Helsingin Sanomien uutisjutussa 196-senttinen 17-vuotias koripalloa pelaava suomalaistyttö
https://www.hs.fi/urheilu/art-2000008520714.html
Onpa tytöllä pituutta paljon!
Kommentit (29)
Somalilainen Preivik pääsemässä vapauteen raskaan väärinymmärtämisen johdosta saadusta tuomiostaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap harrastaa ulkonäkösyrjintää. Kaikenlainen kehon ominaisuuksien ihmettely on sitä.
Koripallon seuraaminen on ulkonäkösyrjintää.
Vihdoin aidosti suomalainen koripallolupaus. Ei ole siitä Awak Kuijerista vai mikä onkaan, paljoa kuulunut enää.
Vierailija kirjoitti:
Kasvu vielä kesken, saattaa hyvinkin kasvaa yli 210 senttiä.
Tuskin se enää niin paljoa kasvaa.
Minua hämmästytti että isä ei ollut opettanut lapselleen suomea, vaan tyttö joutui opettelemaan sen vasta tultuaan yläasteelle Suomeen. En pysty käsittämään tätä ulkosuomalaisten suomen kielen dissausta.
Vierailija kirjoitti:
Vihdoin aidosti suomalainen koripallolupaus. Ei ole siitä Awak Kuijerista vai mikä onkaan, paljoa kuulunut enää.
Puoliksi jenkki. Ihan yhtä suomalainen kuin Awak.
Vierailija kirjoitti:
Puoleksi suomalainen, puoleksi yhdysvaltalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Awak ei ole suomalaista syntyperää kummankaan vanhemman puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Upea pakkaus. Olisinpa sata vuotta nuorempi.
Oma pituutesi?
Vierailija kirjoitti:
Upea pakkaus. Olisinpa sata vuotta nuorempi.
Ilmoitettu asiattomaksi ulkonäkösyrjinnän vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Minua hämmästytti että isä ei ollut opettanut lapselleen suomea, vaan tyttö joutui opettelemaan sen vasta tultuaan yläasteelle Suomeen. En pysty käsittämään tätä ulkosuomalaisten suomen kielen dissausta.
Ihmettelin samaa. Mulle olis ehdottoman tärkeä opettaa ulkosuomalainen lapseni puhumaan suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Awak ei ole suomalaista syntyperää kummankaan vanhemman puolelta.
Mutta asunut Suomessa paljon pidempään kuin Elsa.
Awak on kasvanut suomalaisessa kulttuurissa, puhunut suomea syntymästään. Elsa on asunut Suomessa vasta 4 vuotta ja suomalainen isä ei ole edes opettanut lapselleen kieltään, tuskinpa muutakaan kulttuuria.
Neuvostoliiton naisten joukkueessa pelasi aikoinaan 213-senttinen (joidenkin tietojen mukaan sentin pari pidempi) Uljana Semjonova, jolle juuri kukaan ei mahtanut kentällä mitään. Olen kerran nähnyt hänet livenä, ja oli hiukan surullinen näky siksi että käveli todella vaikeasti. Kroppa oli tainnut olla kovilla.
Vierailija kirjoitti:
Neuvostoliiton naisten joukkueessa pelasi aikoinaan 213-senttinen (joidenkin tietojen mukaan sentin pari pidempi) Uljana Semjonova, jolle juuri kukaan ei mahtanut kentällä mitään. Olen kerran nähnyt hänet livenä, ja oli hiukan surullinen näky siksi että käveli todella vaikeasti. Kroppa oli tainnut olla kovilla.
Transsulta näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kasvu vielä kesken, saattaa hyvinkin kasvaa yli 210 senttiä.
No ei kasva. Tyttöjen kasvu loppuu yläasteikään. Pojat voi venyä vielä armeijassakin. Perusbiologiaa
Vierailija kirjoitti:
Ap harrastaa ulkonäkösyrjintää. Kaikenlainen kehon ominaisuuksien ihmettely on sitä.
Hesari aloitti.