Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi jättävänsä jos lihon! Mitä mieltä?

Vierailija
17.05.2015 |

Tulipas paha mieli :( 3,5v oltu yhdessä

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:56"]

[/quote]

Miksi sun pitäis itsesi saada lihottaa?
[/quote]
Puhuin raskauden tuomista kiloista (saattaa olla vaikea pudottaa, jos tulee) tai sairaudesta ei ole tarvetta mutta ikinä ei voi tietää! miehen mielestä ylipainoiset naiset eivät voi olla kauniita

Vierailija
22/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:08"]Mun mielestä on huijausta että toinen osapuoli lihoo suhteen aikana. Mies alkoi lihomaan, sanoin hänelle kohteliaasti että alkaa harrastamaan lisää liikuntaa ja katsomaan mitä syö. Mun mielestä lihominen on ihan perusteltu syy jättää.
[/quote] Painon ja ulkonäön kanssako olet parisuhteessa? Toivottavasti joskus osuisi omaan nilkkaan kaltaisillesi tuo ulkonäkövouhotus... Ja joo, turha höpistä mistään terveydestä, kun kysehän on vain siitä miltä toinen näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:08"]

Jos se painon pitäminen normaalina olis ihan helppo juttu ja vaan itsestä ja tahdonvoimasta kiinni, ei ylipaino ja lihavuus olisi varmaankaan länsimaita pahiten vainoava epidemia. Vähän jotain tolkkua siihen omaan ylemmyydentuntoonkin, kiitos. 

[/quote]

Tässäkin on vissi ero, että onko ylipainoa 5 vai 25 kiloa.

[/quote]

Niin on. Ja itserkin joskus kuvittelin, etten voisi lihoa näin lihavaksi, mitä nyt olen (BMI ylipainon, ei lihavuuden puolella). Ja mietin, että miten kukaan VOI painaa yli sataa kiloa. Mutta sitten tuli kuolemaa, eroa, hylkäämistä, väkivaltaa, sairauksia, kilpirauhasenpoisto ja vaikka mitä. Ja ta-daa. Olen opetellut ymmärtämään, että ehkä niilä minua vielä paljon lihavammillakin on jotain muitakin syitä kuin se, etteivät tajuaisi montako kaloria missäkin suupalassa on.

Vierailija
24/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukuli esittää ultimaatumin, se on huono ukuli. Viisas nainen miettii tarkkaan haluaako jatkaa huonon ukulin kanssa. Jos ei, huono ukuli mäkeen ja uusi ukuli hakuseen. Uuden ukulin kanssa hyvää ruokaa ja lisää kiloja jos on tullakseen. Huonolle ukulille naisen luuranko lahjaksi.

Ukuli

Vierailija
25/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:56"]Sano, että jätät hänet, jos hän kaljuuntuu tai saa erektiohäiriöitä.
[/quote]Naisen logiikka. Lihominen verrataan sairauteen ja asioihin mihin ei voi vaikuttaa. Miksei voi vaan sanoa miehelle, että samat sanat?
[/quote]

Erektiohäiriötä voi ehkäistä säännöllisellä seksillä. Lihomista voi ehkäistä säännöllisellä liikunnalla. Niin?

Vierailija
26/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:56"]Sano, että jätät hänet, jos hän kaljuuntuu tai saa erektiohäiriöitä.
[/quote]Naisen logiikka. Lihominen verrataan sairauteen ja asioihin mihin ei voi vaikuttaa. Miksei voi vaan sanoa miehelle, että samat sanat?
[/quote]

Erektiohäiriötä voi ehkäistä säännöllisellä seksillä. Lihomista voi ehkäistä säännöllisellä liikunnalla. Niin?
[/quote]

Erektiohäiriötä voi myös ehkäistä jättämällä röökin ja liikkumalla sekä syömällä terveellisesti.

Vierailija
27/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:56"]

[/quote]

Miksi sun pitäis itsesi saada lihottaa?
[/quote]
Puhuin raskauden tuomista kiloista (saattaa olla vaikea pudottaa, jos tulee) tai sairaudesta ei ole tarvetta mutta ikinä ei voi tietää! miehen mielestä ylipainoiset naiset eivät voi olla kauniita
[/quote] Mieheni terveiset: oma rakas vaimo ja lasten äiti on aina kaunis, riippumatta siitä paljonko painoa on ja onko meikkiä vai ei, ja onko päällä kulahtaneet mummokalsarit vai pitsiunelmat.. ;-) Mulla on kultakimpale miehenä. T: se yli 30 kiloa lihonut

Vierailija
28/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:02"]

Mä jättäisin tuollaisen miehen. Elämässä kun voi sattua kaikenlaista, ja joskus ulkonäkö voi muuttua radikaalisti ilman omaa syytä (esim. kortisoni tai mielialalääkkeet voivat nostaa painoa). Sitten kumppani jättää? Ei, en pystyisi enää jatkamaan suhdetta jos oma mies sanoisi noin. Tosin oma suhde kestänyt yli 20 vuotta ja painan 30 kiloa enemmän kuin tavatessa (ja olen lihonut ihan mässäämällä...). Mies rakastaa minua kuulemma aina vain enemmän. Sinäkin ansaitset parempaa!

