Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjät! Miksi ette eroa puolisostanne, jota petätte?

Vierailija
17.05.2015 |

Erotkaa suoraan. Ei teidän touhussanne ole mitään järkeä!

Kommentit (238)

Vierailija
121/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:31"] Minä petän miestäni vain varattujen miesten kanssa. Viikonloppuna viimeksi olin varatun miehen kanssa. Se seksi, se huomio se kaikki on niin erilaista ja kiihoittavaa kuin oman mieheni kanssa joten olen varmasti jollain tavalla jäänyt koukkuun siihen. Nytkin se mies halusi minua aina vain uudestaan ja uudestaan. Ei saanut tarpeekseen. Ja se, kun se toinenkin osapuoli on varattu niin se tekee siitä seksistä entistä enemmän kiihkeämpää. Koska mies on samassa tilaanteessa itsekkin. Rakastaa vaimoaan/tyttöystäväänsä mutta ei saa sitä mitä minulta saa. Minäkin rakastan miestäni hyvin paljon mutta en voi itselleni mitään. En kuitenkaan halua rikkoa avioliittoani ja perhettämme tämän asian vuoksi. Ehkä lopetan jossain vaiheessa, ehkä en mutta nyt tilanne tällähetkellä on tämä. Kivittäkää. [/quote] Ymmärräthän, että kun jäät pettämiskierteestäsi kiinni, parisuhteen hajoaminen tai perheen rikkoutuminen eivät ole enää sinun haluistasi kiinni. Jos nämä sitä paitsi olisivat ykkösprioriteetteja elämässäsi, muuttaisit toimintatapojasi. Katso itseäsi peilistä ja mieti, mitä olet valmis seikkailujesi vuoksi menettämään ja minkä hinnan pistät lapsesi mahdollisesti maksamaan touhuistasi. Itsetuntoa kannattaa etsiä muualta kuin vieraista sängyistä. Jospa kehittäisit itseäsi ihmisenä, opiskelisit tai kuntoilisit? Saisit hieman kestävämmän hyvän mielen. [/quote] Itsetuntoni on kunnossa kiitos vain. Olen hyvin kaunis. Tai ehkä voi olla, että se seksuaalinen itsetunto on tässä vuosien varrella kärsinyt ja sitä tässä nyt sitten paikkaillaan. En vain tiedä miten opiskelu tai kuntoilu tähän mitään auttaisi? Paneskelisin sitten niitä opiskelukavereita?

[/quote]

Siis itsetuntosi perustuu ulkonäköösi ja et pysty ymmärtämään, että itsetunnon pohja kannattaa rakentaa ihan toiselle perustalle? Kuntoilusta saa fyysistä mielihyvää, jos olet sitä vailla ja opiskelun avulla tapahtuva tieto-taidon kehittäminen auttaa saamaan ihailua (mm. työelämässä kiva olla arvostettu asiantuntija eikä pelkkä kaunis kasvo).

Olen itsekin kaunis nainen ja nautin miesten huomiosta. Haluan kuitenkin olla muutakin enkä mennä aina sieltä, missä aita on matalin.

Vierailija
122/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:43"]

On tämä mielenkiintoista. Kukaan pettäjistä ei vastaa kysymykseen, miltä sinusta itsestäsi tuntuisi, jos puolisosi pettäisi sinua?

Onko niin, että kaksinaismoralismi kukkii? Puhdas itsekkyys?

[/quote]

Mielestäni olen vastannut tähän kyllä jo moneen kertaan. En haluaisi tietää puolison pettämisestä, koska en haluaisi turhaan vaivata sillä mieltäni. Mutta jos jostain syystä minulle tuommoinen tieto jostain selviäisi, niin en minä siihen kuolisi enkä pakkaisi laukkujani. Eniten siinä harmittaisi, että on hoitanut homman niin huonosti, että on jäänyt kiinni ja mahdollisesti jotkut sivulliset ihmiset tietävät siitä ja juorut lähtevät leviämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:50"]Minäpä vastaan: en eroa, koska emme kumpikaan halua erota.  Ollaan varmaan sitten suurimpia syntisiä kumpikin ap:n mielestä, kun ero on ehdottomasti ainoa tapa toimia näissä tilanteissa. 

Miksi ihmeessä vetäisin vuosien hyvät kokemukset vessanpytystä alas, kun ensimmäinen kriisi tulee vastaan. En ole koskaan kuvitellutkaan, että yhteiselo olisi pelkkää auvoa alusta loppuun, ne jotka näin luulevat, ovat varmaan niitä, joiden mielestä ero on ainoa vaihtoehto. 

