oletko valmis alentamaan palkkaasi 5 prosentilla?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 01:31"]Tällä hetkellä tienaan 9,56€/h joten en missään nimessä.
[/quote]
Onko suurta väliä, onko palkka 9,56 vai 9,08€/h
Olen jos saan tulla töihin suomeen.
Nyt en ole Suomessa, mutta palkka 60€/h.
Vaikka -50% käy.
En missään nimessä. Olisin, jos tulokuninkaat oikeasti näyttäisivät esimerkkiä ja päättäjät alentaisivat omia palkkojaan esim. 30%. Olen kyllä pienen palkkani ansainnut.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 01:34"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 01:31"]Tällä hetkellä tienaan 9,56€/h joten en missään nimessä. [/quote] Onko suurta väliä, onko palkka 9,56 vai 9,08€/h
[/quote]
Rajahyötyhän on tuossa paljon isompi kuin jos tuntipalkka olisi kaksinkertainen, eli kyllä on erittäin suurta väliä
Toki. Yksityisyrittäjänä joutuu välillä laskemaan palkkaansa 100%. Onneksi ei kovin usein.
En. Palkkani on 50% suomalaisen keskipalkasta. Ei vaan pysty.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 01:34"]
Olen jos saan tulla töihin suomeen.
Nyt en ole Suomessa, mutta palkka 60€/h.
Vaikka -50% käy.
[/quote]
Porvoo on Suomessa.
Olisin, jos tuo alennus koskisi kaikkia muitakin työssäkäyviä JA jos rahat menisivät vanhusten hyvinvoinnin parantamiseen sekä suomalaisen koulutuksen ja tutkimuksen tukemiseen.
En. Se menisi vain ahneen taskuun. Sen sijaan voisin maksaa enemmän veroja, jos se auttaisi maamme pois syöksykierteestä! Mutta eihän se auta, hallitus haluaa tuhota hyvinvointiyhteiskunnan, rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy... Anna rikkaalle euro ja se sijoittaa, köyhälle euro ja se ostaa. Brutto 1650e/kk
Tällä hetkellä tienaan 9,56€/h joten en missään nimessä.