Kysy entiseltä koulukiusaajalta ja nykyiseltä työpaikkakiusaajalta
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:08"]
Olen jo vastannut katkeruuteen liittyen. Kiusaamiseni ei johdu katkeruusesta vaan voimasta, vallasta ja auttamisentahdosta. Parempi on että autetaan evoluutiota sortamalla laumasta eroavia. Näin se on aina ollut telluksella.
Ap
[/quote]
Sun pitäisi pikaisesti hakea apua harhaisuuteesi. Tai jonkun muun pitäisi toimittaa sut hoitoon, ethän itse tajua tilannettasi.
Olen jo vastannut katkeruuteen liittyen. Kiusaamiseni ei johdu katkeruusesta vaan voimasta, vallasta ja auttamisentahdosta. Parempi on että autetaan evoluutiota sortamalla laumasta eroavia. Näin se on aina ollut telluksella.
Ap
[/quote]
Et kyllä vastannut siihen, olivatko kasvattajasi katkeria ihmisiä ja jos, niin kuinka katkeria?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:53"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:42"]
Mikä sut on tuhonnut jo lapsena, koska aloitit kiusaamisen jo silloin? Eikö terapia ja lääkitys ole auttanut, kun vielä aikuisenakin jatkat?
[/quote]
Olen aina ollut tasapainoinen ihminen. Olen kaunis, vahva, sosiaalinen ja pitkäraajainen viikinkigeenien nainen. Siis täyden kympin nainen. Siksi koen pystyväni helposti kiusaamaan.
Ap
[/quote]
Hyh, joku hirvee amatsooni joka vielä vittumainen luonne :D Miehet tykkää lempeistä ja usein vielä pienistä naisista :)
Ei osaa järkevästi vastata kysymyksiin, mutta alapeukuttaa niitä kyllä osaa. Eipä taida äo olla kovinkaan korkea...
Niin, ap, mites äiti ja isä? Pelasivat täydellä setillä ja tasapainoisia kuin mitkä? Ja välit nyt?
Miten muuten kasvatat lapsiasi?
Olen itse ollut lähinnä koulukiusattu, mutta kyllä Juhiksen sai ala-asteella itkemään kun sitä vähän tökki kotioloista. Jätin kiusaamishommat siihen, en saanut iloa sen itkemisen katselusta.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:10"]
Ap
[/quote]
Et kyllä vastannut siihen, olivatko kasvattajasi katkeria ihmisiä ja jos, niin kuinka katkeria?
[/quote]
Noh ap, tähänkö se nyt tyssää? Rohkeasti vain, ei sun äiti näe, vaikka tunnustaisitkin täällä anonyymisti.
Hö, ei provo kantanut tämän pidemmälle :(
Olisit nyt AP tullut sepittämään kotiäiti-mutsistas ja yksityisyrittäjä-faijastas jotka panivat sut kesätöihin 14-vuotiaana ja maksoivat sulle Porchen 16-vuotiaana tjsp. Ja kuinka sikiösi muksivat muita lapsia jo synnytyslaitoksella kun ovat niin alfoja.
En kysy vaan totean: olet white trash.
Olet trolli mutta jos mun vaimoa menet kiusaamaan niin saat maksaa siitä, ihan sama vaikka oletkin nainen. Tosin taidat kyllä olla yksinäinen pieni "mies" jonka pikku pili seisoo kun saa trollata naisia vauvapalstalla...
Ap
eli olet vain pipi päästä.Sinua joko vihataan tai säälitään töissä. Meillä on yksi sinun tapaisesi kukkulan kuningas ja hänestä ei pidä kukaan, ei edes ne kuningattaren hyväksymät.
[/quote]
Eläimet antaa evoluution pompottaa, ihmisen ei tarvitse.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:50"]
[/quote]
Luuletko sä vatipää tosiaan, että se on sallimisesta kiinni? Onko susta ihminen tosiaan evoluution vaikutuksen yläpuolella? Pälli. -Ohis
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:10"]
Ap
[/quote]
[/quote]
Noh ap, tähänkö se nyt tyssää? Rohkeasti vain, ei sun äiti näe, vaikka tunnustaisitkin täällä anonyymisti.
[/quote]
Mutta AP varmaan pelkää, että hänen äitinsä näkee tämän, tunnistaa tyttärensä ja tulee vihaisena viikinkikypärä päässä hakkaamaan AP:n Thorin vasaralla, viikinkejä kun ovat
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:21"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:50"]
[/quote]
Luuletko sä vatipää tosiaan, että se on sallimisesta kiinni? Onko susta ihminen tosiaan evoluution vaikutuksen yläpuolella? Pälli. -Ohis
[/quote]
:D eek! Rauhotu :D Tarkottaa sitä, että ihminen voi vähän miettii mitä tekee ja aatella seurauksiaki :DDDDD
provooooooo....... olisin kysynyt miksi ihmeessä viitsit, mutta pari vastausta luettuani, eiköhän tämä ollut tässä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:42"]
Mikä sut on tuhonnut jo lapsena, koska aloitit kiusaamisen jo silloin? Eikö terapia ja lääkitys ole auttanut, kun vielä aikuisenakin jatkat?
[/quote]
Olen aina ollut tasapainoinen ihminen. Olen kaunis, vahva, sosiaalinen ja pitkäraajainen viikinkigeenien nainen. Siis täyden kympin nainen. Siksi koen pystyväni helposti kiusaamaan.
Ap
[/quote]ei se kiusaaminen vaikeaa ole - empatiakyvytön ihminen pystyy mihin vaan. Itse olen myös täydellinen nainen...mutta kuka nyt itseään viitsii hirveästi kehua kun itsetunto on kohdallaan. Älyni käytän muiden auttamiseen. Tuskin kovin fiksu olet kun käytät "älysi" muiden kiusaamiseen. Omasta mielestä olet täydellinen...mutta en oo nähnyt missään tiedelehdessä juttua suomalaisesta täydellisestä ihmisestä. Olet varmaan tyhmä ja tasapaksu ja kadehdit nuoria ja nättejä
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:03"]
Älkää kiusatko apta. On varmaan raukka itse oikeasti kiusattu kun noin paha on olla. Tsemppiä ap!
[/quote]
No on varmaan mutta hei, eiks evoluutio pidä huolen siitä, et jos ap ei kestä, sen kuuluukin hajota? Toteutan vain hänen toivettaan, enkä tunne mitään armoa, hah hah hah hah haaa! Mokoma paska!
[/quote]
Jätän ap:n kaltaisen vinkuintiaanin kestämisen suosiolla muille, joilla on sydän paikallaan ja suomin häntä täysin rinnoin kun kerrankin löytyy joku joka sen ansaitsee! On meinaan pikkuisen katkeruutta täälläkin! Tuttua on! Ja ap saa kyllä sun myötätuntos juhlapuheissa ja kun näette kaks sekuntia, mutta se lämmön määrä, mitä tuollainen bulkkitavara tarttis parantuakseen on niin iso, ettette te sitä hänelle koskaan hoida kuitenkaan.