[/quote]

No ei tääkään ole oikein sitä kumppania kohtaan.

Vierailija
29/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että jätät hänet, jos menettää työpaikkansa. Sekin olisi itseaiheutettua, jos ei olisi riittävän hyvä työntekijä. Samoin erektiohäiriöt voivat olla itseaiheutettuja. Myös köyhyys ja uran paikallaan polkeminen. Tai se, ettei ole hauska seuramies. Lataa itsekin omat reunaehtosi. Leppoisa suhde tosiaan. 

Ennen kuin lyttäätte kommenttini, totean, että olen itse laiha. 

Vierailija
30/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:16"]

Jos ukuli esittää ultimaatumin, se on huono ukuli. Viisas nainen miettii tarkkaan haluaako jatkaa huonon ukulin kanssa. Jos ei, huono ukuli mäkeen ja uusi ukuli hakuseen. Uuden ukulin kanssa hyvää ruokaa ja lisää kiloja jos on tullakseen. Huonolle ukulille naisen luuranko lahjaksi.

Ukuli

[/quote]

Osta ukulele ja soita serenadi. 

Vierailija
31/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:08"]Mun mielestä on huijausta että toinen osapuoli lihoo suhteen aikana. Mies alkoi lihomaan, sanoin hänelle kohteliaasti että alkaa harrastamaan lisää liikuntaa ja katsomaan mitä syö. Mun mielestä lihominen on ihan perusteltu syy jättää.
[/quote] No mitäs sitten jos sinulle tulee rintasyöpä ja rintasi poistetaan? Tokihan sekin on syy jättää, onhan yksirintainen nainen hemmetin ruma ja epäseksikäs...

Vierailija
32/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:11"]Mulle mies sanoi että ottaa edustussihteerikön jos lihon.
Sitten yhdessä kulkevat edustamassa.
On siis yrittäjä ja sitä mieltä että maineensa ei kestä lihavaa naista.
[/quote]

Ai niin ja tästä 1,5v eteenpäin hänelle oli tullut reilut 10kg ylipainoa...

No. 21

Vierailija
33/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan kunniottavaa kumppaniakin ajatellen pitää itsestään huolta. Ja toki pitää myös niitä muutoksia kuitenkin sen toisen osapuolen hyväksyä. Mut ihan totta, monesti ihmiset läsähtää suhteessa. Sit kun ero koittaa, niin aletaan taas panostamaan, kun täytyy taas löytää rinnalle joku höynäytettävä. Se ei ole reilua. Kompromisseja, kompromisseja ihmiset...

Vierailija
34/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:02"]

Mä jättäisin tuollaisen miehen. Elämässä kun voi sattua kaikenlaista, ja joskus ulkonäkö voi muuttua radikaalisti ilman omaa syytä (esim. kortisoni tai mielialalääkkeet voivat nostaa painoa). Sitten kumppani jättää? Ei, en pystyisi enää jatkamaan suhdetta jos oma mies sanoisi noin. Tosin oma suhde kestänyt yli 20 vuotta ja painan 30 kiloa enemmän kuin tavatessa (ja olen lihonut ihan mässäämällä...). Mies rakastaa minua kuulemma aina vain enemmän. Sinäkin ansaitset parempaa!

[/quote]

No ei tääkään ole oikein sitä kumppania kohtaan.
[/quote] Niin mikä?

Vierailija
35/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miettikää sellaista puolta että mies (tai nainen) rakastuu aktiiviseen naiseen, joka pitää huolta kropastaan. Vuosien jälkeen alkaakin sohvalla löhöily ja mättäminen kiinnostamaan enemmän ja ulkonäkökin muuuttuu sen saatossa. Mies ei löydä enää kiinnostuksen kohteita naisen kanssa kun ei enää kiinnosta liikunta tai muut aktiviteetit, silmääkään nainen ei enää miellytä niin paljon kuin ennen ja kaikki tämä johtuu naisen omista valinnoista.

Eri asia olisi jos sairastuuu ja sen takia lihoo tai ei voi harrastaa enää niiin aktiivisesti.

Nainen on muuttunut ja eri ihminen kuin miehen rakastuessaan ja miestä näin ollen alkaa kiinnostamaan muut naiset, niin miksi ei suosiolla eroisi jos kokee ettei viihdy suhteessa.

