Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy entiseltä koulukiusaajalta ja nykyiseltä työpaikkakiusaajalta

Vierailija
17.05.2015 |

Kiusaamiseen liittyen.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita säärtesi pituus! Ja muut mitat. Mites Mensan tulos ja laudaturit? Hiusten pituus ja paksuus sekä varallisuus. Mietitään näiden tietojen jälkeen, että mitä sun kannattaisi tehdä. Unohtui myös, että mikä koulutus sulla on? Ura ei ok tainnut puhjeta jos kahvittelet tavisihmisten kanssa. Lääkereitä, proffia ja tutkijoita kahviseuran pitää olla!!

Vierailija
62/71 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako sua ärsyttämään jos näet itseäsi rumemman naisen joka ei puhu paljon ja vielä kaiken lisäksi on tyytyväinen itseensä vaikka ulkonäkö tai sosiaaliset lahjat ei olisi yhtä hyvät kuin sulla. Koetko tarvetta häiritä niitä joilla on hyvä olo itsensä kanssa ilman sellaisia arvoja joita itse arvostat. Entä oletko joskus erehtynyt kiusaamaan hiljaista ja rohkeaa ihmistä. Nimittäin minä olen sellainen. Jos jouduttaisiin samaan työpaikkaan pissaisit housuusi jos arvioisit mut väärin. Mua ei kiusata enkä antaisi sun kiusata muitakaan mun työkavereita. Hiljainen ei ole aina heikko. Judossakin mustan vyön saa ne jotka on valmiita ottamaan vastuun ja osaavat arvioida tilanteen. Puhumiseen pätee sama. Höpöttäjätär voi kattoo peiliin. Vai provohan tää on..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyritkö provollasi Iltikseen?

Vierailija
64/71 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sitten ap osaa muulla tavoin hankkia valtaa :D oikeesti? :D kiusaamalla jotain hiljaista ihmistä sä näytät sun valtasi? sulla on siis valta sanoa toiselle ihmiselle jotain? Tiäkkö ap kun niin on meillä muillakin :D suomessa on sanan vapaus. Uusi tieto sinulle?

Vierailija
65/71 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edes vastaa kysymyksiin...

Vierailija
66/71 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ällöttävä. Miten ihmeessä kuvittelet olevasi muita parempi, koska olet läjä paskaa sisältä? Se kyllä heijastuu myös ulospäin. Olet säälittävä, oksettava kasa pelkkää paskaa. Niin ja se kysymys: onko kiva olla pelkkää paskaa?

Vierailija
67/71 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:42"]

Mikä sut on tuhonnut jo lapsena, koska aloitit kiusaamisen jo silloin? Eikö terapia ja lääkitys ole auttanut, kun vielä aikuisenakin jatkat?

[/quote]

Olen aina ollut tasapainoinen ihminen. Olen kaunis, vahva, sosiaalinen ja pitkäraajainen viikinkigeenien nainen. Siis täyden kympin nainen. Siksi koen pystyväni helposti kiusaamaan.

Ap
[/quote]

Vitun tyhmä sää oot etkä mitään muuta

Vierailija
68/71 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:03"]

Älkää kiusatko apta. On varmaan raukka itse oikeasti kiusattu kun noin paha on olla. Tsemppiä ap!

[/quote]

No on varmaan mutta hei, eiks evoluutio pidä huolen siitä, et jos ap ei kestä, sen kuuluukin hajota? Toteutan vain hänen toivettaan, enkä tunne mitään armoa, hah hah hah hah haaa! Mokoma paska!
[/quote]

Repesin tälle :D

Vierailija
69/71 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihava?

Vierailija
70/71 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jos kiusaat niin saat kyllä kiusata viimeisen kerran. Oon itsekin pitkä viikinkigeeninen. Hitto mikä ällötys luuseri olet. Jojoon sietäisit mennä. Painu helvettiin!!! Mä vihaan sua.

Vierailija
71/71 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikinkigeenisestä tulee mieleen kaikkea muuta kuin kaunis ihminen. Hiukan pyylevähkö, leveäharteinen, lyhyt, matalaotsainen, silmät syvällä pään sisällä ja mitätön leuka, lyhyet jalat ja vaaleat hiukset.