[/quote]
Aika harva on sitä mieltä että ero on ainoa vaihtoehto. Pari selvittää kriisinsä itse eikä muut siihen vaikuta. Kyse on siitä että ei ole oikein pettää toisen luottamusta, eikä viattoman osapuolen ole mikään pakko antaa anteeksi. Ei siitä miten mikäkin pari sen hoitaa tai kuinka iso asia se kullekin on.

Vierailija
124/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:43"]

On tämä mielenkiintoista. Kukaan pettäjistä ei vastaa kysymykseen, miltä sinusta itsestäsi tuntuisi, jos puolisosi pettäisi sinua?

Onko niin, että kaksinaismoralismi kukkii? Puhdas itsekkyys?

[/quote]

Mielestäni olen vastannut tähän kyllä jo moneen kertaan. En haluaisi tietää puolison pettämisestä, koska en haluaisi turhaan vaivata sillä mieltäni. Mutta jos jostain syystä minulle tuommoinen tieto jostain selviäisi, niin en minä siihen kuolisi enkä pakkaisi laukkujani. Eniten siinä harmittaisi, että on hoitanut homman niin huonosti, että on jäänyt kiinni ja mahdollisesti jotkut sivulliset ihmiset tietävät siitä ja juorut lähtevät leviämään.
[/quote]
Hyvä sinulle, minulle tuo ei riittäisi sillä vaadin kumppaniltani samaa kuin itseltäni, eli sitä että on selkärankaa olla ylipäätään tekemättä mitään sellaista toisen selän takana.

Vierailija
125/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:49"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:31"]Minä petän miestäni vain varattujen miesten kanssa. Viikonloppuna viimeksi olin varatun miehen kanssa. Se seksi, se huomio se kaikki on niin erilaista ja kiihoittavaa kuin oman mieheni kanssa joten olen varmasti jollain tavalla jäänyt koukkuun siihen. Nytkin se mies halusi minua aina vain uudestaan ja uudestaan. Ei saanut tarpeekseen. Ja se, kun se toinenkin osapuoli on varattu niin se tekee siitä seksistä entistä enemmän kiihkeämpää. Koska mies on samassa tilaanteessa itsekkin. Rakastaa vaimoaan/tyttöystäväänsä mutta ei saa sitä mitä minulta saa. Minäkin rakastan miestäni hyvin paljon mutta en voi itselleni mitään. En kuitenkaan halua rikkoa avioliittoani ja perhettämme tämän asian vuoksi. Ehkä lopetan jossain vaiheessa, ehkä en mutta nyt tilanne tällähetkellä on tämä. Kivittäkää. [/quote] Sama se mitä teet, kunhan otat sen seurauksista vastuun. Miehelläsi on oikeus tietää, eikä hänellä ole mitään velvollisuutta antaa tätä anteeksi. Toki hän voi, mutta se on ainoastaan hänen päätettävissään.

[/quote]

Miten niin "on oikeus tietää"? Ei puolisot omista toisiaan ja aikuisella ihmisellä on edelleen valta (ja myös vastuu) omista tekemisistään. Ei ole mitään lakisääteistä velvollisuutta raportoida kaikesta puolisolle.

Vierailija
126/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:55"]

^ Se että jokin asia ei ole kaikista kamalinta mitä parisuhteessa voi tapahtua, ei tarkoita sitä etteikö se olisi siitä huolimatta kammottavaa ja monille suhteen loppu välittömästi. Miksi ihmeessä pitäisi sietää pettämistä ja valehtelua vain koska 'pahemminkin voisi olla, eihän tullut edes sukupuolitautia'. Itse en jäisi suhteeseen ihmisen kanssa, johon en enää pystyisi luottamaan. Vaikka se ei joisikaan eikä löisi eikä olisi holtiton rahankäytöltään. Toiseksi viimeinen lauseesi ei pelasta sitä, että vähättelet rankasti pettämisen vuoksi itsetuntonsa ja perusturavallisuuden tunteensa menettäneitä ihmisiä.

[/quote]

Niin kauan kuin et tiedä pettämisestä, et ole myöskään menettänyt luottamusta, joten voit jatkaa suhdetta.
[/quote]

Oletko tosissasi? Niin kauan, kun puoliso ei tiedä jotain asiaa mitä hänen selkänsä takana tehdään, niin kaikki on ok? Missä moraali?

