä sulle on ap:n hiuksilla?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:49"]
Mun silmään ihan täydellinen vartalo. Eikä tuosta minusta pysty päättelemään, harrastaako liikuntaa vai ei. Fitnessiä ei varmasti harrasta kun ei ole näkyviä lihaksia (hyvä!) mutta ihan hyvin saattaa lenkkeillä. Vai mikä on totuus, ap? :)
Mutta tosiaan, kaunis naisellinen vartalo.
[/quote]
Totuus on se, että mä liikun kyllä paljon, mutta se liikunta ei näy kuin pohkeissa :D Huomisesta alkaen lähtee pylly- ja vatsatreeni! Ap ( en oo ihan joka kohtaan muistanu laittaa et Ap)
Noniin, siinäs kuulitte - liikunta on jo harrastuksissa. Ei se aina näy ulospäin, liikkuuko vai ei. Monet tosi lihavatkin liikkuu tosi paljon eikä se silti näy mitenkään ulkonäössä.
45: Tai voi olla olematta lasta. Kehujahan tuo tuli tänne kerjäämään.
49: Minusta hän näyttää siltä, että liikkuu, mutta ehkä te muut huomaatte liikkumisen vasta sitten, kun on näkyviä lihaksia.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 00:08"]
[/quote]
Tottakai mä niitä kehujakin toivoin! Mutta pääasiassa rehellistä palautetta kropasta. Ei sun pakko ole uskoa että mulla on lapsi, vielä alle vuoden ikäinen! Ap
Joillekin se pyöreä peppu tulee ihan geeneillä ja ilman vaivaa, mutta toisilla on syntymälahjana lattanampi takapuoli. Kuulun itse jälkimmäisiin, samanlainen leveä ja lattana takapuoli on kuin äidilläkin. Onneksi tytär sai isältään nätimmän pepiun :-)
Mutta kaunis vartalo sinulla on, murehdit aivan turhia! Ja onnittelut siitäkin, että olet löytänyt itsellesi hyvän miehen, joka rakastaa sinua sellaisena kuin olet. Jos koet riittämättömyyden tunnetta exän haukkujen jäljiltä, niin kerro miehellesi että peppusi kaipaa hieman extrahuomiota kehujen ja kopeloinnin muodossa. Sillä ne sielun haavat pikku hiljaa paranevat.
Pepun ulkonäkö korjaantuu kyykkäämällä, mutta en jotenkin nyt pysty uskomaan että tuo nykyinen muoto olisi se todellinen ongelma. Jos haluat treenata, niin tee se ihan oman hyvinvointisi vuoksi äläkä pinnallisten ulkonäköpaineiden takia. Netistä varmaan löytyy ohjeita, miten lasta voi käyttää harjoituspainona? Se tuntuisi äidille sopivalta jumpalta, yhteistä kivaa lapsen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 00:08"]
[/quote]
Tainnut tällä Av-mammalla olla kroppa vähän erinäköinen synnytyksen jälkeen;) ( luulisin)
No mutta tässähän on mun tavoitevartalo!
Älä kuvittele että vartalossasi olisi jotain vikaa! Olen kyllä huomannut kaveripiirissänikin tämän peppuvillityksen.
Peba kaipaa reeniä mut ei pitäis olla kovin vaikea rasti kas kun pakarat on kropan suurimmat lihakset. Rasvan poltto onkin sitten jo hemmetin paljon vaikeampaa koska se lähtee tasaisesti koko kropasta ja on muutenkin tosi hidasta. Eli erottuvista vatsalihaksista jos haaveilet niin varaudu paaaljon pidempään projektiin.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:09"]
Mieheni on kertonut olevansa tyytyväinen vartalooni. Omasta mielestäni en omista minkäänlaista takapuolta. Toisaalta olen tyytyväinen vartalooni näin pienen lapsen äitinä :)http://aijaa.com/xtx1Zn
[/quote]
Jos kroppa tuossa kuosissa raskauden jäljiltä, niin en kyllä parkuisi ollenkaan. Ja ne rinnat on luotu käyttöä varten ei näyttelyesineiksi. :)
Sitten kun on linkki oikeasti treenattuun malliin, haukutaan rumaksi. Nyt kun "perus" tallaaja niin ylistetään taivaisiin, perus av:ta. Ja tarkoitus ei ole loukata ap:ta mutta ihmettelen miksi näin.