En itsekkään jaksaisi katsoa laiskaa ja kaljaa kittaavaa miestä, kun alunperin kiinnostuin miehestä hänen terveellisen elämäntavan takia ja ihmisestä joka oli aktiivinen liikunnan suhteen. Nyt en siis väitä että tämä olisi ainut kriteeri, toki ihmisessä pitää muutakin olla, mutta saiko joku mun pointista kiinni vai olenko myös todella pinnallinen ajattelija?

Toki on törkeää suoraan sanoa noin, mutta ei miehet välillä ajattele mitä suustaan päästää :)

Vierailija
36/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:11"]Mulle mies sanoi että ottaa edustussihteerikön jos lihon.
Sitten yhdessä kulkevat edustamassa.
On siis yrittäjä ja sitä mieltä että maineensa ei kestä lihavaa naista.
[/quote]

Ai niin ja tästä 1,5v eteenpäin hänelle oli tullut reilut 10kg ylipainoa...

No. 21
[/quote]

Niin ja meikäläinen elämänsä tikissä. :) no. 21

Vierailija
37/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:08"]Mun mielestä on huijausta että toinen osapuoli lihoo suhteen aikana. Mies alkoi lihomaan, sanoin hänelle kohteliaasti että alkaa harrastamaan lisää liikuntaa ja katsomaan mitä syö. Mun mielestä lihominen on ihan perusteltu syy jättää. [/quote] No mitäs sitten jos sinulle tulee rintasyöpä ja rintasi poistetaan? Tokihan sekin on syy jättää, onhan yksirintainen nainen hemmetin ruma ja epäseksikäs...

[/quote]

Ja voi vielä lihoa hoidoista. 

Vierailija
38/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:22"]Mun mielestä on ihan kunniottavaa kumppaniakin ajatellen pitää itsestään huolta. Ja toki pitää myös niitä muutoksia kuitenkin sen toisen osapuolen hyväksyä. Mut ihan totta, monesti ihmiset läsähtää suhteessa. Sit kun ero koittaa, niin aletaan taas panostamaan, kun täytyy taas löytää rinnalle joku höynäytettävä. Se ei ole reilua. Kompromisseja, kompromisseja ihmiset...
[/quote] Höynäytettävä? Oikeasti? Ilmeisesti tällaisia ihmisiä on olemassa joille ulkonäkö = rakkaus ja parisuhde. Eipä käy kateeksi...

Vierailija
39/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:08"]Mun mielestä on huijausta että toinen osapuoli lihoo suhteen aikana. Mies alkoi lihomaan, sanoin hänelle kohteliaasti että alkaa harrastamaan lisää liikuntaa ja katsomaan mitä syö. Mun mielestä lihominen on ihan perusteltu syy jättää. [/quote] No mitäs sitten jos sinulle tulee rintasyöpä ja rintasi poistetaan? Tokihan sekin on syy jättää, onhan yksirintainen nainen hemmetin ruma ja epäseksikäs...

[/quote]

Pikkasen eri asia sairastua ku mässäillä. En vertais noita kahta. Mikään pakko ei ole vetää ruokaa naamaan kaksin käsin. Sairastumiselle ei voi mitään 

Vierailija
40/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:22"]Mutta miettikää sellaista puolta että mies (tai nainen) rakastuu aktiiviseen naiseen, joka pitää huolta kropastaan. Vuosien jälkeen alkaakin sohvalla löhöily ja mättäminen kiinnostamaan enemmän ja ulkonäkökin muuuttuu sen saatossa. Mies ei löydä enää kiinnostuksen kohteita naisen kanssa kun ei enää kiinnosta liikunta tai muut aktiviteetit, silmääkään nainen ei enää miellytä niin paljon kuin ennen ja kaikki tämä johtuu naisen omista valinnoista.

Eri asia olisi jos sairastuuu ja sen takia lihoo tai ei voi harrastaa enää niiin aktiivisesti.

Nainen on muuttunut ja eri ihminen kuin miehen rakastuessaan ja miestä näin ollen alkaa kiinnostamaan muut naiset, niin miksi ei suosiolla eroisi jos kokee ettei viihdy suhteessa.

En itsekkään jaksaisi katsoa laiskaa ja kaljaa kittaavaa miestä, kun alunperin kiinnostuin miehestä hänen terveellisen elämäntavan takia ja ihmisestä joka oli aktiivinen liikunnan suhteen. Nyt en siis väitä että tämä olisi ainut kriteeri, toki ihmisessä pitää muutakin olla, mutta saiko joku mun pointista kiinni vai olenko myös todella pinnallinen ajattelija?

Toki on törkeää suoraan sanoa noin, mutta ei miehet välillä ajattele mitä suustaan päästää :)
[/quote] Miten se lopulta on eri asia johtuuko jokin muutos sairaudesta vai " laiskuudesta"? Jos lopputulos on sama. Sairauden vuoksi lihonut nainenko on kauniimpi kuin "laiskuuden" vuoksi lihonut? Tekopyhää..