Vierailija
127/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:51"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:03"] Siis mitä porukkaa täällä oikein on? Tyypit puolustelee kynsin hampain pettämistä ja valehtelua. Oikeasti, pettäminen on aina väärin ja se on suuri loukkaus suhteen toiselle osapuolelle. Ehkä siinä tapauksessa ymmärtäisin, että toinen on väkivaltainen ja sen takia haetaan läheisyyttä muualta. Mutta muuten, mitä te sitten teette parisuhteessa? Jos syyksi sanotaan rakkaus, mun mielestä rakkauden tekoja ei ole valehteleminen ja pettäminen. Erotkaa ensin ja hoitakaa vanhan suhteen asiat kuntoon. Jää paljon vähemmän jälkiä. Ja en nyt puhu siis avoimista suhteista, joissa on ok olla muidenkin kanssa. Ne on ihan eri asia kuin pettäminen. [/quote] Onpa sinulla mielenkiintoinen näkökulma. Siis että sietäisit mielummin väkivaltaista kuin pettävää miestä? Kukin tyylillään ja omien arvojensa mukaan, mutta kyllä mä eroaisin aika nopeasti väkivaltaiseksi osoittautuneesta miehestä enkä todellakaan pitäisi pettämistä läheskään yhtä pahana asiana. [/quote] Yhtälailla et voi olettaa, että monille muille ihmisille luottamus toiseen ei olisi yksi tärkeimmistä asioista parisuhteessa, vaikka sinulle se ei olisi.

[/quote]

Totta. Minusta olisi hullua luottaa kehenkään ihmiseen 100%. Mulle on tärkeämpää, että puolisot ovat edelleen itsenäisiä ihmisiä ja että sitoudutaan siihen rakastamiseen ja kumppanuuteen, ei välttämättä mihinkään fyysisiin toimintoihin.

Vierailija
128/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:31"]Minä petän miestäni vain varattujen miesten kanssa. Viikonloppuna viimeksi olin varatun miehen kanssa. Se seksi, se huomio se kaikki on niin erilaista ja kiihoittavaa kuin oman mieheni kanssa joten olen varmasti jollain tavalla jäänyt koukkuun siihen. Nytkin se mies halusi minua aina vain uudestaan ja uudestaan. Ei saanut tarpeekseen. Ja se, kun se toinenkin osapuoli on varattu niin se tekee siitä seksistä entistä enemmän kiihkeämpää. Koska mies on samassa tilaanteessa itsekkin. Rakastaa vaimoaan/tyttöystäväänsä mutta ei saa sitä mitä minulta saa. Minäkin rakastan miestäni hyvin paljon mutta en voi itselleni mitään. En kuitenkaan halua rikkoa avioliittoani ja perhettämme tämän asian vuoksi. Ehkä lopetan jossain vaiheessa, ehkä en mutta nyt tilanne tällähetkellä on tämä. Kivittäkää. [/quote] Sama se mitä teet, kunhan otat sen seurauksista vastuun. Miehelläsi on oikeus tietää, eikä hänellä ole mitään velvollisuutta antaa tätä anteeksi. Toki hän voi, mutta se on ainoastaan hänen päätettävissään.

[/quote]

Miten niin "on oikeus tietää"? Ei puolisot omista toisiaan ja aikuisella ihmisellä on edelleen valta (ja myös vastuu) omista tekemisistään. Ei ole mitään lakisääteistä velvollisuutta raportoida kaikesta puolisolle.

[/quote]

Niin, tulepa kertomaan meille sama asia uudestaan, kun puolisosi on ajautunut pelihimonsa takia pikavippikierteeseen. Oisko sittenkin ollut kiva tietää?

Vierailija
129/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:43"] On tämä mielenkiintoista. Kukaan pettäjistä ei vastaa kysymykseen, miltä sinusta itsestäsi tuntuisi, jos puolisosi pettäisi sinua? Onko niin, että kaksinaismoralismi kukkii? Puhdas itsekkyys? [/quote] Mielestäni olen vastannut tähän kyllä jo moneen kertaan. En haluaisi tietää puolison pettämisestä, koska en haluaisi turhaan vaivata sillä mieltäni. Mutta jos jostain syystä minulle tuommoinen tieto jostain selviäisi, niin en minä siihen kuolisi enkä pakkaisi laukkujani. Eniten siinä harmittaisi, että on hoitanut homman niin huonosti, että on jäänyt kiinni ja mahdollisesti jotkut sivulliset ihmiset tietävät siitä ja juorut lähtevät leviämään. [/quote] Hyvä sinulle, minulle tuo ei riittäisi sillä vaadin kumppaniltani samaa kuin itseltäni, eli sitä että on selkärankaa olla ylipäätään tekemättä mitään sellaista toisen selän takana.

