Kysy entiseltä koulukiusaajalta ja nykyiseltä työpaikkakiusaajalta
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:41"]
Miten toteutat työpaikkakiusaamista käytännössä?
[/quote]
Hyvä esimerkki kun kahvipöydässä ujoille tokaisen aina "miks sä et puhu ikinä????" tms
Ap
[/quote]
Kuinka paljon oikein olet jäänyt jälkeen?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:53"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:42"]
Mikä sut on tuhonnut jo lapsena, koska aloitit kiusaamisen jo silloin? Eikö terapia ja lääkitys ole auttanut, kun vielä aikuisenakin jatkat?
[/quote]
Olen aina ollut tasapainoinen ihminen. Olen kaunis, vahva, sosiaalinen ja pitkäraajainen viikinkigeenien nainen. Siis täyden kympin nainen. Siksi koen pystyväni helposti kiusaamaan.
Ap
[/quote]
Viikinkigeeninen. Oikeinkirjoituksesta ei ihan kymppiä.
Mikä sut on tuhonnut jo lapsena, koska aloitit kiusaamisen jo silloin? Eikö terapia ja lääkitys ole auttanut, kun vielä aikuisenakin jatkat?
[/quote]
Olen aina ollut tasapainoinen ihminen. Olen kaunis, vahva, sosiaalinen ja pitkäraajainen viikinkigeenien nainen. Siis täyden kympin nainen. Siksi koen pystyväni helposti kiusaamaan.
Ap
[/quote]
Ei puutu kuin että olisit vielä totta! :D
Oikeesti, näillä palstan aiheaineksilla, etkä parempaan provoon kyennyt? Hyihyi, miten huono mielikuvitus.
[/quote]
Ap
[/quote]
Ei hyvää päivää sun kanssas. Ei tollaseen älyttömyyteen osaa edes kommentoida enempää.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:42"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Sulla ei taida olla ystäviä? Ja luultavasti oot vain ruma narsistinen paska.
[/quote]
Ap
[/quote]
Mutta katkera. Jos olisit vain tuota, sun ei tarvitsis nokkia toisia asenteella "et mahda mulle mitään".
Eli pääsi sisällä viiraa ja pahasti. Tiedän, kun olen itse samanlainen, paitsi etten kiusaa, kun olen kerran saanut nenilleni tarpeeksi lujaa. Onneksi. Harmi, ettet sä ole saanut. Vain se olisi sulle avain oikeaan onnellisuuteen.
Onko sun viikinkinimi joku "NokkelaSutkautus Kahvipöydässä"?
No ap, aika monta kysymystä vielä vastaamatta! Katkeruuteen liittyviä. Vai unohditko mainita, ettet kuitenkaan ole kovin älykäs, jos vastaamistaitoa uupuu? Et osaa analysoida itseäsi tuon enempää? Aika heikkoa.
Aapee! Vellihousuuu! Mihin sä jäiit? Ei nyt näin vähällä pidä luovuttaa! Ap nyt vastaamaan!
Miksi pienen elämäsi pitäisi kiinnostaa minua niin paljon?
Tiedätkö olevasi ruma ihminen? Keräät ympärillesi muita mätiä munia joita muut halveksuvat. Toivottavasti vammaudut kolarissa, tai saat happoa naamallesi, sitten nähdään kuka jää ympärillesi pörräämään kun sisältö on läpimätä ja ulkonäkö menetetty
Älkää kiusatko apta. On varmaan raukka itse oikeasti kiusattu kun noin paha on olla. Tsemppiä ap!
Alapeukuista näkee, että ap kävi paikalla, mutta ei osannutkaan enempää sanoa niin meni ihan hiljaseks, haha!
[/quote]
Hyvä esimerkki kun kahvipöydässä ujoille tokaisen aina "miks sä et puhu ikinä????" tms
Ap
[/quote]
No mitä ne vastaa?
Kun mulle sanotaan noin, niin oon aina miettiny mielessäni, et siinäpä on kerrassaan tyhmä ihminen, kun täytyy tuota kysyä. Tuollaisen ihmisen suun avaaminen ja hervottoman huvittavan ajatuksen julki tuominen hämmentää, koska sanoessaan noin, hän tuo ilmi ettei ole kokenut elämässään mitään tai tutustunut erilaisiin ihmisiin. Hän on elämässään siis hyvin kokematon ja naivi, eikä sellainen ihminen myöskään itse tajua, miten typerältä hän saa itsensä näyttämään.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:03"]
Älkää kiusatko apta. On varmaan raukka itse oikeasti kiusattu kun noin paha on olla. Tsemppiä ap!
[/quote]
No on varmaan mutta hei, eiks evoluutio pidä huolen siitä, et jos ap ei kestä, sen kuuluukin hajota? Toteutan vain hänen toivettaan, enkä tunne mitään armoa, hah hah hah hah haaa! Mokoma paska!
Kiusaajat ovat luusereita.Evvk kysyä mtn
Olet vain typerä ihmispaska, jota kukaan ei jää kaipaamaan! Miltä tuntuu olla tyhmä ja henkisesti ihan vajaa?
Olen jo vastannut katkeruuteen liittyen. Kiusaamiseni ei johdu katkeruusesta vaan voimasta, vallasta ja auttamisentahdosta. Parempi on että autetaan evoluutiota sortamalla laumasta eroavia. Näin se on aina ollut telluksella.
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:50"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Et tosiaan taida välittää, että sinulle nauretaan?
[/quote]
Ikävä kyllä ihmiset ei muuten tosiaan naura tarpeeksi selkeästi ap:n kaltaisille. Moni on jopa heille ihan ystävällisiä ja sulkee silmänsä ihmisen paskamaisuudelta. Eivät toki kaikki ja kyllähän heitä yleisestikin inhotaan, mutta ei selkeästikään tarpeeksi, kun vielä hengissä kituvat. Siis nää aapeet.