[/quote]

Ja edelleen toistan itseäni... ei sen tarvitse sinulle riittääkään. :-) Minä en vaadi kumppaniltani mitään. Meillä kaikki perustuu täyteen vapaaehtoisuuteen ja avioliitossa ollaan siksi, että molemmat haluavat olla. Ilman mitään uhkavaatimuksia tai rajoitteita.

Vierailija
130/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:05"]

[/quote]

[/quote]

Niin, tulepa kertomaan meille sama asia uudestaan, kun puolisosi on ajautunut pelihimonsa takia pikavippikierteeseen. Oisko sittenkin ollut kiva tietää?

[/quote]

Olisi ehkä ollut kiva tietää, mutta ei minulla mitään "oikeutta" siihen olisi, niin kauan kuin pelaa omia eikä minun rahojani.

Vierailija
131/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:02"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Jep tai syövästä, mielenterveysongelmista, huumeongelmasta tms. Mutta eihän nekään asiat sinulle kuulu, kerta puolisolle ei ole niin väliä kertoa kaikkea mitä et halua.

Vierailija
132/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:11"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:05"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olisi ehkä ollut kiva tietää, mutta ei minulla mitään "oikeutta" siihen olisi, niin kauan kuin pelaa omia eikä minun rahojani.

[/quote]

Luuletko, että näiden velkojen takaisinmaksu ei mitenkään vaikuttaisi talouteesi? Samoin kuin puolisosi sivusuhteet eivät uhkaisi seksuaaliterveyttäsi millään tavoin ja rajoittaisi vapaa-aikaasi (jos perheessä siis pieniä lapsia)?

Vierailija
133/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:05"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Samalla logiikalla puolisosi olisi oikeus tietää pettämisestä mikäli harrastette kuitenkin joskus seksiä yhdessä, että ei taudit tule yllätyksenä ja tarkoituksella tartutettuna.

Vierailija
134/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:51"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:03"] Siis mitä porukkaa täällä oikein on? Tyypit puolustelee kynsin hampain pettämistä ja valehtelua. Oikeasti, pettäminen on aina väärin ja se on suuri loukkaus suhteen toiselle osapuolelle. Ehkä siinä tapauksessa ymmärtäisin, että toinen on väkivaltainen ja sen takia haetaan läheisyyttä muualta. Mutta muuten, mitä te sitten teette parisuhteessa? Jos syyksi sanotaan rakkaus, mun mielestä rakkauden tekoja ei ole valehteleminen ja pettäminen. Erotkaa ensin ja hoitakaa vanhan suhteen asiat kuntoon. Jää paljon vähemmän jälkiä. Ja en nyt puhu siis avoimista suhteista, joissa on ok olla muidenkin kanssa. Ne on ihan eri asia kuin pettäminen. [/quote] Onpa sinulla mielenkiintoinen näkökulma. Siis että sietäisit mielummin väkivaltaista kuin pettävää miestä? Kukin tyylillään ja omien arvojensa mukaan, mutta kyllä mä eroaisin aika nopeasti väkivaltaiseksi osoittautuneesta miehestä enkä todellakaan pitäisi pettämistä läheskään yhtä pahana asiana. [/quote] Yhtälailla et voi olettaa, että monille muille ihmisille luottamus toiseen ei olisi yksi tärkeimmistä asioista parisuhteessa, vaikka sinulle se ei olisi.

[/quote]

Totta. Minusta olisi hullua luottaa kehenkään ihmiseen 100%. Mulle on tärkeämpää, että puolisot ovat edelleen itsenäisiä ihmisiä ja että sitoudutaan siihen rakastamiseen ja kumppanuuteen, ei välttämättä mihinkään fyysisiin toimintoihin.
[/quote]
Niin. Minulle rakastamiseen liittyy oleellisena osana uskollisuus.

Vierailija
135/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:43"] On tämä mielenkiintoista. Kukaan pettäjistä ei vastaa kysymykseen, miltä sinusta itsestäsi tuntuisi, jos puolisosi pettäisi sinua? Onko niin, että kaksinaismoralismi kukkii? Puhdas itsekkyys? [/quote] Mielestäni olen vastannut tähän kyllä jo moneen kertaan. En haluaisi tietää puolison pettämisestä, koska en haluaisi turhaan vaivata sillä mieltäni. Mutta jos jostain syystä minulle tuommoinen tieto jostain selviäisi, niin en minä siihen kuolisi enkä pakkaisi laukkujani. Eniten siinä harmittaisi, että on hoitanut homman niin huonosti, että on jäänyt kiinni ja mahdollisesti jotkut sivulliset ihmiset tietävät siitä ja juorut lähtevät leviämään. [/quote] Hyvä sinulle, minulle tuo ei riittäisi sillä vaadin kumppaniltani samaa kuin itseltäni, eli sitä että on selkärankaa olla ylipäätään tekemättä mitään sellaista toisen selän takana.

[/quote]

Ja edelleen toistan itseäni... ei sen tarvitse sinulle riittääkään. :-) Minä en vaadi kumppaniltani mitään. Meillä kaikki perustuu täyteen vapaaehtoisuuteen ja avioliitossa ollaan siksi, että molemmat haluavat olla. Ilman mitään uhkavaatimuksia tai rajoitteita.
[/quote]
Eli lupaus olla uskollinen puolin ja toisin on uhkavaatimus ja rajoite? Huhhuh.

Vierailija
136/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti... jos ei ole mitään siteitä toiseen ei henkisesti, taloudellisesti tai muutenkaan, miksi kutsutte sitä parisuhteeksi? Eikö se ole enemmänkin kaveruutta, jos toisen menemiset ja elämänvalinnat eivät kosketa itseä ollenkaan?

Vierailija
137/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:15"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:51"] [quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:03"] Siis mitä porukkaa täällä oikein on? Tyypit puolustelee kynsin hampain pettämistä ja valehtelua. Oikeasti, pettäminen on aina väärin ja se on suuri loukkaus suhteen toiselle osapuolelle. Ehkä siinä tapauksessa ymmärtäisin, että toinen on väkivaltainen ja sen takia haetaan läheisyyttä muualta. Mutta muuten, mitä te sitten teette parisuhteessa? Jos syyksi sanotaan rakkaus, mun mielestä rakkauden tekoja ei ole valehteleminen ja pettäminen. Erotkaa ensin ja hoitakaa vanhan suhteen asiat kuntoon. Jää paljon vähemmän jälkiä. Ja en nyt puhu siis avoimista suhteista, joissa on ok olla muidenkin kanssa. Ne on ihan eri asia kuin pettäminen. [/quote] Onpa sinulla mielenkiintoinen näkökulma. Siis että sietäisit mielummin väkivaltaista kuin pettävää miestä? Kukin tyylillään ja omien arvojensa mukaan, mutta kyllä mä eroaisin aika nopeasti väkivaltaiseksi osoittautuneesta miehestä enkä todellakaan pitäisi pettämistä läheskään yhtä pahana asiana. [/quote] Yhtälailla et voi olettaa, että monille muille ihmisille luottamus toiseen ei olisi yksi tärkeimmistä asioista parisuhteessa, vaikka sinulle se ei olisi. [/quote] Totta. Minusta olisi hullua luottaa kehenkään ihmiseen 100%. Mulle on tärkeämpää, että puolisot ovat edelleen itsenäisiä ihmisiä ja että sitoudutaan siihen rakastamiseen ja kumppanuuteen, ei välttämättä mihinkään fyysisiin toimintoihin. [/quote] Niin. Minulle rakastamiseen liittyy oleellisena osana uskollisuus.

[/quote]

Näin on. Uskollisuus ja luottamus ovat suhteen kulmakiviä.

Vierailija
138/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:49"]

[/quote]

[/quote]
Jos on toisen kanssa parisuhteessa, hänellä on oikeus tietää. Ei se ole omistamista. Kyseessä on kuitenkin hänenkin seksuaaliterveytensä ja hänen puolisonsa, johon hän luulee voivansa luottaa.

Vierailija
139/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:02"]Asun eri planeetalla kuin nämä ihmiset. En ole mennyt naimisiin mennäkseni panemaan ketään toista. Herran jumala, mitä luusereita. Erotkaa, aikuiset ihmiset.
[/quote]

Vierailija
140/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kolahdella aika pahasti kun hirveä alapeukkuryöppy ja takaisinitku kun joku ilmaisee haluavansa olla yksiavioinen. Ihan sama mitä keskenänne teette mutta älkää huijatko yksiavioisuutta arvostavia ihmisiä suhteisiin kanssanne lupaamalla jotain, mitä ette voi pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän